Menno is gek op ingrid maar wil meer dan dat hij mag doen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:00 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik denk dat ze bang is om verliefd op hem te worden en dat hij dan vervolgens toch maar voor Dido gaat. Maar hij is ook gek op haar denk ik. Hij is alleen bang om haar af te schrikken..
huw? kijkt daar iemand naar dan???quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op NSE komt zo iets over BB
Ik knooit, maar was ff nieuwsgierig of daar wat bij de intro over BB uitzending gezegd zou worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:07 schreef elskreeft het volgende:
[..]
huw? kijkt daar iemand naar dan???![]()
qo_ob!!!!!!!!! Waar was je johquote:
Hij ligt op bed bij het raam...quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:13 schreef svann het volgende:
Waar is Ralph eigenlijk?
Dat roep ik al weken, Menno gaat d'r hartje breken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:30 schreef MissX het volgende:
Ingrid maakt zich echt zorgen dat menno er opeens dumpt
Dat had ik een stukje terug al gemeld maar bij deze nog een keer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik knooit, maar was ff nieuwsgierig of daar wat bij de intro over BB uitzending gezegd zou worden.
Wat werd er bij thuis gezegd dan? Want ik kijk nooit naar dat soort flutprogramma's maar dat wil k wel ff weten....
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:17 schreef teckeltje het volgende:
...en die zei dat het waarschijnlijk door een truck kwam die buiten stond
Thanks!quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:26 schreef Darklight het volgende:
stream1 is dezelfde als2
Wat zei ze, ik hoorde 't niet?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:36 schreef Flakkie01 het volgende:
oke Lieske heeft net haar bijbaan verraden hijglijn![]()
Nominatiesquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:57 schreef regenworm het volgende:
...Dido komt uit de DBK
Tanja klaagt over het etenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:02 schreef regenworm het volgende:
Waar hebben de dames het over geluid moet weer eens op 10 gezet worden.
Sterker nog, hij zei dat hij gaat winnenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:57 schreef schatje het volgende:
Ik hoorde Rob net in de uitzending zeggen dat ie er toch wel in blijft.
![]()
![]()
![]()
Mja idd ze loopt te zeiken over gezond eten, maar dan wel stevig door blijven roken natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Tanja klaagt over het eten
Gewoon stoppen met roken is veel gezonder dan een pizza.
Vanmiddag dat gezeik over snacks en snoepjes, wat een een noodzaak is voor een zwangere.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:08 schreef bemeall het volgende:
[..]
Mja idd ze loopt te zeiken over gezond eten, maar dan wel stevig door blijven roken natuurlijk
Nu weerquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vanmiddag dat gezeik over snacks en snoepjes, wat een een noodzaak is voor een zwangere.
Jahoor Tanja, snacks, snoep en roken, erg gezond voor je baby he![]()
Met zo een houding ga ik echt geen smsje aan hem verspillen hoor..quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sterker nog, hij zei dat hij gaat winnen![]()
![]()
![]()
Is ze dadelijk wel op niveau met d'r kindquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:11 schreef -Delta- het volgende:
Wel een buitenlander krikken, maar ze lust niks anders dan boeren Nederlandse maaltijden, elke dag moet er aardappels en groenten komen.
Gedraag je eens als een volwassene joh, zo moeilijk zijn alleen kleine kinderen met eten.
In Nasi zit genoeg voedingswaarden, verse (roerbak)groenten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:10 schreef qo_ob het volgende:
Ze raakt gefrustreerd omdat ze geen verse groenten krijgt, snap ik wel, die baby is natuurlijk al die verse shag gewend, dus moet ie ook verse groenten krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |