Dan zou die juist Lieske moeten gaan troostenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mannen en hun pik, ach niet nodig om het bekende spreekwoord boven te halen![]()
Ze kiezen het lekkerste natuurlijk, in dit geval niet Lieskequote:Op donderdag 15 september 2005 23:46 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan zou die juist Lieske moeten gaan troostenLieske is nu erg kwetsbaar en zit verlegen om aandacht dusse
ALT-F4quote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef Zapje het volgende:
ik hoor die kraai Chantal teveel........zijn er ook filters die haar stem eruit kunnen filteren ?
Ja..welke codec heb ik daarvoor nodigquote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef Zapje het volgende:
ik hoor die kraai Chantal teveel........zijn er ook filters die haar stem eruit kunnen filteren ?
Het is idd een kut stem...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef Zapje het volgende:
Dan mag die zn ogen wel eens uit spoelen. Vind echt helemaal niks aan Dido, maar ja ik ben dan ook een vrouwquote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze kiezen het lekkerste natuurlijk, in dit geval niet Lieske![]()
Alhoewel een makkelijke beurt... misschien valt Roel dan toch niet onder dat bekende spreekwoord
Ik ben ook een vrouw, maar als ik dan echt moet kiezen dan liever Dido, qua uiterlijk en innerlijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan mag die zn ogen wel eens uit spoelen. Vind echt helemaal niks aan Dido, maar ja ik ben dan ook een vrouw
Dido had gezegd dat ze niet zou zoenen int huis, dus ik vrees dat die echt gewoon gek op dr is![]()
Beter zet je die in het fake pics topic...quote:
komt volgens mij ook omdat Rikkert het nodig vond om Liesje als een soort shaduw te gaan achtervolgen om haar te beschermen [ na die aanval van Chantal & Tanja]; dat vond ze geloof ik niet zo leuk.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef Showtime het volgende:
[..]
Zou op het moment wel prettig voor haar zijn, ze staat er nu even alleen voor.
Wil er wel even een opmerking bij maken. Lieske en Rikkert begonnen als dikke maatjes. Vervolgens kreeg Lieske aandacht van Roel en liet Rikkert VOLLEDIG vallen, ze zag hem niet meer staan.
Pas vanaf het moment dat Roel meer naar Dido trok begon Lieske weer meer met Rikkert op te trekken.
Het zijn allemaal maar mensen, vond het toch ff leuk om aan te halen.
Oh is die fake?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Beter zet je die in het fake pics topic...
je hebt blijkbaar een topic gemist [foei]quote:Op donderdag 15 september 2005 23:47 schreef -Delta- het volgende:
Waarom heb ik dit plaatje nooit eerder gezien?
Of is die 11e vinger van Ralph fotosoep?![]()
Tegenvaller, tegenvaller![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef BB-King het volgende:
Chantal moet inderdaad eens een prop in de bek gestopt krijgen.
Ik vind Dido een doosquote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw, maar als ik dan echt moet kiezen dan liever Dido, qua uiterlijk en innerlijk.
Zo'n naïef jong bloempje zit ik dan niet op te wachten![]()
Oh dat kan volkomen kloppen, volg de streams alleen s'avonds en s'nachts, dus mis al die "spannende" douche-scenes altijd s'middagsquote:Op donderdag 15 september 2005 23:53 schreef Wup het volgende:
[..]
je hebt blijkbaar een topic gemist [foei]
[afbeelding]
Ik snap die diepe antipathie ook niet hoor, tov Dido.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw, maar als ik dan echt moet kiezen dan liever Dido, qua uiterlijk en innerlijk.
Zo'n naïef jong bloempje zit ik dan niet op te wachten![]()
Misschien heeft ze een sociaal leven gekregenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:53 schreef -Delta- het volgende:
Waar is Milagro, die had nu feest moeten vieren, dat Rallûf in het huis is gebleven
nou ja het is dus geen fotoshop, da's wel weer goed nieuws toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef -Delta- het volgende:
Oh dat kan volkomen kloppen, volg de streams alleen s'avonds en s'nachts, dus mis al die "spannende" douche-scenes altijd s'middags![]()
Dido heeft behoorlijk wat meer hersens en levenservaring.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap die diepe antipathie ook niet hoor, tov Dido.
Kan me voorstellen dat het je type niet is, maar die haat die sommigen hier hebben...
Ik hoop dat Dido er nog een tijdje in blijft.
[afbeelding]
tuurlijk blijft ze nog een tijdje; ze is veel beter in stoken dan Chantal.....quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
Ik snap die diepe antipathie ook niet hoor, tov Dido.
Kan me voorstellen dat het je type niet is, maar die haat die sommigen hier hebben...
Ik hoop dat Dido er nog een tijdje in blijft.
Lieske is verbeterd de laatste dagenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Dido zeker nog leuk... maar Lieske vind ik ook een schatje!![]()
Zeker, ik zou haar zelfs boven Dido verkiezen als ik iemand nodig had om mijn huis te verbouwen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Dido zeker nog leuk... maar Lieske vind ik ook een schatje!![]()
Je ondertitelquote:Op donderdag 15 september 2005 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker, ik zou haar zelfs boven Dido verkiezen als ik iemand nodig had om mijn huis te verbouwen.![]()
[[url=http://images5.theimagehosting.com/0915lie3.jpg]afbeelding][/URL]
Ja slim is Dido dan weer wel, maar ook hoe moeilijk ze zit te doen over de gevoelens die ze naar Roel toe heeft. Eerst ontkennen en dan weer toegeven, *zucht*, we willen gewoon ongecompliceerde sex zienquote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dido heeft behoorlijk wat meer hersens en levenservaring.
Al is Lieske over een paar jaar zo oud als Dido nu is, dan is ze nog steeds zo'n naïef, dom, flapuit meisje.
Helemaal mee eens. Dido met haar standaard kreetjes, quasi verraste reacties en roddelsessies is ook helemaal niets voor mij. Er niets oprecht aan die meid. Ze speelt de hele dag door.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik vind Dido een doosHaha, Lieske vind ik veel leuker, zit tenminste niet de hele tijd te roddelen over alles en iedereen.
Maar ach, smaken verschillen
Die lof is dan voor de regie daar. Niet voor mijquote:Op donderdag 15 september 2005 23:59 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Je caps wordenmet de dag artistieker. Moooie plaatjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |