quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien wel uit Stockholm, want daar ga ik heen! Van 3 tm 5 juni![]()
![]()
.
Cool! Zit daar een Lush?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
.
Ja wel 3quote:
Ah mooi, dan maak ik vast een lijstje.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja wel 3maar ik weet er iig een te vinden
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eun Zweuds zeupje!
Euh Leu Leu, of Heuneu eu Weushed theu Keuds!
Ok, dan is het goedquote:Op donderdag 13 april 2006 11:38 schreef noekje het volgende:
ja! Ik bedoelde alleen die twee produkten. Ik had het niet over de aantallen van de produkten.
Zweedse Lush is niets bijzonder helaasquote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
.
Veel beter in verder weg zijn jaquote:Op donderdag 13 april 2006 17:06 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. de New Yorkse Lush is veel beter dan de Zweedse![]()
Toevallig, ik hoogstwaarschijnlijk ook!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:15 schreef Anitra het volgende:
Dat is goed nieuws want ik ga van het weekend in Maastricht naar de Lush
Ik ook, ik ook!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:56 schreef JacMar het volgende:
Stockholm is echt een fantastische stadIk heb daar mijn eerste Lushzeepje gekocht
(Karma)
Mag ik mee???![]()
De NY Lush is tóf. Wil je een Lush Times voor mij meenemen? Dan klopt mn jaarserie; zomer 2004, zomer 2005 en zomer 2006quote:Op donderdag 13 april 2006 17:06 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. de New Yorkse Lush is veel beter dan de Zweedse![]()
Hebben ze daar ook 3 Lushes dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mag ik nu dan ook opscheppen over 4 dagen Champagne-streek en 1 dag België![]()
Daar heb ik geen foto's van gemaakt maar in Stockholm gaan we wel van die foto's makenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de Romeinse Lushes ook op de gevoelige plaat vastgelegd.
Alle drie
Neequote:Op donderdag 13 april 2006 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook niet. Koop echt nooit een tijdschrift
.
Ik heb een keer eerder gebadderd met Lush, namelijk met een Karma BBS en dat was heerlijkquote:
Heel veel badderplezier!!!! Mr. Butterbal is erg lekker!quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb een keer eerder gebadderd met Lush, namelijk met een Karma BBS en dat was heerlijk.
Verheug me dan ook komend weekeinde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |