Harder trekkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
Krijg alleen de dop niet los.![]()
Die zit nu thuis echt niet te kijken hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
WAT ZAL RIKKERT ZICH OPETEN THUIS!! ZEKER NU LIESKE ZO ALLEEN IS!!!![]()
![]()
Jawel over de buik johquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:53 schreef FlowKey het volgende:
Roel ... doe wat je wil, maar ga AJB NIET KOTSEN!
De moedergevoelens komen eindelijk (na 7,5 maand) boven...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Dat is echt lief, zie hoe schattig ze hem kriebelt. Tanja scoort vandaag wat puntjes bij mij.
Nee dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef sannuh het volgende:
hmm nou ga zo maar eens naa rbed.. denk niet dat er nog iets boeiends gaat gebeuren met dit gare dronken stel
Ja scheetig hé?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Dat is echt lief, zie hoe schattig ze hem kriebelt. Tanja scoort vandaag wat puntjes bij mij.
je ziet haar ook glunderen.. kijk mij eensquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:53 schreef Marrije het volgende:
Zo schattig, zoals Roel tegen Tanja aanhangt![]()
Tanja scoort onwijs bij mij!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Godsamme wat een sletquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:53 schreef D.Rose het volgende:
Menno zakt steeds verder op mijn lijstje
dan kan het ECHT beginnenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:53 schreef svann het volgende:
Dit is het-grote-licht-gaat-bijna-aan muziek.
Ze is van 1986 jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:54 schreef FlowKey het volgende:
Belle Helene ... toen was Lieske nog niet eens geboren volgens mij
* ironie opdweiltquote:
Maakt toch niet uitquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:54 schreef FlowKey het volgende:
gelijk heeft ie ... met die preutse InRit ...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef Danzig het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Menno het nu bij elke vrouw geprobeerd
Ja helaas, het valt niet meer te ontkennen.. Tanja is gewoon heel leuk vandaag.quote:
Ja en? Ik luister ook wel eens naar muziek dat uitkwam ver voordat ik ter wereld kwam.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:54 schreef FlowKey het volgende:
maakt niet uit idd... ik voel me alleen ineens heel oudquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Maakt toch niet uitLiedje was ook veer voor mijn tijd, vind het een leuk liedje
en bij Joostquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef Danzig het volgende:
[..]
ziek op bed liggen kotsenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:53 schreef mazaru het volgende:
Waar is Ingrid??
Hoeft niet hoor, ik ben gewoon jongquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef FlowKey het volgende:
[..]
maakt niet uit idd... ik voel me alleen ineens heel oud![]()
Alleen Tanja geloof ik nog niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:55 schreef Danzig het volgende:
[..]
Maar wel zeeeer toepasselijk...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef Falco het volgende:
Dit is een minder nummer van Doe Maar...
ik ben net binnen ... ik heb Dido nog ehelemaal niet gezien:?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef Knurkie het volgende:
ben benieuwd hoeveel vrouwen Dido nomineerd na vanavond
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja helaas, het valt niet meer te ontkennen.. Tanja is gewoon heel leuk vandaag.
Toen Ingrid op bed lag te kotsen kreunde ze nog "oh nee...linda!", die heeft dit al zien aankomenquote:
Ja idd, ze moeten wat meer tempo in het huis brengen!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:57 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Het zwakt zo wel af met deze muziek
Mooi, Scan.quote:
Het jammere is dat Tanja alleen aardig doet, als ze aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef wickie het volgende:
Als Tanja zo door gaat, ga ik r nog aardig vinden. Ik ben trouwens heel benieuwd wat de ouders van Roel hierover gaan zeggen!!
Die blért en schreeuwt vannacht nog de hele nacht door in de jacuzziquote:
is gewoon greatest hits volgens mij... dalijk komt nederwietquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie heeft de leiding over de muziek, zal wel een fan van Doe Maar zijn zeker...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:58 schreef Shirley het volgende:
Ik vind Tanja leuk....heb d'r nooit irritant gevonden, alleen erg negatief, nu ik d'r zo zie, echt leuk.
Ja maar dat kan echt door de hormonen komen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het jammere is dat Tanja alleen aardig doet, als ze aandacht krijgt.
Net als de quiz afgelopen week.
net hadden ze de hele tijd boenkeboenkquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie heeft de leiding over de muziek, zal wel een fan van Doe Maar zijn zeker...
Iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:58 schreef Shirley het volgende:
Ik vind Tanja leuk....heb d'r nooit irritant gevonden, alleen erg negatief, nu ik d'r zo zie, echt leuk.
De avond is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:57 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Alleen Tanja geloof ik nog niet.
Die viel een tijdje terug ook al op de grondquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef lennardn het volgende:
Bij Linda gaat ook zometeen het licht uit![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |