en dat kan wel ff durenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:46 schreef BB-King het volgende:
Lieske poetst haar tandjes!
Waar zit die toets met die 4 puntjesquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:43 schreef Zapje het volgende:
Roel is net als papa Rob bezig met een tactisch spel......Dido en Roel klikten in het begin niet......dat zag Roel dus ook.....dus wat doet Roel.....de botten van Dido masseren, en af en toe een gevoelig gesprekje.....want Lieske heeft/had ie al.....misschien nu niet meer.....
Waarom denk je dat ze de laatste dagen zo chagerijnig isquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal is ongesteld, ze schreeuwde voor de badkamerdeur: ALS JE ERUIT KOMT, WIL JE DAN FF EEN MAANDVERBANDJE MEENEMEN
Dat is de hoofdreden dat ik hem niet uit kan staan.quote:
dido zit op de plee en lieske poetst haar tandenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:46 schreef jessie het volgende:
Zijn dido en Lieske al naar bed ofzo?
Trustenquote:
Naast je Alt-F4 knopquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Waar zit die toets met die 4 puntjes
Ralph is zo heerlijk droogquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat is de hoofdreden dat ik hem niet uit kan staan.
Ralph is ook vaak boring, maar wel vriendelijk en soms grappig.
Menno heeft last van het "al die meisjes van 16 geilen op me" allures![]()
quote:
Viel mij ook al op. Hij kijkt alsof ie nodig moet schijten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:48 schreef jessie het volgende:
Die foto van Menno om op hem te stemmen. Echt vreselijk die neplach. En zo'n babyface.
eehhh dat is al 15 jaar m'n typstijl op de computer...kweet niet beter....quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Waar zit die toets met die 4 puntjes
ja echt superlachwekkend. Ik sta er ook van te kijken dat die nog in t huis zit. Die foto is echt geen reclame voor hemquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Hij kijkt alsof ie nodig moet schijten.![]()
Ze vertelde een keer dat ze tandenpoetsen zo'n gedoe vindquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef BtheBest het volgende:
Leiske en der favoriete bezigheid! Ze is er maar bij gaan zitten![]()
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_9.1.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Hij kijkt alsof ie nodig moet schijten.![]()
Menno blijft minimaal tot de helft, puur en alleen al om het feit, dat half NL hem zo'n lekker ding vindt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef jessie het volgende:
[..]
ja echt superlachwekkend. Ik sta er ook van te kijken dat die nog in t huis zit. Die foto is echt geen reclame voor hem![]()
En Dido vleit zich al rokend weer naast haar Roel die eigenlijk niet haar type is.
Niet veelquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef BBscanner het volgende:
Nog iets gemist afgelopen uur? Kreeg telefoonntje
Wel een goede manier om in de RWW te blijven, niemand die meer dan 1 regel van een door jou geschreven sollicitatiebrief leest.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef Zapje het volgende:
eehhh dat is al 15 jaar m'n typstijl op de computer...kweet niet beter....![]()
Thanks! Lijkt me juist een vette roddelavond na zo'n nominatie!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet veel
erg rustig en er gaan steeds meer mensen slapen
Over foto's gesproken, vindt niemand deze van Ralph dan flikkerig, net een homo?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:48 schreef jessie het volgende:
Die foto van Menno om op hem te stemmen. Echt vreselijk die neplach. En zo'n babyface.
Kapsel en tan heeft ze ook alquote:
Ik vind dat Menno zelfs wel wat vrouwelijks heeft eerlijk gezegd. Als er iemand omgebouwd is.. dan is hij het denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:54 schreef Wup het volgende:
wie zei dat Menno een babyface heeft?
dat vind ik ook......
Heeft ie ook.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:54 schreef Wup het volgende:
wie zei dat Menno een babyface heeft?
dat vind ik ook......
Ja, ze vind m zeker toch niet leukquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:55 schreef bemeall het volgende:
Dido heeft het over iets verschrikkelijks... Ze wou het zeggen en toen in een keer stil.
Volgens mij was het dat dingetje met Roel
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Wel een goede manier om in de RWW te blijven, niemand die meer dan 1 regel van een door jou geschreven sollicitatiebrief leest.![]()
Dido kan ik negerens vindenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:55 schreef bemeall het volgende:
Dido heeft het over iets verschrikkelijks... Ze wou het zeggen en toen in een keer stil.
Volgens mij was het dat dingetje met Roel
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:56 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja, ze vind m zeker toch niet leuk![]()
Ik ga dr vandoor, Adios
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |