Succes!!!quote:Op zondag 9 april 2006 22:30 schreef Shirley het volgende:
Mensen, wish me luck voor morgen! Als ik slaag, mag ik van mezelf wat Lush inkopen.![]()
Bedoelde Maeghan niet dat ze dertien stuks wil van die speciale paas-Bunny I washed the Kids dingen? Dat dacht ik namelijk...quote:Op maandag 10 april 2006 11:37 schreef lotje11 het volgende:
Mensen, wat heb ik gemist, over welke nieuwe producten hebben jullie het allemaal? De happy pill wist ik, en iets van een bloemetje heb ik ook voorbij zien komen, maar 13 rabbits???
Vertel vertel!!
Oww!quote:Op maandag 10 april 2006 11:49 schreef Ladyxima het volgende:
13 rabbits is een discon die vorige maand op het IF weer besteld kon wordenals ik me niet vergis, douchegel met chocoladegeur
Eerst een nieuw examen betalen, dat is al zo duur. Dus ik kan beter even wachten met Lush. Ach..ik was me zolang nog even met wat ik al heb. Het is niet dat ik Lush loos ben.quote:Op maandag 10 april 2006 13:39 schreef Bob. het volgende:
Kut heMaar misschien moet je juist lush kopen om jezelf op te vrolijken
![]()
ik had een trapje nodig om het er allemaal op te krijgen.quote:Op maandag 10 april 2006 14:28 schreef PeRi het volgende:
Sanne!!
Ik kan niet wachten tot Noekje gaat bestellen in Engeland, of nog beter, dat de bestelling er is.
.
Whehehe!! Ik heb ook zin om echt alles op te zoeken en een foto te maken. Maar ik kan nooit alles op een foto krijgen, aangezien niet alles hier ligt. En het is zo'n gedoe weer opruimenquote:Op maandag 10 april 2006 14:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik had een trapje nodig om het er allemaal op te krijgen.![]()
Hmm..verleidelijk. Ik denk er nog heel even over na, mocht ik me bedenken dan mail ik je vandaag of morgen.quote:Op maandag 10 april 2006 14:33 schreef noekje het volgende:
Wat veel Rockstar!, Sanne.
Balen Shirley! Zoals je leest ga ik toch nog in Engeland bestellen omdat in Duitsland de Think Pink was uitverkocht. Basterds. Als je nog getroost wil worden door wat Engelse lush, je weet mijn emailadres.
Het geven is vaak leuker dan het krijgen!quote:Op maandag 10 april 2006 14:46 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het echt leuk om Lush spulletjes aan anderen te geven.
Dank je wel. En nu weer ontopic allemaal, stelletje vlerken!quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Vava het volgende:
Dat is echt heel erg balen Shirley! Zeker door zo'n kutfoutjemaar volgende keer beter
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 17:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shirley, wat jammer!! Hopelijk kan je snel weer opnieuw op!
Ik heb een baaldag. En ik ben stront- en strontchagrijnig
.
quote:Op maandag 10 april 2006 17:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shirley, wat jammer!! Hopelijk kan je snel weer opnieuw op!
Ik heb een baaldag. En ik ben stront- en strontchagrijnig
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |