Ze is wel erg onzeker over zichzelf! sjee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:30 schreef MissX het volgende:
Ingrid maakt zich echt zorgen dat menno er opeens dumpt
cisco router met een bug erinquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:36 schreef Showtime het volgende:
[..]
Menno ondervindt de lastige handleiding van haar router.
Het is wel contra als je de naar de stream kijkt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:42 schreef schatje het volgende:
Ingrid is verliefd op Menno. Alleen hij niet op haar.
Ze vindt het ook niet leuk als hij blokkeert door te hangen met Dido en Lieske.
sorry maar dit geloof ik nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:42 schreef schatje het volgende:
heeft ze het nou eindelijk toegeven?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:42 schreef schatje het volgende:
Nee, dat is de indruk die ik krijg Wupje.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:48 schreef Wup het volgende:
[..]
heeft ze het nou eindelijk toegeven?
Op het moment dat menno iets te dicht tegen ingrid ligt begint ze gillen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:48 schreef Wup het volgende:
[..]
heeft ze het nou eindelijk toegeven?
Buietn aan het spelen met Rob.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:51 schreef APK het volgende:
Ziten alle vrouwen nu in de DBK, begrijp ik dat goed
Dat zij verliefd is op hemquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat niet? Dat zij verliefd is op hem? Of dat hij niet verliefd is op haar?
oke, ja dat had ik al de hele tijd; de manier waarop zij hem claimt en als een loopse hond achterna loopt..... oei als hij bij iemand anders in de buurt komt.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:51 schreef schatje het volgende:
Nee, dat is de indruk die ik krijg Wupje.
Ja klopt, Tanja kwam hun halenquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:51 schreef APK het volgende:
Zitten alle vrouwen nu in de DBK, begrijp ik dat goed
Ja lieve schat, maar ze heeft moeite met de camera's. Zoals je zelf ook al zei. Daarom gaat ze niet verder.quote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja lieve schat, maar ze heeft moeite met de camera's. Zoals je zelf ook al zei. Daarom gaat ze niet verder.
over de geweldige live uitzending van gisterenavond zekerquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op NSE komt zo iets over BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |