Running for the Embassy toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Heeft Lush geen voetenscrubje? Zo nee, zou wel moeten, want m'n tube van De Tuinen is bijna op
quote:Als je veel rent, loopt, winkelt, danst of op hoge hakken wandelt, moet je je voeten regelmatig lekker verzorgen. Geef jezelf een minipedicure met deze muntige Running for the Embassy. Week je voeten in een bak warm water, masseer de bar met verzachtende goudsbloem en muntsoorten over je voeten en droog af. Vredige voetjes!
Same herequote:Op woensdag 12 april 2006 13:09 schreef CherryLips het volgende:
OK, bedankt
Die gaat dus op het steeds langer wordende lijstje
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik heb m'n huid na het afwrijven van de MoM gewassen met Coalface en ingesmeerd met Enzymion (zoals aanbevolen!) en ik moet zeggen: super!
Geen rode kop, maar heel zacht huidje! Plekjes zijn stukken minder vurig!
Ik ben enthousiast
Voor de rest met Ultimate Shine en Veganese m'n haar gedaan en m'n lijf geboend met Alkmaar. Aromaco proefje onder mn armen, ik ben er klaar voor!.
Ik gebruik elke dag hooguit 4 dingen: zeep/douchegel en shampoobar, en dan misschien nog AOBS en Skin Sinquote:Op woensdag 12 april 2006 14:11 schreef Elefes het volgende:
[..]
![]()
Ik ga me bijna simpel voelen dat ik alleen The Olive Branch en Smitten heb gebruikt vandaag![]()
Morgen dus eenmalig te bestellen via het Internationale Forum.quote:Bosom BuDDy (DD Cup =225g) £29.95
Boob Tube (A Cup =100g) £14.95
(same product - different sizes )
Boob Tube (A Cup) + Bosom BuDDy (DD Cup) Breast Cream
Don't join the rush South !
Instead accept this firm offer of a cream
which combines a pertinent mix of nourishing
oils and plant infusions that will help you
boldly point the way onwards and upwards.
All the affirmation you need !
Ingredients:
Meadowsweet Infusion (Spiraea ulmaria), Fresh Rose Infusion (Rosa centifolia), Cold Pressed Almond Oil (Prunus dulcis), Cocoa Butter (Theobroma cacao), Cold Pressed Jojoba Oil (Simmondsia chinensis), Stearic Acid, Glycerine, Cold Pressed Evening Primrose Oil (Oenothera biennis), Cold Pressed Avocado Oil (Persea gratissima), Orange Blossom Honey (Mel), Triethanolamine, Vanilla Absolute (Vanilla planifolia), Clary Sage Oil (Salvia sclarea), Lavender Oil (Lavandula hybrida), Benzoin Resinoid (Styrax benzoin), Tiger Lily Petals (Lilium candidum), Beeswax (Cera alba), Cetearyl Alcohol, *Linalool, Coumarin, Perfume, Methylparaben, Propylparaben.
* Occurs naturally in essential oils
Vegetarian
PeRi, je bestelt toch wel de DD creme en deze binnenkort gebruikt als we naar de efteling gaan?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:37 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
[..]
Morgen dus eenmalig te bestellen via het Internationale Forum.
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
PeRi, je bestelt toch wel de DD creme en deze binnenkort gebruikt als we naar de efteling gaan?![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:41 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het sowieso een belachelijke prijs, dus hier komt ie ook niet binnen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:44 schreef PeRi het volgende:
Mijn tieten hebben geen firming cream nodig Diz..
Oeh, krijg ik dan Cup DD tieten hierdoor? Kan ik de hele dag door blijven spelen met mijn tietenquote:
Je kan het allicht proberen!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:46 schreef Dizer het volgende:
Oeh, krijg ik dan Cup DD tieten hierdoor? Kan ik de hele dag door blijven spelen met mijn tieten![]()
*bestelt een pot*quote:
Ik zou er 2 doen, voor elke tiet éénquote:
Goed plan!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou er 2 doen, voor elke tiet één.
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
Aw, mijn gang geurt naar Cereology, Smitten, Silky Underwear en Each Peach!!
Zo lief van Elefes!!!!!
Hoe is het nu? Ga je het aanschaffen of toch niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz... m'n huid voelt nu ineens wat gloeierig en jeukerig
Dát nog niet, want ik VERGA van de koppijn (zo erg dat ik gewoon de zijkanten van mijn beeldscherm amper normaal zie. Wat ik hier doe weet ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 12 april 2006 18:14 schreef Elefes het volgende:
[..]
Lekker he
En, ben je ook al bijna verslaafd?
Jeukerige ging al snel weg!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoe is het nu? Ga je het aanschaffen of toch niet?
Vier is eigenlijk nog niet eens zoveel kom ik achter: ik gebruik ook elke dag zeep onder de douche, oogcreme en dream cream... dus elke dag 3. Met regelmatig daarnaast babyface, soft touch of bigquote:Op woensdag 12 april 2006 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben Helping Hands nog vergeten te noemen![]()
Goed dat het toch bevallen is!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jeukerige ging al snel weg!
Ik ga het wel kopen tzt denk ik ja.
Ha! Je hebt weer iets nodig van Lush!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jeukerige ging al snel weg!
Ik ga het wel kopen tzt denk ik ja.
Nodig is dan weer een te groot woord, maar 't gaat er wel komen ter zijne tijd jaquote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ha! Je hebt weer iets nodig van Lush!
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nodig is dan weer een te groot woord, maar 't gaat er wel komen ter zijne tijd ja.
Misschien wel uit Stockholm, want daar ga ik heen! Van 3 tm 5 juniquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien wel uit Stockholm, want daar ga ik heen! Van 3 tm 5 juni![]()
![]()
.
Dat is minder. Ik heb ook wel eens zo'n dag, of een tijdje dat ik even niet te veel wil/kan ruiken. Dan laat ik het gros van mijn Lush lekker links liggen, en pak gewoon iets wat niet zo heel sterk ruikt voor onder de douchequote:Op woensdag 12 april 2006 19:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dát nog niet, want ik VERGA van de koppijn (zo erg dat ik gewoon de zijkanten van mijn beeldscherm amper normaal zie. Wat ik hier doe weet ik eigenlijk ook niet) dus liever géén luchtjes en al helemaal geen smeerseltjes voor mij vandaag
Jij gååt øøk heu?quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
.
Cool! Zit daar een Lush?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
.
Ja wel 3quote:
Ah mooi, dan maak ik vast een lijstje.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja wel 3maar ik weet er iig een te vinden
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eun Zweuds zeupje!
Euh Leu Leu, of Heuneu eu Weushed theu Keuds!
Ok, dan is het goedquote:Op donderdag 13 april 2006 11:38 schreef noekje het volgende:
ja! Ik bedoelde alleen die twee produkten. Ik had het niet over de aantallen van de produkten.
Zweedse Lush is niets bijzonder helaasquote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
.
Veel beter in verder weg zijn jaquote:Op donderdag 13 april 2006 17:06 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. de New Yorkse Lush is veel beter dan de Zweedse![]()
Toevallig, ik hoogstwaarschijnlijk ook!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:15 schreef Anitra het volgende:
Dat is goed nieuws want ik ga van het weekend in Maastricht naar de Lush
Ik ook, ik ook!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:56 schreef JacMar het volgende:
Stockholm is echt een fantastische stadIk heb daar mijn eerste Lushzeepje gekocht
(Karma)
Mag ik mee???![]()
De NY Lush is tóf. Wil je een Lush Times voor mij meenemen? Dan klopt mn jaarserie; zomer 2004, zomer 2005 en zomer 2006quote:Op donderdag 13 april 2006 17:06 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. de New Yorkse Lush is veel beter dan de Zweedse![]()
Hebben ze daar ook 3 Lushes dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mag ik nu dan ook opscheppen over 4 dagen Champagne-streek en 1 dag België![]()
Daar heb ik geen foto's van gemaakt maar in Stockholm gaan we wel van die foto's makenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de Romeinse Lushes ook op de gevoelige plaat vastgelegd.
Alle drie
Neequote:Op donderdag 13 april 2006 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook niet. Koop echt nooit een tijdschrift
.
Ik heb een keer eerder gebadderd met Lush, namelijk met een Karma BBS en dat was heerlijkquote:
Heel veel badderplezier!!!! Mr. Butterbal is erg lekker!quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb een keer eerder gebadderd met Lush, namelijk met een Karma BBS en dat was heerlijk.
Verheug me dan ook komend weekeinde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |