leuke week opdrachtquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:38 schreef schatje het volgende:
Je zou zeggen dat dit een goede gelegenheid is om te stoppen met roken. Of proberen te minderen.
Nee dus.
alleen als ingrid heel erg dronken zou het kunnen gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:47 schreef Falco het volgende:
Wanneer gaan Menno en Ingrid de liefde bedrijven? Het kan er zomaar van komen dit weekend!
joost wil dido niet maserenquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:44 schreef regenworm het volgende:
Het leuk om te zien hoe Joost met Dido speelt.
Volgens mij heeft ze niet in de gaten.
Ingrid is een preuts typje....die durft dat toch niet.......ik vind ze trouwens ook te klef worden.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
alleen als ingrid heel erg dronken zou het kunnen gaan gebeuren.
Schat het niet hoog in
Joost zijn speeltje.quote:
Het dit wel eens eerder gezien (bb Hongarije).quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:54 schreef Zapje het volgende:
[..]
Ingrid is een preuts typje....die durft dat toch niet.......ik vind ze trouwens ook te klef worden.....
Zou het jammer vinden als Lieske verdwijnt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is door iemand anders, maar we kunnen wel eens een niet zo leuke nominatie ronde krijgen. Volgens een aantal is het dus al zeker dat Roel op de bank zit, door de stem van Rikkert. Als dan Ralph en Lieske weer van de rest de meest stemmen krijgen, dan staan dus Roel, Ralph en Lieske genomineerd. Laten dat dus net mijn 3 favorieten zijn
Menno heeft het ook al steeds erover dat hij Lieske wil nominerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:01 schreef kluivie het volgende:
Ik denk dan toch dat Tanja er ook bij gaat zitten en waarschijnlijk ook weer linda ....Lieske denk ik toch niet hoor......en ja die Roel
ow ja da's Chantal de bestelling is gedaan en dan gaat mevrouw klagen dat er niemand naar haar geluisterd heeft:(quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:02 schreef MissX het volgende:
chantal wil liever 25 euro aan der sigaretten uitgeven en de rest van de week soep en brood eten
hoe bedoel je verslaafd
Daar zeg je wat. Ik vind ze alle 3 leukquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is door iemand anders, maar we kunnen wel eens een niet zo leuke nominatie ronde krijgen. Volgens een aantal is het dus al zeker dat Roel op de bank zit, door de stem van Rikkert. Als dan Ralph en Lieske weer van de rest de meest stemmen krijgen, dan staan dus Roel, Ralph en Lieske genomineerd. Laten dat dus net mijn 3 favorieten zijn
Ik vind het eigenlijk well eukquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:02 schreef Wup het volgende:
niet leuk dit....
Roel is King bevalt me niet zo.......quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:05 schreef regenworm het volgende:
Hoe zo een beetje strijd is toch leuk.
Zit te wachten op de binnenkomst van dido
Hij wil het tactisch spelen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:05 schreef jessie het volgende:
Waarom wil Menno Lieske nomineren. Ik heb niet t idee dat die 2 niet door 1 deur kunnen ofzo.
Denk ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:03 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Dido aka Dirk Lieske wel zal nomineren.
Joost is juist maatjes met Menno geworden. Dus dat lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat Joost minimaal 2 stemmen krijgt. Van Roel en Menno. Want Joost komt steeds tussen de "romances" in. Tussen Dildo en Roel en nu kruipt ie weer tussen Linda en Menno.
Dan gaat het bij Roel denk ik Joost wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Joost is juist maatjes met Menno geworden. Dus dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
Roel twijfelt denk ik tussen Menno en Joost.
Ralph wordt wat mij betreft leuk omdat de rest allemaal wel iets heeft wat me stoort. Bij Ralph is dat nog niet echt zo.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:03 schreef Taurus het volgende:
Kan iemand even onderbouwen wat er zo leuk is aan Ralph? ik heb namelijk het idee dat er om Ralph heen niks gebeurt. Is dat juist positief ofzo?Dat ie zo eerlijk en rustig en altijd aardig is?
misschien dat Roel wel weer Linda gaat nomineren...ivm die fietsopdracht......maar misschien dat ie nu ook wel tactisch gaat stemmen.......quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Roel twijfelt denk ik tussen Menno en Joost.
Menno doet alles om nominatie te voorkomenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:08 schreef schatje het volgende:
Reol twijfelt denk ik tussen Menno en Joost.
Hij en Ingrid hebben gezegd niet op Ralph te stemmen, omdat die volgens hen toch wel wordt genomineerd. Dat klopt ook wel. Door Nath.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:10 schreef Wup het volgende:
[..]
Menno doet alles om nominatie te voorkomen
dus hij stemt waarschijk Ralph of Liesje....
de kans dat hijzelf 2 stemmen krijgt [ Roel & Ralph] bestaat namelijk ook...
Kijk maar naar de winnares van BB 3 Sandy,die was ook eerlijk en lief maar verder erg saai maar won wel.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph wordt wat mij betreft leuk omdat de rest allemaal wel iets heeft wat me stoort. Bij Ralph is dat nog niet echt zo.
"In het land der blinden is 1 oog koning" ... zoiets is het dus.
als er 3 op de bank komen, waarvan 1 Roel is,quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:12 schreef schatje het volgende:
Hij en Ingrid hebben gezegd niet op Ralph te stemmen, omdat die volgens hen toch wel wordt genomineerd. Dat klopt ook wel. Door Nath.
zijn dat ook geen stemafspraken(dus verboden)dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij en Ingrid hebben gezegd niet op Ralph te stemmen, omdat die volgens hen toch wel wordt genomineerd. Dat klopt ook wel. Door Nath.
Als ze slim zijn stemmen op iemand als Rob. Die vliegt er denk ik toch wel uit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:17 schreef Wup het volgende:
[..]
als er 3 op de bank komen, waarvan 1 Roel is,
blijven er dus 2 personen over die meer dan 2 nominaties nodig hebben......
het lobbyen kan beginnen
dat dacht ik destijds van Ruud ook ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze slim zijn stemmen op iemand als Rob. Die vliegt er denk ik toch wel uit.
ze weten het zelf ook niet, tenminste gisternacht nog niet....quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:18 schreef FlowKey het volgende:
is er bekend wanneer er genomineerd moet worden eigk?
Dat is altijd zo geweest.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:17 schreef regenworm het volgende:
Ingrid heeft menno in de tang, hij mag niks doen en ingrid bepaald wat er gaat gebeuren.
Je moet eens luisteren stream 3
Ja! Dido moet zien wat Roel aan t uitspoken isquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:19 schreef Taurus het volgende:
Waarom komt Dido nou niet d'r nest uit![]()
volgens mij bedoel je ingridquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:19 schreef Taurus het volgende:
Die staat in de tuin hoor...quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:19 schreef Taurus het volgende:
We hebben het hier over Men No ... niet over mannen in het algemeenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:22 schreef lisaatjuh het volgende:
Ingrid weet een vent goed te bespelen zeg hahahaha..Arme Menno
[img][/img]quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:23 schreef Tamaartje het volgende:
ohwwwwww die stem van Nathalie.....ze lijkt wel een kind van 5
Menno heeft een volle zak, anders had hij haar wel links laten liggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:22 schreef lisaatjuh het volgende:
nul medelijden met Mennoquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:22 schreef lisaatjuh het volgende:
ik las op de verslagen dat het 4uur ws ofow ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:26 schreef Falco het volgende:
Waarom slaapt de helft? Hadden ze het gisternacht zo laat gemaakt ofzo?
Oke, uit de tuin de kamer in dan bedoel ik.. !quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die staat in de tuin hoor...
Yeees.. nu dus!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Oke, uit de tuin de kamer in dan bedoel ik.. !![]()
Idd valt mij ook op....en bij de weekopdrachten was ze ook niet enthousiast....quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:27 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vreselijk kind. Doet nooit wat in het Huis.
Dildo wilde toch niks met Roel??quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:29 schreef Showtime het volgende:
Nu baalt Dido helemaal dat ze Rikkert eruit heeft gestemd, Lieske zoekt het nu weer bij Roel.
welnee, vindt ze juist leukquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:29 schreef Showtime het volgende:
Nu baalt Dido helemaal dat ze Rikkert eruit heeft gestemd, Lieske zoekt het nu weer bij Roel.
kan je die uitleggen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:31 schreef regenworm het volgende:
Joost speelt met Dido en dat heeft ze niet in de gaten.
zolang dat niet betekent dat ZIJ minder aandacht krijgt ...quote:
Nee gelukkig niet, is toch belachelijk om als meisje van stand met zo een figuur uit de ghetto te gaan. Hij heeft alleen maar 2x wo afgerond en zij immers haar MBO.quote:
En dan Mama en Papa Roel erbij voor commentaar!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:33 schreef FlowKey het volgende:
Ja die Ghetto-opmerking ...die moeten ze gewoon uitzenden!
Ja, hoorquote:
ow,oke, zal ze prima vinden toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:35 schreef regenworm het volgende:
Ja, hoor
Joost wil dido geen rugmassage geven, en heeft aan menno gevraagd of hij dat wil doen.
jij bent er zeker nog nooit geweest?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:35 schreef Spewey het volgende:
Heemstede het nieuwe Blaricum?
Wanneer gemaakt? (Kan ik hem opzoeken in de verslagen/commentarenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:33 schreef FlowKey het volgende:
Ja die Ghetto-opmerking ...die moeten ze gewoon uitzenden!
http://bigbrother.fok.nl/blog/396quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Wanneer gemaakt? (Kan ik hem opzoeken in de verslagen/commentaren)
Of later het paard van de dochter(s) van Roel verzorgen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef Showtime het volgende:
Dildo mag blij zijn als ze later als secretaresse van Roel aan de slag mag.![]()
... en die baan krijgt ze niet zomaar ... DAAR MOET ZE WEL WAT VOOR DOEN!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef Showtime het volgende:
Dildo mag blij zijn als ze later als secretaresse van Roel aan de slag mag.![]()
Van Lieske jr. en haar zusje.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:38 schreef ks_choice het volgende:
Of later het paard van de dochter(s) van Roel verzorgen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:38 schreef FlowKey het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/396
goed kijken want er gebeuren hele kleine dingen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:40 schreef MissX het volgende:
jezus wat zijn alle streams saai
ja met die opmerking heeft ze het echt helemaal gedaan bij mij, zover dat nog meer konquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:41 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Thx, FlowKey!
Whahahaa, wat een arrogante ... nou ja, laat maar.
Wil zich dus liever inneuken bij een miljonairsfamilie of zo. Kan ze haar eigen paard kopen en daar de hele dag op rijden.
Heemstede-Aerdenhout is volgens mij net zo erg als Blaricum,Wassenaar enz.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:36 schreef FlowKey het volgende:
[..]
jij bent er zeker nog nooit geweest?
nee, van Roel tegen Dido [ denkt Wup]quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:44 schreef regenworm het volgende:
Even een vraagje zullen Lieske en Roel gaan seksen?
Of is dit een toneelstukje van Lieske tegen Dido?
t zal toch niet ...?!quote:
Kan ook dan zijn ze beide toneel aan het spelen zonder dat ze het van elkaar wetenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:44 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, van Roel tegen Dido [ denkt Wup]
ik heb je advies opgevolgd en ik zag net een vliegje voor Lieske op de bank bewegen!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:42 schreef regenworm het volgende:
goed kijken want er gebeuren hele kleine dingen.
Lieske en Roel stream 1 saai is het niet
Het voordeel is wel dat we met ze alle vroeger kunnen gaan slapen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:46 schreef MissX het volgende:
rob vind dat er opgetreden moet worden tegen het laat opblijven
damn die man wordt met de minuut triester
laat ze lekker laat opblijven, waar moetn wij ons anders mee vermaken s nachts
En Scanman aan het werkquote:
Nee hoor. Ik heb al meer pix geplaatst van Roel en Lieske, een half uur geledenquote:
Wat nou laat opblijven??? Ze hebben geen tijd, dus hoe kunnen ze dan weten of ze laat naar bed gaan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:46 schreef MissX het volgende:
rob vind dat er opgetreden moet worden tegen het laat opblijven
damn die man wordt met de minuut triester
laat ze lekker laat opblijven, waar moetn wij ons anders mee vermaken s nachts
Rob?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:50 schreef regenworm het volgende:
Gisteren avond lag Dido nog tegen Roel en vandaag is het lieske.
Wat zal het morgen worden?
O nee, toch niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:50 schreef scanman01 het volgende:
Roel en Lieske slapen.
[afbeelding]
waar zou jij tegen aan willen liggen als je Roel zijn regenworm was, die maakt waarschijnlijk al zijn beslissingenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:50 schreef regenworm het volgende:
Gisteren avond lag Dido nog tegen Roel en vandaag is het lieske.
Wat zal het morgen worden?
er staat F&M volgens mij ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:52 schreef Maurisico het volgende:
Op de jas van Joost staat een geheime boodschap: Fem.... femme is toch frans voor vrouw? joost is dus de omgebouwde!!
[afbeelding]
Nee, Dido krijgt het op een gegeven moment wel onder de knie. Let maar op!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Dido en Rob zijn beide motorisch gestoord
Vraag me af of roel er al uit is?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:52 schreef Showtime het volgende:
[..]
waar zou jij tegen aan willen liggen als je Roel zijn regenworm was, die maakt waarschijnlijk al zijn beslissingen![]()
hahaquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:57 schreef mazaru het volgende:
Wat is dat voor een smurfendrankje?
of hij is nog steeds boos op rikkert om die nominatie en heeft besloten Lieske live te ontmaagden terwijl Rikkert toekijkt vanaf de bankquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:59 schreef mijn23 het volgende:
Andere theorie: Of Roel was gewoon de laatste dagen jaloers op Rikkert bij Lieske en Lieske die meer met Rikkert om ging en toen koos ie voor Dido maar nu is Rikkert eruit en Heeft ie Lieske weer voor zichzelf
dan zou ik zeggen, het is haar laatste strohalm om te overleven in het huis, alle remmen losquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:59 schreef regenworm het volgende:
Maar als die twee bij elkaar gaan slapen dat weet ik het ook niet meer
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:00 schreef FlowKey het volgende:
[..]
of hij is nog steeds boos op rikkert om die nominatie en heeft besloten Lieske live te ontmaagden terwijl Rikkert toekijkt vanaf de bank![]()
Is the pope a catholic?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:02 schreef Bocaj het volgende:
is lies nog maagd?
Van die mondreininger? alles is toch op... je moet toch wat?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:57 schreef mazaru het volgende:
Wat is dat voor een smurfendrankje?
[afbeelding]
Het geklooi van roel en dido vannacht heeft wel zijn vruchten afgeworpen voor roel.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:59 schreef mijn23 het volgende:
Andere theorie: Of Roel was gewoon de laatste dagen jaloers op Rikkert bij Lieske en Lieske die meer met Rikkert om ging en toen koos ie voor Dido maar nu is Rikkert eruit en Heeft ie Lieske weer voor zichzelf
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:05 schreef mijn23 het volgende:
haha Lieske kijkt even stiekem of Roel naar buiten is gegaan
da's dus waarom Chantal zich zo op ander BB edities gestort heeftquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:02 schreef scanman01 het volgende:
Die opmerking van Rob net was ook wel genant. Hij stoorde zich eraan dat er nog een aantal mensen in bed liggen. Volgens hem moet je de kijkers vermaken omdat het dus een programma is.
LOL.. alsof hij ons nu aan het vermaken is
Jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:06 schreef Showtime het volgende:
Roel is nu weer ff punten buiten aan het scoren bij Dido, zometeen weer ff lepeltje lepeltje bij Lieske.
Ik ook!! Dido moet er gek van worden dat ie bij lieske blijft !!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
JaIrritant! Ik wil dat ie bij Lieske blijft!
Big FOK! is watching them!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:08 schreef FlowKey het volgende:
Mensen ik ben weg ... ik vertrouw er op dat ALLES in de gaten wordt gehouden![]()
Je kan er op wachten dat het been straks flinke ruzie gaat krijgen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:02 schreef scanman01 het volgende:
Die opmerking van Rob net was ook wel genant. Hij stoorde zich eraan dat er nog een aantal mensen in bed liggen. Volgens hem moet je de kijkers vermaken omdat het dus een programma is.
LOL.. alsof hij ons nu aan het vermaken is
[Dido] Ja, in de ghetto kunnen ze dat wel zo verdienen ze hun geld natuurlijk [/Dido]quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:12 schreef scanman01 het volgende:
Roel is wel redelijk goed in dat jongleren
Lesbische verhoudingen zie je niet veel BB.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:10 schreef Showtime het volgende:
Eigenlijk moet Dido nu lepeltje lepeltje gaan liggen met Lieske, want dan is de cirkel pas echt rond.
In bb engeland zat Makosi toch flink te tongen met die Aurhlaugquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lesbische verhoudingen zie je niet veel BB.
Heb het nog nooit echt gezien (BB internationaal)
Nou volgende big brother een lesbische tweeling erin, een verstandelijk gehandicapte en een liliputter, dan hebben we echt alles gehad. Dat is nog de enige manier om deze freakshow te overtreffen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lesbische verhoudingen zie je niet veel BB.
Heb het nog nooit echt gezien (BB internationaal)
zou het niet weten, er gebeurt ietsquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:17 schreef amaranta het volgende:
Heeft dat jongleren met een opdracht te maken?
Zover ik weet niet, gewoon wat tijdverdrijf dat ze zelf hebben bedacht denk ik.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:17 schreef amaranta het volgende:
Heeft dat jongleren met een opdracht te maken?
Rob is dan ook een pseudo-leider.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:02 schreef scanman01 het volgende:
vorige week kregen ze boodschappen op zaterdag.....moeten ook nog stickers geplakt worden he...quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:23 schreef regenworm het volgende:
Die bestellingen van vanmiddag komen die vandaag nog of pas morgen?
AH is tot 20:00
Nou, alles?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:16 schreef Showtime het volgende:
[..]
Nou volgende big brother een lesbische tweeling erin, een verstandelijk gehandicapte en een liliputter, dan hebben we echt alles gehad. Dat is nog de enige manier om deze freakshow te overtreffen.
te veel pizzaquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:28 schreef Knurkie het volgende:
[offtoppic vraagje]
wat betekend tvp ?
leuke line up, gegarandeerd maanden streamplezierquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, alles?
Een kind van 12 (zonder ouders), een heroïneveslaafde (zonder heroïne), een automutist (lant?), een extremistische moslim, een terminale patient, een fries, een hondsdolle duitse herder, en 1 fokker
dat is ook het enige dat ze kan betekenen voor Menno, of hij moet niet vies van de achterdeur zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:29 schreef regenworm het volgende:
Ingrid ligt nu op pijp hoogte met de nadruk op ligt
Niet voor de sex, denk voor de slaapquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:30 schreef Masegate het volgende:
Waarom liggen die 2 al de hele middag op bed?
Ja, de enige manier om geen zorgen te hebben isquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:30 schreef MissX het volgende:
Ingrid maakt zich echt zorgen dat menno er opeens dumpt
Menno ondervindt de lastige handleiding van haar router.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, de enige manier om geen zorgen te hebben is
OPEN DE POORT![]()
![]()
Ze is wel erg onzeker over zichzelf! sjee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:30 schreef MissX het volgende:
cisco router met een bug erinquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:36 schreef Showtime het volgende:
[..]
Menno ondervindt de lastige handleiding van haar router.
Het is wel contra als je de naar de stream kijkt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:42 schreef schatje het volgende:
Ingrid is verliefd op Menno. Alleen hij niet op haar.
Ze vindt het ook niet leuk als hij blokkeert door te hangen met Dido en Lieske.
sorry maar dit geloof ik nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:42 schreef schatje het volgende:
heeft ze het nou eindelijk toegeven?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:42 schreef schatje het volgende:
Nee, dat is de indruk die ik krijg Wupje.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:48 schreef Wup het volgende:
[..]
heeft ze het nou eindelijk toegeven?
Op het moment dat menno iets te dicht tegen ingrid ligt begint ze gillen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:48 schreef Wup het volgende:
[..]
heeft ze het nou eindelijk toegeven?
Buietn aan het spelen met Rob.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:51 schreef APK het volgende:
Ziten alle vrouwen nu in de DBK, begrijp ik dat goed
Dat zij verliefd is op hemquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat niet? Dat zij verliefd is op hem? Of dat hij niet verliefd is op haar?
oke, ja dat had ik al de hele tijd; de manier waarop zij hem claimt en als een loopse hond achterna loopt..... oei als hij bij iemand anders in de buurt komt.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:51 schreef schatje het volgende:
Nee, dat is de indruk die ik krijg Wupje.
Ja klopt, Tanja kwam hun halenquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:51 schreef APK het volgende:
Zitten alle vrouwen nu in de DBK, begrijp ik dat goed
Ja lieve schat, maar ze heeft moeite met de camera's. Zoals je zelf ook al zei. Daarom gaat ze niet verder.quote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja lieve schat, maar ze heeft moeite met de camera's. Zoals je zelf ook al zei. Daarom gaat ze niet verder.
over de geweldige live uitzending van gisterenavond zekerquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op NSE komt zo iets over BB
Menno is gek op ingrid maar wil meer dan dat hij mag doen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:00 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik denk dat ze bang is om verliefd op hem te worden en dat hij dan vervolgens toch maar voor Dido gaat. Maar hij is ook gek op haar denk ik. Hij is alleen bang om haar af te schrikken..
huw? kijkt daar iemand naar dan???quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op NSE komt zo iets over BB
Ik knooit, maar was ff nieuwsgierig of daar wat bij de intro over BB uitzending gezegd zou worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:07 schreef elskreeft het volgende:
[..]
huw? kijkt daar iemand naar dan???![]()
qo_ob!!!!!!!!! Waar was je johquote:
Hij ligt op bed bij het raam...quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:13 schreef svann het volgende:
Waar is Ralph eigenlijk?
Dat roep ik al weken, Menno gaat d'r hartje breken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:30 schreef MissX het volgende:
Dat had ik een stukje terug al gemeld maar bij deze nog een keer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik knooit, maar was ff nieuwsgierig of daar wat bij de intro over BB uitzending gezegd zou worden.
Wat werd er bij thuis gezegd dan? Want ik kijk nooit naar dat soort flutprogramma's maar dat wil k wel ff weten....
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:17 schreef teckeltje het volgende:
...en die zei dat het waarschijnlijk door een truck kwam die buiten stond
Thanks!quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:26 schreef Darklight het volgende:
stream1 is dezelfde als2
Wat zei ze, ik hoorde 't niet?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:36 schreef Flakkie01 het volgende:
oke Lieske heeft net haar bijbaan verraden hijglijn![]()
Nominatiesquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:57 schreef regenworm het volgende:
...Dido komt uit de DBK
Tanja klaagt over het etenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:02 schreef regenworm het volgende:
Waar hebben de dames het over geluid moet weer eens op 10 gezet worden.
Sterker nog, hij zei dat hij gaat winnenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:57 schreef schatje het volgende:
Ik hoorde Rob net in de uitzending zeggen dat ie er toch wel in blijft.
![]()
![]()
![]()
Mja idd ze loopt te zeiken over gezond eten, maar dan wel stevig door blijven roken natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Tanja klaagt over het eten
Gewoon stoppen met roken is veel gezonder dan een pizza.
Vanmiddag dat gezeik over snacks en snoepjes, wat een een noodzaak is voor een zwangere.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:08 schreef bemeall het volgende:
[..]
Mja idd ze loopt te zeiken over gezond eten, maar dan wel stevig door blijven roken natuurlijk
Nu weerquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vanmiddag dat gezeik over snacks en snoepjes, wat een een noodzaak is voor een zwangere.
Jahoor Tanja, snacks, snoep en roken, erg gezond voor je baby he![]()
Met zo een houding ga ik echt geen smsje aan hem verspillen hoor..quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sterker nog, hij zei dat hij gaat winnen![]()
![]()
![]()
Is ze dadelijk wel op niveau met d'r kindquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:11 schreef -Delta- het volgende:
Wel een buitenlander krikken, maar ze lust niks anders dan boeren Nederlandse maaltijden, elke dag moet er aardappels en groenten komen.
Gedraag je eens als een volwassene joh, zo moeilijk zijn alleen kleine kinderen met eten.
In Nasi zit genoeg voedingswaarden, verse (roerbak)groenten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:10 schreef qo_ob het volgende:
Ze raakt gefrustreerd omdat ze geen verse groenten krijgt, snap ik wel, die baby is natuurlijk al die verse shag gewend, dus moet ie ook verse groenten krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |