Dat heb ik dan weer niet. Op het moment dat er echter geloof in het spel komt kap ik het gesprek af.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb de "nare" eigenschap dergelijke discussies overal en altijd te willen starten. Bv. als m'n moeder zegt dat ze niets begrijpt van die mensen die achter Jomanda aanhobbelen. Dan is mijn eerste reaktie vaak "Ach, die kan je tenminste nog zien"
Het lijkt er op dat mijn schoonouders ook geen kinderen wilden.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar dat kan een gevolg zijn als hij niet kan meegaan in die eerste wens. lastig hoor. ik zou momenteel ook geen kinderen willen en weet niet wat ik zou doen als m'n hypotethische vriendin dit wel zou willen
quote:Op zondag 12 juni 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat mijn schoonouders ook geen kinderen wilden.
Is ook lastig. Nog geen beslissing op korte termijn, hoor. Ik weet zelf ook niet wat ik er mee aan moetquote:Op zondag 12 juni 2005 13:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar dat kan een gevolg zijn als hij niet kan meegaan in die eerste wens. lastig hoor. ik zou momenteel ook geen kinderen willen en weet niet wat ik zou doen als m'n hypotethische vriendin dit wel zou willen
quote:Op zondag 12 juni 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat mijn schoonouders ook geen kinderen wilden.
als het krijgen van een kind een grote wens van je is zul je wat afwegingen moeten maken, maar je vriend moet je de kans geven die afweging ook nog eens te maken met evt. nieuwe vurige wensen van jouw kant.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is ook lastig. Nog geen beslissing op korte termijn, hoor. Ik weet zelf ook niet wat ik er mee aan moet
Precies. Vandaar ook geen beslissing op korte termijn.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als het krijgen van een kind een grote wens van je is zul je wat afwegingen moeten maken, maar je vriend moet je de kans geven die afweging ook nog eens te maken met evt. nieuwe vurige wensen van jouw kant.
Je laatste zinnetje is precies wat mijn vriend ook zegtquote:tevens vind ik dat je een kind niet moet laten opgroeien in een gezin waar iemand eigenlijk geen kind wil, al is het vaak zo dat als het kind er eenmaal is dat het toch wel leuk is natuurlijk. al is het tegendeel beweren redelijk taboe denk ik
Ow lieve schat toch, hij is zo simpelquote:
Ik zeg even niksquote:Op zondag 12 juni 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:
True, ik ben normaal ook niet echt fel, maar vannacht ging je wel ver.
quote:Op zondag 12 juni 2005 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow lieve schat toch, hij is zo simpel`
owquote:Alicey heeft (nog) geen partner, dus wilden haar schoonouders wellicht geen kind en is dat de reden waarom ze (nog) alleen is.
Veel te veel leeswerkquote:Op zondag 12 juni 2005 14:15 schreef livEliveD het volgende:
Heerlijk topic De pijn en angst van eenzaamheid (wel veel leeswerk). Sommige mensen hebben het ook echt niet makkelijk. Balen![]()
mja...ik denk dat er mensen zijn die het nog veel moeilijker hebben in het leven...een verbroken relatie is vervelend, maar niet wereldschokkend m.i.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:15 schreef livEliveD het volgende:
Heerlijk topic De pijn en angst van eenzaamheid (wel veel leeswerk). Sommige mensen hebben het ook echt niet makkelijk. Balen![]()
ruzie zoekenquote:Ik wil gewoon iemand met wie ik ruzie kan zoeken maar dat het dan niet gelijk betekend dat het uit is, maar dat het dan betekend dat je het weer lekker goed maakt.
Sly had hem al uitgelegd...quote:Op zondag 12 juni 2005 14:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik hem uit moet leggen is-ie niet leuk meer.
Ah gelukkig!quote:Op zondag 12 juni 2005 14:34 schreef het_fokschaap het volgende:
welnee, ben er nog gewoon...heb de hele middag niks te doen.
Have fun!quote:vanavond naar het Nieuwe de la Mar theater met een vriend. We gaan naar "Alex Klaassen en Martine Sandifort" - "Volgend jaar lach je erom" heet de show. Zin in !
Fanatisme is niet leeftijdgebondenquote:Op zondag 12 juni 2005 14:39 schreef het_fokschaap het volgende:
gisteravond dus een game-avond met collega's waar ik laatste werd.Er deden kinderen mee van collega's, maar ook familie van m'n manager. Bv. een vent van 40 die gisteren niet heeft gewonnen terwijl hij dat wel had gehoopt blijkbaar. hij had ook veel geoefend. en nu net zie ik een mail dat hij niet meer naar de vervolgavonden komt omdat hij het niet meer leuk vind. Best sneu als je op je 40ste nog zo slecht tegen je verlies kan
![]()
ik ook, al heb ik m'n examen nog niet geboekt. studieboek heb ik al wel in huis maar kan me er nog niet toezetten. nou ja, deze week heb ik oproepdienst. als ik lang moet vliegen ofzo kan ik mooi in het vliegtuig even lezen.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet eigenlijk leren
Lukt niet, omda tik niet gemotiveerd ben. Ik denk dat ik de examens nog even doe en het dan voor gezien houd met deze studie.
Er bestaan van die mensen ja. :'0quote:Op zondag 12 juni 2005 14:39 schreef het_fokschaap het volgende:
gisteravond dus een game-avond met collega's waar ik laatste werd.Er deden kinderen mee van collega's, maar ook familie van m'n manager. Bv. een vent van 40 die gisteren niet heeft gewonnen terwijl hij dat wel had gehoopt blijkbaar. hij had ook veel geoefend. en nu net zie ik een mail dat hij niet meer naar de vervolgavonden komt omdat hij het niet meer leuk vind. Best sneu als je op je 40ste nog zo slecht tegen je verlies kan
![]()
fanatisme vind ik nog niet eens zo erg, maar ermee stoppen omdat je niet wint vind ik heel zielig eigenlijk...quote:Op zondag 12 juni 2005 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fanatisme is niet leeftijdgebonden
Bij mijn vriend op het werk hebben ze ieder jaar een voetbalwedstrijd en dan blijken er ook telkens erg fanatieke mensen tussen te lopen, van allerlei leeftijden
Nu je in de buurt bent inderdaad verstandig om nog even er alles op te zetten om examens te halen.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet eigenlijk leren
Lukt niet, omda tik niet gemotiveerd ben. Ik denk dat ik de examens nog even doe en het dan voor gezien houd met deze studie.
Mja, die examens stellen niet veel voor, want het is maar 1 vak van de 3 die ik nog zou moeten halen om voor deze studie de inleiding gedaan te hebbenquote:Op zondag 12 juni 2005 14:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nu je in de buurt bent inderdaad verstandig om nog even er alles op te zetten om examens te halen.
Mijn God wat triestquote:Op zondag 12 juni 2005 14:39 schreef het_fokschaap het volgende:
![]()
Heel zielig inderdaad. Maar voor sommige mensen is winnen nu eenmaal cruciaal als er iets te winnen valt.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
fanatisme vind ik nog niet eens zo erg, maar ermee stoppen omdat je niet wint vind ik heel zielig eigenlijk...
Motivatie ontbreekt inderdaad een beetje ja.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, die examens stellen niet veel voor, want het is maar 1 vak van de 3 die ik nog zou moeten halen om voor deze studie de inleiding gedaan te hebben
Ik kijk morgen wel, maar verwacht er helemaal niets van. Ik ga alleen omdat ik me nu eenmaal heb ingeschreven en betaald
Als het nou de laatste examens waren voor een papiertjequote:Op zondag 12 juni 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Motivatie ontbreekt inderdaad een beetje ja.
...quote:
Daar zit natuurlijk wel wat in, hoewel ook deelcertificaten etc. soms goed kunnen ogen.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als het nou de laatste examens waren voor een papiertje
Ja, en dan kom ik ookquote:Op zondag 12 juni 2005 15:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We moeten vaker zo'n meet doen, ik vond het heel erg leuk!
Ja, iedereen is een beetje rustig.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:29 schreef Schorpioen het volgende:
Goedemorgen! (ja, ik ben al een half uur wakker hoor!)
Ik had verwacht dat er al wel een topic volgeluld zou zijn, dat valt tegen
Haha mijn mams zou iets heel anders gezegd hebben.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:35 schreef miss_sly het volgende:
Zelfs mijn mams vindt dat ik me niet moet pesten met een opleiding die ik niet zie zitten
Wat heb ik toch een lieve mams
Een aantal jaren geleden mijn mams ookquote:Op zondag 12 juni 2005 15:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha mijn mams zou iets heel anders gezegd hebben.
Dat scheelt alweerquote:Op zondag 12 juni 2005 15:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden mijn mams ook
Ze heeft zelf ook nog eea geleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |