je vergeet er eentje: waar zijn de asbakken? ik zoek peukjes!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik vond het al verbazingwekkend dat m'n buurvrouw hoogzwanger paffend de hond uitliet, ik kon m'n ogen niet geloven, en nu kijk al 3 weken tegen een kettingrokende Tanja aan, ik begrijp ook niet dat de medebewoners er nauwelijks iets van durven te zeggen
"Mag ik een trekje van je?"
"Waar is de shag?"
"Heb jij nog een sigaretje voor me?"
"Even een shaggie draaien"
"Weet jij waar de vloe ligt?"
Tanja, tief op...
Oh ja die is goed echt iets voor dat wijfquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:58 schreef jessie het volgende:
Chantal kan morgen weer bij Dido zeuren dat ze de strijd weer moet aangaan
Heeft ze al een keer gedaan, maar het voordeel is nu dat sommige bewoners weten dat ze dat doetquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:00 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Oh ja die is goed echt iets voor dat wijf
1. Commentaar op de [re]live showquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb vanaaf de nieuwe poging van de herhaling van de live show bekeken jaja...
Maar op zich denk ik niet dat er iets vreemds is gebeurt met die stemmen, velen zeiden dat het niet kon dat er zoveel verschil in ging zitten, maar ik denk dat veel mensen pas gedurende die show gingen stemmen waardoor je meteen grote verschillen krijgt, dus ik hou de moed erin en denk er het positieve van... géén gerommel met stemmen jah![]()
vanavond lekker gezellig mee kraaien met dit groepje en morgen kraaiend verslag uitbrengen bij het andere groepjequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:00 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Oh ja die is goed echt iets voor dat wijf
dido: de arrogantequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
bijnamen
tanja : de buik
chantal: de kraai
roel: de dealer
ingrid: de duim
lieske : de maagd
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Is Dido (en de rest van de bbers) naar bed?
Ok, maar wie zet er nou een zwangere junk in het huis, juist, Mummie vd Tonnekreekquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:59 schreef elskreeft het volgende:
[..]
je vergeet er eentje: waar zijn de asbakken? ik zoek peukjes!!!
Anders vergeet je het been evenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
bijnamen
rob : beenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
bijnamen
Lieske gaat duidelijk liever om met mannen. Met die wijven in dat huis kan ik me dat ook goed voorstellen trouwens.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:00 schreef Bocaj het volgende:
Lieske is volgens mij errug mangericht! Nix mismee zou ik zeggen!
Dat jij slechts een slecht nageboorte bent hoef je dat een ander niet toe te wensen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Klinkt misschien erg grof, maar van mij mag dat nicontinemonstertje van Tanja ongezond ter wereld komen...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
1. Commentaar op de [re]live show
2. vanaaf is geen woord
3. mensen gingen inderdaad massaal stemmen naar aanleiding van een zwart beeld
Hoe kon je Het Been missen ??!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
bijnamen
Da's toch een goeie zaak? Een 'normale' zwangere is doodsaai, deze verslaafde bijstandssnol zorgt iig nog voor lol en irritatiequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, maar wie zet er nou een zwangere junk in het huis, juist, Mummie vd Tonnekreek
En bedankt hè Mummie...
hoorde hem niet en dan ben je hem snel vergeten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:04 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Hoe kon je Het Been missen ??!!![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:02 schreef regenworm het volgende:
bijnamen
lieske : de maagd De onschuldige hoer
ik benijd je die eigenschapquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
hoorde hem niet en dan ben je hem snel vergeten.
Ze heeft flinke toetersquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:04 schreef jessie het volgende:
Roel zit echt wel aan dr tieten!!!!!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tanja drinkt daarbij geen drup. En er zijn er meer dan genoeg zwangere vrouwen die beide gewoon door blijven doen.
vind ik nou ook, alleen Ingrid doet een beetje normaal tegen haarquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Lieske gaat duidelijk liever om met mannen. Met die wijven in dat huis kan ik me dat ook goed voorstellen trouwens.
dat zijn bijnamen na, maar ik vind zelf namen als Dildo, Ingereden en Vlieske een stuk leukerquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ok de bijnamen zijn dus?
rob : been
nathalie : smurf
linda : freggel
dido: de arrogante
joost: de clown
EN MENNO EN RALPH dan?
Ja ben benieuwd of die dit keer niet op haar stemt!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:07 schreef Wup het volgende:
[..]
vind ik nou ook, alleen Ingrid doet een beetje normaal tegen haar
daar snappen die jonkies niks van joh ...quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:06 schreef jessie het volgende:
Ralph- skeletor
lolololol en bedanktquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:09 schreef FlowKey het volgende:
[..]
daar snappen die jonkies niks van joh ...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:09 schreef eborn het volgende:
* eborn is weer terug van Bon Jovi
Eerst maar weer eens een dagje streamverslagen doornemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |