Oke, uit de tuin de kamer in dan bedoel ik.. !quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die staat in de tuin hoor...
Yeees.. nu dus!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Oke, uit de tuin de kamer in dan bedoel ik.. !![]()
Idd valt mij ook op....en bij de weekopdrachten was ze ook niet enthousiast....quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:27 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vreselijk kind. Doet nooit wat in het Huis.
Dildo wilde toch niks met Roel??quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:29 schreef Showtime het volgende:
Nu baalt Dido helemaal dat ze Rikkert eruit heeft gestemd, Lieske zoekt het nu weer bij Roel.
welnee, vindt ze juist leukquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:29 schreef Showtime het volgende:
Nu baalt Dido helemaal dat ze Rikkert eruit heeft gestemd, Lieske zoekt het nu weer bij Roel.
kan je die uitleggen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:31 schreef regenworm het volgende:
Joost speelt met Dido en dat heeft ze niet in de gaten.
zolang dat niet betekent dat ZIJ minder aandacht krijgt ...quote:
Nee gelukkig niet, is toch belachelijk om als meisje van stand met zo een figuur uit de ghetto te gaan. Hij heeft alleen maar 2x wo afgerond en zij immers haar MBO.quote:
En dan Mama en Papa Roel erbij voor commentaar!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:33 schreef FlowKey het volgende:
Ja die Ghetto-opmerking ...die moeten ze gewoon uitzenden!
Ja, hoorquote:
ow,oke, zal ze prima vinden toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:35 schreef regenworm het volgende:
Ja, hoor
Joost wil dido geen rugmassage geven, en heeft aan menno gevraagd of hij dat wil doen.
jij bent er zeker nog nooit geweest?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:35 schreef Spewey het volgende:
Heemstede het nieuwe Blaricum?
Wanneer gemaakt? (Kan ik hem opzoeken in de verslagen/commentarenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:33 schreef FlowKey het volgende:
Ja die Ghetto-opmerking ...die moeten ze gewoon uitzenden!
http://bigbrother.fok.nl/blog/396quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Wanneer gemaakt? (Kan ik hem opzoeken in de verslagen/commentaren)
Of later het paard van de dochter(s) van Roel verzorgen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef Showtime het volgende:
Dildo mag blij zijn als ze later als secretaresse van Roel aan de slag mag.![]()
... en die baan krijgt ze niet zomaar ... DAAR MOET ZE WEL WAT VOOR DOEN!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef Showtime het volgende:
Dildo mag blij zijn als ze later als secretaresse van Roel aan de slag mag.![]()
Van Lieske jr. en haar zusje.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:38 schreef ks_choice het volgende:
Of later het paard van de dochter(s) van Roel verzorgen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:38 schreef FlowKey het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/396
goed kijken want er gebeuren hele kleine dingen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:40 schreef MissX het volgende:
jezus wat zijn alle streams saai
ja met die opmerking heeft ze het echt helemaal gedaan bij mij, zover dat nog meer konquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:41 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Thx, FlowKey!
Whahahaa, wat een arrogante ... nou ja, laat maar.
Wil zich dus liever inneuken bij een miljonairsfamilie of zo. Kan ze haar eigen paard kopen en daar de hele dag op rijden.
Heemstede-Aerdenhout is volgens mij net zo erg als Blaricum,Wassenaar enz.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:36 schreef FlowKey het volgende:
[..]
jij bent er zeker nog nooit geweest?
nee, van Roel tegen Dido [ denkt Wup]quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:44 schreef regenworm het volgende:
Even een vraagje zullen Lieske en Roel gaan seksen?
Of is dit een toneelstukje van Lieske tegen Dido?
t zal toch niet ...?!quote:
Kan ook dan zijn ze beide toneel aan het spelen zonder dat ze het van elkaar wetenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:44 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, van Roel tegen Dido [ denkt Wup]
ik heb je advies opgevolgd en ik zag net een vliegje voor Lieske op de bank bewegen!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:42 schreef regenworm het volgende:
goed kijken want er gebeuren hele kleine dingen.
Lieske en Roel stream 1 saai is het niet
Het voordeel is wel dat we met ze alle vroeger kunnen gaan slapen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:46 schreef MissX het volgende:
rob vind dat er opgetreden moet worden tegen het laat opblijven
damn die man wordt met de minuut triester
laat ze lekker laat opblijven, waar moetn wij ons anders mee vermaken s nachts
En Scanman aan het werkquote:
Nee hoor. Ik heb al meer pix geplaatst van Roel en Lieske, een half uur geledenquote:
Wat nou laat opblijven??? Ze hebben geen tijd, dus hoe kunnen ze dan weten of ze laat naar bed gaan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:46 schreef MissX het volgende:
rob vind dat er opgetreden moet worden tegen het laat opblijven
damn die man wordt met de minuut triester
laat ze lekker laat opblijven, waar moetn wij ons anders mee vermaken s nachts
Rob?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:50 schreef regenworm het volgende:
Gisteren avond lag Dido nog tegen Roel en vandaag is het lieske.
Wat zal het morgen worden?
O nee, toch niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:50 schreef scanman01 het volgende:
Roel en Lieske slapen.
[afbeelding]
waar zou jij tegen aan willen liggen als je Roel zijn regenworm was, die maakt waarschijnlijk al zijn beslissingenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:50 schreef regenworm het volgende:
Gisteren avond lag Dido nog tegen Roel en vandaag is het lieske.
Wat zal het morgen worden?
er staat F&M volgens mij ...quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:52 schreef Maurisico het volgende:
Op de jas van Joost staat een geheime boodschap: Fem.... femme is toch frans voor vrouw? joost is dus de omgebouwde!!
[afbeelding]
Nee, Dido krijgt het op een gegeven moment wel onder de knie. Let maar op!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Dido en Rob zijn beide motorisch gestoord
Vraag me af of roel er al uit is?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:52 schreef Showtime het volgende:
[..]
waar zou jij tegen aan willen liggen als je Roel zijn regenworm was, die maakt waarschijnlijk al zijn beslissingen![]()
hahaquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:57 schreef mazaru het volgende:
Wat is dat voor een smurfendrankje?
of hij is nog steeds boos op rikkert om die nominatie en heeft besloten Lieske live te ontmaagden terwijl Rikkert toekijkt vanaf de bankquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:59 schreef mijn23 het volgende:
Andere theorie: Of Roel was gewoon de laatste dagen jaloers op Rikkert bij Lieske en Lieske die meer met Rikkert om ging en toen koos ie voor Dido maar nu is Rikkert eruit en Heeft ie Lieske weer voor zichzelf
dan zou ik zeggen, het is haar laatste strohalm om te overleven in het huis, alle remmen losquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:59 schreef regenworm het volgende:
Maar als die twee bij elkaar gaan slapen dat weet ik het ook niet meer
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:00 schreef FlowKey het volgende:
[..]
of hij is nog steeds boos op rikkert om die nominatie en heeft besloten Lieske live te ontmaagden terwijl Rikkert toekijkt vanaf de bank![]()
Is the pope a catholic?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:02 schreef Bocaj het volgende:
is lies nog maagd?
Van die mondreininger? alles is toch op... je moet toch wat?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:57 schreef mazaru het volgende:
Wat is dat voor een smurfendrankje?
[afbeelding]
Het geklooi van roel en dido vannacht heeft wel zijn vruchten afgeworpen voor roel.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:59 schreef mijn23 het volgende:
Andere theorie: Of Roel was gewoon de laatste dagen jaloers op Rikkert bij Lieske en Lieske die meer met Rikkert om ging en toen koos ie voor Dido maar nu is Rikkert eruit en Heeft ie Lieske weer voor zichzelf
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:05 schreef mijn23 het volgende:
haha Lieske kijkt even stiekem of Roel naar buiten is gegaan
da's dus waarom Chantal zich zo op ander BB edities gestort heeftquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:02 schreef scanman01 het volgende:
Die opmerking van Rob net was ook wel genant. Hij stoorde zich eraan dat er nog een aantal mensen in bed liggen. Volgens hem moet je de kijkers vermaken omdat het dus een programma is.
LOL.. alsof hij ons nu aan het vermaken is
Jaquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:06 schreef Showtime het volgende:
Roel is nu weer ff punten buiten aan het scoren bij Dido, zometeen weer ff lepeltje lepeltje bij Lieske.
Ik ook!! Dido moet er gek van worden dat ie bij lieske blijft !!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
JaIrritant! Ik wil dat ie bij Lieske blijft!
Big FOK! is watching them!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:08 schreef FlowKey het volgende:
Mensen ik ben weg ... ik vertrouw er op dat ALLES in de gaten wordt gehouden![]()
Je kan er op wachten dat het been straks flinke ruzie gaat krijgen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:02 schreef scanman01 het volgende:
Die opmerking van Rob net was ook wel genant. Hij stoorde zich eraan dat er nog een aantal mensen in bed liggen. Volgens hem moet je de kijkers vermaken omdat het dus een programma is.
LOL.. alsof hij ons nu aan het vermaken is
[Dido] Ja, in de ghetto kunnen ze dat wel zo verdienen ze hun geld natuurlijk [/Dido]quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:12 schreef scanman01 het volgende:
Roel is wel redelijk goed in dat jongleren
Lesbische verhoudingen zie je niet veel BB.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:10 schreef Showtime het volgende:
Eigenlijk moet Dido nu lepeltje lepeltje gaan liggen met Lieske, want dan is de cirkel pas echt rond.
In bb engeland zat Makosi toch flink te tongen met die Aurhlaugquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lesbische verhoudingen zie je niet veel BB.
Heb het nog nooit echt gezien (BB internationaal)
Nou volgende big brother een lesbische tweeling erin, een verstandelijk gehandicapte en een liliputter, dan hebben we echt alles gehad. Dat is nog de enige manier om deze freakshow te overtreffen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lesbische verhoudingen zie je niet veel BB.
Heb het nog nooit echt gezien (BB internationaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |