Als ze slim zijn stemmen op iemand als Rob. Die vliegt er denk ik toch wel uit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:17 schreef Wup het volgende:
[..]
als er 3 op de bank komen, waarvan 1 Roel is,
blijven er dus 2 personen over die meer dan 2 nominaties nodig hebben......
het lobbyen kan beginnen
dat dacht ik destijds van Ruud ook ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze slim zijn stemmen op iemand als Rob. Die vliegt er denk ik toch wel uit.
ze weten het zelf ook niet, tenminste gisternacht nog niet....quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:18 schreef FlowKey het volgende:
is er bekend wanneer er genomineerd moet worden eigk?
Dat is altijd zo geweest.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:17 schreef regenworm het volgende:
Ingrid heeft menno in de tang, hij mag niks doen en ingrid bepaald wat er gaat gebeuren.
Je moet eens luisteren stream 3
Ja! Dido moet zien wat Roel aan t uitspoken isquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:19 schreef Taurus het volgende:
Waarom komt Dido nou niet d'r nest uit![]()
volgens mij bedoel je ingridquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:19 schreef Taurus het volgende:
Die staat in de tuin hoor...quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:19 schreef Taurus het volgende:
We hebben het hier over Men No ... niet over mannen in het algemeenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:22 schreef lisaatjuh het volgende:
Ingrid weet een vent goed te bespelen zeg hahahaha..Arme Menno
[img][/img]quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:23 schreef Tamaartje het volgende:
ohwwwwww die stem van Nathalie.....ze lijkt wel een kind van 5
Menno heeft een volle zak, anders had hij haar wel links laten liggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:22 schreef lisaatjuh het volgende:
nul medelijden met Mennoquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:22 schreef lisaatjuh het volgende:
ik las op de verslagen dat het 4uur ws ofow ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:26 schreef Falco het volgende:
Waarom slaapt de helft? Hadden ze het gisternacht zo laat gemaakt ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |