Heel soms, maar ook niet echt altijd.. maar zeker niet voor dat doel.. het is meer omdat ik dan gewoon ff zin hebquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Voor het stappen rukken. Volgens Menno doet 90% van de jongens dat.
Jij doet het na het stappenquote:
Rikkert en Tanja hebben toch een kleine vriendschappelijke band opgebouwd de laatste paar dagen. Ook al leek Rikkert anders uit te stralen toen Tanja terugkwam.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik baal nog steeds dat Rikkert niet Tanja noemde in de live uitzending. Dit was echt DE gouden kans
Of zal het hem zijn verboden door BB
Dus we zien morgen een rukkende Mennoquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Voor het stappen rukken. Volgens Menno doet 90% van de jongens dat.
Ik ook. Ik nam trouwens aan dat ze dat doen omdat ze dan bij eventuele sex niet zo snel klaarkomen, maar Roel zegt net dat dat is omdat je dan relaxter bent en niet meteen met het meisje over sex begint te lullen.quote:
Als ik niet zat ben, heel misschien...quote:
had die antiliaan dat maar gedaan toen hij tanja ontdekte.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik nam trouwens aan dat ze dat doen omdat ze dan bij eventuele sex niet zo snel klaarkomen, maar Roel zegt net dat dat is omdat je dan relaxter bent en niet meteen met het meisje over sex begint te lullen.
Ah, die optie was er ook nogquote:
sex-obsessedquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:06 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel komt wel erg ex-obsessed over
Ahhjoh.. hij is gewoon wat aan het playenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Is Roel en Dido voorbij? Ik heb haar vandaag niet echt veel bij Roel gezien. Lieske daarentegen weer wel.
Er heeft vandaag een wisseling van de wacht plaats gevonden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Is Roel en Dido voorbij? Ik heb haar vandaag niet echt veel bij Roel gezien. Lieske daarentegen weer wel.
Zijn manier van Lieske opgeilenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:08 schreef BB-King het volgende:
Roel denkt maar aan één ding: (S)ex!
kan ze veel van roel lerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:10 schreef jessie het volgende:
Lieske zit met dr oortjes te klapperen. En als Roel zo doorgaat gaat ze daar ook niet bij knuffelen.
Ik vind t wel stoer van Lieske dat ze durft aan te geven dat ze nog van veel dingen mbt sex weinig weet.
Die heeft vrij weinig andere onderwerpen volgens mijquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:12 schreef BB-King het volgende:
Ojee, Roel gaat weer over drugs/verslaving praten.
Vet verbaast me dat niemand Gert Jan noemt. Hebben ze niets meegekregen van die BB editie ofzoquote:
lieske zoekt een maatje meer niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:12 schreef Wup het volgende:
Als Roel spelletjes wil spelen met Dido, prima
maar Liesje moet hij met rust laten
dat was na BB toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Vet verbaast me dat niemand Gert Jan noemt. Hebben ze niets meegekregen van die BB editie ofzo
Jammer dat Chantal er niet bij zit, die had het vast geweten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Vet verbaast me dat niemand Gert Jan noemt. Hebben ze niets meegekregen van die BB editie ofzo
geluid staat op 10 en nu maar hopen dat er geen mail binennkomtquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:13 schreef Wup het volgende:
wat is het geluid top vanavond....
ja he.. maar hij gebruikt het ook heel vaak..quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Roel is me wel een beetje te positief over drugs trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |