Met Doffy lijkt het toch net iets minder echt.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij staat er anders ook gezellig op met haar.
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Alicey het volgende:
Met Doffy lijkt het toch net iets minder echt.
Ja, dat vind ik zeker! Alleen wat moet je nou met ons?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik vind anders dat ik er leuk opsta, met mijn harem
Die eerste foto daar sta je leuk op.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef Doffy het volgende:
Ik vind anders dat ik er leuk opsta, met mijn harem
Koesterenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:
Ja, dat vind ik zeker! Alleen wat moet je nou met ons?
Dan krijg ik ruzie met schaap, wegens portretrechtquote:Op zondag 12 juni 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die eerste foto daar sta je leuk op.Die moet in je fotoboek.
Dan knip je schaap eraf.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:52 schreef Doffy het volgende:
Dan krijg ik ruzie met schaap, wegens portretrecht![]()
Ben jij wel op de foto genomen dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:01 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb ook geen bezwaar.
Tevens tvp voor dit topic.
Geeft niets hoor. Als je niet wil dat er foto's publiek worden gezet gebeurt het niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik zeg niets, want ik ben misschien wel lastiger bij een volgende meet als er foto's xzijn waar ik op sta
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ben jij wel op de foto genomen dan?Want dan heb je grote kans dat ik er ook op sta
Lekker koppie heeft ie welquote:
hij is mooi lupa!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor Doffy
[[url=http://i5.photobucket.com/albums/y178/Lupa_Solitaria/Doffyhartje.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |