Wanneer gaan ze nou eens wat sterkers als bier en wijn bestellenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er moet een hoop drank bij Ingrid naar binnen en dan zullen we wat beleven![]()
![]()
![]()
Het is schijnheilig MILFquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef jessie het volgende:
Chantal zeikmuts scheithaas!!!!! Ze heeft geen bijval gehad![]()
![]()
Vorige week mocht menno ook niet met zijn dikke tampa naar binnen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef bemeall het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze nou eens wat sterkers als bier en wijn bestellen
Of staat dat niet op de bestellijst
Sterke drank zal zeker teveel van het huishoudgeld innemen en zolang Rob denkt dat hij de baas is zal dat dus niet gebeurenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef bemeall het volgende:
[..]
geen flauw ideequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sterke drank zal zeker teveel van het huishoudgeld innemen en zolang Rob denkt dat hij de baas is zal dat dus niet gebeuren![]()
![]()
Maar..... over een aantal weken zijn er meer mensen weg, krijgen ze dan nog steeds het zelfde bedrag of is het persoonsgebonden![]()
Ik kan me toch niet voorstellen dat geen van de bewoners de hand aan zichzelf heeft geslagenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vorige week mocht menno ook niet met zijn dikke tampa naar binnen.
Maar de druk neemt alleen maar toe.![]()
Maar goed moeten we blij zijn met een bewegend dekbed![]()
![]()
Geen dekbed maar kleine lakens uitdelen en de kachel in de slaapkamer omhoog gooien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet voorstellen dat geen van de bewoners de hand aan zichzelf heeft geslagen![]()
![]()
![]()
Al neuken ze de hele nacht als konijnen.. 'T enigste wat Talpa laat zien dan is 4 streams op een lege tuinquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geen dekbed maar kleine lakens uitdelen en de kachel in de slaapkamer omhoog gooien.
Denk dat je dan meer ziet, het kan best zijn dat het is gebeurt maar het is niet zichtbaar geweest
Ligt eraan of er nog wat spannends in het bubbelbad gebeurdquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:24 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Is t de moeite op de streams aan te gooien?
Zou wel een goed idee zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geen dekbed maar kleine lakens uitdelen en de kachel in de slaapkamer omhoog gooien.
Denk dat je dan meer ziet, het kan best zijn dat het is gebeurt maar het is niet zichtbaar geweest
kan moeilijk voor jouw oordelen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:24 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Is t de moeite op de streams aan te gooien?
Joost en Lieskequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:40 schreef regenworm het volgende:
Lieske en Roel hebben elkaar gevonden toch vind ik joost beter bij haar passen.
Nee, die combi had ik ook nog niet bedachtquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:41 schreef bemeall het volgende:
[..]
Joost en Lieske
Nee joh, dat echt niet
Ben het niet met je eens, lieske zit helemaal alleen is het huis.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Lieske. Schijnheilige trut. Misschien is zij toch wel de slet waar Tanja haar voor uitmaakte.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bem het niet met je eens, lieske zit helemaal alleen is het huis.
Een beetje steun van roel kan geen kwaad.
Mja met die stelletjes ben ik het helemaal eensquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Joost en Dido passen pas goed bij elkaar, mits Joost heterosexueel is.
Verder passen, Ingrid & Menno goed bij elkaar.
Maar Roel en Lieske passen totaal niet bij elkaar, volgens mij zoekt zij nog steeds naar bevestiging. Rikkert die echt om haar gaf in het huis, was haar tweede keus terwijl Roel die alles maar best vindt, krijgt gewoon Lieske in zijn armen geworpen.
Nee alleen bier en wijn volgens mij. Boven de vijf procent mag kennelijk niet deze keer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef bemeall het volgende:
[..]
Bah dat heeft Johnny nou weer slecht geregeldquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee alleen bier en wijn volgens mij. Boven de vijf procent mag kennelijk niet deze keer.
joost heeft vanavond iets tegen dido gezegd dat niet zo possitief was. Leek op een grapje maar ik weet het niet zeker of hij het meende. Alles kan snel veranderen, gisterenavond laat 01:00 lag dido nog tegen roel. En vandaag is het lieske gewordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Joost en Dido passen pas goed bij elkaar, mits Joost heterosexueel is.
Verder passen, Ingrid & Menno goed bij elkaar.
Maar Roel en Lieske passen totaal niet bij elkaar, volgens mij zoekt zij nog steeds naar bevestiging. Rikkert die echt om haar gaf in het huis, was haar tweede keus terwijl Roel die alles maar best vindt, krijgt gewoon Lieske in zijn armen geworpen.
Wat Joost tegen Dido zei was idd een grapje aan zijn gezicht te zien. En daarbij hij zegt het ook omdat ie een vriendin thuis heeft zitten en het daarmee ws een beetje voor zichzelf wil verantwoordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
joost heeft vanavond iets tegen dido gezegd dat niet zo possitief was. Leek op een grapje maar ik weet het niet zeker of hij het meende. Alles kan snel veranderen, gisterenavond laat 01:00 lag dido nog tegen roel. En vandaag is het lieske geworden
Weet dido dat joost een vriendin thuis heeft zitten?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:53 schreef bemeall het volgende:
[..]
Wat Joost tegen Dido zei was idd een grapje aan zijn gezicht te zien. En daarbij hij zegt het ook omdat ie een vriendin thuis heeft zitten en het daarmee ws een beetje voor zichzelf wil verantwoorden
kom net binnenvallen maar dat MILF slaat toch niet op chantal he?quote:
Nou, hij zit er nog steeds..quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:44 schreef regenworm het volgende:
De baas rob gaat slapen rust in de tent
Ja, want hij heeft in het begin een aantal keer zitten verkondigen dat hij zijn Brenda zo erg mistequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet dido dat joost een vriendin thuis heeft zitten?
T lijkt erop. Ze zei straks wel dat ze vroeg naar bed zou gaan ivm het op zijn van de sigarettenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:58 schreef BB-King het volgende:
Is Dido ook al naar bed?
bedankt voor de informatie dan wordt joost en dido geen stelquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:57 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft in het begin een aantal keer zitten verkondigen dat hij zijn Brenda zo erg miste![]()
Het zou me niks verbazen iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik baal nog steeds dat Rikkert niet Tanja noemde in de live uitzending. Dit was echt DE gouden kans
Of zal het hem zijn verboden door BB
Laten we hopen van niet neequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:55 schreef Flakkie01 het volgende:
kom net binnenvallen maar dat MILF slaat toch niet op chantal he?![]()
ja geen drank en sigaretten meer dus die is gaan slapen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:58 schreef BB-King het volgende:
Is Dido ook al naar bed?
Dan hoor ik bij de 10%quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Voor het stappen rukken. Volgens Menno doet 90% van de jongens dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |