Ik ook!quote:
Ik heb nog wat van je tegoedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Normaal zit ik achter jullie aan, nu willen jullie ineens allemaal mij hebben.
Zie het als een wisselende relatie.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Normaal zit ik achter jullie aan, nu willen jullie ineens allemaal mij hebben.
Jij wil niet eens want je bent al bezet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:19 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb nog wat van je tegoed![]()
Dus ik mag eerst
Mja. Vreemdgaan zou ik idd nooit doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij wil niet eens want je bent al bezet.![]()
![]()
Mij een beetje blij maken met een dooie mus.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:27 schreef Haushofer het volgende:
Mja. Vreemdgaan zou ik idd nooit doen.
Ze zijn er inderdaad, maar zelfs ik ben niet zo naief.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geloof me. Voor sommige vrouwen is dit gedrag volkomen normaal.
Lupa! Werk voor jou!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy! Er is werk voor je!
Bekrompenheid van gelovigen
Het is jammer dat de reden er niet bij staat waarom niemand het wil testen. Het lijkt mij tenminste niet dat niemand bereid zou zijnquote:
Succes!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:21 schreef miss_sly het volgende:
Over een uurtje examen, waarschijnlijk mijn laatste
Een enkele keer proberen zou toch kunnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Doe mij dan maar de Real Doll.
Ik ben bang dat het teveel onzin is om tegenop te kunnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy, kom op nou! Die desiredbard kraamt allemaal onzin uit! Trek ten strijde!
Werk ze!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, hoor, ik wil 'm best proberen. Maar ik ga nu eerst naar mijn werk.
Jullie kunnen 'm makkelijk de baas, en ik heb er ook geen tijd voor. En geen zin, want het is een KLB topic.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy, kom op nou! Die desiredbard kraamt allemaal onzin uit! Trek ten strijde!
Het gaat wel. Ik vind het een overgeproduceerde en nogal ongevaarlijke, matte plaat. Niets om te haten, maar ook niet iets om hartstochtelijk van te houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:37 schreef miss_sly het volgende:
Het nieuwe album van Coldplay is echt mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |