quote:Op woensdag 12 april 2006 16:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
PeRi, je bestelt toch wel de DD creme en deze binnenkort gebruikt als we naar de efteling gaan?![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:41 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het sowieso een belachelijke prijs, dus hier komt ie ook niet binnen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:44 schreef PeRi het volgende:
Mijn tieten hebben geen firming cream nodig Diz..
Oeh, krijg ik dan Cup DD tieten hierdoor? Kan ik de hele dag door blijven spelen met mijn tietenquote:
Je kan het allicht proberen!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:46 schreef Dizer het volgende:
Oeh, krijg ik dan Cup DD tieten hierdoor? Kan ik de hele dag door blijven spelen met mijn tieten![]()
*bestelt een pot*quote:
Ik zou er 2 doen, voor elke tiet éénquote:
Goed plan!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou er 2 doen, voor elke tiet één.
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
Aw, mijn gang geurt naar Cereology, Smitten, Silky Underwear en Each Peach!!
Zo lief van Elefes!!!!!
Hoe is het nu? Ga je het aanschaffen of toch niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz... m'n huid voelt nu ineens wat gloeierig en jeukerig
Dát nog niet, want ik VERGA van de koppijn (zo erg dat ik gewoon de zijkanten van mijn beeldscherm amper normaal zie. Wat ik hier doe weet ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 12 april 2006 18:14 schreef Elefes het volgende:
[..]
Lekker he
En, ben je ook al bijna verslaafd?
Jeukerige ging al snel weg!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoe is het nu? Ga je het aanschaffen of toch niet?
Vier is eigenlijk nog niet eens zoveel kom ik achter: ik gebruik ook elke dag zeep onder de douche, oogcreme en dream cream... dus elke dag 3. Met regelmatig daarnaast babyface, soft touch of bigquote:Op woensdag 12 april 2006 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben Helping Hands nog vergeten te noemen![]()
Goed dat het toch bevallen is!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jeukerige ging al snel weg!
Ik ga het wel kopen tzt denk ik ja.
Ha! Je hebt weer iets nodig van Lush!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jeukerige ging al snel weg!
Ik ga het wel kopen tzt denk ik ja.
Nodig is dan weer een te groot woord, maar 't gaat er wel komen ter zijne tijd jaquote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ha! Je hebt weer iets nodig van Lush!
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nodig is dan weer een te groot woord, maar 't gaat er wel komen ter zijne tijd ja.
Misschien wel uit Stockholm, want daar ga ik heen! Van 3 tm 5 juniquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien wel uit Stockholm, want daar ga ik heen! Van 3 tm 5 juni![]()
![]()
.
Dat is minder. Ik heb ook wel eens zo'n dag, of een tijdje dat ik even niet te veel wil/kan ruiken. Dan laat ik het gros van mijn Lush lekker links liggen, en pak gewoon iets wat niet zo heel sterk ruikt voor onder de douchequote:Op woensdag 12 april 2006 19:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dát nog niet, want ik VERGA van de koppijn (zo erg dat ik gewoon de zijkanten van mijn beeldscherm amper normaal zie. Wat ik hier doe weet ik eigenlijk ook niet) dus liever géén luchtjes en al helemaal geen smeerseltjes voor mij vandaag
Jij gååt øøk heu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |