Da's toch een goeie zaak? Een 'normale' zwangere is doodsaai, deze verslaafde bijstandssnol zorgt iig nog voor lol en irritatiequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, maar wie zet er nou een zwangere junk in het huis, juist, Mummie vd Tonnekreek
En bedankt hè Mummie...
hoorde hem niet en dan ben je hem snel vergeten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:04 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Hoe kon je Het Been missen ??!!![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
bijnamen
tanja : de buik
chantal: de kraai
roel: de dealer
ingrid: de duim
lieske : de maagd De onschuldige hoer
ik benijd je die eigenschapquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
hoorde hem niet en dan ben je hem snel vergeten.
Ze heeft flinke toetersquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:04 schreef jessie het volgende:
Roel zit echt wel aan dr tieten!!!!!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tanja drinkt daarbij geen drup. En er zijn er meer dan genoeg zwangere vrouwen die beide gewoon door blijven doen.
vind ik nou ook, alleen Ingrid doet een beetje normaal tegen haarquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Lieske gaat duidelijk liever om met mannen. Met die wijven in dat huis kan ik me dat ook goed voorstellen trouwens.
dat zijn bijnamen na, maar ik vind zelf namen als Dildo, Ingereden en Vlieske een stuk leukerquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ok de bijnamen zijn dus?
tanja : de buik
chantal: de kraai
roel: de dealer
ingrid: de duim
lieske : de maagd
rob : been
nathalie : smurf
linda : freggel
dido: de arrogante
joost: de clown
EN MENNO EN RALPH dan?
Ja ben benieuwd of die dit keer niet op haar stemt!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:07 schreef Wup het volgende:
[..]
vind ik nou ook, alleen Ingrid doet een beetje normaal tegen haar
daar snappen die jonkies niks van joh ...quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:06 schreef jessie het volgende:
Ralph- skeletor
lolololol en bedanktquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:09 schreef FlowKey het volgende:
[..]
daar snappen die jonkies niks van joh ...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:09 schreef eborn het volgende:
* eborn is weer terug van Bon Jovi
Eerst maar weer eens een dagje streamverslagen doornemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |