Met Doffy lijkt het toch net iets minder echt.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij staat er anders ook gezellig op met haar.
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Alicey het volgende:
Met Doffy lijkt het toch net iets minder echt.
Ja, dat vind ik zeker! Alleen wat moet je nou met ons?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik vind anders dat ik er leuk opsta, met mijn harem
Die eerste foto daar sta je leuk op.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef Doffy het volgende:
Ik vind anders dat ik er leuk opsta, met mijn harem
Koesterenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:
Ja, dat vind ik zeker! Alleen wat moet je nou met ons?
Dan krijg ik ruzie met schaap, wegens portretrechtquote:Op zondag 12 juni 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die eerste foto daar sta je leuk op.Die moet in je fotoboek.
Dan knip je schaap eraf.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:52 schreef Doffy het volgende:
Dan krijg ik ruzie met schaap, wegens portretrecht![]()
Ben jij wel op de foto genomen dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:01 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb ook geen bezwaar.
Tevens tvp voor dit topic.
Geeft niets hoor. Als je niet wil dat er foto's publiek worden gezet gebeurt het niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik zeg niets, want ik ben misschien wel lastiger bij een volgende meet als er foto's xzijn waar ik op sta
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ben jij wel op de foto genomen dan?Want dan heb je grote kans dat ik er ook op sta
Lekker koppie heeft ie welquote:
hij is mooi lupa!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor Doffy
[[url=http://i5.photobucket.com/albums/y178/Lupa_Solitaria/Doffyhartje.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:01 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb ook geen bezwaar.
Tevens tvp voor dit topic.
Mooi weerquote:Op zondag 12 juni 2005 22:06 schreef Geartsjuh het volgende:En ja je staat er ook op. In een typische RC-pose mag ik zeggen
. Ik stuur je even de link..
Waar? Hier is het donkerquote:
verder dan mij komt ie nietquote:Als-ie maar niet verder gaat dan de meetgangers.
Ik heb je een mooi zwart blokje gegeven, beter zo?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mooi weer. Als-ie maar niet verder gaat dan de meetgangers
.
Nu denkt iedereen dat we met een crimineel van doen hebben.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:28 schreef Schorpioen het volgende:
Ik heb je een mooi zwart blokje gegeven, beter zo?
Nou, je zou het idd bijna gaan denken, zo panisch is RC voor foto'squote:Op zondag 12 juni 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat we met een crimineel van doen hebben.
Hij is wel mooi zoquote:Op zondag 12 juni 2005 22:28 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik heb je een mooi zwart blokje gegeven, beter zo?
Je kan het hem ook mailenquote:Op zondag 12 juni 2005 22:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy ligt zeker al te koesen.En ik heb nog wel zo'n mooi plaatje voor hem gemaakt.
okquote:Op zondag 12 juni 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Z'n mail leest 'ie ook niet in zijn slaap.Het is een verrassing voor als 'ie opstaat.
dat deed ik toen we naar binnen én toen we naar buiten gingen bij het restaurant en dat zag je niet eens!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En hij is erg charmant en grappig. Hij houdt ook deuren voor je open enzo.
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]En hij is erg charmant en grappig. Hij houdt ook deuren voor je open enzo.
oh, en ik ben ook charmant en grappigquote:Op zondag 12 juni 2005 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat deed ik toen we naar binnen én toen we naar buiten gingen bij het restaurant en dat zag je niet eens!
zeker doen!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer mee meeten; wil dat wel eens meemaken
Ik zal er op letten als ik meega de volgende keerquote:Op zondag 12 juni 2005 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat deed ik toen we naar binnen én toen we naar buiten gingen bij het restaurant en dat zag je niet eens!
Dealquote:Op zondag 12 juni 2005 22:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zal er op letten als ik meega de volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |