abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36862371
Dat is echt smerig

Wat is jou ultime Lush-troost?
  † In Memoriam † dinsdag 11 april 2006 @ 18:34:27 #177
43556 miss_dynastie
pi_36862417
Bah XcUZ_Me, bah bah bah Zo ga je niet met mensen om
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:35:39 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36862466
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:33 schreef Anitra het volgende:
Dat is echt smerig

Wat is jou ultime Lush-troost?
De boiler is hier al leeg dus veel van een Lushtroost gaat er niet van terecht komen vrees ik .

Maar ik dénk... hmmm... een bad. Een groot, warm bad met veel Lushbubbels. Ik heb geen bad, dus dat zou nu op dit moment wel mijn ultieme troost zijn denk ik.

Gelukkig ga ik dit Paasweekeinde naar mijn ouders. Mét bad .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:37:19 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36862514
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Bah XcUZ_Me, bah bah bah Zo ga je niet met mensen om
Nee, dat vind ik dus ook... Maar helaas is niet iedereen zo . Het is allemaal gewoon nét te toevallig.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36862524
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]
Stel je voor: al contact vanaf december, pais en vree, koek en ei. Heen en weer gemail, overleg, enz. Enquête gemaakt en gestuurd. Zodra die binnen is, krijg ik een mailtje van: "goh, we gaan toevallig zelf ook onderzoek doen op dat gebied, ongeveer gelijktijdig met jou", terwijl er daarvoor nog nóóit onderzoek op dat gebied was gedaan of plannen voor zijn geweest. Dan volgt de 2wekelijkse vergadering aldaar en vlak na die vergadering krijg ik een mail met een slechte smoes waarom ik niet zou mogen enqueteren. Kortom: idee gejat, bedankt voor de enquete en de groeten .

Smerig.
Dit klinkt niet meer als een Lush-moment, maar als een warm-bad-met-een-flinke-borrel-een-liter-chocolade-ijs-én-lush-moment...

Ik heb ook wel eens zoiets gehad. Zocht een stage, alles geregeld. Kon maandag beginnen. Vrijdags bellen ze op dat ze met de directie hebben overlegt en dat ik niet meer hoef te komen!!

Ik snap niet dat mensen in functie ineens zomaar hun fatsoen verliezen!
pi_36864854
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:26 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Aw, ik háát het als je bíjna rond bent en dat ze dan doodleuk opbellen dat het toch maar niet doorgaat.
Ja, zo heb ik er ook bijna een jaar over gedaan om een stage te vinden, waardoor m'n hele planning in de soep liep. Dan belden ze een week van tevoren op, of ze mailden, dat het niet door ging. Ballenzooi

Tap tap tap
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:56:20 #182
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36865199
Ik heb vandaag gekocht, voor mezelf:

Stukje Snowcake

King of skin

Cadeau's voor anderen:

Avobath

Twinkle

RRS

Creamy Candy

Helping Hands

.
Whatever I want.
pi_36866688
Leuk Peri!

Ik heb heerlijk gebadderd met een Flowertub, Herbalism en Semivuoi. Voel me helamaal gezond en natuurlijk goed bezig.

Excuze_me, dat is klote! Kan ik je opvrolijken met wat Happy zeep ofzo uit Engeland?
Go hard or go home
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:38:15 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36866846
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:34 schreef noekje het volgende:

Excuze_me, dat is klote! Kan ik je opvrolijken met wat Happy zeep ofzo uit Engeland?
! Dat zou ik wel heel lief van je vinden . Wat wil je ervoor terug hebben?!
pi_36866968
Dan moet je wel even geduld hebben en lang depressief blijven want het moet nog besteld worden op de party maar als je iets wil bestellen dan mag dat natuurlijk. :-)
Go hard or go home
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:11:43 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36868005
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:41 schreef noekje het volgende:
Dan moet je wel even geduld hebben en lang depressief blijven want het moet nog besteld worden op de party maar als je iets wil bestellen dan mag dat natuurlijk. :-)
Je hebt geen mailadres in je profiel staan.. Zou je mij even willen mailen dan op mariekebelt en dan apenstaartje gmail . com? Dit omdat het hier niet besproken mag worden enzo .
pi_36872177
XcUZ_Me, wat een stom gedoe van dat bedrijf zeg
Ik zou dan zeker proberen te achterhalen of ze jouw enquete echt gebruikt hebben. En daarvoor al benadrukken dat de enquete door jou opgesteld is, en dus niet bedoeld is voor ander gebruik dan jouw onderzoek (copyright, al is het dat niet helemaal).
Soms is het niet erg om brutaal te zijn en gewoon te zeggen hoe jij denkt dat het gelopen is (op een nette manier), vooral niet als je toch al niets te verliezen hebt.

Maar morgen krijg je lekkere thee als het goed is En dan lekker Lushen er bij
Ik ga morgen denk ik ook maar weer eens lekker uitgebreid douchen... !
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  dinsdag 11 april 2006 @ 23:03:20 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36872286
Elefes: Jaaaa daar wordt aan gewerkt Ik hou ze scherp in de gaten en mocht ik erg veel van mijn enquete terugzien bij hen, ga ik de universiteit inschakelen. Hebben vast wel een of andere leuke juridische afdeling .

Ik ga morgen al riekend naar Lush aan de thee .
pi_36872945
Heej, die snowcake kan niet meer online besteld worden, waar heb je die gehaald PeRi?
pi_36874028
Aaargh...je moet niet op eBay naar Lush gaan zoeken als je geen creditcard of Paypal hebt... Ik zie zoveel moois, zoveel discons en zoveel mooie prijsjes.... Ik wil het, ik wil het, ik wil het!
Back in business.
pi_36874122
Wat een aanbiedingen daar... maar helaas UK only...
Back in business.
pi_36874274
De verleiding is idd groot dan Shirley. Maar mijn ervaring is dat je discons koopt en er vervolens niks meer mee doet. Vandaar dat ik ze weer door verkocht heb
pi_36874336
Back in business.
pi_36874392
Die prijzen lopen op het end van de bieding vaak ineens omhoog
pi_36874488
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 23:57 schreef Anitra het volgende:
Die prijzen lopen op het end van de bieding vaak ineens omhoog
Oh...dat wist ik niet. Tis misschien maar beter dat ik toch geen creditcard heb
Back in business.
pi_36874510
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 23:20 schreef MissBehave het volgende:
Heej, die snowcake kan niet meer online besteld worden, waar heb je die gehaald PeRi?
In de winkel is hij nog te krijgen
Tap tap tap
pi_36874962
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elefes: Jaaaa daar wordt aan gewerkt Ik hou ze scherp in de gaten en mocht ik erg veel van mijn enquete terugzien bij hen, ga ik de universiteit inschakelen. Hebben vast wel een of andere leuke juridische afdeling .

Ik ga morgen al riekend naar Lush aan de thee .

Ik ga ook eens een keer lekker in bad binnenkort, met wat lekkers te eten en te drinken er bij. Wat een ontzettend goed idee .
quote:
Op woensdag 12 april 2006 00:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

In de winkel is hij nog te krijgen
Ook niet altijd helaas. Volgens mij gooien ze af en toe at random wat oude producten/kerstproducten in de winkels, want ik heb al een paar keer wat gezien (en hier gelezen) wat er normaal niet meer zou zijn .
Maar ik denk niet dat het een garantie is dat het in alle winkels te krijgen is, en op elk moment.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_36878450
De keren dat ik in de Leidsestraat ben geweest hadden ze nog zowat alle kerstproducten staan Twee weken geleden stond er nog een taart Snowcake. Mmm, snowcake-taart...
Tap tap tap
pi_36879862
quote:
Op woensdag 12 april 2006 09:00 schreef CherryLips het volgende:
De keren dat ik in de Leidsestraat ben geweest hadden ze nog zowat alle kerstproducten staan Twee weken geleden stond er nog een taart Snowcake. Mmm, snowcake-taart...
Het klinkt erg lekker, maar ik zou het toch niet eten (Wel eens per ongeluk wat zeep in mijn mond gekregen, en de ene smaakt toch viezer dan de andere .)
  woensdag 12 april 2006 @ 12:28:33 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36883423
Ik ga eens met de Mask of Magnaminty van Shirley aan het stoeien.

Het moet goed komen want:
quote:
bijpassende producten Tea Tree Water, Enzymion gezichtscreme, Coalface gezichtszeep
Die heb ik allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')