Eens...en dan m.n Dido, vraag me af wat maakt dat ik nog naar haar kan luisteren...zelfkastijdingquote:Op zondag 18 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na gisteren mag Tanja van mij nog even blijven. Er zijn een aantal figuren die het kijken naar de streams bijna ondraaglijk maken en die mogen er eerder uit.
Idd, ik vond Tanja wel oke gisteren, ik had de indruk dat ze iedereen een beetje aan het uitlachen was samen met Roelquote:Op zondag 18 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na gisteren mag Tanja van mij nog even blijven. Er zijn een aantal figuren die het kijken naar de streams bijna ondraaglijk maken en die mogen er eerder uit.
Alleen toen hij dronken was. Dat doet hij anders niet. Geef Dido een dag en ze slijmt hem weer naar de bek.quote:Op zondag 18 september 2005 12:19 schreef sannuh het volgende:
roel is ook stom bezig hoor... hij loopt als een hondje achter dido aan
Ja het is zo'n vieze hoer.quote:Op zondag 18 september 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen toen hij dronken was. Dat doet hij anders niet. Geef Dido een dag en ze slijmt hem weer naar de bek.
quote:Op zondag 18 september 2005 12:19 schreef MissX het volgende:
[..]
Ingrid zou dat echt niet leuk vinden, ze heeft al gezegd ongeveer verliefd op Menno te zijn. En zat 2 dagen geleden heel hard te roepen dat ze Menno niet wou blokkeren als hij bij andere wou zitten. Maar ondertussen droop het er vanaf dat ze het niet leuk zou vinden.
Tanja heeft haar krediet bij mij definitief verspeeld met dat jongen/meisje gedoe... oppleuren dus!quote:Op zondag 18 september 2005 12:21 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Idd, ik vond Tanja wel oke gisteren, ik had de indruk dat ze iedereen een beetje aan het uitlachen was samen met Roel
Tanja had bij mij ook alles verspeeld, maar gisteren won ze in rap tempo punten. (om er tijdens het gesprek met Ralph weer een aantal te verliezen trouwens.)quote:Op zondag 18 september 2005 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tanja heeft haar krediet bij mij definitief verspeeld met dat jongen/meisje gedoe... oppleuren dus!
diep van binnen baalt ze wel...quote:Op zondag 18 september 2005 12:21 schreef Pinball het volgende:
Dido is er helemaal klaar mee. Maar ze praat alleen maar over Roel.
Ik begin haar fysieke pijn toe te wensen
Ze zit er wel mee, maar dat weet ze nog niet,quote:Op zondag 18 september 2005 12:21 schreef Pinball het volgende:
Dido is er helemaal klaar mee. Maar ze praat alleen maar over Roel.
Ik begin haar fysieke pijn toe te wensen
Er zijn nogal wat verschillende Tanja's, die van gisteren met Roel was wel ok, maar die van gisteren met Ralph was weer een stuk minder met d'r 'ik wil ook gewoon nike schoentjes voor mijn kind kunnen kopen'-houding.quote:Op zondag 18 september 2005 12:21 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Idd, ik vond Tanja wel oke gisteren, ik had de indruk dat ze iedereen een beetje aan het uitlachen was samen met Roel
Dat heb ik een beetje gemist, dus dat is er bij mij niet zo ingeslagenquote:Op zondag 18 september 2005 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tanja heeft haar krediet bij mij definitief verspeeld met dat jongen/meisje gedoe... oppleuren dus!
Goedemorgen Gertquote:Op zondag 18 september 2005 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja het is zo'n vieze hoer.
Doot moed ze.
Konden we dat ook maar tegen jouw heldin zeggen.quote:
Ach, iedereen die jong is en zwanger is wil Nike-jes voor haar baby.quote:Op zondag 18 september 2005 12:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat verschillende Tanja's, die van gisteren met Roel was wel ok, maar die van gisteren met Ralph was weer een stuk minder met d'r 'ik wil ook gewoon nike schoentjes voor mijn kind kunnen kopen'-houding.
De Tanja die asbakken aan het leegrapen was voor een peukje was ook niet echt een topperquote:Op zondag 18 september 2005 12:24 schreef Marrije het volgende:
Er zijn nogal wat verschillende Tanja's, die van gisteren met Roel was wel ok, maar die van gisteren met Ralph was weer een stuk minder met d'r 'ik wil ook gewoon nike schoentjes voor mijn kind kunnen kopen'-houding.
Als ik een kind zou krijgen zou ik ook in staat willen zijn om zoals tanja zei mexx kleertjes kunnen kopen en nike schoentjesquote:Op zondag 18 september 2005 12:26 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ach, iedereen die jong is en zwanger is wil Nike-jes voor haar baby.
quote:Op zondag 18 september 2005 12:26 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ach, iedereen die jong is en zwanger is wil Nike-jes voor haar baby.
Lieske is verreweg de leukste van de dames inderdaad, maar niemand kan aan King Ralph tippen. Als ze dat van gisteren goed uitzenden, kan hem de overwinning haast niet meer ontgaan.quote:Op zondag 18 september 2005 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Konden we dat ook maar tegen jouw heldin zeggen.![]()
Maar dan moeten ze het idd wél goed uitzenden...quote:Op zondag 18 september 2005 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske is verreweg de leukste van de dames inderdaad, maar niemand kan aan King Ralph tippen. Als ze dat van gisteren goed uitzenden, kan hem de overwinning haast niet meer ontgaan.
Ralph
Ben ik ff blij dat er geen geluid bij zit...quote:Op zondag 18 september 2005 12:23 schreef Pinball het volgende:
Nathalie krijgt te horen wat ze met die pollepel en Rob gedaan heeft
[afbeelding]
Klasse dames
Opmerkelijk, dat heeft Tanja nou ook, het missen van de essentie. Tanja is gefrustreerd omdat ze een dochter krijgt ipv een zoon (en dit is maar 1 voorbeeld), dat kind heeft liefde nodig, maar Tanja denkt aan Nikes... Tuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2005 12:29 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Wat?
Nou bijna iedereen.
Ik heb het gemist helleu, wat is je point?
Dat kúnnen ze gewoon niet negeren.quote:Op zondag 18 september 2005 12:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze het idd wél goed uitzenden...
Op de site van Talpa is er namelijk niets over terug te vinden....
Zoals ik al zei, ik heb dat gemist (heel veel beelden van Tanja).quote:Op zondag 18 september 2005 12:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Opmerkelijk, dat heeft Tanja nou ook, het missen van de essentie. Tanja is gefrustreerd omdat ze een dochter krijgt ipv een zoon (en dit is maar 1 voorbeeld), dat kind heeft liefde nodig, maar Tanja denkt aan Nikes... Tuurlijk.![]()
Ik denk dat vooral Roel, Nathalie en Menno er erg om zouden lachen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:38 schreef Lolalala het volgende:
Ik denk dat als iedereen een half uur beeld zou mogen zien van de afgelopen week, dat ze zich allemaal heel erg in zouden houden. En schamen.
Dus bewaren we dat tot ze eruit zijn.quote:Op zondag 18 september 2005 12:38 schreef Lolalala het volgende:
Ik denk dat als iedereen een half uur beeld zou mogen zien van de afgelopen week, dat ze zich allemaal heel erg in zouden houden. En schamen.
Ik ga in ieder geval niets plannen voor volgende week zaterdag....quote:Op zondag 18 september 2005 12:41 schreef Falco het volgende:
Ik snap het ook nog steeds niet. Zoveel drank hadden ze niet op en zo goed kennen ze elkaar ook niet, maar waarom laten ze zich dan wel zo enorm gaan terwijl de camera's draaien? Hoogst merkwaardig gewoon, maar wel zeer vermakelijk. Ik ben benieuwd naar de uitzending van morgen!
Speculatie. De beelden laten zien dat Menno diverse malen probeert om Dido te zoenen. Niet andersom. Al zat Dido wel enorm te teasen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Dido wil het er niet meer over hebben, nóóit meer.
Ze heeft duidelijk erg met Menno liggen geilen en vanalles in zijn oor gefluisterd.
Als je trouwens half kijkt naar die avatar van jou, dan lijkt het net alsof de hand van bijvoorbeeld Dido (lichte gedeelte) de piemol van Menno wilt aanrakenquote:Op zondag 18 september 2005 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ver gezakt zijn roel en dido, iets gestegen is tanja, ralph gewoon weer omhoog gegaan en de rest is echt een grote puinzooi nu
Ik heb godsgruwelijk zitten genieten gisteren... Dit soort dingen gebeuren idd gewoon als je zoveel mensen dronken bij elkaar zet... (kan mezelf nog wel een weekendje centerparcs herinneren met een hoop dronken vrijgezellen bij elkaar)quote:Op zondag 18 september 2005 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Speculatie. De beelden laten zien dat Menno diverse malen probeert om Dido te zoenen. Niet andersom. Al zat Dido wel enorm te teasen.
Er zitten wel een hoop bekrompen figuren hier op FOk zeg. Schande wordt er van gesproken als mensen zin hebben in zoenen, Roel was walgelijk en Menno een lul, en Dido een slet. Jezus zeg, ze zijn single en zitten op zaterdagavond met een hoop drank op bij elkaar in huis. Logisch dat het dan een beetje los gaat. Wat moeten ze dán doen: elkaar uit de bijbel voor gaan lezen of zo?
Menno zei zelf even geleden dat ze iets in zijn oor fluisterde over 'geil' en dat er meer uit haar ogen droop dan water alleen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:42 schreef Gert het volgende:
Speculatie. De beelden laten zien dat Menno diverse malen probeert om Dido te zoenen. Niet andersom. Al zat Dido wel enorm te teasen.
""Zoveel drank hadden ze niet op?"quote:Op zondag 18 september 2005 12:41 schreef Falco het volgende:
Ik snap het ook nog steeds niet. Zoveel drank hadden ze niet op en zo goed kennen ze elkaar ook niet, maar waarom laten ze zich dan wel zo enorm gaan terwijl de camera's draaien? Hoogst merkwaardig gewoon, maar wel zeer vermakelijk. Ik ben benieuwd naar de uitzending van morgen!
En niet alleen even perongeluk denk ik, anders zou ze er niet zo'n punt van maken.quote:Op zondag 18 september 2005 12:49 schreef sannuh het volgende:
ze heeft zijn stijve gevoeld
Ze zijn beide duidelijk te ver gegaan gisteren (met elkaar) en willen het er beide vanaf nu nooit meer over hebben. Het mag biet bekend worden en daar wil vooral Dido alles aan doen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
HAdden menno en dido nu "ruzie"?
?Volgens mij nomineren ze morgen (1 persoon).quote:Op zondag 18 september 2005 12:51 schreef Falco het volgende:
Wel jammer dat ze donderdag gaan nomineren. Er zullen dan wel exits zijn waar er twee tegelijk het huis uitmoeten
.
Ze willen het geluid nog weleens opkrikken in de uitzending, desnoods met ondertiteling.quote:Op zondag 18 september 2005 12:49 schreef markna het volgende:
fluisteren zou verboden moeten worden
De hele tijd gezeik was het uren lang door over het zelfde, en Roel probeerde Dido steeds te bekken zei moest hem echt van haar af duwen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
HAdden menno en dido nu "ruzie"?
Ow sorry je vroeg menno en dido, nee die waren gewoon elkaar aan het op geilen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:53 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
De hele tijd gezeik was het uren lang door over het zelfde, en Roel probeerde Dido steeds te bekken zei moest hem echt van haar af duwen.
als het echt zo extreem is zenden ze t niet uit denk ikquote:Op zondag 18 september 2005 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze willen het geluid nog weleens opkrikken in de uitzending, desnoods met ondertiteling.
Ze kennen elkaar maar hooguit een maandquote:Even voor de duidelijkheid, die opmerking was niet van mij, maar van iemand die onder mijn naam zit. Tuurlijk vind ik Linda geen kutwijf!! Linda is gewoon een top meid en gaat het nog lang uithouden daar!
Verder wil ik even zeggen dat wij officieel helemaal geen relatie hebben, maar dat we gewoon erg close waren 'n maand voordat ze vertrok. Ik vind het helemaal niet erg dat ze gezoend heeft met Roel als mensen dat soms denken.
Het is een vleeslul waarschijnlijk.quote:Op zondag 18 september 2005 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aan mijn avatar is echt wel te zien dat menno een erectie had hoor, dat is geen gewone slappe piemol, dat is een piemol na een erectie, of tussen twee erecties in is in dit geval meer waarschijnlijk.
quote:Op zondag 18 september 2005 12:53 schreef sam_the_man het volgende:
Dido: echt er nooit meer over hebben, ook geen steken onderwater.
Dus we hoeven alleen maar te wachten tot ze met nathalie gaat roddelen.
Lijkt me sterk. De mensen moeten weer een week gaan bellen (meer inkomsten), dus ik verwacht dat de nominaties in ieder geval pas donderdag bekend wordt gemaakt in de live.quote:Op zondag 18 september 2005 12:53 schreef Dynabite het volgende:
[..]
?Volgens mij nomineren ze morgen (1 persoon).
Maar dan nog...quote:Op zondag 18 september 2005 12:55 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Het is een vleeslul waarschijnlijk.
Voor anderen is het dan tijd om zwanger te wordenquote:Op zondag 18 september 2005 12:55 schreef Falco het volgende:
Van de fansite van Linda (DakotaRoosendaal). Dit zegt Bart:
[..]
Ze kennen elkaar maar hooguit een maand, dus zo heel ernstig was het weer niet.
quote:Op zondag 18 september 2005 12:53 schreef sam_the_man het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. De mensen moeten weer een week gaan bellen (meer inkomsten), dus ik verwacht dat de nominaties in ieder geval pas donderdag bekend wordt gemaakt in de live.
Nu maar hopen dat deze live uitzending wel goed gaat.quote:Op zondag 18 september 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. De mensen moeten weer een week gaan bellen (meer inkomsten), dus ik verwacht dat de nominaties in ieder geval pas donderdag bekend wordt gemaakt in de live.
Of in de re-live van vrijdag...quote:Op zondag 18 september 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af of ze dat gaat doen. Ik weet niet of ze Nathalie zo erg vetrouwt, denk het niet eigenlijk. Bitches onder elkaarquote:Op zondag 18 september 2005 12:53 schreef sam_the_man het volgende:
Ik denk van wel, net als dat Roel verhaal ze vindt het té stoer van zichzelf om dat voor zich te houden. "Naat ik heb Menno nog moeten tegen houden! Anders was Ingrid waarschijnlijk het huis uit gegaan..."quote:Op zondag 18 september 2005 13:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af of ze dat gaat doen. Ik weet niet of ze Nathalie zo erg vetrouwt, denk het niet eigenlijk. Bitches onder elkaar![]()
linda en roelquote:Op zondag 18 september 2005 13:02 schreef sannuh het volgende:
menno en dido het volgende stel
dido denkt dat ze erg populair is?quote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Ik denk van wel, net als dat Roel verhaal ze vindt het té stoer van zichzelf om dat voor zich te houden. "Naat ik heb Menno nog moeten tegen houden! Anders was Ingrid waarschijnlijk het huis uit gegaan..."
Als ze Linda laten weten dat Bart er geen enkel probleem mee heeft gaan volgens mij de remmen direct los...quote:
Naja intens haten is overdreven, ik denk eerder dat natte lie zich irriteert aan dido (net als iedereen hier)quote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef Falco het volgende:
Dido en Nathalie zijn echt twee vrouwen onder elkaar die voor de buitenwereld het prima met elkaar kunnen vinden en hartsvriendinnen lijken, maar stiekum elkaar intens haten.
ze voeren elkaar dronken om zo elkaar domme dingen te laten doen..quote:Op zondag 18 september 2005 13:06 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Naja intens haten is overdreven, ik denk eerder dat natte lie zich irriteert aan dido (net als iedereen hier)
quote:Op zondag 18 september 2005 13:06 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Naja intens haten is overdreven, ik denk eerder dat natte lie zich irriteert aan dido (net als iedereen hier)
Onur Air komt overquote:Op zondag 18 september 2005 13:08 schreef flugeltje het volgende:
Misschien gaat dat vliegtuig wel wat droppen...
een paar bakstenen in de nek van dido/rob/nathalie.quote:Op zondag 18 september 2005 13:08 schreef flugeltje het volgende:
Misschien gaat dat vliegtuig wel wat droppen...
quote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef b0ng het volgende:
[..]
een paar bakstenen in de nek van dido/rob/nathalie.
quote:Op zondag 18 september 2005 13:10 schreef Falco het volgende:
PHVRW stond er op het vliegtuig, poeh!
Of op het enige been van Robquote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef Darklight het volgende:
Waarom stort dat vliegtuigje niet neer, op het hoofd van Dido
uit anonieme bronnen heb ik gehoord dat ze zo een bunkerbuster naar beneden gooienquote:Op zondag 18 september 2005 13:14 schreef Flyduck het volgende:
misschien droppen ze een extra been voor Rob ...
quote:Op zondag 18 september 2005 13:15 schreef Flyduck het volgende:
Ze zouden eigenlijk dat been van Rob moeten laten pimpen bij mooi weer de leeuw
ph = nederland en dan de andere code is de code van het vliegtuig..... nou nou.quote:Op zondag 18 september 2005 13:10 schreef Falco het volgende:
PHVRW stond er op het vliegtuig, poeh!
leeft hij nogquote:Op zondag 18 september 2005 13:16 schreef ChantalC het volgende:
Vliegtuigje? toch niet Willibrord Frequin he?
Maar ik denk dat Dido iets verder is gegaan bij Menno dan goed voor haar is, en goed aan zijn lul heeft lopen voelen. Dat is niet echt een verhaal wat ze als 'meisje met klasse' rond wil laten gaan.quote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef sam_the_man het volgende:
Ik denk van wel, net als dat Roel verhaal ze vindt het té stoer van zichzelf om dat voor zich te houden. "Naat ik heb Menno nog moeten tegen houden! Anders was Ingrid waarschijnlijk het huis uit gegaan..."
Ze maakt haar eigen rol gewoon wat kleiner....quote:Op zondag 18 september 2005 13:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Dido iets verder is gegaan bij Menno dan goed voor haar is, en goed aan zijn lul heeft lopen voelen. Dat is niet echt een verhaal wat ze als 'meisje met klasse' rond wil laten gaan.
Vandaar. Als het echt een opschepverhaal zou zijn was ik het zonder meer met je eens dat het alleen maar geheim zou zijn tot Dido een keer alleen is met Nathalie.
ze is dus zelf net zo schuldig als waar ze roel van beschuldigtquote:Op zondag 18 september 2005 13:17 schreef Pinball het volgende:
Maar ik denk dat Dido iets verder is gegaan bij Menno dan goed voor haar is, en goed aan zijn lul heeft lopen voelen. Dat is niet echt een verhaal wat ze als 'meisje met klasse' rond wil laten gaan.
Vandaar. Als het echt een opschepverhaal zou zijn was ik het zonder meer met je eens dat het alleen maar geheim zou zijn tot Dido een keer alleen is met Nathalie.
Lijkt me wel wat erger, aangezien Menno toch zo ongeveer de vriend van haar 'vriendin' Ingrid is.quote:Op zondag 18 september 2005 13:22 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
ze is dus zelf net zo schuldig als waar ze roel van beschuldigd
en maar lopen verkondigen dat ze zo trots is op zichzelf
Ingrid of Nathalie kent Pascal uit een eerdere BB, volgens mij Nathaliequote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef mark_03 het volgende:
Pascal van een eerdere BB een vriend van Joost. Of begreep ik dat niet goed?
weet het niet lieske laat niet het achterste van haar tong zien op dit moment.quote:Op zondag 18 september 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Lieske wakker en er schijnt dus toch niets aan de hand te zijn. Ze doet ook gewoon vriendelijk tegen Linda. Volgens Lieske zelf had ze erge maagpijn (waar meerdere bewoners last van hadden blijkbaar) en is ze daarom in bed gegaan.
Al een tijdje hoorquote:Op zondag 18 september 2005 13:26 schreef markna het volgende:
lies wakker
Een vriend van Joost, de vriend van Nathalie dacht ik.quote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ingrid of Nathalie kent Pascal uit een eerdere BB, volgens mij Nathalie
Zou kunnen, Nathalie heeft weleens verteld dat ze die Pascal uit een eerdere BB kendequote:Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Een vriend van Joost, de vriend van Nathalie dacht ik.
Om het ff ingewikkeld te houden
Ze reageerde ook prima op Linda, die spijt had van haar actie met Roel. Toen het gisteren gebeurde, veranderde er ook niets aan LIeske. Die danste gewoon vrolijk door. Dit in tegenstelling tot Dido, die meteen "Nééééééééé" riep.quote:Op zondag 18 september 2005 13:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
weet het niet lieske laat niet het achterste van haar tong zien op dit moment.
Roel staat straks wel in zijn hemd als lieske tegen roel gaat aanliggen.
Ik zou het juist wel stoer vinden als Lieske dat juist doet. Dan geeft ze aan dat het de vorige keren wat haar betreft ook niet voorstelde, en dat ze er schijt aan heeft met wie Roel zoent.quote:Op zondag 18 september 2005 13:26 schreef regenworm het volgende:
weet het niet lieske laat niet het achterste van haar tong zien op dit moment.
Roel staat straks wel in zijn hemd als lieske tegen roel gaat aanliggen.
Ze zit buiten bij de groep.quote:Op zondag 18 september 2005 13:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is weer zoek, zit niet bij roel in de buurt.
Precies. Het boeide haar voor geen meter.quote:Op zondag 18 september 2005 13:30 schreef Pinball het volgende:
ik heb haar gisteren goed in de gaten gehouden, en haar niet 1 keer op een teleurgestelde uitdrukking kunnen betrappen.
Dat vind ik dan toch wel weer knap van haar. Ben benieuwd hoe lang ze het volhoudtquote:Op zondag 18 september 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Het boeide haar voor geen meter.
Toen lieske die vrijparty zag: keek ze heel erg verbaasd.quote:Op zondag 18 september 2005 13:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zou het juist wel stoer vinden als Lieske dat juist doet. Dan geeft ze aan dat het de vorige keren wat haar betreft ook niet voorstelde, en dat ze er schijt aan heeft met wie Roel zoent.
Hoewel ik eigenlijk wel denk dat ze van binnen wel baalt, maar ik heb haar gisteren goed in de gaten gehouden, en haar niet 1 keer op een teleurgestelde uitdrukking kunnen betrappen.
Daarmee zeg je dus dat je denkt dat ze gek op hem is volgens mij. Dat lijkt me niet, aangezien Lieske geen moeite heeft met wat zoenen in het huis en dat had ze dan al lang gedaan. Ik denk dat Lieske (helaas) niet verliefd is op Roel en dat het haar daarom echt niets kan schelen.quote:Op zondag 18 september 2005 13:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat vind ik dan toch wel weer knap van haar. Ben benieuwd hoe lang ze het volhoudt!
Moggu .ik ben er mee bezig maar de verwachtingen zijn hooggespannen ik hoop dat ik daar aan kan voldoenquote:Op zondag 18 september 2005 12:24 schreef flugeltje het volgende:
Zitten er trouwens nog meer mensen te springen om de 'flakkie-versie' van de gebeurtenissen van gisterenavond?
Heb ook niks gezien, omdat één van de camera's nat wasquote:Op zondag 18 september 2005 13:35 schreef Gert het volgende:
Wat heeft Dido dan gedaan bij Menno?
Ik heb gisteren alleen gezien dat ze Menno zat te teasen, maar haar hoofd wegdraaide op het moment dat hij (!) haar wilde zoenen.
Wat heb ik gemist dan? E is iets gezegd over 'voelen aan een lul'? Of is dat alleen speculatie?
Het gesprek in de kamer begon ermee dat Dido iets heftigs schijnt te hebben gezegd in Menno's oor. Het had iets met supergeil te maken. Volgens Menno straalde de geilheid op dat moment ook uit Dido's ogen. Dido wil dat ze nooit of te nimmer zullen herhalen wat ze die nacht gezegd heeft tegen Menno.quote:Op zondag 18 september 2005 13:35 schreef Gert het volgende:
Ik heb gisteren alleen gezien dat ze Menno zat te teasen, maar haar hoofd wegdraaide op het moment dat hij (!) haar wilde zoenen.
Wat heb ik gemist dan? E is iets gezegd over 'voelen aan een lul'? Of is dat alleen speculatie?
vast welquote:Op zondag 18 september 2005 13:36 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Moggu .ik ben er mee bezig maar de verwachtingen zijn hooggespannen ik hoop dat ik daar aan kan voldoen![]()
Idee.quote:Op zondag 18 september 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gesprek in de kamer begon ermee dat Dido iets heftigs schijnt te hebben gezegd in Menno's oor. Het had iets met supergeil te maken. Volgens Menno straalde de geilheid op dat moment ook uit Dido's ogen. Dido wil dat ze nooit of te nimmer zullen herhalen wat ze die nacht gezegd heeft tegen Menno.
Neuh dat is niet heftig genoeg...quote:Op zondag 18 september 2005 13:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Idee.
Dido tegen menno ga jouw wat heb je toch een lekkere dikke luk
Wordt hij stijf van mij
Zoiets denk ik ook ja.quote:Op zondag 18 september 2005 13:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh dat is niet heftig genoeg...
Zal meer iets zijn in de trend van: Ik ben supergeil, als de camera's er niet waren zou ik nu met je gaan neuken....
Speculatie, maar ik durf er wel geld op te zetten. Ik hoorde zelf:quote:Op zondag 18 september 2005 13:35 schreef Gert het volgende:
Ingrid weet volgens mij nog van niets....quote:Op zondag 18 september 2005 13:45 schreef teamlead het volgende:
mogguh..ff bijlezen hoor...
ik voel me verdomme alsof ik zelf gezopen heb.![]()
Heeft ingrid dido al gewurgd?
BB moet wat beelden van gisteren aan de bewoners laten zien....quote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef Flyduck het volgende:
het lijkt wel alsof er gewoon geen ruzie kan komen daar,.. wat moet er nou gebeuren voordat het is een keer los gaat
Waarover moet er ruzie komen dan? Hooguit Ingrid met Dido en Nathalie, aangezien die laatste twee wel érg geil met Menno aan het doen waren.quote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef Flyduck het volgende:
het lijkt wel alsof er gewoon geen ruzie kan komen daar,.. wat moet er nou gebeuren voordat het is een keer los gaat
Iemand?quote:Op zondag 18 september 2005 13:39 schreef Wilbert87 het volgende:
Hallo, hallo. Hier nog een grote BB-fan. Ik zal me even voorstellen![]()
Ik ben Kattie, het vriendinnetje van Wilbert. En we zijn heel gelukkig samen.![]()
Maar ik vroeg me af: Wie heeft allerlei screenshots van alle BB-mannen in hun blote piemel?![]()
![]()
Al een half uur ofzo. Die zit mee te kletsen in de tuin. Het gaat nu over wat er gebeurt bij een exit en wat wel en niet mag.quote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef Rianne84 het volgende:
is Lieske al eens wakker?
Wacht maar. Donderdag zjin de 'algemene' peuken op. Dan komen de stiekeme pakjes en peukjes tevoorschijn en zit ik er klaar voorquote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef Flyduck het volgende:
Daar is een speciaal topic voor. Ga daar eens neuzen zou ik zeggenquote:
kwestie van tijd, roddel tante chantal is nog niet klaar met haar werk.quote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef Flyduck het volgende:
Ja, maar heel veel staan er daar niet. Bijvoorbeeld ik heb Menno naakt gezien, maar daar staat hij niet. Heeft er iemand trouwens al gemasturbeerd net als ons Ruudje?quote:
De dames vast al wel. Die kunnen dat behoorlijk makkelijk doen onder de dekens. Voor de mannen wordt het iets lastiger.quote:Op zondag 18 september 2005 13:51 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja, maar heel veel staan er daar niet. Bijvoorbeeld ik heb Menno naakt gezien, maar daar staat hij niet. Heeft er iemand trouwens al gemasturbeerd net als ons Ruudje?![]()
Ik vind het zo ontzettend jammer dat ze Ralph z'n plantjesverhaal nog niet op beeld hebben gezet...quote:Op zondag 18 september 2005 13:51 schreef iefs het volgende:
Leuke compilatie van menno, al had ie nog wat extremer gekunt:
Compilatie menno vannacht
ze heeft het moeilijk om zich in de groep te plaatsen.quote:Op zondag 18 september 2005 13:51 schreef Flyduck het volgende:
Wat zit die lieske zielig alleen..?
Waaromquote:Op zondag 18 september 2005 13:53 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Denk dat Menno en Roel nu wel blauwe ballen hebben..
quote:Op zondag 18 september 2005 13:51 schreef iefs het volgende:
Jij hebt gisterenavond/vannacht zeker niet gekeken???quote:
Welke sanctie bedoel je?quote:Op zondag 18 september 2005 13:54 schreef schatje het volgende:
Ik ben benieuwd of die sanctie nog volgt. En dan sigaretten inleveren ofzo.
Wat zal Roel dan op z'n donder krijgen.
Ingrid zal het zeker niet leuk vinden als ze hoort dat Menno zo bezig was met de dames. En omgekeerd Dido en Nath. Ik hoop dat ze flink van haar afbijt. Dat ze hem op z'n donder geeft.
nee, maar dat gebeurt 1 keer per week... vorige week stonden ze ook op de tafel te dansen, en daar hebben we de rest van de week ook niets meer van gemerkt. Dus het komt erop neer dat we alleen op zaterdagavond moeten kijken.quote:Op zondag 18 september 2005 13:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij hebt gisterenavond/vannacht zeker niet gekeken???
Nog geen eens z'n piemel.quote:Op zondag 18 september 2005 13:51 schreef iefs het volgende:
Roel slingerde vannacht eerst z'n zender de tuin in en gooide vervolgens nog een bierflesje over de schutting. Daar was BB niet zo heel erg blij mee...quote:
Ze hadden er wel een lading drank voor nodig.quote:Op zondag 18 september 2005 13:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet mee eens
Gisterenavond was de leukste avond tot nu toe.
De beste BB avond ooit
ah, na het zwembroek gebeuren in de woonkamer bedoel jequote:Op zondag 18 september 2005 13:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Roel slingerde vannacht eerst z'n zender de tuin in en gooide vervolgens nog een bierflesje over de schutting. Daar was BB niet zo heel erg blij mee...
Dan gaan de remmen los hè ... en zie je vaak de ware aard van mensen.quote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Katth het volgende:
[..]
Ze hadden er wel een lading drank voor nodig.
Ze is dan ook een meisje met status.quote:Op zondag 18 september 2005 14:00 schreef flugeltje het volgende:
Dido is écht een gemakstrutje hoor....
Ralph, wil jij zometeen even naar het zwembad kijken. Dat is heel vies....
Of zoiets als "hee geile beer, ik ben vroeger ook een man geweest, wind jou dat op?"quote:Op zondag 18 september 2005 13:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh dat is niet heftig genoeg...
Zal meer iets zijn in de trend van: Ik ben supergeil, als de camera's er niet waren zou ik nu met je gaan neuken....
Dit komt omdat het nog een groep isquote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Katth het volgende:
[..]
Ze hadden er wel een lading drank voor nodig.
Yep...quote:Op zondag 18 september 2005 13:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah, na het zwembroek gebeuren in de woonkamer bedoel je![]()
Muhahahahha! Ben benieuwd wat Menno in zon geval geantwoord had!quote:Op zondag 18 september 2005 14:02 schreef MissTiger het volgende:
[..]
Of zoiets als "hee geile beer, ik ben vroeger ook een man geweest, wind jou dat op?"
die eerste zoen misschien ...maar de 2e en 3e keer was volledig vrijwilligquote:Op zondag 18 september 2005 14:02 schreef teamlead het volgende:
Het mooiste vind ik nog steeds dat Linda blijft volhouden dat het de schuld van Chantal is dat zij en roel begonnen te kussen![]()
Mijn monitorfabrikant is je dankbaar voor de nieuwe bestellingquote:Op zondag 18 september 2005 14:02 schreef MissTiger het volgende:.
Of zoiets als "hee geile beer, ik ben vroeger ook een man geweest, wind jou dat op?"
ja ik ook wel hahaquote:Op zondag 18 september 2005 14:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Muhahahahha! Ben benieuwd wat Menno in zon geval geantwoord had!
Hij vroeg haar of er wat was. Toen antwoordde ze met niets, echt niets.quote:Op zondag 18 september 2005 14:03 schreef regenworm het volgende:
Werd menno door ingrid voor lul gezet?
Was te laat om het te horen
is het zo shocking dan wat ik zeg? hihihiquote:Op zondag 18 september 2005 14:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Mijn monitorfabrikant is je dankbaar voor de nieuwe bestelling![]()
[edit]
Koffie én worstebroodje eroverheen
[/edit]
Ze reageert op alles die wordt straks helemaal gekquote:Op zondag 18 september 2005 14:06 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Riepen ze nou Dido? Ik hoorde Dido! Dido, fucking you"
quote:Op zondag 18 september 2005 14:07 schreef Darklight het volgende:
haha Dido wordt uitgescholden vanachter de schutting
Wat riepen ze dan?quote:Op zondag 18 september 2005 14:07 schreef Darklight het volgende:
haha Dido wordt uitgescholden vanachter de schutting
ik stelde me dat echt voor. Fucking hilarischquote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef MissTiger het volgende:
is het zo shocking dan wat ik zeg? hihihi![]()
hahaha het zal me trouwens niks verbazen als het nog klopt ook dat ze dit gezegd heeft haha. Maar goed dat is weer een ander topic.quote:Op zondag 18 september 2005 14:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
ik stelde me dat echt voor. Fucking hilarisch
quote:Op zondag 18 september 2005 14:10 schreef Pinball het volgende:
Oh, en Lieske deed haar 3-seconden dansje net weer even.
Geweldig om te zien allemaal. Velen hier dachten dat ze liefdesverdriet zou hebben en dat het huilen zou worden. Niets van dat allesquote:Op zondag 18 september 2005 14:10 schreef Pinball het volgende:
Oh, en Lieske deed haar 3-seconden dansje net weer even.
dido heeft een gespleten persoonlijkheid.quote:Op zondag 18 september 2005 14:11 schreef teamlead het volgende:
dido zit weer lekker schijnheilig te doen.. ze zou nooit zomaar het vriendje van iemand anders inpikken.....
yeah right... tot dat ze genoeg wijn opheeft..... sloerie....
Ze is veel sterker dan dat ik gedacht had.quote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geweldig om te zien allemaal. Velen hier dachten dat ze liefdesverdriet zou hebben en dat het huilen zou worden. Niets van dat alles
quote:Op zondag 18 september 2005 14:11 schreef teamlead het volgende:
dido zit weer lekker schijnheilig te doen.. ze zou nooit zomaar het vriendje van iemand anders inpikken.....
yeah right... tot dat ze genoeg wijn opheeft..... sloerie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |