bier na wijn is toch fijnquote:Op zondag 18 september 2005 02:48 schreef bloodymary het volgende:
Bier na wijn geeft chagrijn.
Als ik het op één avond met Rica én APK eens ben, dan is er wel iets gaande...quote:Op zondag 18 september 2005 02:47 schreef Rica het volgende:
Roel moet gewoon weer lekker bij Lieske gaan liggen. Lekker warm.
Laat Dido fijn in haar 'trots' gaarkoken.
Ach, ik vind jou gewoon een beetje griezelig, in je haat.quote:Op zondag 18 september 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe kom je nu opeens op Lieske dan? Omdat je weet dat ik Lieske leuk vind en daarom iets terug wilt zeggen ofzo ?![]()
Nog één laatste reactie: ik doel ook niet op jou maar op de mannen in het algemeen. Eerst was Dido echt helemaal geweldig en nu is ze helemaal niets meer. Ik vond Dido nooit echt bijzonder, als ik (als meisje) voor een meisje moet kiezen ga ik voor Lieske. We hebben wat dat betreft dezelfde smaakquote:Op zondag 18 september 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Geadoreerd heb ik haar nooit. Ze heeft een leuk koppie, maar haar lichaam is alles wat ik NIET moooi vind aan een vrouw. En wat er IN dat koppie zit is dus ook alles behalve mooi.
Precies, volblaffen dat wijf en haar daarna nomineren.quote:Op zondag 18 september 2005 02:47 schreef FlowKey het volgende:
psstRoel ... Die Dido heeft gewoon een goeie veeg nodig man!
Hmm.. well... then they're no matchquote:Op zondag 18 september 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij heeft het wel gezegd tegen haarin de tuin, liggend op de kussens een paar dagen terug
Lieske moest hij niet, zei hij, hij vond Dido lekker en mooi en lief en etc etc.
Dido zei toen ook tegen hem dat ze hem heel leuk vond, en dat haar dat verwarde.
De volgende nacht zowat al slaapt hij met Lieske de hele nacht in 1 bed.
De avond daarop pakt hij weer een ander op de bek
Roel vraagt nu om uitleg, en zij geeft het hem.
Tja, dat zie ik heel anders en ik meen me te herinneren dat hij ook toegaf dat je DIdo als persoon niet leuk vond. Lieske is lekker zoals ze is zuipt niet achterlijk veel, roddelt over niemand en is gewoon lief. Dat alles kun je over Didoos niet zeggen.quote:Op zondag 18 september 2005 02:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, ik vind jou gewoon een beetje griezelig, in je haat.
Terwijl het jongste chickie van het stel, die jij geadopteerd hebt, maar weinig toevoegt aan het programma.
duurt effe, maar dan weet je ook watquote:Op zondag 18 september 2005 02:50 schreef bemeall het volgende:
Zo, ik ben weer bijgelezen. Had de hele avond gemist, dus ff een topic of 10 doorgebladerd
Weer helemaal up2date nu![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, volblaffen dat wijf en haar daarna nomineren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |