Ah gelukkig!quote:Op zondag 12 juni 2005 14:34 schreef het_fokschaap het volgende:
welnee, ben er nog gewoon...heb de hele middag niks te doen.
Have fun!quote:vanavond naar het Nieuwe de la Mar theater met een vriend. We gaan naar "Alex Klaassen en Martine Sandifort" - "Volgend jaar lach je erom" heet de show. Zin in !
Fanatisme is niet leeftijdgebondenquote:Op zondag 12 juni 2005 14:39 schreef het_fokschaap het volgende:
gisteravond dus een game-avond met collega's waar ik laatste werd.Er deden kinderen mee van collega's, maar ook familie van m'n manager. Bv. een vent van 40 die gisteren niet heeft gewonnen terwijl hij dat wel had gehoopt blijkbaar. hij had ook veel geoefend. en nu net zie ik een mail dat hij niet meer naar de vervolgavonden komt omdat hij het niet meer leuk vind. Best sneu als je op je 40ste nog zo slecht tegen je verlies kan
![]()
ik ook, al heb ik m'n examen nog niet geboekt. studieboek heb ik al wel in huis maar kan me er nog niet toezetten. nou ja, deze week heb ik oproepdienst. als ik lang moet vliegen ofzo kan ik mooi in het vliegtuig even lezen.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet eigenlijk leren
Lukt niet, omda tik niet gemotiveerd ben. Ik denk dat ik de examens nog even doe en het dan voor gezien houd met deze studie.
Er bestaan van die mensen ja. :'0quote:Op zondag 12 juni 2005 14:39 schreef het_fokschaap het volgende:
gisteravond dus een game-avond met collega's waar ik laatste werd.Er deden kinderen mee van collega's, maar ook familie van m'n manager. Bv. een vent van 40 die gisteren niet heeft gewonnen terwijl hij dat wel had gehoopt blijkbaar. hij had ook veel geoefend. en nu net zie ik een mail dat hij niet meer naar de vervolgavonden komt omdat hij het niet meer leuk vind. Best sneu als je op je 40ste nog zo slecht tegen je verlies kan
![]()
fanatisme vind ik nog niet eens zo erg, maar ermee stoppen omdat je niet wint vind ik heel zielig eigenlijk...quote:Op zondag 12 juni 2005 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fanatisme is niet leeftijdgebonden
Bij mijn vriend op het werk hebben ze ieder jaar een voetbalwedstrijd en dan blijken er ook telkens erg fanatieke mensen tussen te lopen, van allerlei leeftijden
Nu je in de buurt bent inderdaad verstandig om nog even er alles op te zetten om examens te halen.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet eigenlijk leren
Lukt niet, omda tik niet gemotiveerd ben. Ik denk dat ik de examens nog even doe en het dan voor gezien houd met deze studie.
Mja, die examens stellen niet veel voor, want het is maar 1 vak van de 3 die ik nog zou moeten halen om voor deze studie de inleiding gedaan te hebbenquote:Op zondag 12 juni 2005 14:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nu je in de buurt bent inderdaad verstandig om nog even er alles op te zetten om examens te halen.
Mijn God wat triestquote:Op zondag 12 juni 2005 14:39 schreef het_fokschaap het volgende:
![]()
Heel zielig inderdaad. Maar voor sommige mensen is winnen nu eenmaal cruciaal als er iets te winnen valt.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
fanatisme vind ik nog niet eens zo erg, maar ermee stoppen omdat je niet wint vind ik heel zielig eigenlijk...
Motivatie ontbreekt inderdaad een beetje ja.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, die examens stellen niet veel voor, want het is maar 1 vak van de 3 die ik nog zou moeten halen om voor deze studie de inleiding gedaan te hebben
Ik kijk morgen wel, maar verwacht er helemaal niets van. Ik ga alleen omdat ik me nu eenmaal heb ingeschreven en betaald
Als het nou de laatste examens waren voor een papiertjequote:Op zondag 12 juni 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Motivatie ontbreekt inderdaad een beetje ja.
...quote:
Daar zit natuurlijk wel wat in, hoewel ook deelcertificaten etc. soms goed kunnen ogen.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als het nou de laatste examens waren voor een papiertje
Ja, en dan kom ik ookquote:Op zondag 12 juni 2005 15:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We moeten vaker zo'n meet doen, ik vond het heel erg leuk!
Ja, iedereen is een beetje rustig.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:29 schreef Schorpioen het volgende:
Goedemorgen! (ja, ik ben al een half uur wakker hoor!)
Ik had verwacht dat er al wel een topic volgeluld zou zijn, dat valt tegen
Haha mijn mams zou iets heel anders gezegd hebben.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:35 schreef miss_sly het volgende:
Zelfs mijn mams vindt dat ik me niet moet pesten met een opleiding die ik niet zie zitten
Wat heb ik toch een lieve mams
Een aantal jaren geleden mijn mams ookquote:Op zondag 12 juni 2005 15:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha mijn mams zou iets heel anders gezegd hebben.
Dat scheelt alweerquote:Op zondag 12 juni 2005 15:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden mijn mams ook
Ze heeft zelf ook nog eea geleerd
Beter van niet. Dat zou reacties genereren en daar moet ik dan op reageren. Ik heb er de tijd niet voorquote:
quote:
Mail het me anders maar.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Beter van niet. Dat zou reacties genereren en daar moet ik dan op reageren. Ik heb er de tijd niet voor
Ik neem het in overweging.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:40 schreef Alicey het volgende:
Mail het me anders maar.
Ik was al om 10 uur ofzo wakkerquote:Op zondag 12 juni 2005 12:36 schreef Geartsjuh het volgende:
Het was weer gezellig. Jammer dat wij tweetjes er niet heel lang bij konden zijn maar ben toch wel erg blij dat ik me later goed genoeg voelde om toch te gaan.
En nu beneden even zien of Qu ook nog bij de levenden is..
dag Luupje!quote:
Ik pas een half uurquote:
Doffy was heel lief voor me.quote:
Ik ga maar niet bij Doffy douchen dan.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Doffy was heel lief voor me.
Hij stond alleen langer onder de douche dan ik terwijl hij me beschuldigde van lang onder de douche staan.Ik moest gewoon mijn haar doen enzo.
Ik ook niet iddquote:
Hoezo "weer"quote:
Op een gegeven moment merk je dat jaquote:Op zondag 12 juni 2005 16:32 schreef livEliveD het volgende:
Ik merk trouwens net dat ik nog niks gegeten heb. Vergeetachtigheid is ok
En wat houdt dat precies in dan?quote:
Gelukkig heb ik geen ligbad, anders zou ik er ook zo in slaap vallen.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:59 schreef miss_sly het volgende:
Qu
In bad liggen is zo lekker
Alleen jammer dat ik dan altijd heel optimistisch mijn boek meeneem en dat toch weg moet leggen omdat ik in slaap val
I seequote:Op zondag 12 juni 2005 17:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
De kat vindt een koordje van mijn jurk erg leuk en maakt het los.
Het is wel lekker, zo even slapenquote:Op zondag 12 juni 2005 17:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen ligbad, anders zou ik er ook zo in slaap vallen.
ik heb in mijn nieuwe to be badkamer ook geen bad. ik zou er waarschijnlijk ook nooit inliggen. in hotels maak ik er vaak wel even gebruk van alleen kan ik er niet te lang inliggen want ik krijg opvliegers van het warme water en de stoom die omhoog komt langs m'n gezichtquote:Op zondag 12 juni 2005 17:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen ligbad, anders zou ik er ook zo in slaap vallen.
ik denk ook altijd in een hotel even leuk de krant te lezen in bad, maar dat loopt altijd verkeerd afquote:Op zondag 12 juni 2005 17:06 schreef miss_sly het volgende:
moet er wel opletten dat ik het betreffende boek op tijd wegleg, anders komt het in het water
Een krant?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik denk ook altijd in een hotel even leuk de krant te lezen in bad, maar dat loopt altijd verkeerd af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |