Beter van niet. Dat zou reacties genereren en daar moet ik dan op reageren. Ik heb er de tijd niet voorquote:
quote:
Mail het me anders maar.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Beter van niet. Dat zou reacties genereren en daar moet ik dan op reageren. Ik heb er de tijd niet voor
Ik neem het in overweging.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:40 schreef Alicey het volgende:
Mail het me anders maar.
Ik was al om 10 uur ofzo wakkerquote:Op zondag 12 juni 2005 12:36 schreef Geartsjuh het volgende:
Het was weer gezellig. Jammer dat wij tweetjes er niet heel lang bij konden zijn maar ben toch wel erg blij dat ik me later goed genoeg voelde om toch te gaan.
En nu beneden even zien of Qu ook nog bij de levenden is..
dag Luupje!quote:
Ik pas een half uurquote:
Doffy was heel lief voor me.quote:
Ik ga maar niet bij Doffy douchen dan.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doffy was heel lief voor me.
Hij stond alleen langer onder de douche dan ik terwijl hij me beschuldigde van lang onder de douche staan.Ik moest gewoon mijn haar doen enzo.
Ik ook niet iddquote:
Hoezo "weer"quote:
Op een gegeven moment merk je dat jaquote:Op zondag 12 juni 2005 16:32 schreef livEliveD het volgende:
Ik merk trouwens net dat ik nog niks gegeten heb. Vergeetachtigheid is ok
En wat houdt dat precies in dan?quote:
Gelukkig heb ik geen ligbad, anders zou ik er ook zo in slaap vallen.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:59 schreef miss_sly het volgende:
Qu
In bad liggen is zo lekker
Alleen jammer dat ik dan altijd heel optimistisch mijn boek meeneem en dat toch weg moet leggen omdat ik in slaap val
I seequote:Op zondag 12 juni 2005 17:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
De kat vindt een koordje van mijn jurk erg leuk en maakt het los.
Het is wel lekker, zo even slapenquote:Op zondag 12 juni 2005 17:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen ligbad, anders zou ik er ook zo in slaap vallen.
ik heb in mijn nieuwe to be badkamer ook geen bad. ik zou er waarschijnlijk ook nooit inliggen. in hotels maak ik er vaak wel even gebruk van alleen kan ik er niet te lang inliggen want ik krijg opvliegers van het warme water en de stoom die omhoog komt langs m'n gezichtquote:Op zondag 12 juni 2005 17:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen ligbad, anders zou ik er ook zo in slaap vallen.
ik denk ook altijd in een hotel even leuk de krant te lezen in bad, maar dat loopt altijd verkeerd afquote:Op zondag 12 juni 2005 17:06 schreef miss_sly het volgende:
moet er wel opletten dat ik het betreffende boek op tijd wegleg, anders komt het in het water
Een krant?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik denk ook altijd in een hotel even leuk de krant te lezen in bad, maar dat loopt altijd verkeerd af
wel tabloid formaat natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2005 17:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een krant?
Nee, daar begin ik niet eens aan
Zou ik ook moeten, soms kan ik zo in slaap vallen.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is wel lekker, zo even slapen
Ik ben alleen nogal zuinig op mijn boeken, dus moet er wel opletten dat ik het betreffende boek op tijd wegleg, anders komt het in het water
Dan heb je hem denk ik te warm.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb in mijn nieuwe to be badkamer ook geen bad. ik zou er waarschijnlijk ook nooit inliggen. in hotels maak ik er vaak wel even gebruk van alleen kan ik er niet te lang inliggen want ik krijg opvliegers van het warme water en de stoom die omhoog komt langs m'n gezicht
ja, maar als ik hem kouder doe, dan krijg ik het juist weer koud voor het gedeelte onder waterquote:
Je bent gewoon een zeikerd.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, maar als ik hem kouder doe, dan krijg ik het juist weer koud voor het gedeelte onder water
quote:Op zondag 12 juni 2005 17:14 schreef ReCreative het volgende:
Mjah hoi, RC hier. Iedereen weer goed thuisgekomen, dat doet me deugd
.
Ik was niet echt de gezelligste dit weekend, maar toch fijn dat je het goed hebt gehadquote:Op zondag 12 juni 2005 17:15 schreef qu63 het volgende:![]()
![]()
veilig thuis gekomen, duurde op 3 minuten na een uurtje
nog en nogmaals dank!
Ik ken je wel een beetjequote:Op zondag 12 juni 2005 17:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik was niet echt de gezelligste dit weekend, maar toch fijn dat je het goed hebt gehad.
Zelfs ik lees dat niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:20 schreef qu63 het volgende:
Ik lees trouwens iedere keer meeSters in plaats van meeters..ben ik de enige?
ik dacht meer aan meesters (je weet wel, van die mannelijke leraren enzo)quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 17:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik dacht meer aan meesters (je weet wel, van die mannelijke leraren enzo)
oversext figuur![]()
zoiets dusquote:mees·ter (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die macht, gezag heeft => leider
2 virtuoos
3 onderwijzer
4 iem. die het doctoraal examen in de rechtsgeleerdheid heeft afgelegd => rechtsgeleerde
5 denksporter die op grond van zijn prestaties een titel heeft gekregen => schaakmeester
6 iem. die door het maken van een proefstuk de bevoegdheid had gekregen om zelfstandig zijn ambacht uit te oefenen [gildewezen]
7 [Belg.] onderofficier bij de marine, één rang lager dan meester-chef en gelijk aan 1e sergeant bij de landmacht, de luchtmacht en de medische dienst
8 meerdere in een sadomasochistische relatie [Belg.] [Belg.]
A dirty mind is a joy forever.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik dacht meer aan meesters (je weet wel, van die mannelijke leraren enzo)
oversext figuur![]()
ik lees steeds meeëtersquote:Op zondag 12 juni 2005 17:20 schreef qu63 het volgende:
Ik lees trouwens iedere keer meeSters in plaats van meeters..ben ik de enige?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |