Ok, ik overdrijf. Maar Linda heeft wel een bierbuik.quote:Op zondag 18 september 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
Nou overdrijf je toch écht hoor... Linda is helemaal niet dik.
Zoals je het opschreef leek het meer uitlokking dan vermoeden.quote:Op zondag 18 september 2005 16:05 schreef Gert het volgende:
Nee hoor, ik vermoed dat echt.
Een eer trouwens, dat je me zo in de gaten houdt en posts van dagen geleden weer tevooeschijn weet te toveren.![]()
Valt echt wel mee, heel veel vrouwen hebben zo'n buik.quote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ok, ik overdrijf. Maar Linda heeft wel een bierbuik.
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 18 september 2005 16:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, klopt...
Viel me alleen heel erg op dat het dit keer wel de BB van de vrijwel perfecte mode-poppetjes is.
Ik denk dat Chantal de grootste maat heeft, hooguit 40 of 42 en aangezien dat tegenwoordig de gemiddelde vrouwenmaat is zitten er imho dus géén stevige/dikke vrouwen in BB momenteel.quote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ok, ik overdrijf. Maar Linda heeft wel een bierbuik.
U vraagt wij draaienquote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef MaJo het volgende:
Als je de OP aanpast kunnen we hier wel verder toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |