Ze lijkt zich wel inderdaad heel wat te voelen.quote:Op zondag 18 september 2005 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Zo kan je het wel samenvatten, ja. En daarbij de toevoeging dat Dido zichzelf zo geweldig vindt dat ze zich niet voor kan stellen dat de vent de zij wil belangstelling kan hebben voor een andere vrouw.
quote:Op zondag 18 september 2005 02:22 schreef MaJo het volgende:
Damn, Dido gedraagt zich alsof ze al iets heeft met Roel. Beetje triest... Hij kan toch ook niet ruiken dat zij hem leuk vindt?
ja jammer eigenlijk ... weet niet wanneer ie moet stoppenquote:Op zondag 18 september 2005 02:25 schreef EmjaY het volgende:
roel is gewoon irritant als ie dronken is. Ik irriteer me mateloos aan dat soort gasten tijdesn het stappen![]()
Thanks!quote:Op zondag 18 september 2005 02:22 schreef HenriOsewoudt het volgende:
speciaal voor Majo nog een keertje :
- er was een feestje met veel drank en muziek
- iedereen was erg uitgelaten en aanhankelijk
- ingrid zoop teveel en lag te kotsen in de slaapkamer
- roel en linda zaten ineens te bekken
- linda uit een soort dronken balorigheid, opgehitst door chantal "je durft het toch niet!"
- roel uit een soort wraak naar dido toe "you had your chance baby", en ook uit geile dronkenschap uiteraard
- linda barst erna in hulen uit, ogenschijnlijk om haar vriendje bart
- roel valt in slaap in tanja's armen
- na het feestje wat napraten in het bubbelbad, menno probeert het ook bij dido
- roel nu weer wakker en ook in het bad, ruziet wat met dido
Nou hij was eerder wel grappigquote:Op zondag 18 september 2005 02:25 schreef EmjaY het volgende:
roel is gewoon irritant als ie dronken is. Ik irriteer me mateloos aan dat soort gasten tijdesn het stappen![]()
hoho ... het is niet alsof Roel de hele dag BB zit te streamen ...quote:Op zondag 18 september 2005 02:25 schreef milagro het volgende:
[..]jij hebt het wel gevolgd de laatste dagen
nee dus.
Werd verteld dat ie het niet meer moest doen.. want dit KAN een sanctie opleveren voor Roel..quote:Op zondag 18 september 2005 02:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks!
En Roel heeft dus een sanctie gekregen van BB? Wat zeiden ze? Kan de streams hier niet volgens maar alleen het commentaar
Tuurlijk heb ik het wel gevolgd, maar als je iets niet uitspreekt dan is het toch niet duidelijk?quote:Op zondag 18 september 2005 02:25 schreef milagro het volgende:
[..]jij hebt het wel gevolgd de laatste dagen
nee dus.
linda was gewoon dronken en wist niet meer wat ze deed.quote:Op zondag 18 september 2005 02:25 schreef AMDFreak het volgende:
ahh ik vind het zielig voor Linda.. :/
Maar dat is het juist, ze heeft het wel uitgesproken.....quote:Op zondag 18 september 2005 02:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik het wel gevolgd, maar als je iets niet uitspreekt dan is het toch niet duidelijk?
Ach ja dat heb je soms hequote:Op zondag 18 september 2005 02:26 schreef Gert het volgende:
Kunnen die kutbubbels niet definitief af?
Neu, een waarschuwing. En misschķen wel een sanctie, dus of hij het nooit meer wil doen!quote:Op zondag 18 september 2005 02:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks!
En Roel heeft dus een sanctie gekregen van BB? Wat zeiden ze? Kan de streams hier niet volgens maar alleen het commentaar
Net goed!quote:
Oh dan heb ik blijkbaar toch iets gemistquote:Op zondag 18 september 2005 02:27 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar dat is het juist, ze heeft het wel uitgesproken.....
Hij kan beter naar huis gaan dit is niet goed voor zijn hartquote:Op zondag 18 september 2005 02:26 schreef BBscanner het volgende:
Als Robhoort over dat flesje gaat ie volgens mij helemaal uit zijn plaat
![]()
dat heeft ze dus wél gedaanquote:Op zondag 18 september 2005 02:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik het wel gevolgd, maar als je iets niet uitspreekt dan is het toch niet duidelijk?
quote:Op zondag 18 september 2005 02:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moest van mezelf bij een nieuw topic naar bed, dus bij deze weltrusten allemaal. Als jullie me zoeken, ik lig te dromen over mijn avatar
Tot morgen!
Ik kan het helaas niet zo goed volgen als jullie allemaal, maar ik probeer mijn best te doen om het bij te houden. Gaat alleen zo snel allemaal... Maar dit heb ik inderdaad gemist, mijn excuses.quote:Op zondag 18 september 2005 02:28 schreef milagro het volgende:
[..]
dat heeft ze dus wél gedaan
opletuh, hoor![]()
Ze wil ook wel, ze heeft alleen haar trots.quote:Op zondag 18 september 2005 02:26 schreef lillymoon het volgende:
Nou zit Dido toch alsnog close met Roel uit zichzelf of begin ik nou gek te worden?
quote:Op zondag 18 september 2005 02:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moest van mezelf bij een nieuw topic naar bed, dus bij deze weltrusten allemaal. Als jullie me zoeken, ik lig te dromen over mijn avatar
Tot morgen!
Dido ook.quote:Op zondag 18 september 2005 02:28 schreef AMDFreak het volgende:
Ralph is plat :p
Hopelijk volgt die sanctie alsnog.quote:Op zondag 18 september 2005 02:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neu, een waarschuwing. En misschķen wel een sanctie, dus of hij het nooit meer wil doen!
Slapjanussen.
Meestal geldt het voor de hele groep, is veel leuker.quote:Op zondag 18 september 2005 02:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neu, een waarschuwing. En misschķen wel een sanctie, dus of hij het nooit meer wil doen!
Slapjanussen.
Echt waar?quote:Op zondag 18 september 2005 02:28 schreef milagro het volgende:
[..]
dat heeft ze dus wél gedaan
opletuh, hoor![]()
Ralph is een schatje, ik ga hem met de dag leuker vindenquote:Op zondag 18 september 2005 02:30 schreef Sealord het volgende:
Ralph blijft gewoon zitten omdat hij bang is dat er iets met iemand gebeurd
heb zo'n idee dat Dido nog wel bij draait. Roel is een smooth talker! Jammer dat ie zo dronken is anders had het hem zeker gelukt!quote:Op zondag 18 september 2005 02:27 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij wordt het niets meer vanavond...
Ik ben blijkbaar niet de enige die het gemist heeft, voel me opgeluchtquote:Op zondag 18 september 2005 02:30 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Echt waar?Heeft ze dat tegen hem gezegd?
Ik dacht tegen Chantal, Ingrid, Nathalie etc maar niet tegen hem
Ah!quote:Op zondag 18 september 2005 02:31 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Dido: ik heb er geen zin in, ik ben geen man
wordt er toch nog geneukt vannacht!quote:Op zondag 18 september 2005 02:31 schreef BBscanner het volgende:
[..]
heb zo'n idee dat Dido nog wel bij draait. Roel is een smooth talker! Jammer dat ie zo dronken is anders had het hem zeker gelukt!
Nou, vooruit dan maarquote:Op zondag 18 september 2005 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan het helaas niet zo goed volgen als jullie allemaal, maar ik probeer mijn best te doen om het bij te houden. Gaat alleen zo snel allemaal... Maar dit heb ik inderdaad gemist, mijn excuses.
Niet ondenkbaar met zoveel bloed in hun alkohol.quote:Op zondag 18 september 2005 02:30 schreef Sealord het volgende:
Ralph blijft gewoon zitten omdat hij bang is dat er iets met iemand gebeurd
Zat ik ook te denkenquote:
quote:Op zondag 18 september 2005 02:32 schreef lillymoon het volgende:
Wie zitten er nou nog in alleen Roel Dido en Ralph??
Oeh, verwaande opmerking...quote:Op zondag 18 september 2005 02:33 schreef Lolalala het volgende:
" Ik ben niet gewend, dat als een jongen mij leuk vindt, dat ie dan met iemand anders gaat zoenen"
Gelukkigquote:Op zondag 18 september 2005 02:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar![]()
en dan zo
, ik dus
ook tegen hem dusquote:Op zondag 18 september 2005 02:30 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Echt waar?Heeft ze dat tegen hem gezegd?
Ik dacht tegen Chantal, Ingrid, Nathalie etc maar niet tegen hem
Nou laat 'r maar lekker janku!quote:Op zondag 18 september 2005 02:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ook tegen hem dus
en hij tegen haar
maar nu heeft hij het verpest![]()
roel: ik heb met niemand in dit huis gezoend !quote:Op zondag 18 september 2005 02:33 schreef Lolalala het volgende:
" Ik ben niet gewend, dat als een jongen mij leuk vindt, dat ie dan met iemand anders gaat zoenen"
quote:Op zondag 18 september 2005 02:34 schreef Gert het volgende:
Dido: Ik ben niet gewend dat als een jongen mij leuk vindt, dat-ie dan met een ander meisje gaat zoenen.
Roel: Ik heb met niemand gezoend hier!
DidoL O? En wat was dat met Linda dan vanavond?
Roel: O ja.
![]()
![]()
![]()
iedereen heeft te veel gedronken.quote:Op zondag 18 september 2005 02:32 schreef FlowKey het volgende:
[..]
wordt er toch nog geneukt vannacht!
Lijkt mij een goede sanctie als Tanja voor straf na de bevalling opnķeuw wordt geinsemineerd (die kit hebben ze nu toch klaarstaan) en opnķeuw een volledige zwangerschap moet uitzitten, van, uiteraard, een meisje, en dat wij dan kunnen sms-en wie in het huis devadervanhetkindje is en dat ze tot de geboorte geen sigaretten mogen, maar wel loeiveul drank natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2005 02:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Hopelijk volgt die sanctie alsnog.
En dan nomineert iedereen Roel
En Tanja heeft gezegd dat ze niet nog een rantsoen aan zou kunnen, want vandaag had ze het na een paar uur geen sigs al zooooooo moeilijk, dus dhaar plotselingevoor Roel is dan ook meteen over
Van mij mag hij die kut-Dido over de schutting flikkeren.quote:Op zondag 18 september 2005 02:35 schreef Apie74 het volgende:
misschien gaat ie zo nog wel aggressief worden omdat ie bezopen is.
Precies.quote:Op zondag 18 september 2005 02:35 schreef Shirley het volgende:
Wat lult Dido? Ze zit zelf Menno de hele avond al gek te maken!
Roel was toch al genomineerd door Rikkert?quote:Op zondag 18 september 2005 02:36 schreef wickie het volgende:
als ze echt boos is gaat Dido Roel nomineren
Jups he blew it, maar ik vind Roel een sukkel hoe ie nu lult.quote:
is dat zo raarquote:Op zondag 18 september 2005 02:33 schreef Lolalala het volgende:
dat is een leugen ROELquote:Op zondag 18 september 2005 02:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roel
Ik heb met niemand gezoend hier![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 02:37 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Jups he blew it, maar ik vind Roel een sukkel hoe ie nu lult.
'Moet ik me nu impotent gedragen'
Op zich is dat niet raar, maar omdat ze zegt dat ze dat niet gewend is bedoelt ze dus dat zij zo speciaal is dat haar dat nooit overkomt. Beetje verwaand dus...quote:Op zondag 18 september 2005 02:37 schreef milagro het volgende:
[..]
is dat zo raar
ik zou dat ook niet leuk vinden, hoor
als iemand eerst zegt zo weg van mij te zijn, en dan een dag later naast een ander gaat liggen, en dan de avond erop gaat lopen bekken met weer een ander
Roel heeft gezegd dat Dido de tijd moest nemen om zover te komen dat ze wilde zoenen met hem
En hij wil daar dan ineens toch niet op wachten, nog niet eens 2 dagen
Doei, Roel
Zou ik ook doen
Ze heeft een punt.quote:Op zondag 18 september 2005 02:35 schreef Lexie het volgende:
Dido snap het nou, je zet jezelf voor lul.
quote:Op zondag 18 september 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Van mij mag hij die kut-Dido over de schutting flikkeren.![]()
maar dan zou ze zelf ook wat minder met der kont moeten draaien naar andere (verder niks tegen dido hoor)quote:Op zondag 18 september 2005 02:37 schreef milagro het volgende:
[..]
is dat zo raar
als iemand eerst zegt zo weg van mij te zijn, en dan een dag later naast een ander gaat liggen, en dan de avond erop gaat lopen bekken met weer een ander
Roel heeft gezegd dat Dido de tijd moest nemen om zover te komen dat ze wilde zoenen met hem
Doei, Roel
Zou ik ook doen
Hallo ... ze wil niet 3e keus zijn ... raar?quote:Op zondag 18 september 2005 02:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dido draagt zich wel heel erg verwaand. Die wil echt 200% aandacht.
Jesus.
Zegt ze ik ik vond je echt leuk VONDquote:Op zondag 18 september 2005 02:39 schreef BBscanner het volgende:
Dido is dus echt gek op Roel anders had ze een half uur geleden al uit dat bad gestapt!
als ze echt zo pissed is stapt ze uit het bad en gaat naar bed maar ze ligt al bijna een uur in z'n armen en geniet ervan dat ze zijn aandacht weer heeftquote:Op zondag 18 september 2005 02:38 schreef Gert het volgende:
Ze heeft een punt.
De dag nadat Dido had toegegeven dat ze Roel meer dan leuk vindt, gaa ie bij Lieske slapen.
Vanavond zoent hij 3x met Linda.
ik sluit niet uit dat ze dat nog gaat doenquote:Wat moet ze dan doen, nu gaan zoenen met Roel?
Maar je vergeet even dat dido alle kerels gek geeft gemaakt vanavond. Oké, het was géén zoenen, maar het deed er niet voor onder.quote:Op zondag 18 september 2005 02:37 schreef milagro het volgende:
[..]
is dat zo raar
Doei, Roel
Zou ik ook doen
Het is eigenlijk ongelooflijk dat Roel daadwerkelihk dacht dat-ie vanavond Dido nog wel even kon scoren.quote:Op zondag 18 september 2005 02:37 schreef milagro het volgende:
[..]
is dat zo raar
Doei, Roel
Zou ik ook doen
Nee, maar de aandacht die zij opeist is wel erg overdreven en belachelijk.quote:Op zondag 18 september 2005 02:40 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Hallo ... ze wil niet 3e keus zijn ... raar?
Als dat nu gewoon zo is, ben je dan verwaand omdat je het zegtquote:Op zondag 18 september 2005 02:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zich is dat niet raar, maar omdat ze zegt dat ze dat niet gewend is bedoelt ze dus dat zij zo speciaal is dat haar dat nooit overkomt. Beetje verwaand dus...
Ook psychologen zijn gewone mensen.quote:Op zondag 18 september 2005 02:39 schreef LissaP het volgende:
Roel met zijn studie psychologie heeft nog niet in de gaten dat ie zich met dit geklooi alleen verder de problemen in werkt...
dacht dat die mensen mensenkennis hadden![]()
Jups....quote:Op zondag 18 september 2005 02:41 schreef bloodymary het volgende:
Oooooh, wat is ze verliefd!
hij heeft n je geluisterdquote:Op zondag 18 september 2005 02:37 schreef defpaul het volgende:
Allemaal goed en wel, maar is het niet hoog tijd dat Ralph eens achter zijn oren krab en uit bad gaat. Die zombie zit daar helemaal niks te doen. Big Brother is ook heus wel een Big Badmeester als er iets mis gaat hoor :p
Ze zet zichzelf voor lul omdat ze nu toch weer de hele tijd bij hem op schoot ligt ipv van hem een dikkequote:Op zondag 18 september 2005 02:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft een punt.
De dag nadat Dido had toegegeven dat ze Roel meer dan leuk vindt, gaa ie bij Lieske slapen.
Vanavond zoent hij 3x met Linda.
Wat moet ze dan doen, nu gaan zoenen met Roel?
Dido: "Of je kunt doen wat je nu doet. Of je kiest voor een "eventueel misschien" met mij. Maar ik heb geen zin om voor lul te staan met al die andere chickies van je."
Wedje maken dat Dido vanavond NIET gaat zoenen met Roel?quote:Op zondag 18 september 2005 02:40 schreef HenriOsewoudt het volgende:
ik sluit niet uit dat ze dat nog gaat doen
hij zou op zijn minst kunnen indenken dat ie beter zijn bek kan houden en naar bed kan gaan.... dat bedenk ik zonder psychologie studiequote:Op zondag 18 september 2005 02:41 schreef svann het volgende:
[..]
Ook psychologen zijn gewone mensen.
Valt dat erg tegen?
Hij heeft het niet gezegd tegen haar toch? En dan nog, hij vind iedereen geinig.quote:Op zondag 18 september 2005 02:37 schreef milagro het volgende:
[..]
is dat zo raar
Doei, Roel
Zou ik ook doen
Ik snap op zich wel wat ze bedoelt maar ze kan het ook wat anders formuleren. Maar ach, het boeit ook niet echt en het is laat dus ik weet ook niet meer helemaal wat ik nu allemaal denkquote:Op zondag 18 september 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Als dat nu gewoon zo is, ben je dan verwaand omdat je het zegt
Ik ben het ook niet gewend, maar dat wil niet zeggen dat het me nooit gebeurd is.
Alleen niet met mannen die ECHT in me geinteresseerd waren, die deden niet zo dus als Roel deed ,
en ik denk dat Dido dat bedoelt
Mischien vandaag, mischien morgen, maar zoenen gaat ze zeker met Roel!quote:Op zondag 18 september 2005 02:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wedje maken dat Dido vanavond NIET gaat zoenen met Roel?
ok dan, maar ik ga wel zo naar bed, hoor morgen wel wat ik gewonnen hebquote:Op zondag 18 september 2005 02:41 schreef Gert het volgende:
Wedje maken dat Dido vanavond NIET gaat zoenen met Roel?
Heel soms zijn we het wel eensquote:Op zondag 18 september 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Van mij mag hij die kut-Dido over de schutting flikkeren.![]()
Nee, dat was reactie op zijn acties, dus heel wat anders.quote:Op zondag 18 september 2005 02:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar je vergeet even dat dido alle kerels gek geeft gemaakt vanavond. Oké, het was géén zoenen, maar het deed er niet voor onder.
Nee dan Lieske, dat was weer genieten vannacht op de streams.quote:
Goeie vraag, want ze zegt net dat het gevoel er nog wel zit.quote:Op zondag 18 september 2005 02:43 schreef bloodymary het volgende:
Wat zou ze doen als hij haar nu op haar bek pakt?
Ze wordt met de minuut triester. Nu ook nog even Rikkert kleineren.... Geen woorden voor deze dame. Met haar als laatste vrouw op deze wereld ging ik de mannenliefde maar eens uittesten.quote:Op zondag 18 september 2005 02:42 schreef Peter6000 het volgende:
Dido: en uberhaupt snap ik niet dat jij je ervoor laat lenen, met een meisje te slapen waar Rikkert wat mee had (niet relationeel)
Er staat ergens een fles met wijsheid.quote:Op zondag 18 september 2005 02:42 schreef LissaP het volgende:
hij zou op zijn minst kunnen indenken dat ie beter zijn bek kan houden en naar bed kan gaan.... dat bedenk ik zonder psychologie studie![]()
Hem van haar wegduwen.quote:Op zondag 18 september 2005 02:43 schreef bloodymary het volgende:
Wat zou ze doen als hij haar nu op haar bek pakt?
Hoe kom je nu opeens op Lieske dan? Omdat je weet dat ik Lieske leuk vind en daarom iets terug wilt zeggen ofzo ?quote:Op zondag 18 september 2005 02:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dan Lieske, dat was weer genieten vannacht op de streams.
quote:Op zondag 18 september 2005 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wordt met de minuut triester. Nu ook nog even Rikkert kleineren.... Geen woorden voor deze dame. Met haar als laatste vrouw op deze wereld ging ik de mannenliefde maar eens uittesten.
Trustenquote:Op zondag 18 september 2005 02:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik geloof het wel met dat gezeik. Dat wordt geen neuken meer daar
Truste brakers van de nacht
quote:Op zondag 18 september 2005 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wordt met de minuut triester. Nu ook nog even Rikkert kleineren.... Geen woorden voor deze dame. Met haar als laatste vrouw op deze wereld ging ik de mannenliefde maar eens uittesten.
quote:Op zondag 18 september 2005 02:44 schreef svann het volgende:
[..]
Er staat ergens een fles met wijsheid.
Het is wel een ijzere dame er gaat niks gebeuren.quote:Op zondag 18 september 2005 02:42 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mischien vandaag, mischien morgen, maar zoenen gaat ze zeker met Roel!
Gaat toch niets gebeurenquote:Op zondag 18 september 2005 02:46 schreef AMDFreak het volgende:
Owwww gaat Ralph weer terug.. godver
Jammer dat Ralph er nu weer bij zit ander had het dus echt wel zoenen geweest!quote:Op zondag 18 september 2005 02:45 schreef Gert het volgende:
Hahaha Roel wil d'r zoenen, ze moet hem echt van zich afduwen.
quote:Op zondag 18 september 2005 02:45 schreef MaJo het volgende:
[..]Wel grappig om te zien dat iedereen haar eerst adoreerde en haar nu uitkotst
Hij heeft het wel gezegd tegen haarquote:Op zondag 18 september 2005 02:42 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Hij heeft het niet gezegd tegen haar toch? En dan nog, hij vind iedereen geinig.
Hij vond iedereen wel leuk. ALs ik Dido was had ik hem links laten liggen maar hem nu niet de les gaan lezen.
O zeker doei Roel.
Ik zie het zo:
Dido flirt met Menno, en ze flirt met Roel. Dan is Menno vergeven, ah jammer denkt ze.
Hm, Roel is wel erg close met Lieske, dat is balen zeg, hoi Joost, kom flirt met me ik wil nog wel het gevoel krijgen dat ik mannen in m'n kontzak heb... Huh? Wat zie ik nou? Hij zoent met Linda?
Zo Roel, dat gaat zomaar niet, je was half met mij bezig en nu kan ik eigenlijk niks meer
Ongeveer
als één van beide nog in het huis zitten.quote:Op zondag 18 september 2005 02:47 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik voorspel dat Ralf en Dido wat gaan zitten kloten over een paar weken!
bier na wijn is toch fijnquote:Op zondag 18 september 2005 02:48 schreef bloodymary het volgende:
Bier na wijn geeft chagrijn.
Als ik het op één avond met Rica én APK eens ben, dan is er wel iets gaande...quote:Op zondag 18 september 2005 02:47 schreef Rica het volgende:
Roel moet gewoon weer lekker bij Lieske gaan liggen. Lekker warm.
Laat Dido fijn in haar 'trots' gaarkoken.
Ach, ik vind jou gewoon een beetje griezelig, in je haat.quote:Op zondag 18 september 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe kom je nu opeens op Lieske dan? Omdat je weet dat ik Lieske leuk vind en daarom iets terug wilt zeggen ofzo ?![]()
Nog één laatste reactie: ik doel ook niet op jou maar op de mannen in het algemeen. Eerst was Dido echt helemaal geweldig en nu is ze helemaal niets meer. Ik vond Dido nooit echt bijzonder, als ik (als meisje) voor een meisje moet kiezen ga ik voor Lieske. We hebben wat dat betreft dezelfde smaakquote:Op zondag 18 september 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Geadoreerd heb ik haar nooit. Ze heeft een leuk koppie, maar haar lichaam is alles wat ik NIET moooi vind aan een vrouw. En wat er IN dat koppie zit is dus ook alles behalve mooi.
Precies, volblaffen dat wijf en haar daarna nomineren.quote:Op zondag 18 september 2005 02:47 schreef FlowKey het volgende:
psstRoel ... Die Dido heeft gewoon een goeie veeg nodig man!
Hmm.. well... then they're no matchquote:Op zondag 18 september 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij heeft het wel gezegd tegen haarin de tuin, liggend op de kussens een paar dagen terug
Lieske moest hij niet, zei hij, hij vond Dido lekker en mooi en lief en etc etc.
Dido zei toen ook tegen hem dat ze hem heel leuk vond, en dat haar dat verwarde.
De volgende nacht zowat al slaapt hij met Lieske de hele nacht in 1 bed.
De avond daarop pakt hij weer een ander op de bek
Roel vraagt nu om uitleg, en zij geeft het hem.
Tja, dat zie ik heel anders en ik meen me te herinneren dat hij ook toegaf dat je DIdo als persoon niet leuk vond. Lieske is lekker zoals ze is zuipt niet achterlijk veel, roddelt over niemand en is gewoon lief. Dat alles kun je over Didoos niet zeggen.quote:Op zondag 18 september 2005 02:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, ik vind jou gewoon een beetje griezelig, in je haat.
Terwijl het jongste chickie van het stel, die jij geadopteerd hebt, maar weinig toevoegt aan het programma.
duurt effe, maar dan weet je ook watquote:Op zondag 18 september 2005 02:50 schreef bemeall het volgende:
Zo, ik ben weer bijgelezen. Had de hele avond gemist, dus ff een topic of 10 doorgebladerd
Weer helemaal up2date nu![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, volblaffen dat wijf en haar daarna nomineren.![]()
en ...quote:Op zondag 18 september 2005 02:51 schreef milagro het volgende:
[..]
duurt effe, maar dan weet je ook wat
Precies. Ze loopt nou al zeker een week te verkondigen dat ze klaar met hem is, niet bij hem past, niet zo is, blablabla. en nu komt het eruit, mevrouw is gewoon jaloers. En waarom, hij is toch haar vriend niet? Ze moest hem toch niet?quote:Op zondag 18 september 2005 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik ook, en dido past wel bij mijquote:Op zondag 18 september 2005 02:52 schreef bemeall het volgende:
Roel heeft het hele verhaal gewoon aan zichzelf te danken, klaar punt.
Dido is eerlijk tegen hem geweest, en hij had dit vantevoren kunnen weten.
Vond Roel toch al niet bij Dido passen
maar dat wil zker niet zeggen dat ze hem nu niet meer wil ,ze wil hem nu nog meer dan anders, alleen eerst moet ie op zijn knieenquote:Op zondag 18 september 2005 02:52 schreef bemeall het volgende:
Roel heeft het hele verhaal gewoon aan zichzelf te danken, klaar punt.
Dido is eerlijk tegen hem geweest, en hij had dit vantevoren kunnen weten.
Vond Roel toch al niet bij Dido passen
zolang het daar leeft, leeft het hier denk ik ...quote:Op zondag 18 september 2005 02:53 schreef Wup het volgende:
n'avond samen, leuk dat het nog zo leeft hier.......
ben toch benieuwd wat Lieske gaat doen?quote:Op zondag 18 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, dat zie ik heel anders en ik meen me te herinneren dat hij ook toegaf dat je DIdo als persoon niet leuk vond. Lieske is lekker zoals ze is zuipt niet achterlijk veel, roddelt over niemand en is gewoon lief. Dat alles kun je over Didoos niet zeggen.
Het is volle maan.quote:Op zondag 18 september 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik het op één avond met Rica én APK eens ben, dan is er wel iets gaande...
Misschien verkeerd hij thuis in vrijheid-blijheid sferen.quote:Op zondag 18 september 2005 02:51 schreef KonnieKipke het volgende:
Die Roel is toch ook niet echt een volwassen kereltje... Komop je weeeet dat vrouwen dat niet leukvinden als je bij iemand gaat slapen, laat staan zoenen met!
Ben je vergeten wat ze over Ralph zat te roddelen met Nathalie!quote:Op zondag 18 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske is lekker zoals ze is zuipt niet achterlijk veel, roddelt over niemand en is gewoon lief. Dat alles kun je over Didoos niet zeggen.
precies.quote:Op zondag 18 september 2005 02:51 schreef KonnieKipke het volgende:
Die Roel is toch ook niet echt een volwassen kereltje... Komop je weeeet dat vrouwen dat niet leukvinden als je bij iemand gaat slapen, laat staan zoenen met!
Een hele strakke, maar dat interesseert mij niet echt.quote:
Hij waardeert de kleine dingen in het leven.quote:Op zondag 18 september 2005 02:56 schreef bloodymary het volgende:
Ralph is echt zo'n type waarmee je uren naar de Grote Beer kan kijken.
Ik vind haar wat te zelfingenomen, dat klopt.quote:Op zondag 18 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, dat zie ik heel anders en ik meen me te herinneren dat hij ook toegaf dat je DIdo als persoon niet leuk vond. Lieske is lekker zoals ze is zuipt niet achterlijk veel, roddelt over niemand en is gewoon lief. Dat alles kun je over Didoos niet zeggen.
quote:Op zondag 18 september 2005 02:54 schreef bloodymary het volgende:
Dido vergeet haar bezemsteel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |