Ik vind van welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En was Haus net zo lief en aardig als 'ie lijkt?
Ik heb hem gezien intussen, vanavond krijg je feedback.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, ik had 'm naar je werkadres gestuurd, stuur ik 'm ook nog even naar je thuisadres.
Ow, is dit WFL?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:31 schreef Alicey het volgende:
In WFL kan alles, van ONZ tot WGR en van TRU tot WFL.
Graag gedaan Lupa.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Al vast héél veel bedankt voor de hulp Alicey!
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:29 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik vind van wel. Toffe gozer hoor. Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken
.
Ja, best wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sjéézus wat is die milagro soms altijd infantiel en irritant.
Vandaar dat je me zo kinderlijk behandelt de laatste tijd?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je dat het kunnen zien van notes best een positief effect heeft op mij? Ik kan mensen dan met een gerust hart ineens niet meer serieus nemen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:52 schreef Alicey het volgende:
Vandaar dat je me zo kinderlijk behandelt de laatste tijd?
Was een grapske met een heel kleine kern van waarheid Lupa.quote:
Waar zit die bejaarde snol (ja ik heb er zin inquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sjéézus wat is die milagro soms infantiel en irritant.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
Was een grapske met een heel kleine kern van waarheid Lupa.
Yep.quote:Maar notes lezen maakt het inderdaad efficienter om te beslissen of je iemand links wil laten liggen.
We willen wel linkjes zien natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waar zit die bejaarde snol (ja ik heb er zin in) nu weer te posten dan?
Je kunt alleen notes die je zelf zet verwijderen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:55 schreef kLowJow het volgende:
Worden notes die je zelf zet niet meegeteld, of misschien door iemand anders weer verwijderd?
Mysterieuze 'piano man' (deel II)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:55 schreef livEliveD het volgende:
Waar zit die bejaarde snol (ja ik heb er zin in) nu weer te posten dan?
Ze is aan een beurt toe, maar niemand zal er wel zin in hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mysterieuze 'piano man' (deel II)
Ze denkt dat ze vreselijk lollig is.
Nouja.. dat is ook niet helemaal waar. Ik zie bijvoorbeeld dat ik maar één note heb. Toch had ik er eerst twee, deze tweede note heb ik nooit verwijderd, maar is toch verdwenen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt alleen notes die je zelf zet verwijderen.
Ja zeker lachen. Ha ha haquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mysterieuze 'piano man' (deel II)
Ze denkt dat ze vreselijk lollig is.
Was het een note die je zelf had gezet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nouja.. dat is ook niet helemaal waar. Ik zie bijvoorbeeld dat ik maar één note heb. Toch had ik er eerst twee, deze tweede note heb ik nooit verwijderd, maar is toch verdwenen.
Die is grof, zoiets zou IK zelfs niet eens zeggen!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:57 schreef Alicey het volgende:
Ze is aan een beurt toe, maar niemand zal er wel zin in hebben.
Ik blijf er in vandaag![]()
Jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was het een note die je zelf had gezet?
Van welke mod (of iets dergelijks) ben je eigenlijk een kloon?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:58 schreef kLowJow het volgende:
Nouja.. dat is ook niet helemaal waar. Ik zie bijvoorbeeld dat ik maar één note heb. Toch had ik er eerst twee, deze tweede note heb ik nooit verwijderd, maar is toch verdwenen.
Serieus?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die is grof, zoiets zou IK zelfs niet eens zeggen!
Dat laatste weet ik niet, maar het zou denk ik best zo kunnen zijn.quote:Is zij dat eik zelf in die avatar?
Ja, best wel. Ik zou zoiets alleen voor de gein zeggen tegen iemand die ik goed ken én aardig vind.quote:
Volgens mij sla je hier echt de spijker op de kop. Let's face it: Ze werft in R&P op zoek naar mensen die ze uit de tent kan lokken terwijl ze zelf, zover ik weet, voor geen meter een relatie kan hebben. Ergens is het gewoon heel zielig om een 42 jarige oude vrijster te zien die haar eigen onkunde afreageert op Fok. Iets zegt me ook dat ze nog heel lang ongelukkig gaat wezen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:57 schreef Alicey het volgende:
Ze is aan een beurt toe, maar niemand zal er wel zin in hebben.
Ik ben de enige actieve account waarmee ik post.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Van welke mod (of iets dergelijks) ben je eigenlijk een kloon?
Ik heb die neiging juist bij mensen die ik niet aardig vind.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik zou zoiets alleen voor de gein zeggen tegen iemand die ik goed ken én aardig vind.
En dat heeft ze dan voor de volle 100% aan zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:01 schreef livEliveD het volgende:
Iets zegt me ook dat ze nog heel lang ongelukkig gaat wezen.
Tja soms zitten de genen niet meequote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En dat heeft ze dan voor de volle 100% aan zichzelf te danken.
Wat vind je daar leuk aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:10 schreef kLowJow het volgende:
Wat een leuk gezicht om jullie iemand zo af te zien zeiken.
Ik meen het.
Je weet het natuurlijk nooit.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarschijnlijk is kLowJow een kloon van milagro.
Geen idee. Op de één of andere manier, klopt er iets niet.quote:
Ach, het ligt bij mij ook altijd een beetje aan mijn stemming.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:14 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Geen idee. Op de één of andere manier, klopt er iets niet.
Het komt enigszins gemaakt over, alsof het niet vanuit het hart komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |