NPquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:13 schreef Wup het volgende:
mijn excuses....
Hahahaquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:00 schreef milagro het volgende:
<..>
je geld op gaat aan luiers en babyvoeding, ipv sigs en drank
<..>
Ja, die heeft gewoon een peuk bewaard! Goeie actiequote:
Prachtig gezicht.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:15 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel had dido geen trekje moeten geven
ze denken het wel, maar durven het niet, omdat ze weten dat ze er toch niet uitgaat en ze niet weten hoe NL erover denkt, en hun eerlijkheid afgestraft zal worden ms.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
toch jammer dat niemand [i]in[/in] het huis dat zegt
Sorry ik zet hem er zo inquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Komt er nog wel een OP?
Donequote:
Verslaafd is verslaafd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:16 schreef milagro het volgende:
Tanja denkt dat het moederschap pas begint als het kindje geboren is, nee, dom wijf, je bent NU al moeder en als je na 1 middagje zonder sigs al asbakken af gaat struinen, mijn God, zeg, dan is het wel heel duidelijk waar je priorioriteiten liggen nu en straks.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:25 schreef teamlead het volgende:
de broer van rob is alcoholist.... kan ik me wel iets bij voorstellen
Tis niet echt onzin wat ze verkondigen, wel een beetje slap gelul, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:25 schreef Day het volgende:
Wordt niet goed van die 2 barmhartige samaritanen in dat bad![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:27 schreef Gert het volgende:
Verslaafd is verslaafd.
BB zou daar wat meer gebruik van moeten gaan maken.
Gewoon, om te kijken hoe ver ze willen gaan voor sigaretten. Laat ze bepaalde dingen doen, om een pakje sigaretten te verdienen. Test hun grens.
Bijv: Dido moet in de huiskamer haar broek en string uittrekken voor een pakje peuken. Roel en Tanja kunnen een pakje shag verdienen door een minuut met elkaar te tongen. Dat werk.![]()
Dat van Menno en Ingrid welquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Tis niet echt onzin wat ze verkondigen, wel een beetje slap gelul, dat dan weer wel.
Nee, dat klopt, maar het is gewoon zo nep. Rob zit gewoon een zieltje te winnen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Tis niet echt onzin wat ze verkondigen, wel een beetje slap gelul, dat dan weer wel.
Dat zou een strakke aktie zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:32 schreef MissX het volgende:
tenzij BB geen sigaretten heeft geleverd
Dat zou een stunt zijn maar denk dat die er ook gewoon bijzitten omdat ze gewoon besteld zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:32 schreef MissX het volgende:
tenzij BB geen sigaretten heeft geleverd
Of een kutje, als dat zo uitkomtquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:33 schreef Day het volgende:
Nee, dat klopt, maar het is gewoon zo nep. Rob zit gewoon een zieltje te winnen.
Mjah. Toch is hij niet zo obsessief bezig met het spel als een Menno of een Chantal. Ik hoop wel dat anderen dit soort opzichtige gedrag van sommige bewoners kunnen opmerken en ze daarvoor dus ook bestraffenquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:33 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar het is gewoon zo nep. Rob zit gewoon een zieltje te winnen.
Ik hoop zo dat BB dat een x doet als ze over het budget heen zitten, gewoon alles leveren behalve de sigarettenquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zou een strakke aktie zijn.
Nou voor Rob is het wel zo klaar als een klontje dat hij bij de laatste 4 zit, hoor. Hij is dat nu ook een selectierondes aan het doen, door middel van intense gesprekken, om te kijken met wie hij over wil blijven.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah. Toch is hij niet zo obsessief bezig met het spel als een Menno of een Chantal. Ik hoop wel dat anderen dit soort opzichtige gedrag van sommige bewoners kunnen opmerken en ze daarvoor dus ook bestraffen.
Ach, verslaafd, gewoon egoistisch en slap, als je na 3 uurtjes zonder al asbakken gaat afstruinen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Verslaafd is verslaafd.
BB zou daar wat meer gebruik van moeten gaan maken.
Gewoon, om te kijken hoe ver ze willen gaan voor sigaretten. Laat ze bepaalde dingen doen, om een pakje sigaretten te verdienen. Test hun grens.
Bijv: Dido moet in de huiskamer haar broek en string uittrekken voor een pakje peuken. Roel en Tanja kunnen een pakje shag verdienen door een minuut met elkaar te tongen. Dat werk.![]()
dat is in haar specifieke geval een pré, hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:38 schreef Zw0rld het volgende:
Die Dido is ook lui zeg, wat zal die een dikke kont krijgen.
en dan is Talpa de lachende 3e want die verdienen en bepalenquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:39 schreef MissX het volgende:
zou Rob hele legers thuis gemobileerd hebben, die voor hem gaan bellen als die genomineerd staat?
Anders kan je toch nooit zooo zeker van je zaak zijn dat de kijkers je er niet uit willen hebben.
hahaquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:39 schreef milagro het volgende:
dat is in haar specifieke geval een pré, hoor
geloof er he-le-maal niets van.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:40 schreef MissX het volgende:
Vriendinnen hebben wel is aan Rob gevraagd, zou jij mij een kind willen geven
wat voor wijfen zijn dat, als je Rob als vader uitkiest.
Handel in kunstmatige lichaamsdelen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:42 schreef Day het volgende:
Wat doet Rob eigenljk precies? Op de BB-site staat dat hij ondernemer is?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:43 schreef wendy79 het volgende:
heeft die tanja nou echt shag zitten roken met gewoon papier ????
Als je zijn dochter ziet ga je het misschien meer snappenquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:42 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
geloof er he-le-maal niets van.![]()
OMG .. wat kan je dan diep zinken zeg!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:44 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
en het "boeiden" haar helemaal niet dat het slecht was
ik denk niet echt dat dat zijn aandeel was.. ze lijkt niet op em..quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:44 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Als je zijn dochter ziet ga je het misschien meer snappen
nou op karakter alleen al zou ik hem niet kiezen.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:44 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Als je zijn dochter ziet ga je het misschien meer snappen
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:43 schreef wendy79 het volgende:
heeft die tanja nou echt shag zitten roken met gewoon papier ????
jeeeeeeeeeetje zeg... wat ergquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:46 schreef Wup het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze wilde niet zeggen wat voor papier het was maar ze kreeg nogal wat commentaar van haar medeverslaafden... Chantal nam nog weel een hijs......
heb 12 jaar stevig gerookt.. en ben van de 1 op andere dag Cold Turkey gestopt... nergens last van gehadquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:48 schreef Zw0rld het volgende:
Wat een smeerlapperij allemaal.
Die nicotine moet een stevig stofje zijn, gelukkig heb ik er geen last van.
Nou heb ik echt wel vaak gehad dat ik zonder kwam te zitten, maar ik haal mezelf niet zo ver naar beneden hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:48 schreef Zw0rld het volgende:
Wat een smeerlapperij allemaal.
Die nicotine moet een stevig stofje zijn, gelukkig heb ik er geen last van.
Nee, de sjouwers van BB lopen gewoon door het BB-huis, zie je ze niet?quote:
Ja! Waarom pakt ze niet eerst de rijst of zo...quote:
Dat drinken Gert en ik tijdens een avondje stappen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:57 schreef teamlead het volgende:
21 flessen wijn en 2 kratten bier... en dat met 12 bewoners...
bestel verdorie eens genoeg alcohol voor de hele week zeg
Bewaren deze fotoquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:57 schreef BBscanner het volgende:
Dido snaait als eerste 6 pakjes Malboro weg!
[afbeelding]
Ja, zo is ze. Komt alleen van d'r kont af als er wat te halen valt. Verder doet ze geen moerquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:56 schreef Pinball het volgende:
Dido staat ineens vooraan... heeft heel de dag nauwlijks geademd
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat drinken Gert en ik tijdens een avondje stappen.![]()
Ja en de rest maar buffelen de hele dag.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, zo is ze. Komt alleen van d'r kont af als er wat te halen valt. Verder doet ze geen moer.
Oorlog om de peuken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:00 schreef Falco het volgende:
Er komt nu echt haat en nijd om die boodschappen. Wat ernstig!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en de rest maar buffelen de hele dag.![]()
En Chantalquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:01 schreef Falco het volgende:
Check Dido wanneer Roel zegt dat er te weinig rookwaren zijn!
Is toch prachig nu al weer oorlog!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:02 schreef Pinball het volgende:
Wat een vieze achterbakse kutwijven
Alle sigaretten zijn meteen weg en als er naar gevraagd wordt houden ze allemaal hun muil
Hij stond achter haar toen ze een aantal pakjes pakte. Maar tis hem blijkbaar niet opgemerktquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef lennardn het volgende:
Weet Roel dat zij al 6 pakjes gejat heeft ?
Dat is dan zwaar tof van ze schat.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:02 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
De rest heb ik wel regelmatig zien schoonmaken Gertje.
Elk nadeel heeft zijn voordeel: Tanja hoeft de volgende zaterdag geen papier meer te gebruikenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:04 schreef teamlead het volgende:
12 pakjes vloei voor 2 pakjes shag? Wie heeft dit in godsnaam besteld
De rest doet nog wel eens iets, met Ralph en Rob als uitschieters. Dido doet echt hélemaal niets. Heeft 2 weken geduurd voor iemand haar voor het eerst zag afwassenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:01 schreef Gert het volgende:
Ja en de rest maar buffelen de hele dag.![]()
komt ie snel genoeg achter als verder niemand meer wat te roken heeftquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef lennardn het volgende:
4 flessen inmiddels, wat een gaar wijf zeg die Didoquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:05 schreef lennardn het volgende:
Nou zag ik dat ze ook 2 flessen rose achterover drukten in de waskast !
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:05 schreef BBscanner het volgende:
12 Euro over het budget en 5 kratten bier te weinig! Waar is die AH waar je voor 12 Euro 5 kratten kan halen!
dit wordt oorlogquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:05 schreef lennardn het volgende:
Nou zag ik dat ze ook 2 flessen rose achterover drukten in de waskast !
Foei!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
De rest doet nog wel eens iets, met Ralph en Rob als uitschieters. Dido doet echt hélemaal niets. Heeft 2 weken geduurd voor iemand haar voor het eerst zag afwassen![]()
wie?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef lennardn het volgende:
jezus wat treurigquote:
6 pakjes onder het bed verstopt door Didoquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:07 schreef milagro het volgende:
[..]
wie?
er zijn dus wél genoeg sigs
dido graaide als 1e pakjes peuken weg, en heeft ze verstopt onder haar kussenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:07 schreef milagro het volgende:
[..]
wie?
er zijn dus wél genoeg sigs
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:06 schreef Darklight het volgende:
volgens mij heeft Tanja nu geen peuken
rokers: Roel, Dido, Chantal, Tanja, Ingridquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef Falco het volgende:
Wat een sukkels ook. Wie zijn eigenlijk de rokers van BB?
Dido, Roel, Tanja en Chantal?
Ingrid ook nog?
een beetje werken voor het vreten maakt toch niet uitquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:09 schreef AMDFreak het volgende:
Wel vervelend voor ze dat niet alles in kratten zit enzo.. nu moeten ze het steeds stuk voor stuk pakken..
Heeeele dunne shaggies draaienquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:04 schreef teamlead het volgende:
12 pakjes vloei voor 2 pakjes shag? Wie heeft dit in godsnaam besteld
waarna chantal gelijk in Dido's bed ging zoeken, maar volgens mij heeft ze ze niet gevonden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:09 schreef Darklight het volgende:
[..]
dido graaide als 1e pakjes peuken weg, en heeft ze verstopt onder haar kussen
Ja, hier gaat BB een heeeeeeeele mooie compilatie van makenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:06 schreef Gert het volgende:
Foei!![]()
Maar hebben ze nou allemaal sigaretten lopen verstoppen?
Dat is écht junkengedrag hè..![]()
Tanja heeft nu geen peuken omdat dido ze heeft gejatquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:09 schreef teamlead het volgende:
[..]geweldig.. we kunnen dus de hele week genieten van het leegroven van de asbak
Alsof het zou lukken om die stiekem op te roken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:09 schreef Darklight het volgende:
[..]
dido graaide als 1e pakjes peuken weg, en heeft ze verstopt onder haar kussen
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
6 pakjes onder het bed verstopt door Dido
kutactie van dildo... maar geweldig dat uitgerekend de zeug nu niks te roken heeftquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:10 schreef Darklight het volgende:
[..]
Tanja heeft nu geen peuken omdat dido ze heeft gejat
Dit kan nog voor een hoop haat & nijd gaan zorgen. Eindelijk interessante beelden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ze heeft er alleen geen fuck aan, het valt echt wel op als zij dadelijk konstant rookt, en de rest niet.
ms bewaart ze ze wel om ze tevoorschijn te halen als iedereen weer op zijn oogleden loopt om zo punten te scoren
Ingrid is alleen de enige van de rokers die niet zo treurig doet na een middagje niet rokenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:09 schreef Wup het volgende:
[..]
rokers: Roel, Dido, Chantal, Tanja, Ingrid
gelegenheidsrokers: Menno & Nathalie
eenmalig roker: Ralph
Het is een geintje, johquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:15 schreef lennardn het volgende:
Owhhh ik kan niet goed tegen zulke mensen als Dido. Gewoon delen die sigaretten, dit was zo'n foute actie.
Je kan Ingrid beter ook onder de gelegenheids rokers scharen. Ze zei zelfs een keer dat haar ouders niet wisten dat ze rooktquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:09 schreef Wup het volgende:
[..]
rokers: Roel, Dido, Chantal, Tanja, Ingrid
gelegenheidsrokers: Menno & Nathalie
eenmalig roker: Ralph
En terecht, want het is een ontzettende nsb-actie. Dit is gewoon jatten van je huisgenoten, en daarmee kom je echt nog ónder Tanja. Dat ze niets met die pakjes kan doet niet terzake, door die pakjes te jatten weet ze dat zij er altijd bij zal zijn als er gerookt wordt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid is alleen de enige van de rokers die niet zo treurig doet na een middagje niet roken
Dido kan er echt niets mee met die verstopte pakjes, het is gewoon een streek, een geintje.
Iedereen hier gelijk over de zeik
ja ik twijfelde nog op basis van vandaag, maar als er sigaretten zijn, rookt ze echt flink.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:17 schreef BBscanner het volgende:
Je kan Ingrid beter ook onder de gelegenheids rokers scharen. Ze zei zelfs een keer dat haar ouders niet wisten dat ze rookten dat terwijl ze nog bij haar ouders woont!
ik denk ook dat het geintje is.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:17 schreef milagro het volgende:
Het is een geintje, joh
Wat moet ze met 6 pakjes dan
Alsof niemand dat door heeft dadelijk als zij de hele tijd voorzien is, en de rest alles al op heeft.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
En terecht, want het is een ontzettende nsb-actie. Dit is gewoon jatten van je huisgenoten, en daarmee kom je echt nog ónder Tanja. Dat ze niets met die pakjes kan doet niet terzake, door die pakjes te jatten weet ze dat zij er altijd bij zal zijn als er gerookt wordt.
Bah, vieze pleurishoer is het
Dido is hier op Fok gewoon een kuthoer, wat ze ook doet.quote:
Dat verklaart natuurlijk wel de ontbrekende kratten bierquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:18 schreef trpetine het volgende:
Even later praten Chantal, Dido en Ingrid over de bestellijst van het eten die ze in de Dagboekkamer hebben veranderd. Dit allemaal zonder overleg met de heren... Beginnen ze zich schuldig te voelen? Dido wel even, bekent ze. "Het staat totaal tegenover wie ik ben. Ik probeer het als een geintje te zien, nu vind ik het wel grappig." Chantal: "Ik heb een hele ochtend gezeten voor Jan Lul, dat gevoel had ik." Zij was namelijk degene die het invullen van de bestellijst leidde. Chantal: "Ik hou niet van liegen. De hele schijf van vijf ligt nu op tafel. Het is nu extreem verantwoord, vind ik."
Dit komt van de Talpa site!!
Dit is gezegd gisteren nadat de vrouwen in de DBK zijn geweest
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:21 schreef BBscanner het volgende:
Dido valt door de mand! Alles moet op tafel van Roel
Ligt eraan hoe goed de afzuiging is op de pleequote:Op zaterdag 17 september 2005 19:19 schreef milagro het volgende:
[..]
het is gewoon een geintje, je kan toch geen 6 pakjes achterhouden en oproken zonder dat de rest dat merkt?
Ik denk niet dat jij ooit op een kamp/weekend/eiland de enige bent geweest met sigaretten, anders zou je wel beter weten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:19 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
als ik in het huis zat en zou weten dat men zo zou reageren als jij, zou ik ze ook verstoppen
wie laat zich nu eigenlijk kennen dan
het is gewoon een geintje, je kan toch geen 6 pakjes achterhouden en oproken zonder dat de rest dat merkt?
leuk die bestellingenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef Pinball het volgende:
Mooi, de mannen komen ook in actie, Menno: "We gaan gewoon wijn zuipen tot het op is, kijken wie er dan nog lacht."
Geweldig
Nee hoor, Lieske hadden ze van mij ook kaalgeschoren en met pek en veren door het huis mogen rollen als zij het was geweestquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef Gert het volgende:
Dido is hier op Fok gewoon een kuthoer, wat ze ook doet.![]()
Als Lieske dit had gedaan, dan was het een leuke grap geweest.![]()
Tja, ms welquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido is hier op Fok gewoon een kuthoer, wat ze ook doet.![]()
Als Lieske dit had gedaan, dan was het een leuke grap geweest.![]()
Dat mag ze sowieso wel dan, voor die 5K in de eerste week..quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor, Lieske hadden ze van mij ook kaalgeschoren en met pek en veren door het huis mogen rollen als zij het was geweest![]()
Moet Talpa-site toch vaker in de gaten houden....En ditis toch wel weer een geniale actie van BB... de sigaretten weglaten was too obvious... maar door de dames naar de DBK te halen en zo de biervoorraad flink te reduceren en daarvoor wijn te halen... geniaal.. dames bedankt... dat wordt een ouderwetse jongens tegen meisjes....quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:18 schreef trpetine het volgende:
Even later praten Chantal, Dido en Ingrid over de bestellijst van het eten die ze in de Dagboekkamer hebben veranderd. Dit allemaal zonder overleg met de heren... Beginnen ze zich schuldig te voelen? Dido wel even, bekent ze. "Het staat totaal tegenover wie ik ben. Ik probeer het als een geintje te zien, nu vind ik het wel grappig." Chantal: "Ik heb een hele ochtend gezeten voor Jan Lul, dat gevoel had ik." Zij was namelijk degene die het invullen van de bestellijst leidde. Chantal: "Ik hou niet van liegen. De hele schijf van vijf ligt nu op tafel. Het is nu extreem verantwoord, vind ik."
Dit komt van de Talpa site!!
Dit is gezegd gisteren nadat de vrouwen in de DBK zijn geweest
Zit de hele dat al lekker met een sigaretje en koffie te kijken naar die junken!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:26 schreef teamlead het volgende:
marlboro light of zware shag.... is toch bijna hetzelfde
* teamlead steekt peukje op uit eigen gehamsterde voorraad
Smorgens, met Rob als stille getuige.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:19 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
als ik in het huis zat en zou weten dat men zo zou reageren als jij, zou ik ze ook verstoppen
wie laat zich nu eigenlijk kennen dan
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:26 schreef Falco het volgende:
Wat een junks ook! En ik zou ook zwaar over de zeik zijn als er te weinig bier is!
Welnee, dit is leuk beter dan hangende figurenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:25 schreef __dani het volgende:
Tuurlijk is Roel over de zeik, zou ik ook zijn. Vooral deze week nu hij genomineerd is. Plus die kratjes bier, dat is toch belachelijk. Vind ik zielig voor hem.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:26 schreef Bigfoot het volgende:
Dido heeft noh één pakje sigaretten onder haar kussen liggen, de smiecht.
Waar Menno en Joost ook al zitten..quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:27 schreef Darklight het volgende:
Ingrid dbk
Trioquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:29 schreef trpetine het volgende:
[..]
Waar Menno en Joost ook al zitten..
Hoe zou dit inderdaad zijn voor de brood nuchtere ziel..quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Smorgens, met Rob als stille getuige.
![]()
eindelijk eens iets wat opa Rob niet snapt...quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:33 schreef BBscanner het volgende:
Opvallend hoe Kapitien Rob zich distantieert van alle comotie om de drank en sigaretten!
hij rookt en drinkt niet toch?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:33 schreef BBscanner het volgende:
Opvallend hoe Kapitien Rob zich distantieert van alle comotie om de drank en sigaretten!
Inderdaad, die is als de dood om ergens tussenin te komen volgens mij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:33 schreef BBscanner het volgende:
Nee dat niet maar ROB bemoeit zich normaal wel altijd met alles ook gaat het hem geen ene reet aan!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
hij rookt en drinkt niet toch?
Rob speelt een tactische spelletje hierin!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, die is als de dood om ergens tussenin te komen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |