Je hebt zeker iets gemist ja! Het was erg leuk en gezellig. Best een redelijke groep en flink wat afgekletst en gediscussieerd. Ik ben er zelfs een beetje schor van, terwijl ik normaal gesproken helemaal niet zo veel en zo hard praat.quote:
Je zag direct dat het een infiltrant was?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:49 schreef Omkron het volgende:
En ik heb die batmen moderator wel gezien.. ik vondt hem er al zo verdacht eruit zien..
Ghehequote:Op zondag 12 juni 2005 17:51 schreef Omkron het volgende:
Ja.. verdachte uitdagende kale glurende kop..![]()
Mja.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:13 schreef DionysuZ het volgende:
ow fuck ... daar komt mijn verstrooidheid weer om de hoek kijken... :S volgende meet dan maar weer :S
Alweer een meet die je hebt gemist.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:13 schreef DionysuZ het volgende:
ow fuck ... daar komt mijn verstrooidheid weer om de hoek kijken... :S volgende meet dan maar weer :S
schorpioen bedoel jequote:
en weer een update!quote:
schaap was na de buddha bar alweer weg.. remember?quote:
Is natuurlijk ook zo.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
schaap was na de buddha bar alweer weg.. remember?
en schorpioen (die je toch al langer kent...) bleef tot het einde als het goed is
Gebrekkige voorlichting gewoonquote:
Volgens mij allebei.quote:
Ik heb de foto's van Schorpioen intussen gezien, en ik sta er alvast vreselijk op op elke foto.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:11 schreef Maethor het volgende:
[..]
Volgens mij allebei.
* Maethor is ook benieuwd naar de foto's
Schaap wilde foto's makn met zn telefoon, maar die waren te donker dus heeft ie niks gemaaktquote:Op zondag 12 juni 2005 20:11 schreef Maethor het volgende:
[..]
Volgens mij allebei.
* Maethor is ook benieuwd naar de foto's
Iedereen vindt zichzelf er fout opstaan.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb de foto's van Schorpioen intussen gezien, en ik sta er alvast vreselijk op op elke foto.
Ah. Jammer.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Schaap wilde foto's makn met zn telefoon, maar die waren te donker dus heeft ie niks gemaakt
Heb een linkje gehad, ik zal hem jou ook wel mailen.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:16 schreef Maethor het volgende:
[..]
Iedereen vindt zichzelf er fout opstaan.
Heb je ze alleen gezien of heb je ze echt op je pc staan?
Ik heb overigens geen problemen met het posten van de foto's die gemaakt zijn (Ook al sta ik er verschrikkelijk op). Als anderen op die foto's er ook geen problemen mee hebben, kunnen die gepubliceerd worden wmbquote:Op zondag 12 juni 2005 20:17 schreef Schorpioen het volgende:
Ik heb idd foto's maar kan me voorstellen dat niet iedereen het prettig vindt als de foto's openbaar worden dus ik ga niet hier de link posten. Alle aanwezigen kunnen op irc de link ophalen.
En schaap heeft idd ook een paar foto's met zijn mobiel gemaakt!
kom gewoon op irc!quote:Op zondag 12 juni 2005 20:19 schreef Alicey het volgende:
Ik kan ze je niet mailen Maethor, je hebt geen mail-adres.
Ah, goed punt. Ik heb jou inmiddels gemaild.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:19 schreef Alicey het volgende:
Ik kan ze je niet mailen Maethor, je hebt geen mail-adres.
Op de pc waar ik nu achter zit heb ik geen beschikking over IRC.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
kom gewoon op irc!
http://irc.fok.nl/wfl
of
irc://irc.fok.nl/wfl
Karol, Józef, Wojtyla.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ken maar drie woorden Pools.
als je op de bovenste link klikt, kan je er wel komen!quote:Op zondag 12 juni 2005 20:22 schreef Maethor het volgende:
[..]
Op de pc waar ik nu achter zit heb ik geen beschikking over IRC.
Maar ik kom binnenkort wel weer eens kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |