dat bedoelde ik, er werd beweerd dat ze dom wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:11 schreef -Delta- het volgende:
Oh ik snap voor 200% dat mensen zich compleet ergeren aan Dido hoor, d'r praatjes en doen en laten.
Alleen dom is ze niet, dat is iets anders.
Erg lief en ze zal wel brutaler gaan worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Nog maar een Lieske cap dan, omdat ze zo lief is
[afbeelding]
Maar toch coulant van je dat je ook mooie plaatjes van Dido blijft posten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die lof is dan voor de regie daar. Niet voor mij
Gelukkig heb jij geen roze brilletje op... Dat scheelt dan weer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach jij hebt een roze brilletje he, Lieske voor Lieske na.![]()
Hij is bang dat hij wordt weggestemdquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar toch coulant van je dat je ook mooie plaatjes van Dido blijft posten.
denk het ook niet, laatste 2 dagen zat hij er ook alleen maar als een dooie bij, enige die hem waarschijnlijk meteen zal missen is Lieske, omdat Rikkert de enige was waar ze echt op terug kon vallen daar hij ook zeer gecharmeerd was van haar aandachtquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:15 schreef ruby het volgende:
Ik heb het idee dat ze Rikkert niet zo heel erg missen.
Op Mediawatchers las ik dat Rikkert waarschijnlijk in het kleine kamertje zit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:15 schreef ruby het volgende:
Ik heb het idee dat ze Rikkert niet zo heel erg missen.
Ik heb geen favoriet, er is er geen 1 die ik echt geweldig vind.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:12 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
*ff nieuwsgierig* Wie is je favoriet dan?
Lieske is volgens mij een hoop stemmers kwijt, ik twijfel of ze dit keer weer op de bank komt.
Ze is er vanavond iig niet uitgegaan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:16 schreef BtheBest het volgende:
Wat is het toch met die rooie en die eindeloze stroom van korte en bikini broekjes die ze elke dag draagt. Is dat haar tactiek om in de smaak te vallen?
Bad choice!
last van een natte doosquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:16 schreef BtheBest het volgende:
Wat is het toch met die rooie en die eindeloze stroom van korte en bikini broekjes die ze elke dag draagt. Is dat haar tactiek om in de smaak te vallen?
Bad choice!
Lijkt me wel erg sterk!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:17 schreef Stali. het volgende:
[..]
Op Mediawatchers las ik dat Rikkert waarschijnlijk in het kleine kamertje zit..
Joost.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:18 schreef BtheBest het volgende:
"Je weet dat ik heel sterk zaad heb.." Dat soort uitspraken deed ik op mijn 15de.. Wie was dat die dat zei?
Kan me mdat niet voorstellen. En waarom denken ze dat dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:17 schreef Stali. het volgende:
[..]
Moeilijk he, copy/pasten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:17 schreef Stali. het volgende:
[..]
Hoe moet het nu met jou als volgende week Lieske wordt genomineerd en de week daarop naar huis moet. Is BB dan voor jou afgelopen??quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen roze brilletje op... Dat scheelt dan weer.
Vertel eens, over wie roep ik de hele dagquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen roze brilletje op... Dat scheelt dan weer.
Dus Linda is de vent?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linda wil haar sappen wel in Sjankwal spuiten...
Ralph is ook mijn favoriet, vanaf dag 1 had ik al een zwak voor zijn verschijning. Relaxe kerel en nog niet kunnen betrappen op achterbaks gedrag. Volgens mij is hij de enige bewoner in het huis die nog nooit heeft geroddeld over een ander.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Toch ga ik nog steeds voor Ralph als winnaar van BB5. Hij moet alleen nog iets losser worden en zich vast meer zelfverzekerd gaan opstellen. Misschien dat het feit dat hij door Bridget als eerste werd genoemd die mocht blijven hem daarin sterkt.
Ingewijden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef jessie het volgende:
[..]
Kan me mdat niet voorstellen. En waarom denken ze dat dan?
Yep, hier ben ik het helemaal mee eens. Ralph speelt het spel wel een beetje vergelijkbaar met Bart. Ik zie liever Lieske winnen, maar je kan niet alles hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Toch ga ik nog steeds voor Ralph als winnaar van BB5. Hij moet alleen nog iets losser worden en zich vast meer zelfverzekerd gaan opstellen. Misschien dat het feit dat hij door Bridget als eerste werd genoemd die mocht blijven hem daarin sterkt.
Zal wel moe zijn van een drukke werkdag.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:18 schreef Wup het volgende:
is Ingrid nog aan het slapen
en zo ja waarom? wat mankeert haar toch?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond alleen gister z'n gesprek met Chantal een beetje raar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:20 schreef Showtime het volgende:
Ralph is ook mijn favoriet, vanaf dag 1 had ik al een zwak voor zijn verschijning. Relaxe kerel en nog niet kunnen betrappen op achterbaks gedrag.
Vond ik ook erg jammer... had er nog goede hoop in dat die rooie op zou rotten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Trouwens, wat zijn de kijkers vanavond weer enorm genaaid, niet dan? Eerst doen alsof Rikkert en Linda dicht bij elkaar stonden en dan op het einde, in een paar minuten tijd, zo'n groot verschil Gewoon zo lachwekkend dat ik me niet kan voorstellen dat de rest van de BB kijkers niet doorheeft hoezeer ze genaaid worden. Onvoorstelbaar dat ze het er zo dik bovenop leggen trouwens. Het is zo doorzichtig, dat je zelfs bijna gaat geloven dat het dan juist wél waar moet zijn
Roel met een Gullitpruik?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:21 schreef Gert het volgende:
Wie is dit?
[[url=http://images5.theimagehosting.com/homo.5.jpg]afbeelding][/URL]
plus dat hij zo vresleijk met de camera's bezig isquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef -Delta- het volgende:
Ik vond alleen gister z'n gesprek met Chantal een beetje raar.
Hij hamerde maar door "ja ik ben zo mezelf, zo enorm mezelf".
En dat ie nooit iets verteld, ik vraag me af of het geen tactiek is, weinig delen met anderen, wel altijd vriendelijk en gezellig zijn, altijd helpen in het huis.
Zoals gezegd ben ik dus voor Ralph. Als Ralph, Lieske en Roel eruit liggen dan heb ik wel een probleemquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe moet het nu met jou als volgende week Lieske wordt genomineerd en de week daarop naar huis moet. Is BB dan voor jou afgelopen??![]()
Ja en zie jij iets op de index-pagina staan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef Stali. het volgende:
www.mediawatchers.nl, is heel vaak langsgekomen hier.
Ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:20 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ralph is ook mijn favoriet, vanaf dag 1 had ik al een zwak voor zijn verschijning. Relaxe kerel en nog niet kunnen betrappen op achterbaks gedrag. Volgens mij is hij de enige bewoner in het huis die nog nooit heeft geroddeld over een ander.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals gezegd ben ik dus voor Ralph. Als Ralph, Lieske en Roel eruit liggen dan heb ik wel een probleem
Het kan ook gewoon zijn dat er amper bellers waren. Ik kan me zo voorstellen dat de kijkers het gebel en gesms zo langzamerhand spuugzat zijn. Bijna elk programma heeft wel iets wat vraagt om sms-ers.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Trouwens, wat zijn de kijkers vanavond weer enorm genaaid, niet dan? Eerst doen alsof Rikkert en Linda dicht bij elkaar stonden en dan op het einde, in een paar minuten tijd, zo'n groot verschil Gewoon zo lachwekkend dat ik me niet kan voorstellen dat de rest van de BB kijkers niet doorheeft hoezeer ze genaaid worden. Onvoorstelbaar dat ze het er zo dik bovenop leggen trouwens. Het is zo doorzichtig, dat je zelfs bijna gaat geloven dat het dan juist wél waar moet zijn
Ja en het half 8 bb half uurtje stond helemaal in t teken van Rikkert. Dus ik verwachtte t al.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Hij staat genoteerdquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Tan gaat slapen, en zegt netjes "trusten" naar haar medebewoners
Ja Menno mag echt opzouten en Rob ook, verder heb ik veel middenmootjes en Lieske, Roel en Ralph bovenaanquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef -Delta- het volgende:
Helemaal vergeten, Menno staat ook bij mij in de categorie: vreselijk.
Ik heb een hekel aan arrogantie en dat heeft hij vanaf dag 1 al.![]()
Ik gun zelfs iemand als Lieske 10 keer meer de hoofdprijs, dan dat Menno ook maar iets zou winnen.![]()
Didoquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wiens benen heeft Roel nou op z'n schoot
kijk de Menno haters beginnen zich langzaam aan te meldenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef -Delta- het volgende:
Helemaal vergeten, Menno staat ook bij mij in de categorie: vreselijk.
Ik heb een hekel aan arrogantie en dat heeft hij vanaf dag 1 al.![]()
Ik gun zelfs iemand als Lieske 10 keer meer de hoofdprijs, dan dat Menno ook maar iets zou winnen.![]()
als het een tacktiek is zou ik het jammer vinden, maar totzover heb ik nog steeds het vermoeden dat Ralph gewoon nog last van de slechte start heeft waardoor hij extra moeilijk op gang is gekomen, laatste 2 dagen vind ik hem al een heel stuk losser geworden, hij begint ook steeds beter in de groep te liggenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef -Delta- het volgende:
Ik vond alleen gister z'n gesprek met Chantal een beetje raar.
Hij hamerde maar door "ja ik ben zo mezelf, zo enorm mezelf".
En dat ie nooit iets verteld, ik vraag me af of het geen tactiek is, weinig delen met anderen, wel altijd vriendelijk en gezellig zijn, altijd helpen in het huis.
die van Robquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wiens benen heeft Roel nou op z'n schoot
Als Ralph echt zichzelf is en geen spelletje speelt, dan mag hij van mij winnen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals gezegd ben ik dus voor Ralph. Als Ralph, Lieske en Roel eruit liggen dan heb ik wel een probleem
Ik denk dat Rikkert een cultfiguur wordt, die samen met Roel www.dataleak.org kan gaan optreden, en kan gaan dansen met zonnebril en muts opquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef BtheBest het volgende:
Iemand zegt "Rikkert zal wel een heel circus morgen te wachten staan". Denk dat behoorlijk tegenvalt met 500.000 kijkbuis kindertjes elke dag. En wat heeft Rikkert nou te melden?/ Misschien dat ie zich bij Jensen voor 3.000 euro te kakken laat zetten, maar dat is dan echt het laastte wat we over die vogel horen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Tan gaat slapen, en zegt netjes "trusten" naar haar medebewoners
Zo'n groot verschil kan juist helemaal niet met weinig bellers. Of je moet bedoelen dat er de hele afgelopen week nauwelijks mensen gebeld hebben. De vaste kliek bellers blijf je altijd houden, dus ik geloof er niet zo in dat een percentage zo drastisch kan veranderen in een paar minuten tijd.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef Stali. het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon zijn dat er amper bellers waren. Ik kan me zo voorstellen dat de kijkers het gebel en gesms zo langzamerhand spuugzat zijn. Bijna elk programma heeft wel iets wat vraagt om sms-ers.
Zo'n groot verschil in een pol kan alleen maar met weinig bellers. Sjoemelen kan geloof ik niet omdat er wel controle is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |