Hij was nog beter.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Jensen: "Kel, wanneer was de 2e wereldoorlog?"
Kelly: "1940"
Jensen: "En wanneer was ie afgelopen?"
Kelly: "Dat weet ik niet"
die indruk wekt ze ook helemaal nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:36 schreef EmjaY het volgende:
Jezus Lieske hou je onwetende bekZe denkt overal wat van te weten maar van drugs weet ze duidelijk helemaal niets.
prima toch zo'n mooie meid moet niet aan de drugsquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:36 schreef EmjaY het volgende:
Jezus Lieske hou je onwetende bekZe denkt overal wat van te weten maar van drugs weet ze duidelijk helemaal niets.
ja vertel eens iets interessants over het studentenlevenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:36 schreef EmjaY het volgende:
Hoeft toch niet..quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:36 schreef EmjaY het volgende:
erger me er matenloos aan, dat je zelf gebruikt ok, maar ga geen anderen stimuleren ook te gebruikenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:38 schreef Wup het volgende:
is Roel een dealer?
hij probeert ze gewoon te bekeren...........
Zo'n snol moet niet eens in het BB-huis. Wat een achterlijk wijf is dat zeg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
prima toch zo'n mooie meid moet niet aan de drugs
Dat zegt ze toch ook de hele tijd. Alleen maar positief trouwens.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:36 schreef EmjaY het volgende:
nee die Tanja ... echtquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo'n snol moet niet eens in het BB-huis. Wat een achterlijk wijf is dat zeg.
Ja, en ik ben de Paus...quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:41 schreef jessie het volgende:
Zo'n snol? Ze is zo groen als gras!!!!
Natuurlijk. Er is altijd wel een vergelijking te vinden waarbij hetgeen je doet minder erg is als iets anders.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:40 schreef EmjaY het volgende:
Roel zegt gewoon dat een avond jezelf kapot zuipen aan de alcohol slechter is dan een zeer lage hoeveelheid drugs. Alcohol is en blijft gewoon een verkapte drugs hoor.
Lieske is geen snol PUNTquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hehe dan kom ik echt niet meer bij, geweldigquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Joling en Gordon daar over de vloer komen. Want ben er bijna van overtuigd, dat dat Talpa-duo ook nog wel 3 dagen op visite komt. Past echt bij de Talpa-gedachten. Beetje leven in de brouwerij.
Morgenavond hebben ze weer wat te zuipen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:40 schreef jessie het volgende:
Zit ze weer op de bank gaat ze weer niet naast hem zitten. Nou volgens mij word t nooit wat met niemand niet in dat huis.
Hopelijk gaat er iemand vrijwillig uit en komt er weer iemand anders bij. Weer een beetje actie
wat een verassing, is toch geen gezicht man, komt ze daar met haar dikke zwangere buik vluchtig aanlopen asbakken asbakken waar zijn zequote:Op vrijdag 16 september 2005 23:45 schreef Wup het volgende:
Tanja komt binnen: waar zijn de asbakken
Tanja iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
jouw ouders zijn wel geslaagd wil je zeggen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:42 schreef newsman het volgende:
Binnenkort zal ik die vader van roel is voor zijn bek slaan, wat heb jij een debiel op de wereld gezet, triangeljosti
ze zit lekker in de asbakken te graaien naar peukenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:45 schreef Wup het volgende:
Tja, zoekt ze nou halve peukiesquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:45 schreef Wup het volgende:
ze wilde dus peuken uit de asbak gaan graaien om een shaggie te draaienquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:46 schreef Showtime het volgende:
wat een verassing, is toch geen gezicht man, komt ze daar met haar dikke zwangere buik vluchtig aanlopen asbakken asbakken waar zijn ze![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |