Is toch prachig nu al weer oorlog!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:02 schreef Pinball het volgende:
Wat een vieze achterbakse kutwijven
Alle sigaretten zijn meteen weg en als er naar gevraagd wordt houden ze allemaal hun muil
Hij stond achter haar toen ze een aantal pakjes pakte. Maar tis hem blijkbaar niet opgemerktquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef lennardn het volgende:
Weet Roel dat zij al 6 pakjes gejat heeft ?
Dat is dan zwaar tof van ze schat.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:02 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
De rest heb ik wel regelmatig zien schoonmaken Gertje.
Elk nadeel heeft zijn voordeel: Tanja hoeft de volgende zaterdag geen papier meer te gebruikenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:04 schreef teamlead het volgende:
12 pakjes vloei voor 2 pakjes shag? Wie heeft dit in godsnaam besteld
De rest doet nog wel eens iets, met Ralph en Rob als uitschieters. Dido doet echt hélemaal niets. Heeft 2 weken geduurd voor iemand haar voor het eerst zag afwassenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:01 schreef Gert het volgende:
Ja en de rest maar buffelen de hele dag.![]()
komt ie snel genoeg achter als verder niemand meer wat te roken heeftquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef lennardn het volgende:
4 flessen inmiddels, wat een gaar wijf zeg die Didoquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:05 schreef lennardn het volgende:
Nou zag ik dat ze ook 2 flessen rose achterover drukten in de waskast !
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:05 schreef BBscanner het volgende:
12 Euro over het budget en 5 kratten bier te weinig! Waar is die AH waar je voor 12 Euro 5 kratten kan halen!
dit wordt oorlogquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:05 schreef lennardn het volgende:
Nou zag ik dat ze ook 2 flessen rose achterover drukten in de waskast !
Foei!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
De rest doet nog wel eens iets, met Ralph en Rob als uitschieters. Dido doet echt hélemaal niets. Heeft 2 weken geduurd voor iemand haar voor het eerst zag afwassen![]()
wie?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef lennardn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |