En het is niet de bedoeling dat ik hier software op ga zitten installeren.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je op de bovenste link klikt, kan je er wel komen!
Wbquote:Op zondag 12 juni 2005 20:26 schreef Reya het volgende:
Een voorzichtige groet van mij...
Mijn internet is kadoek, dus ik ben de komende tijd niet online
Ah, je bent er weer. We dachten al dat je misschien onderweg verdwaald was.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:26 schreef Reya het volgende:
Een voorzichtige groet van mij...
Mijn internet is kadoek, dus ik ben de komende tijd niet online
Als je java hebt dan hoeft dat ook niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:26 schreef Maethor het volgende:
[..]
En het is niet de bedoeling dat ik hier software op ga zitten installeren.
Ik luister lees!quote:Op zondag 12 juni 2005 20:33 schreef Reya het volgende:
Ik heb op het station en in de trein zelfs nog verscheidene gedichten over de meet en over de nacht gemaakt
Pardon... heb het linkje niet eens geprobeerd.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:34 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Als je java hebt dan hoeft dat ook niet.
Ah, jammer.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze liggen thuis, en daar heb ik geen internet
Heb een deel op mijn SMS staan.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:33 schreef Reya het volgende:
Ik heb op het station en in de trein zelfs nog verscheidene gedichten over de meet en over de nacht gemaakt
Een beetje poeet weet zn gedichten uit zn hoofdquote:Op zondag 12 juni 2005 20:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Die wil je vast nu wel even voor mij posten?![]()
Oh, en zij waren hetquote:Op zondag 12 juni 2005 20:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Die wil je vast nu wel even voor mij posten?![]()
Bedanktquote:Op zondag 12 juni 2005 20:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, en zij waren het
Die wetenschap betrachtten
Die filosofie bedachten
Die leven verzachtten
Oh, en ik zag ze bevlei
Oh, en zij waren het die de emotie tartte
Die stal vele harten
Die blikken verstarde
Oh, en liefde omarmt mij
Dit is zoals ik hem ongeveer heb.
RC is rond half 10 nog bij je langs geweest geloof ik en toen was je nog in dromenlandquote:
quote:Jullie kwamen er gewoon laat ui!
Ik had al 2 Donald Ducks gelezen en de zaterdagkrant letter voor letter gelezen voordat jullie naar beneden kwamen
Geen probleem hoorquote:Maar nogmaals bedankt!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem nog gedag gezegd! En hij zei, blijf nog maar ff liggen, doen wij ookquote:Op zondag 12 juni 2005 21:14 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
RC is rond half 10 nog bij je langs geweest geloof ik en toen was je nog in dromenland. Dus toen zijn wij ook maar weer gaan slapen
.
[..]
![]()
[..]
Geen probleem hoor.
Idd leukquote:Op zondag 12 juni 2005 21:21 schreef kLowJow het volgende:
Leuke site dat schoolbanken.nl... voor een klassenfoto uit 1984, zie fotoboek.
Valt alles mee hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben je dronken, Doffy, of valt het mee?![]()
Geartsjuh, wat lief.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:10 schreef Geartsjuh het volgende:
Miss_sly, ik las je situatie zonet. Lijkt me erg lastig en moeilijk voor je. Wil je dat ik morgen een kaartje voor je leg? Misschien kan dat wat helderheid geven in de situatie? Of wat steun in ieder geval.
Ik zag in het orakeltopic dat je vrijdag ook al een legging kreeg van Alicey, maar als je dus al eerder wat nodig hebt, laat het me weten.
Ik kwam precies op tijd aan op het station, kon meteen vertrekken.quote:
Omkron hebben we er nog bij gehad, hij was onze gids in het onbekende Den Haag.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:34 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je knie?
En ben je nog naar de meet geweest?
Zo, vlak na de operatie?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omkron hebben we er nog bij gehad, hij was onze gids in het onbekende Den Haag.
Ik heb er zelf ook helemaal niet meer aan gedachtquote:Op zondag 12 juni 2005 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geartsjuh, ben vergeten je dat boek te geven.
Volgende meet dan maar.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:40 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb er zelf ook helemaal niet meer aan gedacht.
Als je liever niet hebt dat ik hem hier post in de slowchat moet je me even je mailadres mailen (die van mij staat in m'n profiel) en dan mail ik het naar je toe ipv posten.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geartsjuh, wat lief.
Ik zou het heel fijn vinden
Het is inderdaad net echt.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:42 schreef Doffy het volgende:
Alicey en Reya vormen trouwens een leuk fokstelletje op de foto
Jij staat er anders ook gezellig op met haar.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:42 schreef Doffy het volgende:
Alicey en Reya vormen trouwens een leuk fokstelletje op de foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |