Die was ook leuk.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:16 schreef Bupatih het volgende:
Mijn TT:
ShowChat #298 kijkt naar TelSell-belspel-dellen.
Doeshkaquote:Op maandag 9 mei 2005 11:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ik vond haar vroeger altijd heel erg leuk..
Doesjka ofzo?!?!? die andere was ook wel gezellie, die Limbo'er die later ff in ONM zat...quote:Op maandag 9 mei 2005 11:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ik vond haar vroeger altijd heel erg leuk..
Ja Stellaquote:Op maandag 9 mei 2005 11:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
Doesjka ofzo?!?!? die andere was ook wel gezellie, die Limbo'er die later ff in ONM zat...
bij Lijn4 hadden ze op een gegeven moment de vervelendste van allemaal: Gaby..
waarom wéét ik dit allemaal?!?!?
quote:Op maandag 9 mei 2005 11:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding].
.
.
Ik zal nooit vergeten dat ze op TV tijdens een belspel heeft gezegd dat ze bij een tankstation in de bosjes heeft staat kakken en dat ze toen met haar kont in de brandnetels was gevallen..
En ik die bende maar opruimen. Alsof ik niks te doen heb bij die pomp!quote:Op maandag 9 mei 2005 11:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding].
.
.
Ik zal nooit vergeten dat ze op TV tijdens een belspel heeft gezegd dat ze bij een tankstation in de bosjes heeft staat kakken en dat ze toen met haar kont in de brandnetels was gevallen..
Hoevaak krijg je opmerkingen als: "Euj schatje, mag ik jou ff volpompeujh?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:23 schreef Skaai het volgende:
En ik die bende maar opruimen. Alsof ik niks te doen heb bij die pomp!
Die opmerkingen krijg ik nooit.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoevaak krijg je opmerkingen als: "Euj schatje, mag ik jou ff volpompeujh?."
ai nu moest ik toch heel hard lachen terwijl ik hier stiekem op 't werk zit te fok!ken...quote:Op maandag 9 mei 2005 11:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding].
.
.
Hmm.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:25 schreef Skaai het volgende:
Die opmerkingen krijg ik nooit.
Simple minded hequote:
Ja, brrrrrr.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:25 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Deze is werkelijk verschrikkelijk
En nu weer afstuderen
Ik ben wel een keer mee uitgevraagd. En zo'n neger met gouden bling bling tanden 'Eh wanneer kan ik je een keer uitnodigen voor een bioscoopje?'quote:
En, hoe was de film?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:27 schreef Skaai het volgende:
Ik ben wel een keer mee uitgevraagd. En zo'n neger met gouden bling bling tanden 'Eh wanneer kan ik je een keer uitnodigen voor een bioscoopje?'
En jij denkt dat ik met zo'n typ naar de film ga?quote:
Bah bahquote:Op maandag 9 mei 2005 11:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding].
.
.
Niet als ik in je lijst staquote:Op maandag 9 mei 2005 12:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, dat was een uitzondering.
Ik haat het nog steeds
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:14 schreef Skaai het volgende:
Doei!
Jawel, maar met gmail kun je je ook aanmelden bij MSN (als je tenminste een .net-passport hebt aangemaakt)quote:
Onzin, ze ziet er leuk uit maar het is gewoon de zoveelste beldoos. Dat zie jij toch ook wel? niet dus....quote:mark_03 - maandag 9 mei 2005 @ 10:55
Nee, maar zij is niet zo... daarom is ze zo leuk. Kijk dat programma maar s van d'r... totaal anders dan al die andere beldozen
Zo knap is ze nou ook weer niet... maar gewoon een leuk dingquote:Op maandag 9 mei 2005 13:32 schreef Dada het volgende:
[..]
Onzin, ze ziet er leuk uit maar het is gewoon de zoveelste beldoos. Dat zie jij toch ook wel? niet dus....![]()
Ik zei ze ziet er leuk uit, daar overdrijf ik toch niet?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:02 schreef mark_03 het volgende:
Zo knap is ze nou ook weer niet... maar gewoon een leuk ding
Echt een dag waar op niks boeiends gebeurd he ..quote:Op maandag 9 mei 2005 14:04 schreef babette21 het volgende:
waarom kruipt deze dag zo traag voorbij....???
nou ik heb op zich wel veel gedaan, maar de tijd schiet niet op...quote:Op maandag 9 mei 2005 14:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Echt een dag waar op niks boeiends gebeurd he ..
scriptie kopen?!?!?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef toetatoet het volgende:
ik word helemaal gek....KUT afstuderen!!!!!!!
Same herequote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef toetatoet het volgende:
Dat is wel zo saai alleen dat bruine witte papier alleen al waar het op staatquote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef Bupatih het volgende:
En vooral oude examens oefenen. [afbeelding]
Ik was al gek.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef toetatoet het volgende:
waarom niet dan?! lijkt mij dat je voor 'n onderwerp kiest dat je op zich enigszins boeit, dus inhoudelijk kan het geen drama zijn. daarnaast heb je inmiddels geen college's meer oftewel altijd vrij... het enige dat je nodig hebt is 'n beetje discipline of zo af en toe 's wat te doen....quote:
Heee ik mocht 'm toch al kopen?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
hechtingsproblematiek bij adoptiekinderen.... wat biedt je?!??![]()
jaaaa daar heb ik niks aanquote:Op maandag 9 mei 2005 14:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, je moet 't gewoon ff ombuigen zodat t bij je studie past.... wat doe je voor opleiding?quote:
ik ook... maar tóch aan het werk... ben echt wel 'n bikkelquote:
Ik ook aan het werk, wij zijn volhoudersquote:Op maandag 9 mei 2005 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook... maar tóch aan het werk... ben echt wel 'n bikkel
ik lul misschien 'n beetje veel, maar ik ben mezelf wakker aan het houden...
hm jij bent 18- he....?? da's wel in de doelgroepquote:Op maandag 9 mei 2005 14:51 schreef bar_rel het volgende:
Babette ik heb een sessie nodig kik ben depressief![]()
Ja ik ben 18..quote:Op maandag 9 mei 2005 14:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm jij bent 18- he....?? da's wel in de doelgroep
ik heb zo al 'n screening maar misschien kan ik je daarna nog even te woord staan?!
Ik heb al 2,5 uur hard geleerd vandaag. Nu even pauze en dan ga ik zo weer verder.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:31 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben al aan het leren, maar het is zo saai![]()
![]()
![]()
Ey dat is wel inter ik ken een meisje met adoptie ouders die het nog al zwaar heeft.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
oké vertel 't maar [tenzij je 'n drugs-smokkelende-moeder heb, want die heb ik net al gehad]quote:Op maandag 9 mei 2005 15:01 schreef bar_rel het volgende:
Ja ik ben 18..
Oké, nou dat zou wel fijn zijn!
Ja is goed, anders stuur ik wel een emailtje want dan leest niet iedereen het hier!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:26 schreef babette21 het volgende:
ik was al uitgelogd want ik sta inmiddels op het punt om over m'n nek te gaan - no shit - en verlang hevig naar m'n bed... maar goed, ik ben ook weer niet zo'n draak om 'm nu zomaar weer te peren!! ik neem teminste aan dat je me niet loopt te fucken... dusssss ik kom laters weer even buurten en dan ben ik één en al oor [ ja ook buiten kantoortijden] en omdat jij het bent mag je ook mailen: archiefonm@yahoo.com
Succes!quote:Op maandag 9 mei 2005 17:52 schreef BVO het volgende:
Dank je! Tweede keer.. en zenuwachtig.. nu al...
Maja.. ik zie wel..
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:52 schreef BVO het volgende:
Dank je! Tweede keer.. en zenuwachtig.. nu al...
Maja.. ik zie wel..
Rottijdquote:Op maandag 9 mei 2005 18:11 schreef BVO het volgende:
Dank je..
Zometeen om 19:00, morgenochtend nog les om 7:45 en dan om 8:55 examen.
Ik had 'm pas de derde keer. Eerste keer om 8:00, gewoon slecht geredenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:13 schreef BVO het volgende:
Ja.. Vroeg, net wakker, druk.... maja, vorige keer was het om 11:40 (erg relaxede tijd) maar toen zakte ik.
.
Oeh anders kijk je even norsquote:Op maandag 9 mei 2005 18:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook Sandra Bernhardt wenst je veel succes, Bob!
[afbeelding]
"Good luck, Bobby!"
Oké.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Karakteristieke kop, noemen ze dat..
quote:Op maandag 9 mei 2005 18:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook Sandra Bernhardt wenst je veel succes, Bob!
[afbeelding]
"Good luck, Bobby!"
quote:Op maandag 9 mei 2005 18:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
ShowChat heeft veel mooiere babes..
[/BVO]
quote:Op maandag 9 mei 2005 18:42 schreef BVO het volgende:
Zo dan..
http://webdisk.planet.nl/(...)Links/hfda_0011b.jpg
Uhm, nou ze hoort pas over een paar weken wat het nou is... Dus ja, nerveus hequote:Op maandag 9 mei 2005 18:57 schreef Svensational het volgende:
Hee Z. hoe gaat het met je nichtje?
Ik mag van Airelle geen Wytske meer posten, maar dit was weer typisch zo'n post-een-Wytske-foto-momentquote:
Share the horrorquote:
Ik de chocola en zij mijn blonde honing.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:09 schreef Bupatih het volgende:
Nou, vooruit. Voor deze ene keer:
[afbeelding]
En nou niet meer zeuren
Was het een Duitser?quote:Op maandag 9 mei 2005 20:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Een of ander kerel kwam net bij ons en beweerde dat wij zijn fiets hadden gejat , Is gewoon een fiets die als 20 jaar van mijn oma was![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:09 schreef Bupatih het volgende:
Nou, vooruit. Voor deze ene keer:
[afbeelding]
En nou niet meer zeuren
Mijn arm moet eraf.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:28 schreef Svensational het volgende:
Skaai, hoe ging het in het ziekenhuis?
Ik loop dus folders met mijn ouders , Gelukkig mag ik over een paar weken stoppenquote:Op maandag 9 mei 2005 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Was het een Duitser?
Oh wacht... Andersom juist
Ik was serieusquote:
Maar verder ging het goed. De dokter checkte de bult even en ik heb 27 mei nog wel een MRI scan. Hij was er best positief over, vond dat het er goed uitzag en dat de bult goed voelde. Maar we nemen wel 't zekere voor 't onzekere.quote:
I know, lief. Slip of the tonguequote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik loop dus folders met mijn ouders ,
Nopequote:Op maandag 9 mei 2005 20:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
zat jij vandaag in Man bijt Hond?!?!?!
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
zat jij vandaag in Man bijt Hond?!?!?!
* Skaai smeertquote:
Jaquote:Op maandag 9 mei 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
hebbie 't ook gezien? dat joch met die folders?!
Bedankt.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik mag van Airelle geen Wytske meer posten, maar dit was weer typisch zo'n post-een-Wytske-foto-moment
Wat heb ik een hekel aan die kop van d'r (Christine dan he)
Was toch niet tegen jou meisiequote:
geweldig he... de mensen die boulevard kijken weten niet wat ze missenquote:
Ik ga in september afstuderen.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Was toch niet tegen jou meisie![]()
Al een besluit genomen over je studie?
heel goed, afhaken met eindstreep in zicht is natuurlijk voor losers...quote:Op maandag 9 mei 2005 20:57 schreef Christine het volgende:
Ik ga in september afstuderen.
Uitstel. En ik ga morgen op school praten over het onderwerp, of ik misschien dan wél een leuk onderwerp kan bedenkenquote:
Ik heb die fout NOG STEEDS NIET uit m'n balansquote:
Is zo... dat hele afhaken-idee had ik ook gekregen tijdens een hysterische huilbui..quote:Op maandag 9 mei 2005 21:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
heel goed, afhaken met eindstreep in zicht is natuurlijk voor losers...![]()
retroquote:Op maandag 9 mei 2005 21:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja man, zwart/wit is helemaal tha bomb.....![]()
![]()
Nee, hij gaat i.e.g. bewegenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
neem je er dan één die niet beweegt!??
daar hebben ze:quote:Op maandag 9 mei 2005 21:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
neem je er dan één die niet beweegt!??
Of de Esc-toets.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
daar hebben ze: [afbeelding] voor uitgevonden.
had je me dat niet 'n jaar eerder kunnen vertellen?!?!? wat 'n heerlijke rust......quote:Op maandag 9 mei 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
Of de Esc-toets.
Omaquote:Op maandag 9 mei 2005 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
had je me dat niet 'n jaar eerder kunnen vertellen?!?!? wat 'n heerlijke rust......![]()
nee "zus" was het...quote:
Oh oke.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee "zus" was het...
ik verwachtte een "oud wijf" naar m'n kop te krijgen, oma komt aardig in de buurt haha
Ja.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:52 schreef babette21 het volgende:
zekers.... zo'n familieband kan ook wel wat hebben
zo en nu ga ik ff chillen...................
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
had je me dat niet 'n jaar eerder kunnen vertellen?!?!? wat 'n heerlijke rust......![]()
Oeh! Spannund!quote:Op maandag 9 mei 2005 22:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben er ook. Nog. Half. Morgen vroeg er uit voor sollicitatiedag.
Valt mee, 7:30 weg hier.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:27 schreef Auticia het volgende:
Succes morgen, QyRoZ!.
Je hoeft toch niet zo achterlijk vroeg?!
Pim.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
(Mazzel)Tof!
Ik steek dan ook wel een kaarsje voor jou op.. Ik ben toch bezig.
* Skaai slaps Svensational around a bit with a large troutquote:
Ik ook van jouquote:Op maandag 9 mei 2005 23:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
* Skaai slaps Svensational around a bit with a large trout
Ik weet het schat.quote:
huh die zat er toch ook bij? met 'n rooie trui..... [zonder lang haar... hij was zo moe aan 't eind]quote:
ow tof man, ben echt heel erg benieuwd!!quote:Op maandag 9 mei 2005 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeff ligt klaar, Babette, maar de envelop is er nog niet. Ik denk dat 'ie morgen of overmorgen komt, en dan race ik meteen naar de brievenbus om 'm op te sturen.
neee Daan was toch in de gletcher gevalllen?!? nou moe.... ff de site checken hahaquote:Op maandag 9 mei 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik snap emJe probeert angstvallig de naam "Daan" te mijden dus gebruik je 1 van je ONM-helden
!
* Tranceptor geeft Zowiee een knufquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:13 schreef ZOWIEE het volgende:
Goedemorgen, dag begint lekker met een bus die niet op komt dagen
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sowwi van gister,
we got the world, you've got the space
![]()
Succes schatje, gaat helemaal goedkomen zolang je je Freedent White-smile ophoudtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik sheets maken voor mnpresentatie:{
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Succes schatje, gaat helemaal goedkomen zolang je je Freedent White-smile ophoudt
I just can't help this feeling inside,
Like a vu hu hurgin...touched for the very first time
Je kan em aardig moet ik zeggen, wacht ik probeer hem ook even...quote:
Naaaa, dat kan beter hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kan em aardig moet ik zeggen, wacht ik probeer hem ook even...
Hoe vind je die van mij? Overtuigend?
miss you![]()
Zoenen!Zoenen!Zoenen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Naaaa, dat kan beter hoor![]()
Hou eens op met me afleiden![]()
Ik word al bangquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zoenen!Zoenen!Zoenen!![]()
![]()
Ok ik zal je met rust laten
* Tranceptor mompelt wat over vrijdag...
moet jij eens opletten
![]()
*aan kraag pakt en de kamer uitstuurt*quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:37 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben stiekem aan het FOkfkken!!!!!!!!!!!!
Heb je nog een kamertje over of was dat geen uitnodiging?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Heb je nog een kamertje over of was dat geen uitnodiging?![]()
![]()
bar_rels kamer is vrijquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Heb je even voor mij?
Maak wat tijd voor me vrij...
![]()
![]()
Is dat Timbob links?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:30 schreef ZOWIEE het volgende:
Mag deze foto voortaan in de OP?
Kan heus nog wel iets bij namelijk![]()
[afbeelding]
Noord-Scharwoude hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Speciaal overgevlogen uit de buurt van Heerhugowaard
gezellig als ze op visite komenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wilde je woonplaats niet weggeven aan rabiate ShowChatstalkers...![]()
Ook ik heb hem meerdere keren langs zien komen? Wie gebruikt zijn username?quote:
Yep, ineens zonder uitlegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:02 schreef Zhenar het volgende:
Aangezien ik nog steeds geen internet heb, mis ik nogal veel hier. Vandaar even een vraagje: heb ik de miraculeuze terugkeer van Dada gemist?!?!?!?!Ik meende hem toch echt ergens in het SC-meet Topic te zien...!
Is he... alive?!
Jammer man ... Cap Gemini was het toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:10 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, daar was ik weer. Ik haat capaciteitentesten. Vrijdag volgende sollicitatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |