Dat weet ik niet, ik kijk altijd één stream fullscreen tegelijk via WMquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan je daarmee ook 4 streams (dus 4x mediaplayer?) tegelijk openen? En zo ja hoe?
dat snapt niemandquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:45 schreef FlowKey het volgende:
[..]
thx ... ik volg nog even niet hoe ROel ineens bij Linda terecht kwam
Ik hoop het zo hequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef Blue Thunder het volgende:
en voor de grap morgen die haan om 8 uur laten bléren
Ingrid is aan het kotsen in de slaapkamer en Rob zie je af en toe in beeld een dansje doenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef kavu het volgende:
Waar zijn Rob en Ingrid?
streamers daarentegen kunnen er genoeg van krijgen....quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Gooit Roel hiermee zijn eigen glazen in? Kijkers houden niet van types die van de ene meid naar de andere gaan.... Roel moet uitkijken
Igrid ligt doodziek op bed en Rob speelt voor foxy foxtrot.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef kavu het volgende:
Waar zijn Rob en Ingrid?
Roel probeert bij iedereen zo te slijmen en hoopt zo stemmen weg te spelenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Gooit Roel hiermee zijn eigen glazen in? Kijkers houden niet van types die van de ene meid naar de andere gaan.... Roel moet uitkijken
Drukste BB avond ooit ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:47 schreef Sasami het volgende:
Pfff de topics gaan nu ook niet snel ofzo
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef -Delta- het volgende:
Scan: Snap je nu wat ik gister bedoelde met dat ik Linda een sloerie vind?
doe maar niet dan ben ik nog niet wakker. En ik wil erbij zijn als ze wakker worden en ze zich alles realiserenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef Blue Thunder het volgende:
Die had toch een eet-probleem (kan ik me van de eerste week herinneren). Of was dat niet zo?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:47 schreef CartWOman het volgende:
Lieske eet haar teleurstelling weg.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:45 schreef pinkplatinum het volgende:
morgen worden ze wakker met katers!
IK ook hahahahaquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:47 schreef Bully© het volgende:
ik dacht ik ga een avond streams kijken. Goeie avond uitgekozen
![]()
![]()
Oh kijk er niet raar van op als die Tanja ook nog even oraal bijwerkt...quote:
Dan heeft ze nu mazzel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:48 schreef Debbus het volgende:
[..]
Die had toch een eet-probleem (kan ik me van de eerste week herinneren). Of was dat niet zo?
Mensenkennis kan je niet verweten wordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lieske zit daar maar wat![]()
Volgens mij gaat ze zometeen janke.
Komt wel eens voor bij een omroep.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:49 schreef Gert het volgende:
Het lijkt wel alsof ze een DJ in de studio hebben zitten!
De regie doet z'n best ook, met flitsende beelden..
yep ze is tenslote niet zwanger aan de bekquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:49 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Oh kijk er niet raar van op als die Tanja ook nog even oraal bijwerkt...
daar is het al een paar nummersquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:50 schreef Wishjuh het volgende:
Lekker... muziek gaat een beetje de Hardstyle kant op
Correctie... dit is inmidels Hardstyle :0 Nou nog Hardcore en me avond is compleetquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:50 schreef Wishjuh het volgende:
Lekker... muziek gaat een beetje de Hardstyle kant op
nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:50 schreef teun911 het volgende:
Doe maar
welquote:
subtiele overgang iddquote:
Ikke welquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:50 schreef Gert het volgende:
Ik zit hier gewoon mee te swingen...
misschien toch maar een flesje opentrekken..
Dat is echt lief, zie hoe schattig ze hem kriebelt. Tanja scoort vandaag wat puntjes bij mij.quote:
Harder trekkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
Krijg alleen de dop niet los.![]()
Die zit nu thuis echt niet te kijken hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
WAT ZAL RIKKERT ZICH OPETEN THUIS!! ZEKER NU LIESKE ZO ALLEEN IS!!!![]()
![]()
Jawel over de buik johquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:53 schreef FlowKey het volgende:
Roel ... doe wat je wil, maar ga AJB NIET KOTSEN!
De moedergevoelens komen eindelijk (na 7,5 maand) boven...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Dat is echt lief, zie hoe schattig ze hem kriebelt. Tanja scoort vandaag wat puntjes bij mij.
Nee dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef sannuh het volgende:
hmm nou ga zo maar eens naa rbed.. denk niet dat er nog iets boeiends gaat gebeuren met dit gare dronken stel
Ja scheetig hé?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Dat is echt lief, zie hoe schattig ze hem kriebelt. Tanja scoort vandaag wat puntjes bij mij.
je ziet haar ook glunderen.. kijk mij eensquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:53 schreef Marrije het volgende:
Zo schattig, zoals Roel tegen Tanja aanhangt![]()
Tanja scoort onwijs bij mij!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Godsamme wat een sletquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:53 schreef D.Rose het volgende:
Menno zakt steeds verder op mijn lijstje
dan kan het ECHT beginnenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:53 schreef svann het volgende:
Dit is het-grote-licht-gaat-bijna-aan muziek.
Ze is van 1986 jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:54 schreef FlowKey het volgende:
Belle Helene ... toen was Lieske nog niet eens geboren volgens mij
* ironie opdweiltquote:
Maakt toch niet uitquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:54 schreef FlowKey het volgende:
gelijk heeft ie ... met die preutse InRit ...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef Danzig het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Menno het nu bij elke vrouw geprobeerd
Ja helaas, het valt niet meer te ontkennen.. Tanja is gewoon heel leuk vandaag.quote:
Ja en? Ik luister ook wel eens naar muziek dat uitkwam ver voordat ik ter wereld kwam.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:54 schreef FlowKey het volgende:
maakt niet uit idd... ik voel me alleen ineens heel oudquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Maakt toch niet uitLiedje was ook veer voor mijn tijd, vind het een leuk liedje
en bij Joostquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef Danzig het volgende:
[..]
ziek op bed liggen kotsenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:53 schreef mazaru het volgende:
Waar is Ingrid??
Hoeft niet hoor, ik ben gewoon jongquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef FlowKey het volgende:
[..]
maakt niet uit idd... ik voel me alleen ineens heel oud![]()
Alleen Tanja geloof ik nog niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef Danzig het volgende:
[..]
Maar wel zeeeer toepasselijk...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef Falco het volgende:
Dit is een minder nummer van Doe Maar...
ik ben net binnen ... ik heb Dido nog ehelemaal niet gezien:?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef Knurkie het volgende:
ben benieuwd hoeveel vrouwen Dido nomineerd na vanavond
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja helaas, het valt niet meer te ontkennen.. Tanja is gewoon heel leuk vandaag.
Toen Ingrid op bed lag te kotsen kreunde ze nog "oh nee...linda!", die heeft dit al zien aankomenquote:
Ja idd, ze moeten wat meer tempo in het huis brengen!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:57 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Het zwakt zo wel af met deze muziek
Mooi, Scan.quote:
Het jammere is dat Tanja alleen aardig doet, als ze aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef wickie het volgende:
Als Tanja zo door gaat, ga ik r nog aardig vinden. Ik ben trouwens heel benieuwd wat de ouders van Roel hierover gaan zeggen!!
Die blért en schreeuwt vannacht nog de hele nacht door in de jacuzziquote:
is gewoon greatest hits volgens mij... dalijk komt nederwietquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie heeft de leiding over de muziek, zal wel een fan van Doe Maar zijn zeker...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:58 schreef Shirley het volgende:
Ik vind Tanja leuk....heb d'r nooit irritant gevonden, alleen erg negatief, nu ik d'r zo zie, echt leuk.
Ja maar dat kan echt door de hormonen komen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het jammere is dat Tanja alleen aardig doet, als ze aandacht krijgt.
Net als de quiz afgelopen week.
net hadden ze de hele tijd boenkeboenkquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie heeft de leiding over de muziek, zal wel een fan van Doe Maar zijn zeker...
Iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:58 schreef Shirley het volgende:
Ik vind Tanja leuk....heb d'r nooit irritant gevonden, alleen erg negatief, nu ik d'r zo zie, echt leuk.
De avond is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:57 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Alleen Tanja geloof ik nog niet.
Die viel een tijdje terug ook al op de grondquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef lennardn het volgende:
Bij Linda gaat ook zometeen het licht uit![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |