nee hoor.... ik heb nog niet gehoord dat ze een egoistische domme koe is die eindelijk eens moet ophouden met zeiken en aan haar kind moet denken in plaats van als de eerste de beste junk asbakken leeg te lebberenquote:Op zondag 18 september 2005 01:24 schreef Shirley het volgende:
RalphEcht, hij zegt alles wat wij denken.
Talpa, ik verwacht toch op zijn minst een leuke montage van Menno-die-zijn-pik-achterna-loopt-en-faaltquote:Op zondag 18 september 2005 01:25 schreef marbe het volgende:
Ohh dan maar Nathalie proberen, echt wat een looser
veulquote:Op zondag 18 september 2005 01:26 schreef mr2004 het volgende:
Hoeveel heeft Roel gezopen aan het begin van de avond dan ???
Ja normaal snuift-ie dat dan weg maar dat kan nu niet.quote:Op zondag 18 september 2005 01:25 schreef FlowKey het volgende:
whaha ... ik was ff naar die andere stream ... Roel is echt BE-ZO-PEN
Puhleasequote:Op zondag 18 september 2005 01:25 schreef Lkw het volgende:
[..]
Anders ga je nog even naar het Rembrandtplein, daar zijn genoeg Menno's die 'm in elke willekeurige voorbijgangster willen steken
quote:Op zondag 18 september 2005 01:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Puhlease
Alsof die met hun piemels uit de broek lopen zodat je een goed exemplaar uit kan kiezen![]()
denk het welquote:Op zondag 18 september 2005 01:26 schreef mr2004 het volgende:
Ze mogen wel een 2 uur durende uitzending maken willen ze alles uitzenden.quote:Op zondag 18 september 2005 01:27 schreef Blue Thunder het volgende:
Hopelijk zendt talpa het gesprek met tanja en ralphie uit.. dan scoort maximale punten.
Misschien dat hij als blower geen alkohol gewend is?quote:Op zondag 18 september 2005 01:26 schreef mr2004 het volgende:
Als je het lief vraagt doen ze dat vast wel hoorquote:Op zondag 18 september 2005 01:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Puhlease
Alsof die met hun piemels uit de broek lopen zodat je een goed exemplaar uit kan kiezen![]()
AHAHAHquote:Op zondag 18 september 2005 01:27 schreef FlowKey het volgende:
Roel ligt GVD in de foetus houding bij Tanja
gelijk heeftie ik vindt het echt liefquote:Op zondag 18 september 2005 01:27 schreef Shirley het volgende:
Roel blijft liever bij Tanja liggen. Die heeft Dido wel gezien met Menno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |