Hoeveel zijn het er?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wiens benen heeft Roel nou op z'n schoot
Ik hoor het net, ze begon ineens te slaappraten, en nu begint ze steeds meer te praten, maar dat zijn we wel gewend van Didoquote:
Ik denk dat over een maand of 3/4 niemand meer weet wie Rikkert isquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rikkert een cultfiguur wordt, die samen met Roel www.dataleak.org kan gaan optreden, en kan gaan dansen met zonnebril en muts op
Ik hoop het echtquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:27 schreef Showtime het volgende:
als het een tacktiek is zou ik het jammer vinden, maar totzover heb ik nog steeds het vermoeden dat Ralph gewoon nog last van de slechte start heeft waardoor hij extra moeilijk op gang is gekomen, laatste 2 dagen vind ik hem al een heel stuk losser geworden, hij begint ook steeds beter in de groep te liggen
wie?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik denk dat over een maand of 3/4 niemand meer weet wie Rikkert is
Die percentages.. dat is elk jaar hetzelfde. Gewoon geld proberen op te halen. 1 dag na de nominatie is volgens mij al duidelijk wie er wint. Eigenlijk is het best om pissed van te worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo'n groot verschil kan juist helemaal niet met weinig bellers. Of je moet bedoelen dat er de hele afgelopen week nauwelijks mensen gebeld hebben. De vaste kliek bellers blijf je altijd houden, dus ik geloof er niet zo in dat een percentage zo drastisch kan veranderen in een paar minuten tijd.
Zat ook enige ironie in hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik denk dat over een maand of 3/4 niemand meer weet wie Rikkert is
Ach als je het zo lief brengt en Tanja gewoon lief welterusten zegt, vind ik het leuk hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik scrolde verbaasd terug, had een lading negatieve reacties verwacht
addictquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja ik ga het doen: Schubert in de repeat (vergeef mij Schubert) en de streams aan
Is bij mij dus ook wat gedaald, maar nog altijd leuker dan de overige 9quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:27 schreef -Delta- het volgende:
Roel vond ik erg interessant, is gedaald, misschien trekt het bij.
Dido heeft Lieske dubbel genaaid zonder te zoenenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:29 schreef Wup het volgende:
Dido: ik voelde me echt schuldig dat Rikkert eruit moest, ik ben de enige die op hem gestemd heeft
maar ja, daar heb ik me alweer overheen gezet
Waar is het niveau, als Dude hier ook al komt postenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja ik ga het doen: Schubert in de repeat (vergeef mij Schubert) en de streams aan
Hoezo? Dr zat uiteindelijk mag 2 procent verschil tussen nummer 1 en 3, dus zo boeiend was t nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:31 schreef -Delta- het volgende:
Weten de bewoners hoeveel % er gestemd is? (voor Rikkert, Menno, Linda en Ralph)
Dan zit Linda nu toch op hete kolen?
Ze staat nog wel achter haar standpunt... dat telt het meest.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:29 schreef jessie het volgende:
Wat een getrut weer. Is ie eruit vind ze t weer rot![]()
![]()
Ja, hij is klaar voor de grote beurt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:31 schreef regenworm het volgende:
Roel begint die dido steeds meer op te geilen.
Ja, die Roel houdt wel van handtastelijkheden, net als Lieskequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:31 schreef regenworm het volgende:
Roel begint die dido steeds meer op te geilen.
botten bedoel je ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wiens benen heeft Roel nou op z'n schoot
In dat geval hoeft Roel Dido ook niet te betasten en gaat die maar gewoon fatsoenlijke gesprekken met dr voerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, die Roel houdt wel van handtastelijkheden, net als Lieske
Maar Roel ziet Lieske als lustobject en Dido als eh eh eh gevoelsobject?
Ik heb er een heleboel die nu in de categorie "heb ik totaal niks mee, maar ik vind ze oprecht aardig".quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is bij mij dus ook wat gedaald, maar nog altijd leuker dan de overige 9
Er mag alleen niet over gepraat worden tussen de nominaties en het moment dat de genomineerden bekend worden gemaakt (denk ik)quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:31 schreef BlaBlub het volgende:
Wanneer komen trouwens al die straffen voor de mensen die over hun nominaties hebben gepraat? Ik zat me dr zo op te verheugen![]()
Oh shit, was ff in de war met de kloof die Pikkert had gemaaktquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hoezo? Dr zat uiteindelijk mag 2 procent verschil tussen nummer 1 en 3, dus zo boeiend was t niet
Zondequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er mag alleen niet over gepraat worden tussen de nominaties en het moment dat de genomineerden bekend worden gemaakt (denk ik)
Nomineren die bitchquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:31 schreef Showtime het volgende:
Hoe zal Lieske nu over Dido denken?!![]()
Die uitslag was gemanipuleerd, ineens had Rikkert 10% minder stemmenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:31 schreef -Delta- het volgende:
Weten de bewoners hoeveel % er gestemd is? (voor Rikkert, Menno, Linda en Ralph)
Ik blijf Joost leuk vinden, soms begint het wel irritant te worden, maar telkens moet ik er dan stiekem om lachenquote:
Hoi!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar is het niveau, als Dude hier ook al komt posten![]()
hai dude
Joost zit er tussenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:37 schreef jessie het volgende:
Ze ligt er zo lief bij Roel pakt dr nou ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |