iedereen heeft te veel gedronken.quote:Op zondag 18 september 2005 02:32 schreef FlowKey het volgende:
[..]
wordt er toch nog geneukt vannacht!
Lijkt mij een goede sanctie als Tanja voor straf na de bevalling opníeuw wordt geinsemineerd (die kit hebben ze nu toch klaarstaan) en opníeuw een volledige zwangerschap moet uitzitten, van, uiteraard, een meisje, en dat wij dan kunnen sms-en wie in het huis devadervanhetkindje is en dat ze tot de geboorte geen sigaretten mogen, maar wel loeiveul drank natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2005 02:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Hopelijk volgt die sanctie alsnog.
En dan nomineert iedereen Roel
En Tanja heeft gezegd dat ze niet nog een rantsoen aan zou kunnen, want vandaag had ze het na een paar uur geen sigs al zooooooo moeilijk, dus dhaar plotselingevoor Roel is dan ook meteen over
Van mij mag hij die kut-Dido over de schutting flikkeren.quote:Op zondag 18 september 2005 02:35 schreef Apie74 het volgende:
misschien gaat ie zo nog wel aggressief worden omdat ie bezopen is.
Precies.quote:Op zondag 18 september 2005 02:35 schreef Shirley het volgende:
Wat lult Dido? Ze zit zelf Menno de hele avond al gek te maken!
Roel was toch al genomineerd door Rikkert?quote:Op zondag 18 september 2005 02:36 schreef wickie het volgende:
als ze echt boos is gaat Dido Roel nomineren
Jups he blew it, maar ik vind Roel een sukkel hoe ie nu lult.quote:
is dat zo raarquote:Op zondag 18 september 2005 02:33 schreef Lolalala het volgende:
" Ik ben niet gewend, dat als een jongen mij leuk vindt, dat ie dan met iemand anders gaat zoenen"
dat is een leugen ROELquote:Op zondag 18 september 2005 02:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roel
Ik heb met niemand gezoend hier![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 02:37 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Jups he blew it, maar ik vind Roel een sukkel hoe ie nu lult.
'Moet ik me nu impotent gedragen'
Op zich is dat niet raar, maar omdat ze zegt dat ze dat niet gewend is bedoelt ze dus dat zij zo speciaal is dat haar dat nooit overkomt. Beetje verwaand dus...quote:Op zondag 18 september 2005 02:37 schreef milagro het volgende:
[..]
is dat zo raar
ik zou dat ook niet leuk vinden, hoor
als iemand eerst zegt zo weg van mij te zijn, en dan een dag later naast een ander gaat liggen, en dan de avond erop gaat lopen bekken met weer een ander
Roel heeft gezegd dat Dido de tijd moest nemen om zover te komen dat ze wilde zoenen met hem
En hij wil daar dan ineens toch niet op wachten, nog niet eens 2 dagen
Doei, Roel
Zou ik ook doen
Ze heeft een punt.quote:Op zondag 18 september 2005 02:35 schreef Lexie het volgende:
Dido snap het nou, je zet jezelf voor lul.
quote:Op zondag 18 september 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Van mij mag hij die kut-Dido over de schutting flikkeren.![]()
maar dan zou ze zelf ook wat minder met der kont moeten draaien naar andere (verder niks tegen dido hoor)quote:Op zondag 18 september 2005 02:37 schreef milagro het volgende:
[..]
is dat zo raar
als iemand eerst zegt zo weg van mij te zijn, en dan een dag later naast een ander gaat liggen, en dan de avond erop gaat lopen bekken met weer een ander
Roel heeft gezegd dat Dido de tijd moest nemen om zover te komen dat ze wilde zoenen met hem
Doei, Roel
Zou ik ook doen
Hallo ... ze wil niet 3e keus zijn ... raar?quote:Op zondag 18 september 2005 02:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dido draagt zich wel heel erg verwaand. Die wil echt 200% aandacht.
Jesus.
Zegt ze ik ik vond je echt leuk VONDquote:Op zondag 18 september 2005 02:39 schreef BBscanner het volgende:
Dido is dus echt gek op Roel anders had ze een half uur geleden al uit dat bad gestapt!
als ze echt zo pissed is stapt ze uit het bad en gaat naar bed maar ze ligt al bijna een uur in z'n armen en geniet ervan dat ze zijn aandacht weer heeftquote:Op zondag 18 september 2005 02:38 schreef Gert het volgende:
Ze heeft een punt.
De dag nadat Dido had toegegeven dat ze Roel meer dan leuk vindt, gaa ie bij Lieske slapen.
Vanavond zoent hij 3x met Linda.
ik sluit niet uit dat ze dat nog gaat doenquote:Wat moet ze dan doen, nu gaan zoenen met Roel?
Maar je vergeet even dat dido alle kerels gek geeft gemaakt vanavond. Oké, het was géén zoenen, maar het deed er niet voor onder.quote:Op zondag 18 september 2005 02:37 schreef milagro het volgende:
[..]
is dat zo raar
Doei, Roel
Zou ik ook doen
Het is eigenlijk ongelooflijk dat Roel daadwerkelihk dacht dat-ie vanavond Dido nog wel even kon scoren.quote:Op zondag 18 september 2005 02:37 schreef milagro het volgende:
[..]
is dat zo raar
Doei, Roel
Zou ik ook doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |