Ik hoop dat er elke week weer anderen op de bank zitten, lekker spannend, allemaal ff op de warme stoel zittenquote:
Dr zijn nu 6 mannen en 6 vrouwenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:37 schreef ruby het volgende:
Op zich wel goed dat er minder mannen zijn. Zo worden de vrouwen misschien wat feller.
Vechten om een man ofzo.
Vind ik eigenlijk niet. Laat ze maar openlijk zeggen wie ze genomineerd hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:36 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
ZondeZe moeten t gewoon helemaal verbieden!
Joost stond al heel hoog bij mij, maar hij deelt nu de 1e plaats samen met Ralph. Roel is naar de 2e gezakt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik blijf Joost leuk vinden, soms begint het wel irritant te worden, maar telkens moet ik er dan stiekem om lachen![]()
Ik denk dat hij dan wel in de categorie favorieten bij mij komt, misschien ook bij gebrek aan beter![]()
Om Roel over de streep (in bed) te krijgen is een goede actie van Didoquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:36 schreef bemeall het volgende:
Joost weer bij Dido![]()
Roel vind het vast niet leuk... hij kucht ook even
Ah vooruit dat mag welquote:
Ja luisteren kunnen mannen nietquote:
Gewoon BB t laten vertellen, nog leukerquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet. Laat ze maar openlijk zeggen wie ze genomineerd hebben.
Krijg je meer strijd van denk ik.
Pfewquote:
Maar toch een beetje uitgedund.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:38 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dr zijn nu 6 mannen en 6 vrouwen
7 vrouwen, 5 mannenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:38 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dr zijn nu 6 mannen en 6 vrouwen
Roel doet geen goede zaken de laatste dagenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:38 schreef MissX het volgende:
[..]
Joost stond al heel hoog bij mij, maar hij deelt nu de 1e plaats samen met Ralph. Roel is naar de 2e gezakt.
Verdomme je hebt nog gelijk ookquote:
Een baviaan!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Wie heeft de grootste bek in het BB huis?
[afbeelding]
Wil je ff niet Rob en Roel met elkaar vergelijkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:43 schreef Zapje het volgende:
Roel is net als papa Rob bezig met een tactisch spel......Dido en Roel klikten in het begin niet......dat zag Roel dus ook.....dus wat doet Roel.....de botten van Dido masseren, en af en toe een gevoelig gesprekje.....want Lieske heeft/had ie al.....misschien nu niet meer.....
Ik denk dat je de hoop moet gaan opgeven dat het iets gaat worden tussen die 2, dat heb ik een paar dagen geleden ook al gedaanquote:
Ik word gek van die zogenaamd grappige groepsmens met zijn leerprocessen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
00:40
stream 01: Joost
stream 02: Joost
stream 03: Joost
stream 04: Joost
Menno is soooooo boooring.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
Menno met z'n domme boekje, de hele houding hoe hij daar zit
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik word gek van die zogenaamd grappige groepsmens met zijn leerprocessen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:44 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wil je ff niet Rob en Roel met elkaar vergelijken
gelukkig, ik vind het maar lullig als hij haar probeert te gebruiken voor die zielige spelletjes van Didoquote:
En bovendien arrogantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |