kenmerk van een machoquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Roel is me wel een beetje te positief over drugs trouwens
niet bij iedereen dus, maar dido klaagde erover dat ze op waren,quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:19 schreef Wup het volgende:
ik dacht dat de sigaretten op waren?
zijn hersenen zijn een beetje aangetast.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:20 schreef pinkplatinum het volgende:
Daarom is Roel af en toe zo... sloom..![]()
hoort bij zijn image begin ik te vrezenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:20 schreef BB-King het volgende:
Zou Roel vlotter praten als hij niet zoveel drugs had gebruikt?
Of is dit de hoofdoorzaak van zijn slome, relaxte manier van praten.
Vraag ik me opeens af...![]()
haha, sterk punt:)quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:21 schreef jessie het volgende:
Ik vind 1 joost wel genoeg hoor. Laat Roel maar lekker sloom blijven
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:21 schreef clauwheee het volgende:
Roel vind ik een relaxte jongen, maar dat positieve drugsgedoe vind ik overdreven.
Jensen: "Kel, wat is de wortel van 9?"quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:24 schreef Showtime het volgende:
[..]
thnx, ff lekker ergeren en leedvermaak
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jensen: "Kel, wat is de wortel van 9?"
Kelly: "Ik hou wel van wortels"
het gesprek ging te ver voor Ralphquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:26 schreef Wup het volgende:
is Ralph er tusenuit gepiept?
Een beetje wel ja.. en dat gezeur dat ze niets willen doen voor de camera, zelfs niet zoenen, is echt belachelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:23 schreef Wup het volgende:
[..]
ben ik de enige die echt helemaal genoeg heeft van dat kleffe stel?
Jensen : Waar kan ik je snachts voor wakker maken Kel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Jensen: "Kel, wanneer was de 2e wereldoorlog?"
Kelly: "1940"
Jensen: "En wanneer was ie afgelopen?"
Kelly: "Dat weet ik niet"
daarna was het 1946quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:27 schreef scanman01 het volgende:
hoe moet ik dat duiden? omschrijf die emotie eens?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Zie Lieske daar liggen... met die rode broek enzo ....
pffff
lekker kontje en wat een figuurquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Zie Lieske daar liggen... met die rode broek enzo ....
pffff
Ik vind haar wel ERRUG prettig om naar te kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:31 schreef FlowKey het volgende:
[..]
hoe moet ik dat duiden? omschrijf die emotie eens?
ik dacht ook wel dat er nog meer zou komenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:31 schreef FlowKey het volgende:
hoe moet ik dat duiden? omschrijf die emotie eens?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel ERRUG prettig om naar te kijken
Hij was nog beter.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:27 schreef scanman01 het volgende:
die indruk wekt ze ook helemaal nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:36 schreef EmjaY het volgende:
Jezus Lieske hou je onwetende bekZe denkt overal wat van te weten maar van drugs weet ze duidelijk helemaal niets.
prima toch zo'n mooie meid moet niet aan de drugsquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:36 schreef EmjaY het volgende:
Jezus Lieske hou je onwetende bekZe denkt overal wat van te weten maar van drugs weet ze duidelijk helemaal niets.
ja vertel eens iets interessants over het studentenlevenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:36 schreef EmjaY het volgende:
Hoeft toch niet..quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:36 schreef EmjaY het volgende:
erger me er matenloos aan, dat je zelf gebruikt ok, maar ga geen anderen stimuleren ook te gebruikenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:38 schreef Wup het volgende:
is Roel een dealer?
hij probeert ze gewoon te bekeren...........
Zo'n snol moet niet eens in het BB-huis. Wat een achterlijk wijf is dat zeg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
prima toch zo'n mooie meid moet niet aan de drugs
Dat zegt ze toch ook de hele tijd. Alleen maar positief trouwens.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:36 schreef EmjaY het volgende:
nee die Tanja ... echtquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo'n snol moet niet eens in het BB-huis. Wat een achterlijk wijf is dat zeg.
Ja, en ik ben de Paus...quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:41 schreef jessie het volgende:
Zo'n snol? Ze is zo groen als gras!!!!
Natuurlijk. Er is altijd wel een vergelijking te vinden waarbij hetgeen je doet minder erg is als iets anders.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:40 schreef EmjaY het volgende:
Roel zegt gewoon dat een avond jezelf kapot zuipen aan de alcohol slechter is dan een zeer lage hoeveelheid drugs. Alcohol is en blijft gewoon een verkapte drugs hoor.
Lieske is geen snol PUNTquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hehe dan kom ik echt niet meer bij, geweldigquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Joling en Gordon daar over de vloer komen. Want ben er bijna van overtuigd, dat dat Talpa-duo ook nog wel 3 dagen op visite komt. Past echt bij de Talpa-gedachten. Beetje leven in de brouwerij.
Morgenavond hebben ze weer wat te zuipen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:40 schreef jessie het volgende:
Zit ze weer op de bank gaat ze weer niet naast hem zitten. Nou volgens mij word t nooit wat met niemand niet in dat huis.
Hopelijk gaat er iemand vrijwillig uit en komt er weer iemand anders bij. Weer een beetje actie
wat een verassing, is toch geen gezicht man, komt ze daar met haar dikke zwangere buik vluchtig aanlopen asbakken asbakken waar zijn zequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:45 schreef Wup het volgende:
Tanja komt binnen: waar zijn de asbakken
Tanja iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
jouw ouders zijn wel geslaagd wil je zeggen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:42 schreef newsman het volgende:
Binnenkort zal ik die vader van roel is voor zijn bek slaan, wat heb jij een debiel op de wereld gezet, triangeljosti
ze zit lekker in de asbakken te graaien naar peukenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:45 schreef Wup het volgende:
Tja, zoekt ze nou halve peukiesquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:45 schreef Wup het volgende:
ze wilde dus peuken uit de asbak gaan graaien om een shaggie te draaienquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:46 schreef Showtime het volgende:
wat een verassing, is toch geen gezicht man, komt ze daar met haar dikke zwangere buik vluchtig aanlopen asbakken asbakken waar zijn ze![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:46 schreef D.Rose het volgende:
jouw ouders zijn wel geslaagd wil je zeggen?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Menno: "Zoenen hoef je je toch niet voor te schamen. Dat is toch lekker!"
Lieske: "Neuken ook"
Ow ow ow wat is ze groen....quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:41 schreef jessie het volgende:
Zo'n snol? Ze is zo groen als gras!!!!
Hmm sinds dat alcholfeest.. hadden de bewoners iets te veel gerookt ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:47 schreef BONG4002 het volgende:
Sinds wanneer zijn alle sigaretten dan op?
gaat goed toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:49 schreef Showtime het volgende:
Langzamerhand draaien ze allemaal door daar in het BB huis!
Rob begint steeds meer in zichzelf te ouwehoeren
Roel heeft afkickverschijnselen en lult alleen nog maar over drugs
Tanja neust in asbakken voor sigaretten restjes
they all getting crazy in there
sinds vanmiddagquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:47 schreef BONG4002 het volgende:
Sinds wanneer zijn alle sigaretten dan op?
leuk dat zal ze na bb ook nog wel zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:49 schreef FlowKey het volgende:
Lies is maagd ... punt
Zo komt ze wel over..quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:49 schreef FlowKey het volgende:
Lies is maagd ... punt
Yeah right...quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:49 schreef FlowKey het volgende:
Lies is maagd ... punt
Indd, mooi toch. Ik ben pas tevreden na een massale vechtpartij met minstens 2 dodenquote:
Zijn de sigaretten op?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:49 schreef regenworm het volgende:
sinds vanmiddag
Voeten van Chantalquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Klinkt misschien erg grof, maar van mij mag dat nicontinemonstertje van Tanja ongezond ter wereld komen...
kind kan 'r niets aan doen, maar best oke als Tanja er zelf wat van krijgt!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Klinkt misschien erg grof, maar van mij mag dat nicontinemonstertje van Tanja ongezond ter wereld komen...
liever een gezond kind die meteen door justitie bij haar moeder wordt weggehaald en in een pleeggezin wordt gestoptquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bedquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef KonnieKipke het volgende:
waar is dido?
die is fietsenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef KonnieKipke het volgende:
waar is dido?
Volgens mij gaat het saai wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Goedeavond/nacht mensen, alvast een fijn weekend en we gaan weer eens ff streamen.
heel grof jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
hoiquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Goedeavond/nacht mensen, alvast een fijn weekend en we gaan weer eens ff streamen.
Joepieeeeeeeeequote:
Nee toch....quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef bemeall het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het saai worden
Ik hoop het ook niet, maar ik vrees het welquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee toch...., ik wacht op een spannende nacht
![]()
mooi fotoquote:
ze heeft me vaker versteld doen staan ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
hoe ver laat lieske roel gaan?
je vergeet er eentje: waar zijn de asbakken? ik zoek peukjes!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik vond het al verbazingwekkend dat m'n buurvrouw hoogzwanger paffend de hond uitliet, ik kon m'n ogen niet geloven, en nu kijk al 3 weken tegen een kettingrokende Tanja aan, ik begrijp ook niet dat de medebewoners er nauwelijks iets van durven te zeggen
"Mag ik een trekje van je?"
"Waar is de shag?"
"Heb jij nog een sigaretje voor me?"
"Even een shaggie draaien"
"Weet jij waar de vloe ligt?"
Tanja, tief op...
Oh ja die is goed echt iets voor dat wijfquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:58 schreef jessie het volgende:
Chantal kan morgen weer bij Dido zeuren dat ze de strijd weer moet aangaan
Heeft ze al een keer gedaan, maar het voordeel is nu dat sommige bewoners weten dat ze dat doetquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:00 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Oh ja die is goed echt iets voor dat wijf
1. Commentaar op de [re]live showquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb vanaaf de nieuwe poging van de herhaling van de live show bekeken jaja...
Maar op zich denk ik niet dat er iets vreemds is gebeurt met die stemmen, velen zeiden dat het niet kon dat er zoveel verschil in ging zitten, maar ik denk dat veel mensen pas gedurende die show gingen stemmen waardoor je meteen grote verschillen krijgt, dus ik hou de moed erin en denk er het positieve van... géén gerommel met stemmen jah![]()
vanavond lekker gezellig mee kraaien met dit groepje en morgen kraaiend verslag uitbrengen bij het andere groepjequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:00 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Oh ja die is goed echt iets voor dat wijf
dido: de arrogantequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
bijnamen
tanja : de buik
chantal: de kraai
roel: de dealer
ingrid: de duim
lieske : de maagd
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Is Dido (en de rest van de bbers) naar bed?
Ok, maar wie zet er nou een zwangere junk in het huis, juist, Mummie vd Tonnekreekquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:59 schreef elskreeft het volgende:
[..]
je vergeet er eentje: waar zijn de asbakken? ik zoek peukjes!!!
Anders vergeet je het been evenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
bijnamen
rob : beenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
bijnamen
Lieske gaat duidelijk liever om met mannen. Met die wijven in dat huis kan ik me dat ook goed voorstellen trouwens.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:00 schreef Bocaj het volgende:
Lieske is volgens mij errug mangericht! Nix mismee zou ik zeggen!
Dat jij slechts een slecht nageboorte bent hoef je dat een ander niet toe te wensen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
1. Commentaar op de [re]live show
2. vanaaf is geen woord
3. mensen gingen inderdaad massaal stemmen naar aanleiding van een zwart beeld
Hoe kon je Het Been missen ??!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
bijnamen
Da's toch een goeie zaak? Een 'normale' zwangere is doodsaai, deze verslaafde bijstandssnol zorgt iig nog voor lol en irritatiequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, maar wie zet er nou een zwangere junk in het huis, juist, Mummie vd Tonnekreek
En bedankt hè Mummie...
hoorde hem niet en dan ben je hem snel vergeten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:04 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Hoe kon je Het Been missen ??!!![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
bijnamen
lieske : de maagd De onschuldige hoer
ik benijd je die eigenschapquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
hoorde hem niet en dan ben je hem snel vergeten.
Ze heeft flinke toetersquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:04 schreef jessie het volgende:
Roel zit echt wel aan dr tieten!!!!!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tanja drinkt daarbij geen drup. En er zijn er meer dan genoeg zwangere vrouwen die beide gewoon door blijven doen.
vind ik nou ook, alleen Ingrid doet een beetje normaal tegen haarquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Lieske gaat duidelijk liever om met mannen. Met die wijven in dat huis kan ik me dat ook goed voorstellen trouwens.
dat zijn bijnamen na, maar ik vind zelf namen als Dildo, Ingereden en Vlieske een stuk leukerquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ok de bijnamen zijn dus?
rob : been
nathalie : smurf
linda : freggel
dido: de arrogante
joost: de clown
EN MENNO EN RALPH dan?
Ja ben benieuwd of die dit keer niet op haar stemt!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:07 schreef Wup het volgende:
[..]
vind ik nou ook, alleen Ingrid doet een beetje normaal tegen haar
daar snappen die jonkies niks van joh ...quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:06 schreef jessie het volgende:
Ralph- skeletor
lolololol en bedanktquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:09 schreef FlowKey het volgende:
[..]
daar snappen die jonkies niks van joh ...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:09 schreef eborn het volgende:
* eborn is weer terug van Bon Jovi
Eerst maar weer eens een dagje streamverslagen doornemen
Êch wel, als Tanja haar kind financieel niet meer kan onderhouden gaat ze de hoer (weer) uithangen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie is hier nou de hoer......Nog altijd
Tanja
![]()
lekkersimpelquote:
Jep, mini-concert in de HMH voor de lancering van het nieuwe album a.s. maandagquote:
ach ... ik doelde net zo goed op mezelf als op jou ...quote:
Best welquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:10 schreef elskreeft het volgende:
enorrrm leuk verhaal weer van Lieske.... NOT
offtopic: Leuk! Jah ik ken het, ik ben ook totally voor de intieme zaaltjesquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:11 schreef eborn het volgende:
[..]
Jep, mini-concert in de HMH voor de lancering van het nieuwe album a.s. maandagMaar de HMH is wel een leuke zaal voor dat soort dingen. Je zit nooit ver van de artiesten en het geluid is vaak goed (beter dan in stadiums
)
Kloptquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
offtopic: Leuk! Jah ik ken het, ik ben ook totally voor de intieme zaaltjes![]()
Bon Jovi still rocks![]()
HMH is prima zaal iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:11 schreef eborn het volgende:
[..]
Jep, mini-concert in de HMH voor de lancering van het nieuwe album a.s. maandagMaar de HMH is wel een leuke zaal voor dat soort dingen. Je zit nooit ver van de artiesten en het geluid is vaak goed (beter dan in stadiums
)
Ik vind het prachtig dat het haar geen ene reet kan schelen wat anderen van haar verhalen vinden. Ze kan de veilige weg kiezen en dat soort verhalen niet vertellen, maar het boeit haar niet. Perfect vind ik datquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske: Ik-doe-alles-voor-geld-hoer
De rest zit er natuurlijk alleen maar voor de lol, en niet om het geld?!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Êch wel, als Tanja haar kind financieel niet meer kan onderhouden gaat ze de hoer (weer) uithangen...
Ooooh, stumper.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
dido: Dildo
menno: Men-nooooo
Lieske: Ik-doe-alles-voor-geld-hoer
Tanja: de buik
Chantal: Sjankwal
Roel: Mr-Cool
Ingrid:Zuig-slet
Rob:been
Nathalie: Natte Lie
Linda: Cute Bitch
Joost: ik-wil-ff-aandacht
Ralph: Mr-Beautifull
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga maar eens vroeg naar bed. Er gebeurt toch niks spannends..... Ik lees het morgen wel.....
Weltrusten!![]()
Offtopic; Is toch gezelligquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
HMH is prima zaal idd![]()
2 november: OASIS
![]()
Ja, het is off topic, maar er gebeurt echt helemaal niks nu![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga maar eens vroeg naar bed. Er gebeurt toch niks spannends..... Ik lees het morgen wel.....
Weltrusten!![]()
Nee hoor. Tanja niet, want die heeft haar spaarrekening aan het eind al meer dan genoeg gevuld. Die zou voor het eten hebben gekozen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
onzin, iedereen had hetzelfde gedaan.
Rob niet hoor, nee hij niet, zegt iequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
onzin, iedereen had hetzelfde gedaan.
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, welke coke is de beste van het land?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De rest zit er natuurlijk alleen maar voor de lol, en niet om het geld?!
Gedachtengang van een slecht nageboorte. Alles op zichzelf weerspiegelen.
Die is nu naar bed, dat is rustig voor je orenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob niet hoor, nee hij niet, zegt ie![]()
deze vraag wordt doorgestuurd aan onze speciaalist Roel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, welke coke is de beste van het land?![]()
nee want rob is superman die doet zulke dingen allemaal niet aldus hijzelfquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, Rob zegt ook dat zich aan niemand ergert en dat hij op niemand boos wordt en blabla blaquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Menno is stukken arroganter dan Dido, hmm ff denken wat daar goed bij past.quote:
Nee Rob zou dat ook noooooooit doen, want die zei al tegen Dildo of Natte Lie dat hij ging winnen, dus dat geld heeft hij niet nodig.... SURE!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob is een gore rioolrat ... als hij iemand met iets wil confronteren begint ie altijd met 'ja het was mij ook niet opgevallen, maar ze zeggen dat ...'quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee, Rob zegt ook dat zich aan niemand ergert en dat hij op niemand boos wordt en blabla bla![]()
![]()
En het wordt vervolgens door Talpa geadopteerd en kunnen ze hun eigen Truman show beginnen ...quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
En dan nog iets, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Tanja niet van het nicotinemonstertje houdt en het misschien wel verstoot als het eenmaal geboren is
Klinkt misschien gek, maar ik meen het wel...
Ik denk dat ik zo weer wat anders ga doen, 5 minuten aan, en meteen weer genoeg gezienquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:22 schreef regenworm het volgende:
jezus het baby gelul met tanja is ook weer begonnen wordt tijd om te gaan slapen.
http://www.talpa.tv/big-brother/live_camera3.htmlquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:23 schreef Falco het volgende:
Zijn de streams een beetje interessant?
schattig toch wel, zo saampjesquote:
Stream 1 is al een half uur non stop Lieske en Roel geloof ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:23 schreef Falco het volgende:
Zijn de streams een beetje interessant?
Dido was er vanmiddag ook bij en toen zat hij ook bij LIeskequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
schattig toch wel, zo saampjes![]()
Maar Dido hoeft maar in haar vingers te knippen en Roel zit op Dido.
Vind ik toch een beetje hypo om dan weer bij Lieske zo aanrakerig te gaan doen, had hij vast niet gedaan als Dido erbij zat![]()
Das wel lief ja. Maar toch wordt het nooit iets denk ik. Wat denk jij?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stream 1 is al een half uur non stop Lieske en Roel geloof ik
dat is idd. gekquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
En dan nog iets, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Tanja niet van het nicotinemonstertje houdt en het misschien wel verstoot als het eenmaal geboren is
Klinkt misschien gek, maar ik meen het wel...
Geen enkele kans op. Lieske ziet in Roel gewoon een maatje, verder niets. Roel vindt alle aandacht van vrouwen wel leuk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Das wel lief ja. Maar toch wordt het nooit iets denk ik. Wat denk jij?
Ik persoonlijk (als vrouw) vind Dido wel een mooie vrouw, totaal niet omgebouwd of wat dan ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:24 schreef jessie het volgende:
Ik vind voor dido de omgebouwde wel wat
en laten we niet vergeten dat Lieske voor Roel een mooie jealousy trap is voor Dido ...quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen enkele kans op. Lieske ziet in Roel gewoon een maatje, verder niets. Roel vindt alle aandacht van vrouwen wel leuk.
Het wordt niks denk als puntje bij paaltje komt lieske NEE zegt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Das wel lief ja. Maar toch wordt het nooit iets denk ik. Wat denk jij?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:24 schreef svann het volgende:
Ze zitten grof te gokken op de geboortedatum.
mmaar na de bevalling weet ze wat het is (jongen / meisje)quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:25 schreef Wup het volgende:
[..]
dat is idd. gek
Tanja is bang voor de bevalling, dat betekent niet dat ze niet blij zal zijn met haar kindje
Dodoquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Dido zal voor mij altijd Didoos blijven... Perfecte naam voor haar.
Lieske had 5 jaar ouder moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:28 schreef FlowKey het volgende:
[..]
en laten we niet vergeten dat Lieske voor Roel een mooie jealousy trap is voor Dido ...
die hou ik er inquote:
beetje lullig van hem idd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:28 schreef FlowKey het volgende:
en laten we niet vergeten dat Lieske voor Roel een mooie jealousy trap is voor Dido ...
Had ze meer te vertellen dan ....quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske had 5 jaar ouder moeten zijn.
ik denk het ook, maar heb wel het idee dat lieske wel iets verder wil gaan dan wij denken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen enkele kans op. Lieske ziet in Roel gewoon een maatje, verder niets. Roel vindt alle aandacht van vrouwen wel leuk.
LOLquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:33 schreef Falco het volgende:
Heel mooi shot van stream 2 op de volle maan hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |