ik kreeg juist de indruk dat jij meer van deze scharrel verwacht dan hij je gaat gevenquote:op dinsdag 14 juni 2005 00:20 schreef rhoona het volgende:
hij geil, ik geil... dilemma....
phonesex is ook sex.quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:20 schreef rhoona het volgende:
hij geil, ik geil... dilemma....
maar ben gelukkig sterk geweest en ben niet door zijn hoepeltje gesprongen
omdat ik gewoon de hele week moet werken, dit weekend heb ik nix te doenquote:op dinsdag 14 juni 2005 00:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
als hij vannacht al naar je toe wil komen om vervolgens de hele week te blijven,
kan hij ook morgen de eerste trein pakken, of meteen na zijn werk whatever.
waarom nu ineens vrijdag pas?![]()
![]()
ga je toch lekker het weekend je plat laten neuken?quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:28 schreef rhoona het volgende:
[..]
omdat ik gewoon de hele week moet werken, dit weekend heb ik nix te doenbesloten dat dat toch wel een beter en relaxter plan is...
hehe kijk daar hoop ik dus op...quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ga je toch lekker het weekend je plat laten neuken?
*in fotoboek kijkt.quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:28 schreef rhoona het volgende:
omdat ik gewoon de hele week moet werken, dit weekend heb ik nix te doenbesloten dat dat toch wel een beter en relaxter plan is...
ja maar hij komt niet om van amsterdam te genieten maar van mijquote:op dinsdag 14 juni 2005 00:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
*in fotoboek kijkt.
hij heeft geen enkele reden om zich te vervelen als jij er niet bent!![]()
maar okay zijn telefoontje was vast en zeker het gevolg van plots opkomende geiligheid!![]()
quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:35 schreef rijstnatie het volgende:
volgens mij heeft hij xtc op...
of zij....quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:35 schreef rijstnatie het volgende:
volgens mij heeft hij xtc op...
ja en hoe vaakquote:op dinsdag 14 juni 2005 00:37 schreef rhoona het volgende:
of hij nog hier heen is gekomen of niet...![]()
heb ik ook aan zitten denken... maar wilde sterk zijnquote:op dinsdag 14 juni 2005 00:37 schreef casb het volgende:
kun je een keer sex hebben en zoenen, ga je nietje kan toch bellen dat je ziek bent ofzo...
had het al express iets anders gezegd dat het niet zo'n inkoppertje zou zijn.. maar jah sommige fok!kers kunnen er niet omheen...quote:
*nogmaals in fotoboek kijkt.quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:33 schreef rhoona het volgende:
ja maar hij komt niet om van amsterdam te genieten maar van mijof zo...
![]()
het bleef een gigantische inkoppper.quote:op dinsdag 14 juni 2005 00:39 schreef rhoona het volgende:
[..]
had het al express iets anders gezegd dat het niet zo'n inkoppertje zou zijn.. maar jah sommige fok!kers kunnen er niet omheen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |