Kloptquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
offtopic: Leuk! Jah ik ken het, ik ben ook totally voor de intieme zaaltjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bon Jovi still rocksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
HMH is prima zaal iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:11 schreef eborn het volgende:
[..]
Jep, mini-concert in de HMH voor de lancering van het nieuwe album a.s. maandagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar de HMH is wel een leuke zaal voor dat soort dingen. Je zit nooit ver van de artiesten en het geluid is vaak goed (beter dan in stadiumsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jij snapt haar humor? oke dan graag bij al haar grappen en verhalen een vertaling van jou??quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Best welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het prachtig dat het haar geen ene reet kan schelen wat anderen van haar verhalen vinden. Ze kan de veilige weg kiezen en dat soort verhalen niet vertellen, maar het boeit haar niet. Perfect vind ik datquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:14 schreef jessie het volgende:
Hahahahahahahahahahahaha scanmanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske: Ik-doe-alles-voor-geld-hoer
De rest zit er natuurlijk alleen maar voor de lol, en niet om het geld?!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Êch wel, als Tanja haar kind financieel niet meer kan onderhouden gaat ze de hoer (weer) uithangen...
Ooooh, stumper.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
dido: Dildo
menno: Men-nooooo
Lieske: Ik-doe-alles-voor-geld-hoer
Tanja: de buik
Chantal: Sjankwal
Roel: Mr-Cool
Ingrid:Zuig-slet
Rob:been
Nathalie: Natte Lie
Linda: Cute Bitch
Joost: ik-wil-ff-aandacht
Ralph: Mr-Beautifull
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga maar eens vroeg naar bed. Er gebeurt toch niks spannends..... Ik lees het morgen wel.....
Weltrusten!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Offtopic; Is toch gezelligquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
HMH is prima zaal iddom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.2 november: OASISJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, het is off topic, maar er gebeurt echt helemaal niks nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga maar eens vroeg naar bed. Er gebeurt toch niks spannends..... Ik lees het morgen wel.....
Weltrusten!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor. Tanja niet, want die heeft haar spaarrekening aan het eind al meer dan genoeg gevuld. Die zou voor het eten hebben gekozen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.onzin, iedereen had hetzelfde gedaan.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rob niet hoor, nee hij niet, zegt iequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.onzin, iedereen had hetzelfde gedaan.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, welke coke is de beste van het land?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De rest zit er natuurlijk alleen maar voor de lol, en niet om het geld?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gedachtengang van een slecht nageboorte. Alles op zichzelf weerspiegelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop