Dan zou die juist Lieske moeten gaan troostenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mannen en hun pik, ach niet nodig om het bekende spreekwoord boven te halen![]()
Ze kiezen het lekkerste natuurlijk, in dit geval niet Lieskequote:Op donderdag 15 september 2005 23:46 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan zou die juist Lieske moeten gaan troostenLieske is nu erg kwetsbaar en zit verlegen om aandacht dusse
ALT-F4quote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef Zapje het volgende:
ik hoor die kraai Chantal teveel........zijn er ook filters die haar stem eruit kunnen filteren ?
Ja..welke codec heb ik daarvoor nodigquote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef Zapje het volgende:
ik hoor die kraai Chantal teveel........zijn er ook filters die haar stem eruit kunnen filteren ?
Het is idd een kut stem...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef Zapje het volgende:
Dan mag die zn ogen wel eens uit spoelen. Vind echt helemaal niks aan Dido, maar ja ik ben dan ook een vrouwquote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze kiezen het lekkerste natuurlijk, in dit geval niet Lieske![]()
Alhoewel een makkelijke beurt... misschien valt Roel dan toch niet onder dat bekende spreekwoord
Ik ben ook een vrouw, maar als ik dan echt moet kiezen dan liever Dido, qua uiterlijk en innerlijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan mag die zn ogen wel eens uit spoelen. Vind echt helemaal niks aan Dido, maar ja ik ben dan ook een vrouw
Dido had gezegd dat ze niet zou zoenen int huis, dus ik vrees dat die echt gewoon gek op dr is![]()
Beter zet je die in het fake pics topic...quote:
komt volgens mij ook omdat Rikkert het nodig vond om Liesje als een soort shaduw te gaan achtervolgen om haar te beschermen [ na die aanval van Chantal & Tanja]; dat vond ze geloof ik niet zo leuk.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zou op het moment wel prettig voor haar zijn, ze staat er nu even alleen voor.
Wil er wel even een opmerking bij maken. Lieske en Rikkert begonnen als dikke maatjes. Vervolgens kreeg Lieske aandacht van Roel en liet Rikkert VOLLEDIG vallen, ze zag hem niet meer staan.
Pas vanaf het moment dat Roel meer naar Dido trok begon Lieske weer meer met Rikkert op te trekken.
Het zijn allemaal maar mensen, vond het toch ff leuk om aan te halen.
Oh is die fake?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Beter zet je die in het fake pics topic...
je hebt blijkbaar een topic gemist [foei]quote:Op donderdag 15 september 2005 23:47 schreef -Delta- het volgende:
Waarom heb ik dit plaatje nooit eerder gezien?
Of is die 11e vinger van Ralph fotosoep?![]()
Tegenvaller, tegenvaller![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef BB-King het volgende:
Chantal moet inderdaad eens een prop in de bek gestopt krijgen.
Ik vind Dido een doosquote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw, maar als ik dan echt moet kiezen dan liever Dido, qua uiterlijk en innerlijk.
Zo'n naïef jong bloempje zit ik dan niet op te wachten![]()
Oh dat kan volkomen kloppen, volg de streams alleen s'avonds en s'nachts, dus mis al die "spannende" douche-scenes altijd s'middagsquote:Op donderdag 15 september 2005 23:53 schreef Wup het volgende:
[..]
je hebt blijkbaar een topic gemist [foei]
[afbeelding]
Ik snap die diepe antipathie ook niet hoor, tov Dido.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw, maar als ik dan echt moet kiezen dan liever Dido, qua uiterlijk en innerlijk.
Zo'n naïef jong bloempje zit ik dan niet op te wachten![]()
Misschien heeft ze een sociaal leven gekregenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:53 schreef -Delta- het volgende:
Waar is Milagro, die had nu feest moeten vieren, dat Rallûf in het huis is gebleven
nou ja het is dus geen fotoshop, da's wel weer goed nieuws toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef -Delta- het volgende:
Oh dat kan volkomen kloppen, volg de streams alleen s'avonds en s'nachts, dus mis al die "spannende" douche-scenes altijd s'middags![]()
Dido heeft behoorlijk wat meer hersens en levenservaring.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap die diepe antipathie ook niet hoor, tov Dido.
Kan me voorstellen dat het je type niet is, maar die haat die sommigen hier hebben...
Ik hoop dat Dido er nog een tijdje in blijft.
[afbeelding]
tuurlijk blijft ze nog een tijdje; ze is veel beter in stoken dan Chantal.....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
Ik snap die diepe antipathie ook niet hoor, tov Dido.
Kan me voorstellen dat het je type niet is, maar die haat die sommigen hier hebben...
Ik hoop dat Dido er nog een tijdje in blijft.
Lieske is verbeterd de laatste dagenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Dido zeker nog leuk... maar Lieske vind ik ook een schatje!![]()
Zeker, ik zou haar zelfs boven Dido verkiezen als ik iemand nodig had om mijn huis te verbouwen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Dido zeker nog leuk... maar Lieske vind ik ook een schatje!![]()
Je ondertitelquote:Op donderdag 15 september 2005 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker, ik zou haar zelfs boven Dido verkiezen als ik iemand nodig had om mijn huis te verbouwen.![]()
[[url=http://images5.theimagehosting.com/0915lie3.jpg]afbeelding][/URL]
Ja slim is Dido dan weer wel, maar ook hoe moeilijk ze zit te doen over de gevoelens die ze naar Roel toe heeft. Eerst ontkennen en dan weer toegeven, *zucht*, we willen gewoon ongecompliceerde sex zienquote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dido heeft behoorlijk wat meer hersens en levenservaring.
Al is Lieske over een paar jaar zo oud als Dido nu is, dan is ze nog steeds zo'n naïef, dom, flapuit meisje.
Helemaal mee eens. Dido met haar standaard kreetjes, quasi verraste reacties en roddelsessies is ook helemaal niets voor mij. Er niets oprecht aan die meid. Ze speelt de hele dag door.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik vind Dido een doosHaha, Lieske vind ik veel leuker, zit tenminste niet de hele tijd te roddelen over alles en iedereen.
Maar ach, smaken verschillen
Die lof is dan voor de regie daar. Niet voor mijquote:Op donderdag 15 september 2005 23:59 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Je caps wordenmet de dag artistieker. Moooie plaatjes![]()
Trustequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik vind het saai vanavond! Ik ga slapen! Weltrusten!![]()
Krijg je niet te zien, wordt door de regie weggedraaid.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:59 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja slim is Dido dan weer wel, maar ook hoe moeilijk ze zit te doen over de gevoelens die ze naar Roel toe heeft. Eerst ontkennen en dan weer toegeven, *zucht*, we willen gewoon ongecompliceerde sex zien
Nee, de lof is voor jouw want jij hebt de juiste timingquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die lof is dan voor de regie daar. Niet voor mij
Als Dido een inhoudsloze doos is, want is Lieske dan?quote:
Jong?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als Dido een inhoudsloze doos is, want is Lieske dan?![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik vind het saai vanavond! Ik ga slapen! Weltrusten!![]()
Laat ik daar maar niet op antwoorden, want anders krijg ik weer allemaalquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als Dido een inhoudsloze doos is, want is Lieske dan?![]()
![]()
![]()
Natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:
Ze mist een stukje aansluiting met de groep en kan daar (best logisch) moeilijk mee omgaan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh hou op zeg, zo naïef als zij is, was ik echt niet op m'n 19e.![]()
Dit is gedrag van een 13 jarige, aandacht, altijd mee willen praten en met een nutteloze laatste opmerking komen, waarop dan niemand reageert.![]()
ik vind best dat Dido af en toe verstandige dingen kan zeggen, alleen denkt ze dat haar 'leuke verhalen ' meer aanslaan, beetje jammerquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Laat ik daar maar niet op antwoorden, want anders krijg ik weer allemaal![]()
![]()
![]()
Maar op intelligentie heb ik Dido nog niet kunnen betrappen.
Ach jij hebt een roze brilletje he, Lieske voor Lieske na.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat ik daar maar niet op antwoorden, want anders krijg ik weer allemaal![]()
![]()
![]()
Maar op intelligentie heb ik Dido nog niet kunnen betrappen.
Oh ik snap voor 200% dat mensen zich compleet ergeren aan Dido hoor, d'r praatjes en doen en laten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:10 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind best dat Dido af en toe verstandige dingen kan zeggen, alleen denkt ze dat haar 'leuke verhalen ' meer aanslaan, beetje jammer
*ff nieuwsgierig* Wie is je favoriet dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach jij hebt een roze brilletje he, Lieske voor Lieske na.![]()
Beide zijn ze mijn favo bewoners niet, maar Dido gaat het wel ver schoppen. Lieske is tactisch nu ineens stiller, omdat ze te horen kreeg dat ze zich compleet voor lul zette en iedereen stemde op haar. Slimme zet iig, misschien komt ze zo stukken verder.
Van een 13-jarige..? Nee, dat vind ik niet. Liekse is één van de weinige in het huis die puur natuur is. Ze heeft moeite met de andere die allen zo goed mogelijk op de voorgrond willen treden. Lieske is denk ik gewend om gewaardeerd te worden om zie ze is en wil zich niet anders voordoen. Ik denk niet eens dat ze dat kan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh hou op zeg, zo naïef als zij is, was ik echt niet op m'n 19e.![]()
Dit is gedrag van een 13 jarige, aandacht, altijd mee willen praten en met een nutteloze laatste opmerking komen, waarop dan niemand reageert.![]()
Dido is doortrapt en berekenend. Misschien is ze sociaal intelligenter, dat kan best. Zelf vind ik sociale intellignetie eerlijk gezegd niet zo belangrijk. Zelf ben ik ook zo sociaal intelligent als een bos wortels, dus wat dat betreft is het wel weer logisch dat ik het IQ van Lieske verkies boven de sociale intelligentie (lees: het berekenende en achterbakse. Precies weten hoe je iemand naar de bek kunt slijmen) van Dido.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:10 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind best dat Dido af en toe verstandige dingen kan zeggen, alleen denkt ze dat haar 'leuke verhalen ' meer aanslaan, beetje jammer
Ben ik het mee eens. Ik erger me ook blauw aan haar sterke verhalen en rare stemmetjes. Maar kan nog wel objectief oordelen dat ze intelligenter is dan de meeste vrouwen in het huis.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh ik snap voor 200% dat mensen zich compleet ergeren aan Dido hoor, d'r praatjes en doen en laten.
Alleen dom is ze niet, dat is iets anders.
dat bedoelde ik, er werd beweerd dat ze dom wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:11 schreef -Delta- het volgende:
Oh ik snap voor 200% dat mensen zich compleet ergeren aan Dido hoor, d'r praatjes en doen en laten.
Alleen dom is ze niet, dat is iets anders.
Erg lief en ze zal wel brutaler gaan worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Nog maar een Lieske cap dan, omdat ze zo lief is
[afbeelding]
Maar toch coulant van je dat je ook mooie plaatjes van Dido blijft posten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die lof is dan voor de regie daar. Niet voor mij
Gelukkig heb jij geen roze brilletje op... Dat scheelt dan weer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach jij hebt een roze brilletje he, Lieske voor Lieske na.![]()
Hij is bang dat hij wordt weggestemdquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar toch coulant van je dat je ook mooie plaatjes van Dido blijft posten.
denk het ook niet, laatste 2 dagen zat hij er ook alleen maar als een dooie bij, enige die hem waarschijnlijk meteen zal missen is Lieske, omdat Rikkert de enige was waar ze echt op terug kon vallen daar hij ook zeer gecharmeerd was van haar aandachtquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:15 schreef ruby het volgende:
Ik heb het idee dat ze Rikkert niet zo heel erg missen.
Op Mediawatchers las ik dat Rikkert waarschijnlijk in het kleine kamertje zit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:15 schreef ruby het volgende:
Ik heb het idee dat ze Rikkert niet zo heel erg missen.
Ik heb geen favoriet, er is er geen 1 die ik echt geweldig vind.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:12 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
*ff nieuwsgierig* Wie is je favoriet dan?
Lieske is volgens mij een hoop stemmers kwijt, ik twijfel of ze dit keer weer op de bank komt.
Ze is er vanavond iig niet uitgegaan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:16 schreef BtheBest het volgende:
Wat is het toch met die rooie en die eindeloze stroom van korte en bikini broekjes die ze elke dag draagt. Is dat haar tactiek om in de smaak te vallen?
Bad choice!
last van een natte doosquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:16 schreef BtheBest het volgende:
Wat is het toch met die rooie en die eindeloze stroom van korte en bikini broekjes die ze elke dag draagt. Is dat haar tactiek om in de smaak te vallen?
Bad choice!
Lijkt me wel erg sterk!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:17 schreef Stali. het volgende:
[..]
Op Mediawatchers las ik dat Rikkert waarschijnlijk in het kleine kamertje zit..
Joost.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:18 schreef BtheBest het volgende:
"Je weet dat ik heel sterk zaad heb.." Dat soort uitspraken deed ik op mijn 15de.. Wie was dat die dat zei?
Kan me mdat niet voorstellen. En waarom denken ze dat dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:17 schreef Stali. het volgende:
[..]
Moeilijk he, copy/pasten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:17 schreef Stali. het volgende:
[..]
Hoe moet het nu met jou als volgende week Lieske wordt genomineerd en de week daarop naar huis moet. Is BB dan voor jou afgelopen??quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen roze brilletje op... Dat scheelt dan weer.
Vertel eens, over wie roep ik de hele dagquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen roze brilletje op... Dat scheelt dan weer.
Dus Linda is de vent?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linda wil haar sappen wel in Sjankwal spuiten...
Ralph is ook mijn favoriet, vanaf dag 1 had ik al een zwak voor zijn verschijning. Relaxe kerel en nog niet kunnen betrappen op achterbaks gedrag. Volgens mij is hij de enige bewoner in het huis die nog nooit heeft geroddeld over een ander.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Toch ga ik nog steeds voor Ralph als winnaar van BB5. Hij moet alleen nog iets losser worden en zich vast meer zelfverzekerd gaan opstellen. Misschien dat het feit dat hij door Bridget als eerste werd genoemd die mocht blijven hem daarin sterkt.
Ingewijden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef jessie het volgende:
[..]
Kan me mdat niet voorstellen. En waarom denken ze dat dan?
Yep, hier ben ik het helemaal mee eens. Ralph speelt het spel wel een beetje vergelijkbaar met Bart. Ik zie liever Lieske winnen, maar je kan niet alles hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Toch ga ik nog steeds voor Ralph als winnaar van BB5. Hij moet alleen nog iets losser worden en zich vast meer zelfverzekerd gaan opstellen. Misschien dat het feit dat hij door Bridget als eerste werd genoemd die mocht blijven hem daarin sterkt.
Zal wel moe zijn van een drukke werkdag.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:18 schreef Wup het volgende:
is Ingrid nog aan het slapen
en zo ja waarom? wat mankeert haar toch?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond alleen gister z'n gesprek met Chantal een beetje raar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:20 schreef Showtime het volgende:
Ralph is ook mijn favoriet, vanaf dag 1 had ik al een zwak voor zijn verschijning. Relaxe kerel en nog niet kunnen betrappen op achterbaks gedrag.
Vond ik ook erg jammer... had er nog goede hoop in dat die rooie op zou rotten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Trouwens, wat zijn de kijkers vanavond weer enorm genaaid, niet dan? Eerst doen alsof Rikkert en Linda dicht bij elkaar stonden en dan op het einde, in een paar minuten tijd, zo'n groot verschil Gewoon zo lachwekkend dat ik me niet kan voorstellen dat de rest van de BB kijkers niet doorheeft hoezeer ze genaaid worden. Onvoorstelbaar dat ze het er zo dik bovenop leggen trouwens. Het is zo doorzichtig, dat je zelfs bijna gaat geloven dat het dan juist wél waar moet zijn
Roel met een Gullitpruik?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:21 schreef Gert het volgende:
Wie is dit?
[[url=http://images5.theimagehosting.com/homo.5.jpg]afbeelding][/URL]
plus dat hij zo vresleijk met de camera's bezig isquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef -Delta- het volgende:
Ik vond alleen gister z'n gesprek met Chantal een beetje raar.
Hij hamerde maar door "ja ik ben zo mezelf, zo enorm mezelf".
En dat ie nooit iets verteld, ik vraag me af of het geen tactiek is, weinig delen met anderen, wel altijd vriendelijk en gezellig zijn, altijd helpen in het huis.
Zoals gezegd ben ik dus voor Ralph. Als Ralph, Lieske en Roel eruit liggen dan heb ik wel een probleemquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe moet het nu met jou als volgende week Lieske wordt genomineerd en de week daarop naar huis moet. Is BB dan voor jou afgelopen??![]()
Ja en zie jij iets op de index-pagina staan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef Stali. het volgende:
www.mediawatchers.nl, is heel vaak langsgekomen hier.
Ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:20 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ralph is ook mijn favoriet, vanaf dag 1 had ik al een zwak voor zijn verschijning. Relaxe kerel en nog niet kunnen betrappen op achterbaks gedrag. Volgens mij is hij de enige bewoner in het huis die nog nooit heeft geroddeld over een ander.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals gezegd ben ik dus voor Ralph. Als Ralph, Lieske en Roel eruit liggen dan heb ik wel een probleem
Het kan ook gewoon zijn dat er amper bellers waren. Ik kan me zo voorstellen dat de kijkers het gebel en gesms zo langzamerhand spuugzat zijn. Bijna elk programma heeft wel iets wat vraagt om sms-ers.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Trouwens, wat zijn de kijkers vanavond weer enorm genaaid, niet dan? Eerst doen alsof Rikkert en Linda dicht bij elkaar stonden en dan op het einde, in een paar minuten tijd, zo'n groot verschil Gewoon zo lachwekkend dat ik me niet kan voorstellen dat de rest van de BB kijkers niet doorheeft hoezeer ze genaaid worden. Onvoorstelbaar dat ze het er zo dik bovenop leggen trouwens. Het is zo doorzichtig, dat je zelfs bijna gaat geloven dat het dan juist wél waar moet zijn
Ja en het half 8 bb half uurtje stond helemaal in t teken van Rikkert. Dus ik verwachtte t al.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Hij staat genoteerdquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Tan gaat slapen, en zegt netjes "trusten" naar haar medebewoners
Ja Menno mag echt opzouten en Rob ook, verder heb ik veel middenmootjes en Lieske, Roel en Ralph bovenaanquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef -Delta- het volgende:
Helemaal vergeten, Menno staat ook bij mij in de categorie: vreselijk.
Ik heb een hekel aan arrogantie en dat heeft hij vanaf dag 1 al.![]()
Ik gun zelfs iemand als Lieske 10 keer meer de hoofdprijs, dan dat Menno ook maar iets zou winnen.![]()
Didoquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wiens benen heeft Roel nou op z'n schoot
kijk de Menno haters beginnen zich langzaam aan te meldenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef -Delta- het volgende:
Helemaal vergeten, Menno staat ook bij mij in de categorie: vreselijk.
Ik heb een hekel aan arrogantie en dat heeft hij vanaf dag 1 al.![]()
Ik gun zelfs iemand als Lieske 10 keer meer de hoofdprijs, dan dat Menno ook maar iets zou winnen.![]()
als het een tacktiek is zou ik het jammer vinden, maar totzover heb ik nog steeds het vermoeden dat Ralph gewoon nog last van de slechte start heeft waardoor hij extra moeilijk op gang is gekomen, laatste 2 dagen vind ik hem al een heel stuk losser geworden, hij begint ook steeds beter in de groep te liggenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef -Delta- het volgende:
Ik vond alleen gister z'n gesprek met Chantal een beetje raar.
Hij hamerde maar door "ja ik ben zo mezelf, zo enorm mezelf".
En dat ie nooit iets verteld, ik vraag me af of het geen tactiek is, weinig delen met anderen, wel altijd vriendelijk en gezellig zijn, altijd helpen in het huis.
die van Robquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als Ralph echt zichzelf is en geen spelletje speelt, dan mag hij van mij winnen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals gezegd ben ik dus voor Ralph. Als Ralph, Lieske en Roel eruit liggen dan heb ik wel een probleem
Ik denk dat Rikkert een cultfiguur wordt, die samen met Roel www.dataleak.org kan gaan optreden, en kan gaan dansen met zonnebril en muts opquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef BtheBest het volgende:
Iemand zegt "Rikkert zal wel een heel circus morgen te wachten staan". Denk dat behoorlijk tegenvalt met 500.000 kijkbuis kindertjes elke dag. En wat heeft Rikkert nou te melden?/ Misschien dat ie zich bij Jensen voor 3.000 euro te kakken laat zetten, maar dat is dan echt het laastte wat we over die vogel horen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Tan gaat slapen, en zegt netjes "trusten" naar haar medebewoners
Zo'n groot verschil kan juist helemaal niet met weinig bellers. Of je moet bedoelen dat er de hele afgelopen week nauwelijks mensen gebeld hebben. De vaste kliek bellers blijf je altijd houden, dus ik geloof er niet zo in dat een percentage zo drastisch kan veranderen in een paar minuten tijd.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef Stali. het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon zijn dat er amper bellers waren. Ik kan me zo voorstellen dat de kijkers het gebel en gesms zo langzamerhand spuugzat zijn. Bijna elk programma heeft wel iets wat vraagt om sms-ers.
Zo'n groot verschil in een pol kan alleen maar met weinig bellers. Sjoemelen kan geloof ik niet omdat er wel controle is.
Hoeveel zijn het er?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoor het net, ze begon ineens te slaappraten, en nu begint ze steeds meer te praten, maar dat zijn we wel gewend van Didoquote:
Ik denk dat over een maand of 3/4 niemand meer weet wie Rikkert isquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rikkert een cultfiguur wordt, die samen met Roel www.dataleak.org kan gaan optreden, en kan gaan dansen met zonnebril en muts op
Ik hoop het echtquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:27 schreef Showtime het volgende:
als het een tacktiek is zou ik het jammer vinden, maar totzover heb ik nog steeds het vermoeden dat Ralph gewoon nog last van de slechte start heeft waardoor hij extra moeilijk op gang is gekomen, laatste 2 dagen vind ik hem al een heel stuk losser geworden, hij begint ook steeds beter in de groep te liggen
wie?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik denk dat over een maand of 3/4 niemand meer weet wie Rikkert is
Die percentages.. dat is elk jaar hetzelfde. Gewoon geld proberen op te halen. 1 dag na de nominatie is volgens mij al duidelijk wie er wint. Eigenlijk is het best om pissed van te worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo'n groot verschil kan juist helemaal niet met weinig bellers. Of je moet bedoelen dat er de hele afgelopen week nauwelijks mensen gebeld hebben. De vaste kliek bellers blijf je altijd houden, dus ik geloof er niet zo in dat een percentage zo drastisch kan veranderen in een paar minuten tijd.
Zat ook enige ironie in hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik denk dat over een maand of 3/4 niemand meer weet wie Rikkert is
Ach als je het zo lief brengt en Tanja gewoon lief welterusten zegt, vind ik het leuk hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik scrolde verbaasd terug, had een lading negatieve reacties verwacht
addictquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja ik ga het doen: Schubert in de repeat (vergeef mij Schubert) en de streams aan
Is bij mij dus ook wat gedaald, maar nog altijd leuker dan de overige 9quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:27 schreef -Delta- het volgende:
Roel vond ik erg interessant, is gedaald, misschien trekt het bij.
Dido heeft Lieske dubbel genaaid zonder te zoenenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:29 schreef Wup het volgende:
Dido: ik voelde me echt schuldig dat Rikkert eruit moest, ik ben de enige die op hem gestemd heeft
maar ja, daar heb ik me alweer overheen gezet
Waar is het niveau, als Dude hier ook al komt postenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja ik ga het doen: Schubert in de repeat (vergeef mij Schubert) en de streams aan
Hoezo? Dr zat uiteindelijk mag 2 procent verschil tussen nummer 1 en 3, dus zo boeiend was t nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:31 schreef -Delta- het volgende:
Weten de bewoners hoeveel % er gestemd is? (voor Rikkert, Menno, Linda en Ralph)
Dan zit Linda nu toch op hete kolen?
Ze staat nog wel achter haar standpunt... dat telt het meest.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:29 schreef jessie het volgende:
Wat een getrut weer. Is ie eruit vind ze t weer rot![]()
![]()
Ja, hij is klaar voor de grote beurt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:31 schreef regenworm het volgende:
Roel begint die dido steeds meer op te geilen.
Ja, die Roel houdt wel van handtastelijkheden, net als Lieskequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:31 schreef regenworm het volgende:
Roel begint die dido steeds meer op te geilen.
botten bedoel je ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
In dat geval hoeft Roel Dido ook niet te betasten en gaat die maar gewoon fatsoenlijke gesprekken met dr voerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, die Roel houdt wel van handtastelijkheden, net als Lieske
Maar Roel ziet Lieske als lustobject en Dido als eh eh eh gevoelsobject?
Ik heb er een heleboel die nu in de categorie "heb ik totaal niks mee, maar ik vind ze oprecht aardig".quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is bij mij dus ook wat gedaald, maar nog altijd leuker dan de overige 9
Er mag alleen niet over gepraat worden tussen de nominaties en het moment dat de genomineerden bekend worden gemaakt (denk ik)quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:31 schreef BlaBlub het volgende:
Wanneer komen trouwens al die straffen voor de mensen die over hun nominaties hebben gepraat? Ik zat me dr zo op te verheugen![]()
Oh shit, was ff in de war met de kloof die Pikkert had gemaaktquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hoezo? Dr zat uiteindelijk mag 2 procent verschil tussen nummer 1 en 3, dus zo boeiend was t niet
Zondequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er mag alleen niet over gepraat worden tussen de nominaties en het moment dat de genomineerden bekend worden gemaakt (denk ik)
Nomineren die bitchquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:31 schreef Showtime het volgende:
Hoe zal Lieske nu over Dido denken?!![]()
Die uitslag was gemanipuleerd, ineens had Rikkert 10% minder stemmenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:31 schreef -Delta- het volgende:
Weten de bewoners hoeveel % er gestemd is? (voor Rikkert, Menno, Linda en Ralph)
Ik blijf Joost leuk vinden, soms begint het wel irritant te worden, maar telkens moet ik er dan stiekem om lachenquote:
Hoi!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar is het niveau, als Dude hier ook al komt posten![]()
hai dude
Joost zit er tussenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:37 schreef jessie het volgende:
Ze ligt er zo lief bij Roel pakt dr nou ff
Ik hoop dat er elke week weer anderen op de bank zitten, lekker spannend, allemaal ff op de warme stoel zittenquote:
Dr zijn nu 6 mannen en 6 vrouwenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:37 schreef ruby het volgende:
Op zich wel goed dat er minder mannen zijn. Zo worden de vrouwen misschien wat feller.
Vechten om een man ofzo.
Vind ik eigenlijk niet. Laat ze maar openlijk zeggen wie ze genomineerd hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:36 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
ZondeZe moeten t gewoon helemaal verbieden!
Joost stond al heel hoog bij mij, maar hij deelt nu de 1e plaats samen met Ralph. Roel is naar de 2e gezakt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik blijf Joost leuk vinden, soms begint het wel irritant te worden, maar telkens moet ik er dan stiekem om lachen![]()
Ik denk dat hij dan wel in de categorie favorieten bij mij komt, misschien ook bij gebrek aan beter![]()
Om Roel over de streep (in bed) te krijgen is een goede actie van Didoquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:36 schreef bemeall het volgende:
Joost weer bij Dido![]()
Roel vind het vast niet leuk... hij kucht ook even
Ah vooruit dat mag welquote:
Ja luisteren kunnen mannen nietquote:
Gewoon BB t laten vertellen, nog leukerquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet. Laat ze maar openlijk zeggen wie ze genomineerd hebben.
Krijg je meer strijd van denk ik.
Pfewquote:
Maar toch een beetje uitgedund.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:38 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dr zijn nu 6 mannen en 6 vrouwen
7 vrouwen, 5 mannenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:38 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dr zijn nu 6 mannen en 6 vrouwen
Roel doet geen goede zaken de laatste dagenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:38 schreef MissX het volgende:
[..]
Joost stond al heel hoog bij mij, maar hij deelt nu de 1e plaats samen met Ralph. Roel is naar de 2e gezakt.
Verdomme je hebt nog gelijk ookquote:
Een baviaan!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Wie heeft de grootste bek in het BB huis?
[afbeelding]
Wil je ff niet Rob en Roel met elkaar vergelijkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:43 schreef Zapje het volgende:
Roel is net als papa Rob bezig met een tactisch spel......Dido en Roel klikten in het begin niet......dat zag Roel dus ook.....dus wat doet Roel.....de botten van Dido masseren, en af en toe een gevoelig gesprekje.....want Lieske heeft/had ie al.....misschien nu niet meer.....
Ik denk dat je de hoop moet gaan opgeven dat het iets gaat worden tussen die 2, dat heb ik een paar dagen geleden ook al gedaanquote:
Ik word gek van die zogenaamd grappige groepsmens met zijn leerprocessen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
00:40
stream 01: Joost
stream 02: Joost
stream 03: Joost
stream 04: Joost
Menno is soooooo boooring.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
Menno met z'n domme boekje, de hele houding hoe hij daar zit
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik word gek van die zogenaamd grappige groepsmens met zijn leerprocessen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:44 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wil je ff niet Rob en Roel met elkaar vergelijken
gelukkig, ik vind het maar lullig als hij haar probeert te gebruiken voor die zielige spelletjes van Didoquote:
En bovendien arrogantquote:
en dat kan wel ff durenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:46 schreef BB-King het volgende:
Lieske poetst haar tandjes!
Waar zit die toets met die 4 puntjesquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:43 schreef Zapje het volgende:
Roel is net als papa Rob bezig met een tactisch spel......Dido en Roel klikten in het begin niet......dat zag Roel dus ook.....dus wat doet Roel.....de botten van Dido masseren, en af en toe een gevoelig gesprekje.....want Lieske heeft/had ie al.....misschien nu niet meer.....
Waarom denk je dat ze de laatste dagen zo chagerijnig isquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal is ongesteld, ze schreeuwde voor de badkamerdeur: ALS JE ERUIT KOMT, WIL JE DAN FF EEN MAANDVERBANDJE MEENEMEN
Dat is de hoofdreden dat ik hem niet uit kan staan.quote:
dido zit op de plee en lieske poetst haar tandenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:46 schreef jessie het volgende:
Zijn dido en Lieske al naar bed ofzo?
Trustenquote:
Naast je Alt-F4 knopquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Waar zit die toets met die 4 puntjes
Ralph is zo heerlijk droogquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat is de hoofdreden dat ik hem niet uit kan staan.
Ralph is ook vaak boring, maar wel vriendelijk en soms grappig.
Menno heeft last van het "al die meisjes van 16 geilen op me" allures![]()
quote:
Viel mij ook al op. Hij kijkt alsof ie nodig moet schijten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:48 schreef jessie het volgende:
Die foto van Menno om op hem te stemmen. Echt vreselijk die neplach. En zo'n babyface.
eehhh dat is al 15 jaar m'n typstijl op de computer...kweet niet beter....quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Waar zit die toets met die 4 puntjes
ja echt superlachwekkend. Ik sta er ook van te kijken dat die nog in t huis zit. Die foto is echt geen reclame voor hemquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Hij kijkt alsof ie nodig moet schijten.![]()
Ze vertelde een keer dat ze tandenpoetsen zo'n gedoe vindquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef BtheBest het volgende:
Leiske en der favoriete bezigheid! Ze is er maar bij gaan zitten![]()
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_9.1.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Hij kijkt alsof ie nodig moet schijten.![]()
Menno blijft minimaal tot de helft, puur en alleen al om het feit, dat half NL hem zo'n lekker ding vindt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef jessie het volgende:
[..]
ja echt superlachwekkend. Ik sta er ook van te kijken dat die nog in t huis zit. Die foto is echt geen reclame voor hem![]()
En Dido vleit zich al rokend weer naast haar Roel die eigenlijk niet haar type is.
Niet veelquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef BBscanner het volgende:
Nog iets gemist afgelopen uur? Kreeg telefoonntje
Wel een goede manier om in de RWW te blijven, niemand die meer dan 1 regel van een door jou geschreven sollicitatiebrief leest.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef Zapje het volgende:
eehhh dat is al 15 jaar m'n typstijl op de computer...kweet niet beter....![]()
Thanks! Lijkt me juist een vette roddelavond na zo'n nominatie!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet veel
erg rustig en er gaan steeds meer mensen slapen
Over foto's gesproken, vindt niemand deze van Ralph dan flikkerig, net een homo?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:48 schreef jessie het volgende:
Die foto van Menno om op hem te stemmen. Echt vreselijk die neplach. En zo'n babyface.
Kapsel en tan heeft ze ook alquote:
Ik vind dat Menno zelfs wel wat vrouwelijks heeft eerlijk gezegd. Als er iemand omgebouwd is.. dan is hij het denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:54 schreef Wup het volgende:
wie zei dat Menno een babyface heeft?
dat vind ik ook......
Heeft ie ook.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:54 schreef Wup het volgende:
wie zei dat Menno een babyface heeft?
dat vind ik ook......
Ja, ze vind m zeker toch niet leukquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:55 schreef bemeall het volgende:
Dido heeft het over iets verschrikkelijks... Ze wou het zeggen en toen in een keer stil.
Volgens mij was het dat dingetje met Roel
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Wel een goede manier om in de RWW te blijven, niemand die meer dan 1 regel van een door jou geschreven sollicitatiebrief leest.![]()
Dido kan ik negerens vindenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:55 schreef bemeall het volgende:
Dido heeft het over iets verschrikkelijks... Ze wou het zeggen en toen in een keer stil.
Volgens mij was het dat dingetje met Roel
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:56 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja, ze vind m zeker toch niet leuk![]()
Ik ga dr vandoor, Adios
nu al ???? tsssss......quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:56 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja, ze vind m zeker toch niet leuk![]()
Ik ga dr vandoor, Adios
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |