Kan me mdat niet voorstellen. En waarom denken ze dat dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:17 schreef Stali. het volgende:
[..]
Op Mediawatchers las ik dat Rikkert waarschijnlijk in het kleine kamertje zit..
Moeilijk he, copy/pasten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:17 schreef Stali. het volgende:
[..]
Op Mediawatchers las ik dat Rikkert waarschijnlijk in het kleine kamertje zit..
Hoe moet het nu met jou als volgende week Lieske wordt genomineerd en de week daarop naar huis moet. Is BB dan voor jou afgelopen??quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen roze brilletje op... Dat scheelt dan weer.
Vertel eens, over wie roep ik de hele dagquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen roze brilletje op... Dat scheelt dan weer.
Dus Linda is de vent?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linda wil haar sappen wel in Sjankwal spuiten...
Ralph is ook mijn favoriet, vanaf dag 1 had ik al een zwak voor zijn verschijning. Relaxe kerel en nog niet kunnen betrappen op achterbaks gedrag. Volgens mij is hij de enige bewoner in het huis die nog nooit heeft geroddeld over een ander.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Toch ga ik nog steeds voor Ralph als winnaar van BB5. Hij moet alleen nog iets losser worden en zich vast meer zelfverzekerd gaan opstellen. Misschien dat het feit dat hij door Bridget als eerste werd genoemd die mocht blijven hem daarin sterkt.
Ingewijden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef jessie het volgende:
[..]
Kan me mdat niet voorstellen. En waarom denken ze dat dan?
Yep, hier ben ik het helemaal mee eens. Ralph speelt het spel wel een beetje vergelijkbaar met Bart. Ik zie liever Lieske winnen, maar je kan niet alles hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Toch ga ik nog steeds voor Ralph als winnaar van BB5. Hij moet alleen nog iets losser worden en zich vast meer zelfverzekerd gaan opstellen. Misschien dat het feit dat hij door Bridget als eerste werd genoemd die mocht blijven hem daarin sterkt.
Zal wel moe zijn van een drukke werkdag.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:18 schreef Wup het volgende:
is Ingrid nog aan het slapen
en zo ja waarom? wat mankeert haar toch?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond alleen gister z'n gesprek met Chantal een beetje raar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:20 schreef Showtime het volgende:
Ralph is ook mijn favoriet, vanaf dag 1 had ik al een zwak voor zijn verschijning. Relaxe kerel en nog niet kunnen betrappen op achterbaks gedrag.
Vond ik ook erg jammer... had er nog goede hoop in dat die rooie op zou rotten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Trouwens, wat zijn de kijkers vanavond weer enorm genaaid, niet dan? Eerst doen alsof Rikkert en Linda dicht bij elkaar stonden en dan op het einde, in een paar minuten tijd, zo'n groot verschil Gewoon zo lachwekkend dat ik me niet kan voorstellen dat de rest van de BB kijkers niet doorheeft hoezeer ze genaaid worden. Onvoorstelbaar dat ze het er zo dik bovenop leggen trouwens. Het is zo doorzichtig, dat je zelfs bijna gaat geloven dat het dan juist wél waar moet zijn
Roel met een Gullitpruik?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:21 schreef Gert het volgende:
Wie is dit?
[[url=http://images5.theimagehosting.com/homo.5.jpg]afbeelding][/URL]
plus dat hij zo vresleijk met de camera's bezig isquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef -Delta- het volgende:
Ik vond alleen gister z'n gesprek met Chantal een beetje raar.
Hij hamerde maar door "ja ik ben zo mezelf, zo enorm mezelf".
En dat ie nooit iets verteld, ik vraag me af of het geen tactiek is, weinig delen met anderen, wel altijd vriendelijk en gezellig zijn, altijd helpen in het huis.
Zoals gezegd ben ik dus voor Ralph. Als Ralph, Lieske en Roel eruit liggen dan heb ik wel een probleemquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe moet het nu met jou als volgende week Lieske wordt genomineerd en de week daarop naar huis moet. Is BB dan voor jou afgelopen??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |