Same herequote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef toetatoet het volgende:
ik word helemaal gek....KUT afstuderen!!!!!!!
Dat is wel zo saai alleen dat bruine witte papier alleen al waar het op staatquote:Op maandag 9 mei 2005 14:34 schreef Bupatih het volgende:
En vooral oude examens oefenen. [afbeelding]
Ik was al gek.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef toetatoet het volgende:
ik word helemaal gek....KUT afstuderen!!!!!!!
waarom niet dan?! lijkt mij dat je voor 'n onderwerp kiest dat je op zich enigszins boeit, dus inhoudelijk kan het geen drama zijn. daarnaast heb je inmiddels geen college's meer oftewel altijd vrij... het enige dat je nodig hebt is 'n beetje discipline of zo af en toe 's wat te doen....quote:
Heee ik mocht 'm toch al kopen?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
hechtingsproblematiek bij adoptiekinderen.... wat biedt je?!??![]()
jaaaa daar heb ik niks aanquote:Op maandag 9 mei 2005 14:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, je moet 't gewoon ff ombuigen zodat t bij je studie past.... wat doe je voor opleiding?quote:
ik ook... maar tóch aan het werk... ben echt wel 'n bikkelquote:
Ik ook aan het werk, wij zijn volhoudersquote:Op maandag 9 mei 2005 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook... maar tóch aan het werk... ben echt wel 'n bikkel
ik lul misschien 'n beetje veel, maar ik ben mezelf wakker aan het houden...
hm jij bent 18- he....?? da's wel in de doelgroepquote:Op maandag 9 mei 2005 14:51 schreef bar_rel het volgende:
Babette ik heb een sessie nodig kik ben depressief![]()
Ja ik ben 18..quote:Op maandag 9 mei 2005 14:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm jij bent 18- he....?? da's wel in de doelgroep
ik heb zo al 'n screening maar misschien kan ik je daarna nog even te woord staan?!
Ik heb al 2,5 uur hard geleerd vandaag. Nu even pauze en dan ga ik zo weer verder.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:31 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben al aan het leren, maar het is zo saai![]()
![]()
![]()
Ey dat is wel inter ik ken een meisje met adoptie ouders die het nog al zwaar heeft.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
oké vertel 't maar [tenzij je 'n drugs-smokkelende-moeder heb, want die heb ik net al gehad]quote:Op maandag 9 mei 2005 15:01 schreef bar_rel het volgende:
Ja ik ben 18..
Oké, nou dat zou wel fijn zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |