Wanneer gaan ze nou eens wat sterkers als bier en wijn bestellenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er moet een hoop drank bij Ingrid naar binnen en dan zullen we wat beleven![]()
![]()
![]()
Het is schijnheilig MILFquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef jessie het volgende:
Chantal zeikmuts scheithaas!!!!! Ze heeft geen bijval gehad![]()
![]()
Vorige week mocht menno ook niet met zijn dikke tampa naar binnen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef bemeall het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze nou eens wat sterkers als bier en wijn bestellen
Of staat dat niet op de bestellijst
Sterke drank zal zeker teveel van het huishoudgeld innemen en zolang Rob denkt dat hij de baas is zal dat dus niet gebeurenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:18 schreef bemeall het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze nou eens wat sterkers als bier en wijn bestellen
Of staat dat niet op de bestellijst
geen flauw ideequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sterke drank zal zeker teveel van het huishoudgeld innemen en zolang Rob denkt dat hij de baas is zal dat dus niet gebeuren![]()
![]()
Maar..... over een aantal weken zijn er meer mensen weg, krijgen ze dan nog steeds het zelfde bedrag of is het persoonsgebonden![]()
Ik kan me toch niet voorstellen dat geen van de bewoners de hand aan zichzelf heeft geslagenquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vorige week mocht menno ook niet met zijn dikke tampa naar binnen.
Maar de druk neemt alleen maar toe.![]()
Maar goed moeten we blij zijn met een bewegend dekbed![]()
![]()
Geen dekbed maar kleine lakens uitdelen en de kachel in de slaapkamer omhoog gooien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet voorstellen dat geen van de bewoners de hand aan zichzelf heeft geslagen![]()
![]()
![]()
Al neuken ze de hele nacht als konijnen.. 'T enigste wat Talpa laat zien dan is 4 streams op een lege tuinquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geen dekbed maar kleine lakens uitdelen en de kachel in de slaapkamer omhoog gooien.
Denk dat je dan meer ziet, het kan best zijn dat het is gebeurt maar het is niet zichtbaar geweest
Ligt eraan of er nog wat spannends in het bubbelbad gebeurdquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:24 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Is t de moeite op de streams aan te gooien?
Zou wel een goed idee zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geen dekbed maar kleine lakens uitdelen en de kachel in de slaapkamer omhoog gooien.
Denk dat je dan meer ziet, het kan best zijn dat het is gebeurt maar het is niet zichtbaar geweest
kan moeilijk voor jouw oordelen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:24 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Is t de moeite op de streams aan te gooien?
Joost en Lieskequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:40 schreef regenworm het volgende:
Lieske en Roel hebben elkaar gevonden toch vind ik joost beter bij haar passen.
Nee, die combi had ik ook nog niet bedachtquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:41 schreef bemeall het volgende:
[..]
Joost en Lieske
Nee joh, dat echt niet
Ben het niet met je eens, lieske zit helemaal alleen is het huis.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Lieske. Schijnheilige trut. Misschien is zij toch wel de slet waar Tanja haar voor uitmaakte.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bem het niet met je eens, lieske zit helemaal alleen is het huis.
Een beetje steun van roel kan geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |