Ik ben het helemaal met je eens!!!quote:Op zondag 18 september 2005 01:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ralph en Roel zijn toch wel de helden van BB.
quote:Op zondag 18 september 2005 01:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ralph en Roel zijn toch wel de helden van BB.
Het is verschrikkelijk leuk en erg verrassend.quote:Op zondag 18 september 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Dit met Tanja en Roel is zo mogelijk nog beter dan dat gedonder met Linda netom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mén, wat een streamnacht ditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kunstwerken dacht ikquote:Op zondag 18 september 2005 01:30 schreef Luchtbel het volgende:
Kunstbeen laten stuiteren is zijn specialiteit???
Zei Roel dat nou echt?
Kunstwerk.quote:Op zondag 18 september 2005 01:30 schreef Luchtbel het volgende:
Kunstbeen laten stuiteren is zijn specialiteit???
Zei Roel dat nou echt?
Dat ellenlange overbodige kutding?quote:Op zondag 18 september 2005 01:30 schreef caradoc het volgende:
Waar is de mooie OP?!
Klinkt wel logisch... Ze lijkt erg veel op Nathalie en de dames apen elkaar in alles na...quote:Op zondag 18 september 2005 01:30 schreef KonnieKipke het volgende:
Dido geilt dus op Ralf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop