Schiet 'ns een beetje opquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hier verder OP komt eraan.
Kinderen mag je al stenigen als ze iets minder goed opvoedbaar zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, je mag je vrouw alleen stenigen als ze iets héél ergs heeft gedaan (seks met een varken bijvoorbeeld).Hetzelfde geldt voor het stenigen van je kinderen.
En de dorpsoudsten moeten er achter staan.
Nee, nee, dat heb je niet goed gelezen. Het mag alleen als ze herhaaldelijk ongehoorzaam zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:12 schreef Alicey het volgende:
Kinderen mag je al stenigen als ze iets minder goed opvoedbaar zijn.
Ik ken hemquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, nee, dat heb je niet goed gelezen. Het mag alleen als ze herhaaldelijk ongehoorzaam zijn.
The Brick Testament heeft hier een hilarische verbeelding van gemaakt: http://www.thebricktestam(...)ildren/dt21_18a.html
Ja, en ook die 90% die het niet heeft maar waarvan de ouders niet weten wat opvoeding is.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gezien de teksten in de bijbel denk ik dat we in principe ieder kind met ADHD wel kunnen stenigen.
Moet je dan niet eigenlijk die ouders stenigen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:
Ja, en ook die 90% die het niet heeft maar waarvan de ouders niet weten wat opvoeding is.
Dat is wel efficienter, anders heb je in no time weer een stel van die kinderen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Moet je dan niet eigenlijk die ouders stenigen?
Leef je uit, geniet ervan zolang het duurt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:41 schreef Alicey het volgende:
Ik ben vandaag ook al ongekend hard.. Wat is er toch met me.
Ik zit suf werk te doen, dus ik ben inmiddels zelf te suf om te genieten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Leef je uit, geniet ervan zolang het duurt.
Ik haal wel eens wat door elkaar bij spreekwoorden, maar niet zo erg als dit.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Ik interpreteerde dit als SEX. Maar de wens is de vader van de gedachte die een kuil heeft gegraven voor een zojuist gedempte put
Inmiddels onder voorbehoud van alle rechten en weren.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat zet je onder aan een formele brief aan iemand met wie je zo ongeveer op voet van oorlog leeft?
Niet voor mij, hoor.
Min of meer dat je niets impliciet beweert of toezegt tenzij expliciet anders blijkt, en dat je nadrukkelijk geen afstand doet van enige rechten die je hebt, zoals bijvoorbeeld het recht om iemand voor de rechter te sleuren.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat betekent dat?
Zijn huisgenoot, was die inwonend, huurde die van Raymond, of is hij mede-huurder?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het gaat om mijn tijdelijke huisgenoot en zijn geweldadige huisgenoot. Raymond heeft de huur van zijn flat opgezegd en laat dat schriftelijk aan die kerel weten.
Aanvankelijk was hij onderhuurder, later inwonend.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:04 schreef Alicey het volgende:
Zijn huisgenoot, was die inwonend, huurde die van Raymond, of is hij mede-huurder?
Ok, dan heeft hij in ieder geval geen rechten op de woning, en kan hij gewoon op straat gezet worden als hij niet vrijwillig vertrekt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Aanvankelijk was hij onderhuurder, later inwonend.
Een mede-huurder is iemand die bij de woningbouwvereniging bekend is en die een deel van de huur ophoest, en ook bij de woningbouwvereniging als mede-huurder bekend is. Een onderhuurder is niet bekend bij de woningbouwvereniging, maar heeft met een contract met de hoofdhuurder.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wacht even trouwens, wat is het verschil tussen mede-huurder en onderhuurder? Raymond was iig de hoofdbewoner. En de woonvereniging is op de hoogte van de situatie.
Mijnheer weet niet waar Raymond nu is. Daarnaast ben ik niet bang voor hem.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:12 schreef Alicey het volgende:
Oh, en voor jou even : Heb je gedacht aan de mogelijkheid dat meneer naar jouw woning komt om verhaal te halen?
Die kerel is daar niet ingeschreven en woont er feitelijk illegaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:10 schreef Alicey het volgende:
Het is van belang dat het even duidelijk is hoe de verhoudingen hier liggen.
Is Raymond bij jou ingeschreven?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijnheer weet niet waar Raymond nu is. Daarnaast ben ik niet bang voor hem.
Ok, hij heeft geen contract met Raymond, geen contract met de woonstichting, en wordt nergens op papier vermeld?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die kerel is daar niet ingeschreven en woont er feitelijk illegaal.
Sommige gewelddadige figuren kunnen wel voor een hoop overlast zorgen. Of je er bang van bent of niet..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijnheer weet niet waar Raymond nu is. Daarnaast ben ik niet bang voor hem.
Nee, Raymond logeert hier. Er is al een nieuwe flat geregeld en daar wordt hij straks ingeschreven.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:15 schreef Alicey het volgende:
Is Raymond bij jou ingeschreven?
Da's waar, maar ik ken wel iemand die ook wel even wat overlast terug kan bezorgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:16 schreef Alicey het volgende:
Sommige gewelddadige figuren kunnen wel voor een hoop overlast zorgen. Of je er bang van bent of niet..
Ah, ok. Stel namelijk dat dit verhaal een rechterlijk staartje krijgt, dan wordt het adres waarop je ingeschreven staat bekend. je = natuurlijk Raymond hier.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, Raymond logeert hier. Er is al een nieuwe flat geregeld en daar wordt hij straks ingeschreven.
Mondelinge afspraak dat hij uiterlijk 1 juli zou vertrekken. De huur is dan ook per 30 juni opgezegd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:15 schreef Alicey het volgende:
Wat waren verder zijn afspraken met Raymond?
Hetgeen niet wegneemt dat je zelf dan de nodige overlast ervaart, en als je pech hebt een tijdje oorlog. Aan de andere kant heb ik het zelf nooit zo ver zien komen, en ik heb ook wel met de nodige agressieve figuren te maken gehad wat dat betreft. Het kan echter zijn dat een deel van mijn reputatie (o.a. mijn vaardigheid om aan informatie te komen en dwars door sommige mensen heen te kijken) heeft meegespeeld hierbij.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik ken wel iemand die ook wel even wat overlast terug kan bezorgen.![]()
Ok, prima dan lijkt me. Ik denk niet dat hij juridisch iets kan maken. Doe overigens de aanzegging wel per aangetekende brief. Ik wil eventueel als je een brief hebt opgesteld ook nog wel een keer er doorheen lopen en evt. aanpassingen maken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mondelinge afspraak dat hij uiterlijk 1 juli zou vertrekken. De huur is dan ook per 30 juni opgezegd.
Ok, ik bekijk hem dan vanavond als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik stuur hem even naar je toe.
Oh, ik had 'm naar je werkadres gestuurd, stuur ik 'm ook nog even naar je thuisadres.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:22 schreef Alicey het volgende:
Ok, ik bekijk hem dan vanavond als ik thuis ben.
Ik vind van welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En was Haus net zo lief en aardig als 'ie lijkt?
Ik heb hem gezien intussen, vanavond krijg je feedback.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, ik had 'm naar je werkadres gestuurd, stuur ik 'm ook nog even naar je thuisadres.
Ow, is dit WFL?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:31 schreef Alicey het volgende:
In WFL kan alles, van ONZ tot WGR en van TRU tot WFL.
Graag gedaan Lupa.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Al vast héél veel bedankt voor de hulp Alicey!
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:29 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik vind van wel. Toffe gozer hoor. Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken
.
Ja, best wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sjéézus wat is die milagro soms altijd infantiel en irritant.
Vandaar dat je me zo kinderlijk behandelt de laatste tijd?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je dat het kunnen zien van notes best een positief effect heeft op mij? Ik kan mensen dan met een gerust hart ineens niet meer serieus nemen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:52 schreef Alicey het volgende:
Vandaar dat je me zo kinderlijk behandelt de laatste tijd?
Was een grapske met een heel kleine kern van waarheid Lupa.quote:
Waar zit die bejaarde snol (ja ik heb er zin inquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sjéézus wat is die milagro soms infantiel en irritant.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
Was een grapske met een heel kleine kern van waarheid Lupa.
Yep.quote:Maar notes lezen maakt het inderdaad efficienter om te beslissen of je iemand links wil laten liggen.
We willen wel linkjes zien natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waar zit die bejaarde snol (ja ik heb er zin in) nu weer te posten dan?
Je kunt alleen notes die je zelf zet verwijderen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:55 schreef kLowJow het volgende:
Worden notes die je zelf zet niet meegeteld, of misschien door iemand anders weer verwijderd?
Mysterieuze 'piano man' (deel II)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:55 schreef livEliveD het volgende:
Waar zit die bejaarde snol (ja ik heb er zin in) nu weer te posten dan?
Ze is aan een beurt toe, maar niemand zal er wel zin in hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mysterieuze 'piano man' (deel II)
Ze denkt dat ze vreselijk lollig is.
Nouja.. dat is ook niet helemaal waar. Ik zie bijvoorbeeld dat ik maar één note heb. Toch had ik er eerst twee, deze tweede note heb ik nooit verwijderd, maar is toch verdwenen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt alleen notes die je zelf zet verwijderen.
Ja zeker lachen. Ha ha haquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mysterieuze 'piano man' (deel II)
Ze denkt dat ze vreselijk lollig is.
Was het een note die je zelf had gezet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nouja.. dat is ook niet helemaal waar. Ik zie bijvoorbeeld dat ik maar één note heb. Toch had ik er eerst twee, deze tweede note heb ik nooit verwijderd, maar is toch verdwenen.
Die is grof, zoiets zou IK zelfs niet eens zeggen!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:57 schreef Alicey het volgende:
Ze is aan een beurt toe, maar niemand zal er wel zin in hebben.
Ik blijf er in vandaag![]()
Jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was het een note die je zelf had gezet?
Van welke mod (of iets dergelijks) ben je eigenlijk een kloon?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:58 schreef kLowJow het volgende:
Nouja.. dat is ook niet helemaal waar. Ik zie bijvoorbeeld dat ik maar één note heb. Toch had ik er eerst twee, deze tweede note heb ik nooit verwijderd, maar is toch verdwenen.
Serieus?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die is grof, zoiets zou IK zelfs niet eens zeggen!
Dat laatste weet ik niet, maar het zou denk ik best zo kunnen zijn.quote:Is zij dat eik zelf in die avatar?
Ja, best wel. Ik zou zoiets alleen voor de gein zeggen tegen iemand die ik goed ken én aardig vind.quote:
Volgens mij sla je hier echt de spijker op de kop. Let's face it: Ze werft in R&P op zoek naar mensen die ze uit de tent kan lokken terwijl ze zelf, zover ik weet, voor geen meter een relatie kan hebben. Ergens is het gewoon heel zielig om een 42 jarige oude vrijster te zien die haar eigen onkunde afreageert op Fok. Iets zegt me ook dat ze nog heel lang ongelukkig gaat wezen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:57 schreef Alicey het volgende:
Ze is aan een beurt toe, maar niemand zal er wel zin in hebben.
Ik ben de enige actieve account waarmee ik post.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Van welke mod (of iets dergelijks) ben je eigenlijk een kloon?
Ik heb die neiging juist bij mensen die ik niet aardig vind.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik zou zoiets alleen voor de gein zeggen tegen iemand die ik goed ken én aardig vind.
En dat heeft ze dan voor de volle 100% aan zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:01 schreef livEliveD het volgende:
Iets zegt me ook dat ze nog heel lang ongelukkig gaat wezen.
Tja soms zitten de genen niet meequote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En dat heeft ze dan voor de volle 100% aan zichzelf te danken.
Wat vind je daar leuk aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:10 schreef kLowJow het volgende:
Wat een leuk gezicht om jullie iemand zo af te zien zeiken.
Ik meen het.
Je weet het natuurlijk nooit.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarschijnlijk is kLowJow een kloon van milagro.
Geen idee. Op de één of andere manier, klopt er iets niet.quote:
Ach, het ligt bij mij ook altijd een beetje aan mijn stemming.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:14 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Geen idee. Op de één of andere manier, klopt er iets niet.
Het komt enigszins gemaakt over, alsof het niet vanuit het hart komt.
Volgende mini-meet in Rotterdam dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:23 schreef kLowJow het volgende:
Maar even serieus.. Ik heb al plannen voor dit weekend.
Ik kom waarschijnlijk nog wel bij je nieuwe huis in de buurt... ik zal er naar zwaaien.
Ik wacht ook al een paar maanden.. Er wordt weinig mail gecheckt. Ik zal eens kijken of ik meer te weten kan komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jammer...
Het Alicey, ik wacht nou al maanden op toegang tot het Keldertje. Zouden ze me vergeten zijn? Of ben ik afgewezen?
Ik weet nog dat ik een keertje op IRC in het keldertje zat...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jammer...
Het Alicey, ik wacht nou al maanden op toegang tot het Keldertje. Zouden ze me vergeten zijn? Of ben ik afgewezen?
Hoe kwam dat dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keertje op IRC in het keldertje zat...
k had gelijk een boze Danny in mijn privé.
Oh, jij hebt ook weer toegang gevraagd?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:24 schreef Alicey het volgende:
Ik wacht ook al een paar maanden.. Er wordt weinig mail gecheckt. Ik zal eens kijken of ik meer te weten kan komen.
Ja. Het heeft echt mijn interesse (Dit moet niemand hier verbazenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ook weer toegang gevraagd?
Ik weet het niet meer zo precies... Het had in ieder geval te maken met het feit dat ik ook in #POL zat, wat op zich al verdacht is? Daarnaast was het geloof ik ook niet zo lang na de lekken-aan-de-krant-van-Tara-geschiedenis.quote:
Datzelfde heb ik. Ik weet tuuk niet precies wat ik daar allemaal aantrefquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
Ja. Het heeft echt mijn interesse (Dit moet niemand hier verbazen), alleen ivm het feit dat ik zelf weinig zal bijdragen heb ik er even over moeten denken..
Ja hoor.. ik ben er vrij regelmatig. Familie-bezoekjes e.d.quote:
Ze was ooit te horen op Fok radioquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:12 schreef Alicey het volgende:
Misschien is milagro wel een cloon van mij.
En? En? En?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:31 schreef livEliveD het volgende:
Ze was ooit te horen op Fok radio
Hmm, apart..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zo precies... Het had in ieder geval te maken met het feit dat ik ook in #POL zat, wat op zich al verdacht is? Daarnaast was het geloof ik ook niet zo lang na de lekken-aan-de-krant-van-Tara-geschiedenis.
In ieder geval, wat ik ook zei... hij bleef het verdacht vinden. Ik kon er wel om lachen. Hij zag een soort POL-complot voor zich geloof ik.
De slingermeet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja hoor.. ik ben er vrij regelmatig. Familie-bezoekjes e.d..
De volgende meet waar ik heen ga zal waarschijnlijk in Groningen zijn, hoop ik.
Dus het lijkt me geen kloon direct. Ik zou alicey haar stem wel herkend hebben in ieder geval.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En? En? En?
Ik bedoelde mee 'hoe was ze?'.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:35 schreef livEliveD het volgende:
Dus het lijkt me geen kloon direct. Ik zou alicey haar stem wel herkend hebben in ieder geval.
je kan toch ook aangeven dat je je adres niet bekend wil maken, en dat je als adres het adres van je advocaat neemt?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, ok. Stel namelijk dat dit verhaal een rechterlijk staartje krijgt, dan wordt het adres waarop je ingeschreven staat bekend. je = natuurlijk Raymond hier.
Werk ze.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga strakjes naar mijn werk.
Weer een mythe armer.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dus het lijkt me geen kloon direct. Ik zou alicey haar stem wel herkend hebben in ieder geval.
Als je zelf de procedure start kun je domicilie bij je advocaat kiezen. Wanneer je echter gedagvaard wordt, dan zal de gerechtsdeurwaarder de gegevens uit de GBA opvragen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan toch ook aangeven dat je je adres niet bekend wil maken, en dat je als adres het adres van je advocaat neemt?
De POL Studentikoze Drink Eet Drink En Blijf Slapen Meet Voor Niet-Studenten En Studenten.quote:
Aha.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De POL Studentikoze Drink Eet Drink En Blijf Slapen Meet Voor Niet-Studenten En Studenten.
Zoiets.
maar als je tussentijds verhuisd, dan kan je wel weer domicilie bij je advocaat kiezenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je zelf de procedure start kun je domicilie bij je advocaat kiezen. Wanneer je echter gedagvaard wordt, dan zal de gerechtsdeurwaarder de gegevens uit de GBA opvragen.
De deurwaarder kan dan ook de gegevens opnieuw opvragen. Wanneer het eventueel op executie aankomt zal de deurwaarder dit sowieso doen. Verder zul je als je zelf procedeert in ieder geval aan de rechtbank je nieuwe adres kenbaar moeten maken. Dit wordt echter niet aan de wederpartij doorgegeven.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar als je tussentijds verhuisd, dan kan je wel weer domicilie bij je advocaat kiezen
Ze vond zichzelf helemaal niet bot. Ze had slechts een direct mening en als je dacht dat ze posten om te flamen dat zat dat tussen je oren. Koude kakbitch zonder leven dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik bedoelde mee 'hoe was ze?'.
ik in Bussum!quote:
voor het WFL-gehaltequote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:34 schreef qu63 het volgende:
Voor het TRUTH-gehalteGrote graancirkelformatie in Engeland
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
voor het WFL-gehalte
Grappenmakers in het graan
graancirkel is in het engels cropcircle (gewascirkel)
het grappige is ook dat in Nederland alleen graancirkels gemaakt worden door aliens. alsof ze weten dat wij het hier een graancirkel noemen en daar rekening mee houden
bron: vrij naar Hans Sibbel
allemaal SPAM zeker?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:30 schreef ReCreative het volgende:
Zo, eventjes 60 mailtjes beantwoord en nog 300 te gaan. Het begint er op te lijken
.
Ik zou een dagtaak hebben aan het antwoorden van 'Nee dank u' op alle hypotheek- en viagra-mailtjesquote:
En borstvergrotingen, penis enlargements, anti-depressiva, Afrikaanse staatshoofden en marketing.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:37 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zou een dagtaak hebben aan het antwoorden van 'Nee dank u' op alle hypotheek- en viagra-mailtjes
Wat die mensen niet beseffen is dat die aliens een samensmelting aangaan met het brein van een slachtoffer om zodoende hun symbolen kenbaar te kunnen maken. Dus een Alien geeft als het ware opdracht om zo'n symbool te maken en dus pakt bv een hollander het gewas dat hem op dat moment het meest logisch lijktquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:41 schreef het_fokschaap het volgende:
voor het WFL-gehalte
Grappenmakers in het graan
Ga je me mailen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:30 schreef ReCreative het volgende:
Zo, eventjes 60 mailtjes beantwoord en nog 300 te gaan. Het begint er op te lijken
.
Jij wil lid worden?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoi!
Wisten jullie dat er momenteel een rechtszaak gaande is tegen de SGP wegens hun weigering om vrouwen als volwaardig lid te aanvaarden?
Dat is toch al langer aan de gang? Is het intussen niet hoger beroep of cassatie?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoi!
Wisten jullie dat er momenteel een rechtszaak gaande is tegen de SGP wegens hun weigering om vrouwen als volwaardig lid te aanvaarden?
Nou, ik las vandaag in de Opzij (jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:42 schreef Alicey het volgende:
Dat is toch al langer aan de gang? Is het intussen niet hoger beroep of cassatie?
Hmm een kort geding tegen de SGP en De Staat inderdaad. Vreemd, ik dacht er een jaar terug o.i.d. ook al van gehoord te hebben...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik las vandaag in de Opzij (ja) dat het proces op 2 juni was begonnen.
Ik ben er niet bekend mee. Het zou me echter niets verbazen als het op basis van progesteron werkt.quote:
En watvoor effect zou dat op je lichaam hebben, naast het eventueel vergroten van de borstomvang?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben er niet bekend mee. Het zou me echter niets verbazen als het op basis van progesteron werkt.
Progesteron is een zwangerschapshormoon, en kan daarmee dus alle "bijwerkingen" van een zwangerschap opleveren, w.o. vermoeidheid, light high zijn, misselijkheid etc.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En watvoor effect zou dat op je lichaam hebben, naast het eventueel vergroten van de borstomvang?
Verstrooidheid, totaal gebrek aan interessse in alles wat er om je heen gebeurtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Progesteron is een zwangerschapshormoon, en kan daarmee dus alle "bijwerkingen" van een zwangerschap opleveren, w.o. vermoeidheid, light high zijn, misselijkheid etc.
Er zijn al eerder zaken geweest. De laatste keer oordeelde de rechter dat de aanklager geen belanghebbende was. Nu zijn het een aantal belangeorganisaties die de zaak aanspannen. Dat heb ik tenminste begrepen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:55 schreef Alicey het volgende:
Hmm een kort geding tegen de SGP en De Staat inderdaad. Vreemd, ik dacht er een jaar terug o.i.d. ook al van gehoord te hebben...
http://www.clara-wichmann(...)1_sgprechtszaak.html
Ah, ok. Er is eerder dus een strafzaak geweest..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zijn al eerder zaken geweest. De laatste keer oordeelde de rechter dat de aanklager geen belanghebbende was. Nu zijn het een aantal belangeorganisaties die de zaak aanspannen. Dat heb ik tenminste begrepen.
Cool, nog met hem gesproken?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:23 schreef qu63 het volgende:
Ik kwam trouwens vanmiddag Midas Dekkers nog tegen!
Kende je 'm nog niet? Ik vind 'm helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:00 schreef Reya het volgende:
The Brick Testament is trouwens erg leuk
* Reya heeft Genesis en Exodus nu gezien
Ik rijd er wel even langs ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:05 schreef qu63 het volgende:
Zijn er mensen die morgen via Schiphol reizen??
Nope, hij liep aan de overkant en liep heel krom voorover, heel zieligquote:
Lekker koesequote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, ik ga straks naar bed. Morgen is het vroeg meetdag!
past wel bij hem eigsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nope, hij liep aan de overkant en liep heel krom voorover, heel zielig
Neequote:
Miss_knappe_slyquote:
Morgen alquote:
je stoppoging is mislukt? Jammer hoor!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Morgen alIk ga naar de afterparty. Ik rook ook weer. En veel
![]()
Verder druk, druk, druk
Pssst, ff meiden onder elkaar (), hoe'st met de lover?
![]()
En toen sprak Anakin: "Vooruit dan maar, ik probeer die duistere zijde wel even uit."quote:Supreme Chancellor: The Dark Side of the Force is the pathway to many abilities some consider to be unnatural.
Anakin Skywalker: Is it possible to learn this power?
Supreme Chancellor: Not from a Jedi.
Ik weet hoe moeilijk het is. Waarom begon je eigenlijk weer? Wat was de reden?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:11 schreef miss_sly het volgende:
de lover is boos en teleurgesteld over het roken
ASO!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Damn, ik onderbreek een meidenonderonsje. Mea culpa.
Huh ja hij ging nogal snel om. Echt een eigen mening had ie niet echt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
En toen sprak Anakin: "Vooruit dan maar, ik probeer die duistere zijde wel even uit."
je mag wel gezellig meebabbelen met het meidenkransjequote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Damn, ik onderbreek een meidenonderonsje. Mea culpa.
Ik weet het niet, had er al een paar weken behoefte aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik weet hoe moeilijk het is. Waarom begon je eigenlijk weer? Wat was de reden?
komt het door je dipje ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
je stoppoging is mislukt? Jammer hoor!
Ik na 5,5 jaar ook...then again, dat zijn toch 5,5 gezonde jaren geweest en misschien rook ik maar effies
de lover is boos en teleurgesteld over het roken
rookt jouw vriendin (jehebt toch een vriendin he?)?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik weet hoe moeilijk het is. Waarom begon je eigenlijk weer? Wat was de reden?
Schaapjequote:
Missquote:
nou ja, misschien ben je weer van het roken af tegelijk met je dipje...quote:Zonder dipje had ik het vast kunnen tegenhouden. Ik heb er immers 5,5 jaar geen moeite mee gehad.
Och, wel okay. Slaapproblemen op een goede manier, ik word tot zover namelijk niet echt moe of zo. Ik slaap gewoon bizar weinig (wat heel vreemd is voor iemand die een bijna grenzeloos vermogen tot slapen heeft).quote:
Ja, wat mij betreft een gemiste kans. Ze hadden best een uur van de film aan de brute en snode manipulatie van Anakin mogen besteden. Die paar ruimte- en lichtzwaardgevechten minder had niemand (van oordeel) gemist.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Huh ja hij ging nogal snel om. Echt een eigen mening had ie niet echt.
Hoi! Dan beloof ik dat ik mijn feminiene kant zal aanspreken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
je mag wel gezellig meebabbelen met het meidekransje
Het is ook niet zo dat ik weer net zo rook als toen, en misschien stop ik ook wel heel binnenkort.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Miss
[..]
nou ja, misschien ben je weer van het roken af tegelijk met je dipje...
Ow, dat mag ik graag zienquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:20 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hoi! Dan beloof ik dat ik mijn feminiene kant zal aanspreken.
Damn, wat heb ik nu weer beloofd. Ik heb namelijk niet zo'n ontwikkelde vrouwelijke kant naast het feit dat ik cremespoeling gebruik en de nieuwe Mini een leuke auto vind (hoewel ik morele bezwaren heb tegen retro-ontwerpen die volledig voorbij gaan aan de doelgroep van het orginele ontwerp).quote:
Ik vind de nieuwe Mini ook erg leukquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Damn, wat heb ik nu weer beloofd. Ik heb namelijk niet zo'n ontwikkelde vrouwelijke kant naast het feit dat ik cremespoeling gebruik en de nieuwe Mini een leuke auto vind (hoewel ik morele bezwaren heb tegen retro-ontwerpen die volledig voorbij gaan aan de doelgroep van het orginele ontwerp).
metrosexueel !quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:27 schreef miss_sly het volgende:
Wat is een ontwikkelde vrouwelijke kant bij een man volgens jou (behalve wat je noemde)?
welterustenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
Há! Komisch, ik heb de hele dag al de afwijking dat ik ergens kom binnenvallen of mezelf aanmeld en dat dan enkele momenten blijkt dat ik iets anders moet gaan doen. Dus bij deze, ik ga iets anders doen. Welterusten voor zij die gaan slapen en mijn vriendelijke groeten aan een ieder.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:26 schreef kLowJow het volgende:
Mijn nieuwe koelkast is groot.
Geen idee. Eigenlijk ben ik stiekem van mening dat de verschillen niet zo heel groot zijn en grotendeels cultureel bepaald worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:27 schreef miss_sly het volgende:
Wat is een ontwikkelde vrouwelijke kant bij een man volgens jou (behalve wat je noemde)?
dubbeldeurs met zo'n ijsding ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:26 schreef kLowJow het volgende:
Mijn nieuwe koelkast is groot.
doeidoeiquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
Há! Komisch, ik heb de hele dag al de afwijking dat ik ergens kom binnenvallen of mezelf aanmeld en dat dan enkele momenten blijkt dat ik iets anders moet gaan doen. Dus bij deze, ik ga iets anders doen. Welterusten voor zij die gaan slapen en mijn vriendelijke groeten aan een ieder.
Heerlijk vaag begripquote:
Nee. Koel-vries combinatie. En groot. Zal ik er een topic over openen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dubbeldeurs met zo'n ijsding ?
Ik vind dat absoluut een eigen topic waardquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee. Koel-vries combinatie. En groot. Zal ik er een topic over openen?
Eens denken.. ga ik voor LIF, CUL of GAD...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat absoluut een eigen topic waard
vooral omdat ie zo groot is
crossposten van een topic?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Eens denken.. ga ik voor LIF, CUL of GAD...
Ik kan er natuurlijk drie openen.quote:
Ja al best wel lang. Als ik rook dan rookt zei ook en soms doen we een gezamenlijke stoppogingquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:17 schreef miss_sly het volgende:
rookt jouw vriendin (jehebt toch een vriendin he?)?
ja!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik kan er natuurlijk drie openen.
CUL >> Wat heb jij allemaal in je koelkast? -> Ik nog bijna niets.. want hij is nieuw en mocht pas zoeven aangezet worden.
LIF >> Wat vind jij nou een trendy koelkast? -> Mijn nieuwe koelkast is wit en groot...
GAD >> Welke leuke gadgets zijn er op/in jouw koelkast te vinden? -> Mijn grote witte koelkast heeft een aprt laadje voor ijsblokjes.
Dat scheelt!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja al best wel lang. Als ik rook dan rookt zei ook en soms doen we een gezamenlijke stoppoging![]()
Duidelijk truth -> Apparaat is bezeten. Ik voel een koude plek!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:37 schreef kLowJow het volgende:
Ik kan er natuurlijk drie openen.
CUL >> Wat heb jij allemaal in je koelkast? -> Ik nog bijna niets.. want hij is nieuw en mocht pas zoeven aangezet worden.
LIF >> Wat vind jij nou een trendy koelkast? -> Mijn nieuwe koelkast is wit en groot...
GAD >> Welke leuke gadgets zijn er op/in jouw koelkast te vinden? -> Mijn grote witte koelkast heeft een aprt laadje voor ijsblokjes.
Jij komt ook?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:40 schreef het_fokschaap het volgende:welterusten. tot morgen voor degenen die naar de meet komen !
Truste schaapjequote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:40 schreef het_fokschaap het volgende:welterusten. tot morgen voor degenen die naar de meet komen !
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Duidelijk truth -> Apparaat is bezeten. Ik voel een koude plek!
Mja roken is ook kut maar hij moet het wel kunnen begrijpen van jouw kant. Over een waterpijp gesproken, ik gooi ff een koker in de hens. Als ik raar ga posten dan weet je waaromquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:39 schreef miss_sly het volgende:
Dat scheelt!
Mijn vriend heeft nooit gerookt en is principieel tegen; hij wilde niet eens de waterpijp proberen op vakantie, omdat er tabak bij komt kijken
Hij is dus niet happy.
Hoelang heb je eigenlijk met het lekkere ding?quote:
Hij begrijpt er helemaal niets van. Hij is ook zo iemand met een ijzeren zelfdiscipline, en als ik iets niet heb is het zelfdisciplinequote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja roken is ook kut maar hij moet het wel kunnen begrijpen van jouw kant. Over een waterpijp gesproken, ik gooi ff een koker in de hens. Als ik raar ga posten dan weet je waarom
het lekkere ding? mijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoelang heb je eigenlijk met het lekkere ding?![]()
Ik in oktober 6 jaar. Je bent toch niet mijn vriendin heh die stiekem een account heeft aangemaaktquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:44 schreef miss_sly het volgende:
het lekkere ding? mijnbedoel je?
bijna 6 jaar.
Nee, want ik in juli. Als wel, dan ben jij de datum vergetenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik in oktober 6 jaar. Je bent toch niet mijn vriendin heh die stiekem een account heeft aangemaakt![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:55 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, bedtijd!
truste voor wie het nog leest
Waterpijp eigenlijk nooit op. Gewoon blowen wordt ik niet echt meer vrolijk van, dus een waterpijp zal ook wel niets zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja roken is ook kut maar hij moet het wel kunnen begrijpen van jouw kant. Over een waterpijp gesproken, ik gooi ff een koker in de hens. Als ik raar ga posten dan weet je waarom
Niet zo?quote:
Niet bijzonder nee, hoewel niet slecht. Een beetje een hoop dingen die door mijn hoofd spookten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet zo?
Ik ook niet, maar dat heb ik al langer en ik wen eraanHeb ook steeds minder slaap nodig, lijkt het.
Dan wordt slapen niet gemakkelijker neequote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet bijzonder nee, hoewel niet slecht. Een beetje een hoop dingen die door mijn hoofd spookten.
Nee, vooral niet als je half wakker bent, maar nog net te wakker om jezelf lekker in slaap te laten vallen.. Je voelt je wegzakken, je voelt je spieren verlammen, en op het moment dat ik dan weinig weg ben voel ik weer ergens jeuk, en probeer ik dus te krabben en gaat het weer omgekeerd enzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan wordt slapen niet gemakkelijker nee
Ik ben sinds een jaar of 8 ofzo een slechte slaper, kort, licht, telkens wakker worden. Dat went
Maar als je in gedachten met van alles bezig bent, wordt het niet beter!
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, vooral niet als je half wakker bent, maar nog net te wakker om jezelf lekker in slaap te laten vallen.. Je voelt je wegzakken, je voelt je spieren verlammen, en op het moment dat ik dan weinig weg ben voel ik weer ergens jeuk, en probeer ik dus te krabben en gaat het weer omgekeerd enzo.
Ik heb er wel zin aan ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
shit is dat he?
Heb je al zin in de meet?
Alice, wil jij Geerts of mij even je nummer mailen? We komen waarschijnlijk alleen op de aftermeet.quote:
Als jij je e-mail-adres neerzet stuur ik je mijn nummer.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:59 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Alice, wil jij Geerts of mij even je nummer mailen? We komen waarschijnlijk alleen op de aftermeet.
Maar dan willen we wel weten wàààr en hoe lààt en zo.
----quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:00 schreef Alicey het volgende:
Als jij je e-mail-adres neerzet stuur ik je mijn nummer.
Waarschijnlijk is de wanneer na het omniversum, en de waar is een eetcafe of restaurant in Den Haag. Wil je ook komen op de aftermeet? Mail me dan even je telefoonnummer.quote:
Ik wil wel, eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de wanneer na het omniversum, en de waar is een eetcafe of restaurant in Den Haag. Wil je ook komen op de aftermeet? Mail me dan even je telefoonnummer.
Mail me anders nu evenje telefoonnummer, want ik ben straks ook weg. Ik mail je ook mijn nummer, dan kun je komen als je zin en tijd hebt, en kan ik je laten weten waar we precies zitten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil wel, eigenlijk.
zucht
denk
ik twijfel nog...
Gewoon komen hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil wel, eigenlijk.
zucht
denk
ik twijfel nog...
quote:
We hebben nog wel even contact vanmiddag.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga ontzettend denken of het te regelen is
Is goed!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
We hebben nog wel even contact vanmiddag.
Ik weet niet precies hoe laat, ik weet niet hoe lang de voorstelling duurt? Pak hem echter beet op 15:00-16:00 afgelopen..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is goed!
Hoe laat is dat Omniversum afgelopen?
RC en Geartsjuh, hoe laat gaan jullie?
Weten we nog niet, maar waarschijnlijk zo tegen de avond. Dat we mee mogen eten, zeg maarquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:28 schreef miss_sly het volgende:
Is goed!
Hoe laat is dat Omniversum afgelopen?
RC en Geartsjuh, hoe laat gaan jullie?
jaja, mee eten had ik ook aan zitten denken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:05 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Weten we nog niet, maar waarschijnlijk zo tegen de avond. Dat we mee mogen eten, zeg maar. Onder alle voorbehoud.
schaapjequote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:21 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben eerder weggegaan omdat ik een dubbele afspraak had. XBOXen met collega's. En ik sta laatste !
geeft niet hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Sorry.. wat ben ik toch een slecht gezelschap.
Ben ook tv aan het kijken...
[afbeelding]
Trustequote:Op zondag 12 juni 2005 03:20 schreef Alicey het volgende:
Voor de verandering ben ik van degenen die het laatst vertrekken eens het eerst thuis!
Het was erg leuk en gezellig!
Schorpioen en livEliveD ook nog wel thuis (Jullie waren al in de trein op Den Haag CS).
* Alicey nu slapen, dus tot morgen allemaal!![]()
Yupquote:Op zondag 12 juni 2005 03:20 schreef Alicey het volgende:
Schorpioen en livEliveD ook nog wel thuis (Jullie waren al in de trein op Den Haag CS).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |