De boiler is hier al leegquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:33 schreef Anitra het volgende:
Dat is echt smerig
Wat is jou ultime Lush-troost?
Nee, dat vind ik dus ook... Maar helaas is niet iedereen zoquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Bah XcUZ_Me, bah bah bahZo ga je niet met mensen om
Dit klinkt niet meer als een Lush-moment, maar als een warm-bad-met-een-flinke-borrel-een-liter-chocolade-ijs-én-lush-moment...quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Stel je voor: al contact vanaf december, pais en vree, koek en ei. Heen en weer gemail, overleg, enz. Enquête gemaakt en gestuurd. Zodra die binnen is, krijg ik een mailtje van: "goh, we gaan toevallig zelf ook onderzoek doen op dat gebied, ongeveer gelijktijdig met jou", terwijl er daarvoor nog nóóit onderzoek op dat gebied was gedaan of plannen voor zijn geweest. Dan volgt de 2wekelijkse vergadering aldaar en vlak na die vergadering krijg ik een mail met een slechte smoes waarom ik niet zou mogen enqueteren. Kortom: idee gejat, bedankt voor de enquete en de groeten.
Smerig.
Ja, zo heb ik er ook bijna een jaar over gedaan om een stage te vinden, waardoor m'n hele planning in de soep liep. Dan belden ze een week van tevoren op, of ze mailden, dat het niet door ging. Ballenzooiquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Aw, ik háát het als je bíjna rond bent en dat ze dan doodleuk opbellen dat het toch maar niet doorgaat.![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:34 schreef noekje het volgende:
Excuze_me, dat is klote! Kan ik je opvrolijken met wat Happy zeep ofzo uit Engeland?
Je hebt geen mailadres in je profiel staan.. Zou je mij even willen mailen dan op mariekebelt en dan apenstaartje gmail . com?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:41 schreef noekje het volgende:
Dan moet je wel even geduld hebben en lang depressief blijven want het moet nog besteld worden op de party maar als je iets wil bestellen dan mag dat natuurlijk. :-)
Oh...dat wist ik niet. Tis misschien maar beter dat ik toch geen creditcard hebquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:57 schreef Anitra het volgende:
Die prijzen lopen op het end van de bieding vaak ineens omhoog
In de winkel is hij nog te krijgenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:20 schreef MissBehave het volgende:
Heej, die snowcake kan niet meer online besteld worden, waar heb je die gehaald PeRi?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elefes: Jaaaa daar wordt aan gewerktIk hou ze scherp in de gaten
en mocht ik erg veel van mijn enquete terugzien bij hen, ga ik de universiteit inschakelen. Hebben vast wel een of andere leuke juridische afdeling
.
Ik ga morgen al riekend naar Lush aan de thee.
Ook niet altijd helaas. Volgens mij gooien ze af en toe at random wat oude producten/kerstproducten in de winkels, want ik heb al een paar keer wat gezien (en hier gelezen) wat er normaal niet meer zou zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 00:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de winkel is hij nog te krijgen
Het klinkt erg lekker, maar ik zou het toch niet etenquote:Op woensdag 12 april 2006 09:00 schreef CherryLips het volgende:
De keren dat ik in de Leidsestraat ben geweest hadden ze nog zowat alle kerstproducten staanTwee weken geleden stond er nog een taart Snowcake. Mmm, snowcake-taart...
Die heb ik allemaalquote:bijpassende producten Tea Tree Water, Enzymion gezichtscreme, Coalface gezichtszeep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |