Die kerel die zo Ricky Martin-achtig staat te wiebelen in zijn clip?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:08 schreef Dizer het volgende:
Kennen jullie Rob Thomas inmiddels? Hij zingt Lonely No More...
Heb er wel veel van gehoord... toch "net zoiets" als John Mayer en Jason Mraz??quote:Op zondag 8 mei 2005 20:08 schreef Dizer het volgende:
Kennen jullie Rob Thomas inmiddels? Hij zingt Lonely No More...
Hier op deze foto is d'r hoofd lelijker dan anders. Normaal is ze behoorlijkquote:Op zondag 8 mei 2005 20:10 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Wat is er nu zo irritant aan haar hoofdSteeds als ik haar op TV zie denk ik van
Irritant hoofd
Whehe, ze heeft zich ingesmeerd met olie in die nieuwe clipquote:Op zondag 8 mei 2005 20:10 schreef Bupatih het volgende:
Shakira.
Zonder krullen vond ik d'r leukerquote:Op zondag 8 mei 2005 20:11 schreef Skaai het volgende:
Die Glennis heeft een geweldige kop met krullen.
Ik wil haar bos krullen hebben
Zo praten over het song festival enzoquote:
Ricky Martin mag blij zijn als ie zo goed is als de helft van een teennagel van Rob Thomas!!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die kerel die zo Ricky Martin-achtig staat te wiebelen in zijn clip?
Ja, die ken ik.
Hij is namelijk de zanger van mijn #1 band: Matchbox Twenty en wou voor 1 keer even solo gaan en heeft een pop album uitgebracht. In 2007 gaat ie weer verder met Matchbox Twenty. Hij is de ultieme zanger op rock gebied! In Amerika heeft ie al aardig wat records gebroken en heeft Mariah Carey van de eerste plaats afgeschopt en dat niet alleen op album billboard top100 maar ook op single top100 en heeft haar record afgepakt. Zij stond op #1 met de meeste opbrengst die een album de eerste week brengt, maar Rob Thomas heeft haar verslagequote:Op zondag 8 mei 2005 20:09 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb er wel veel van gehoord... toch "net zoiets" als John Mayer en Jason Mraz??
Die vind ik i.e.g. geweldig
Hoe weet jij dat nou weer?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zo praten over het song festival enzo![]()
Het staat toch bekend als het homo festivalquote:Op zondag 8 mei 2005 20:19 schreef BVO het volgende:
[..]Volgens mij praten we over het wel of niet zijn van een vrouw.
Het songfestival is erg vermakelijk, ook voor een hetero als ik. .
Maar ondertussen kijkt de helft van rest mannelijk Nederland ook.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het staat toch bekend als het homo festival![]()
Ik zeg alleen maar dat Glennis leuker is zonder krullen. Ookal deed ze mee met een bejaarden-karaoke festival... het gaatquote:Op zondag 8 mei 2005 20:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het staat toch bekend als het homo festival![]()
Ik heb het ook dan nog nooit gezien gewoon een soort idols eigenlijkquote:
Something to be heet dat album toch?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ricky Martin mag blij zijn als ie zo goed is als de helft van een teennagel van Rob Thomas!!
[..]
Hij is namelijk de zanger van mijn #1 band: Matchbox Twenty en wou voor 1 keer even solo gaan en heeft een pop album uitgebracht. In 2007 gaat ie weer verder met Matchbox Twenty. Hij is de ultieme zanger op rock gebied! In Amerika heeft ie al aardig wat records gebroken en heeft Mariah Carey van de eerste plaats afgeschopt en dat niet alleen op album billboard top100 maar ook op single top100 en heeft haar record afgepakt. Zij stond op #1 met de meeste opbrengst die een album de eerste week brengt, maar Rob Thomas heeft haar verslage![]()
Ik ben al een jaar samen met Jill (op fok bekend als Jill-RMC) eigenaar van Robthomas.nl en ik ben bijna klaar met de vernieuwde website
Hey NaaaaNooooquote:Op zondag 8 mei 2005 20:31 schreef Nano het volgende:
Goede avond!
Nou, Rob Thomas danst anders flink gay-ish in zijn clip.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ricky Martin mag blij zijn als ie zo goed is als de helft van een teennagel van Rob Thomas!!
Zijn jullie allebei zo blij dat ik er weer ben?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:32 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Nano.
Inderdaadquote:
Altijdquote:Op zondag 8 mei 2005 20:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Zijn jullie allebei zo blij dat ik er weer ben?![]()
Ben nu SHOW aan 't downloaden bestellen bij Bol.com van Matchbox Twentyquote:Op zondag 8 mei 2005 20:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
InderdaadEn heeft een Ep uitgebracht genaamd: Something More
Wat een dolle boelquote:Op zondag 8 mei 2005 20:36 schreef Skaai het volgende:
Ik mocht vanmorgen minimaal 40 bossen bloemen buiten zetten.
Ja das wel zo, alleen het verschil daarin is dat Rob Thomas NIET gay isquote:Op zondag 8 mei 2005 20:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou, Rob Thomas danst anders flink gay-ish in zijn clip.
Das echt superquote:Op zondag 8 mei 2005 20:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ben nu SHOW aan 't downloaden bestellen bij Bol.com van Matchbox Twenty
Is dat een aanrader?
Dan ga ik door met downloaden bestellenquote:
Maar je moet wel van Rock muziek houden. Je kan ze vergelijken met Goo goo dolls en 3 doors Down alleen beter en meer meledieus(sp??)quote:
is dit nu zo'n spuit 11 moment? Heb dat nl. nooit begrepenquote:Op zondag 8 mei 2005 20:41 schreef Airelle het volgende:
Zijn ze al terug van de meet?
Misschien vraag ik wel iets heel doms, maar ik heb me nog niet bijgelezen.
Dat handje en die blikquote:Op zondag 8 mei 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja das wel zo, alleen het verschil daarin is dat Rob Thomas NIET gay isHij is getrouwd met Marisol (
) zij is een supermodel in Amerika
![]()
[afbeelding]
Hou d'r wel van. Heb Push, Long Day al gehoord en heb nu You're so real aan staan. Klinkt lekkerquote:Op zondag 8 mei 2005 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar je moet wel van Rock muziek houden. Je kan ze vergelijken met Goo goo dolls en 3 doors Down alleen beter en meer meledieus(sp??)
Pixel gayquote:
? Que?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
is dit nu zo'n spuit 11 moment? Heb dat nl. nooit begrepen
Jullie vinden ook iedereen op GTST Dennis lijkenquote:
Like no wayquote:Op zondag 8 mei 2005 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie vinden ook iedereen op GTST Dennis lijken
Jullie vinden zelfs ik op Dennis lijken
Jullie = Maikel.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie is julliequote:Op zondag 8 mei 2005 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die met die sik lijkt ook wel op Dennisquote:
Wie zijn 'ze' ?quote:
Wie dan ?quote:
Ja, nu weerquote:
Ze lijkt mij wel, maar dan met vrouwenquote:
Jij mag ook wel eens een nieuwe!quote:
Ach, de lol is er nu wel vanafquote:
Ja, nou enquote:
Ja, maar dat bewegende armpje heb ik zelf gemaaktquote:Op zondag 8 mei 2005 20:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind Robbie meestal niet zo.
Dit is toch de voorkant van een van zijn albums?
Mooi.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:57 schreef Dizer het volgende:
Maar wat vinden jullie van mijn website
Http://www.robthomas.nl
Oh als jij zeurt mag ik ook iets zeggen toch?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Ziet er netjes uit, Dizer.
Alleen die navigatie kan wat duidelijk imho.
Mwah, valt wel mee..quote:Op zondag 8 mei 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Ziet er netjes uit, Dizer.
Alleen die navigatie kan wat duidelijk imho.
Komt omdat het een kleinere foto was en ik kon hem niet groter vinden.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh als jij zeurt mag ik ook iets zeggen toch?
De foto bij BIO is niet zo scherp.
Leuk, alleen design is nog niet op alle pagina's doorgevoerd (die scrollbars bijvoorbeeld). Maar dat zijn details johquote:Op zondag 8 mei 2005 20:57 schreef Dizer het volgende:
Maar wat vinden jullie van mijn website
Http://www.robthomas.nl
NL versie moet nog gemaakt worden. Wordt een keuze tussen NL/ENquote:Op zondag 8 mei 2005 20:59 schreef Skaai het volgende:
Leuk zo'n .nl site, en dan allemaal in 't Engels
Ik heb em net een weekquote:Op zondag 8 mei 2005 20:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, nou en
Ik verander, jij hebt die eeuwige grafkop van een Caro Lenssen nog steeds.
Nee daaaaar worden we vrolijk van.
Ahaquote:Op zondag 8 mei 2005 21:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
NL versie moet nog gemaakt worden. Wordt een keuze tussen NL/EN
Scrollbars? Je gebruikt zeker firefox?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Leuk, alleen design is nog niet op alle pagina's doorgevoerd (die scrollbars bijvoorbeeld). Maar dat zijn details joh
(en de navigatie mag wel iets duidelijker)
Verder ziet 't er goed uit
Thxquote:Op zondag 8 mei 2005 21:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Aha
Maar je site ziet er btw erg netjes uit hoor, Firas?
Nou, das potjandrie al 7 dagen te lang ja!quote:
Voor 20.000 euro op tv poepen?quote:
Ik heb maar twee scrollbars hoor..quote:
Allebij?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb maar twee scrollbars hoor..
op Music en Bio.. meer nietEn die zijn allebij dezelfde
Das een bekende actricequote:Op zondag 8 mei 2005 21:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik kwam er gisteren pas achter wie de moeder is van Caro Lenssen
Openingspagina en bij wallpapers... maar kan ook door m'n schermresolutie komenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb maar twee scrollbars hoor..
op Music en Bio.. meer nietEn die zijn allebij dezelfde
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Openingspagina en bij wallpapers... maar kan ook door m'n schermresolutie komen
Is het niet "due to" ?quote:We have decided to make a new design due the release of Rob's solo record and we hope you like it.
1024x768 bedoel je. Bij mij ziet dat er goed uit met ena grootste lettertype, hoe dat bij jou zo kan zijn snap ik nietquote:
Ben niet scheel ofzo hoorquote:
Weet ik niet, ik doe niet aan tekst, dat doet Jillquote:
Ja maar das echt HUGE! Dat heeft niemandquote:Op zondag 8 mei 2005 21:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ben niet scheel ofzo hoormaar m'n ma heeft liever grote letters en picto's in beeld... en om dat nou steeds om te switchen
Dan raad ik haar 800*600 aan.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
maar m'n ma heeft liever grote letters en picto's in beeld
Was dat met dat paard toen enzo?quote:
Ja, spannend joh... ze weten nog niet wie het gedaan heeftquote:Op zondag 8 mei 2005 21:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Was dat met dat paard toen enzo?
( ja ik kijk het maar heel zelden, maar dat heb ik toevallig gezien)
Dat zou wat zijn als je dat wistquote:Op zondag 8 mei 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
Beth is vermoord toch?Ik weet nog steeds niet hoe en door wie.
Damn, Bright Lights is GOOOOEEED !!!quote:
Ja goede serie.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, spannend joh... ze weten nog niet wie het gedaan heeft
Straks maar weer ff kijken ... topserie
Met Sophie Taboureten Caro Lensen (niet meer dan een bijrol) en natuurlijk Angela Schijf
Oh, ik dacht dat de rest dat wel wist, maar dat ik het gemist had omdat ik toen in Oz zat.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:11 schreef mark_03 het volgende:
en Caro Lensen (niet meer dan een bijrol)
Ik vond de 1e serie helemaal niet luek, de 2e + 3e nu is veel leuker en spannenderquote:Op zondag 8 mei 2005 21:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja goede serie.
Jammer dat ik het niet vanaf het begin gekeken heb.
Maar ach, misschien bestel ik de DVD's ooit eens.
Johquote:Op zondag 8 mei 2005 21:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zonder haar was de serie helemaal niks
Ze doet een keer in de drie afleveringen s 5 minuten mee, en dan overdrijf ik nietquote:Op zondag 8 mei 2005 21:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zonder haar was de serie helemaal niks
Ja maar, ja maar dan ken ik het verhaal niet enzo.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond de 1e serie helemaal niet luek, de 2e + 3e nu is veel leuker en spannender
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
Ik wil toch ook maar weer een nieuwe ava
Ja, ze verdient veel meer zendtijdquote:Op zondag 8 mei 2005 21:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ze doet een keer in de drie afleveringen s 5 minuten mee, en dan overdrijf ik niet
Nou das ook niet waarquote:Op zondag 8 mei 2005 21:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ze doet een keer in de drie afleveringen s 5 minuten mee, en dan overdrijf ik niet
quote:
En daarna 6 afleveringen nietquote:Op zondag 8 mei 2005 21:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou das ook niet waar.
Een keer zat ze in een auto samen met een jongen en toen was ze toch minsten 10 minuten in beeld.
quote:
Intro speelt nuquote:Op zondag 8 mei 2005 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]Wacht maar totdat je Hand Me Down hoort, IMO mooiste nummer die ooit is geschreven en gezongen
![]()
![]()
Van MB20 of RT?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]Wacht maar totdat je Hand Me Down hoort, IMO mooiste nummer die ooit is geschreven en gezongen
![]()
![]()
En het is ook geen straf om naar te kijkenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
Ach, ik vind het geen slechte actrice.
MB20quote:Op zondag 8 mei 2005 21:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Van MB20 of RT?
Ik ga het ff luisteren op bol.com dan.
Nee das ook waar.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En het is ook geen straf om naar te kijken
Van MB20quote:Op zondag 8 mei 2005 21:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Van MB20 of RT?
Ik ga het ff luisteren op bol.com dan.
En en en en en en? ben je al fan???quote:Op zondag 8 mei 2005 21:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
MB20
(alsof ik de band nu al heel goed ken enzo)
Dankje.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
MB20
(alsof ik de band nu al heel goed ken enzo)
Mwoah,... zitten wel goeie nummers bij, maar echt fan... neequote:
Het is ook een vrij persoonlijk nummer, je moet er echt van houden en de lyrics en zo.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mwoah,... zitten wel goeie nummers bij, maar echt fan... neeMaar ben wel erg benieuwd naar dat album van RT. En dat Hand me down ... doet me vrij weinig
![]()
Ga jij maar naar >>ONZquote:Op zondag 8 mei 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
>> MUZ
Luister binnenkort wel ff de studioversiequote:Op zondag 8 mei 2005 21:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is ook een vrij persoonlijk nummer, je moet er echt van houden en de lyrics en zo.
Ik pak een Meid van de Wit en ga naar een glas cola kijkenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:26 schreef mark_03 het volgende:
Ik pak een glas cola en ga Meiden van De Wit kijken
Doei
Lekker nuttigquote:Op zondag 8 mei 2005 22:01 schreef Bupatih het volgende:
Schop.
Ik zie hetquote:
Ja, maar niksan en ik hebben altijd zo'n speciale "we posten tegelijk"-band gehadquote:
Nu ookquote:Op zondag 8 mei 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar niksan en ik hebben altijd zo'n speciale "we posten tegelijk"-band gehad
Je was 1 minuut te laat mênnekequote:Op zondag 8 mei 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar niksan en ik hebben altijd zo'n speciale "we posten tegelijk"-band gehad
Ik bedoelde die post daarnaquote:
Ja, maar...internet liep vastquote:
Nee hoor, dat lijkt maar zoquote:
mooi zoquote:
Och, dan zal het wel aan mij liggenquote:
trallalalaquote:
Je wilt gewoon gelijk met mij posten, hè?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je wilt gewoon gelijk met mij posten, hè? [afbeelding]!!!!!!!!!!!!!!!!!
I love themquote:Op zondag 8 mei 2005 22:11 schreef Skaai het volgende:
Ik haat keelpijn en vreemde bulten.
Ga weg!!!quote:
Oh nee ik gingquote:
Vorige week echo gehad van een bult in mijn arm: Het beeld kan passen bij lymfoom, DD neurinoom, neurofibroom.quote:
Ik ben weer snelquote:
I don't love them anymorequote:Op zondag 8 mei 2005 22:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Vorige week echo gehad: Het beeld kan passen bij lymfoom, DD neurinoom, neurofibroom.
Google away.
Morgenochtend heb ik een afspraak bij een chirurg en ik heb al een verwijzing voor een MRI scan klaarliggen.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:16 schreef niksan het volgende:
[..]
I don't love them anymore
Krijg je nog meer onderzoeken??
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Morgenochtend heb ik een afspraak bij een chirurg en ik heb al een verwijzing voor een MRI scan klaarliggen.
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Vorige week echo gehad van een bult in mijn arm: Het beeld kan passen bij lymfoom, DD neurinoom, neurofibroom.
Google away.
Dankje. Ik heb al weken geen kriebels, maar ik heb net gegoogled op die woorden en 't zweet brak me uit man. Het 'kan' passen bij de echo, misschien is 't gewoon een ontsteking of een cyste.quote:
En de foto's natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben benieuwd naar roddels over de meet..
.
DOMAIN NAME IS CURRENTLY UNAVAILABLE. PLEASE TRY AGAIN IN 5 MINUTES.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
Wat ben ik soms toch geniaal
http://www.showchat.tk/
Hij doet het bij mij gewoon hoorquote:Op zondag 8 mei 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
DOMAIN NAME IS CURRENTLY UNAVAILABLE. PLEASE TRY AGAIN IN 5 MINUTES.!
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Na 5 minuten wachten op showchat.tk heb ik hem maar gesloten. Zo langzaam als een drachtig paard, Bupa.
Ze beantwoordt ál je vragen!quote:
Ja, en ze is vreselijk dom.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:47 schreef BVO het volgende:
Hebben jullie Alice ook al in je MSN staan?!
Dit weet ze allemaal!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, en ze is vreselijk dom.
Maar Lingo is leuk..
hoiquote:Op zondag 8 mei 2005 22:56 schreef babette21 het volgende:
heyyyyyy zijn de eerste meeters alweer gesignaleerd?!?!
* benieuwd is enzo...
static ookquote:Op zondag 8 mei 2005 23:14 schreef timbob het volgende:
ik en christine en leonie
en static en qyroz en tranceptor
en I.R. baboon
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
Hoe was static nou?!?!?
En Leonie?? En Chris?? En is die tranceptor idd zo'n waanzinnige hunk dat 'ie hun het bed in gekreen heeft?? Nog liefdes ontstaan? Nog over ons geroddeld?.
quote:
Alleen als ze een soort van hackprogrammaatjes daarvoor hebben, ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:38 schreef Tania18 het volgende:
Als je iemand blockt op MSN, zien ze dat dan ook?
Oke, nou dat heeft ie vast nietquote:Op zondag 8 mei 2005 23:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Alleen als ze een soort van hackprogrammaatjes daarvoor hebben, ofzo.
adres?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oke, nou dat heeft ie vast niet
* Tania18 zit voor het eerst in hele lange tijd weer op MSN![]()
Okiquote:Op zondag 8 mei 2005 23:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb hem alweer uitgezet
Ik ga slapen
Maar ik mail hem wel even door
Combi van beidequote:Op zondag 8 mei 2005 23:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah, succes daarmee Duiveltja.
Moeilijk? Of te laat begonnen?.
De wekker ging netquote:Op zondag 8 mei 2005 23:57 schreef Timmai het volgende:
Hooooooooooooi ik ben gelijk slapen want de wekker gaat over 5 uur
En waar was Zhenarquote:Op zondag 8 mei 2005 23:14 schreef timbob het volgende:
ik en christine en leonie
en static en qyroz en tranceptor
en I.R. baboon
Sterkte Skaai.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:14 schreef Skaai het volgende:
Vorige week echo gehad van een bult in mijn arm: Het beeld kan passen bij lymfoom, DD neurinoom, neurofibroom.
Google away.
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Google away.
Goedemorgen gladde rukkerquote:
Hey, niet generaliseren hè?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:48 schreef Skaai het volgende:
Waarom vallen jullie altijd op dat soort suffe domme televisiespel typetjes?
Nee, maar zij is niet zo... daarom is ze zo leuk. Kijk dat programma maar s van d'r... totaal anders dan al die andere beldozenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:48 schreef Skaai het volgende:
'Nou, je hebt nog maar 5 minuten de tijd, en je maakt zeker kans op die 10.000 euro!'
ze willen waarschijnlijk graag een vriendin naast wie ze zichzelf intelligent vinden overkomen...quote:Op maandag 9 mei 2005 10:48 schreef Skaai het volgende:
'Nou, je hebt nog maar 5 minuten de tijd, en je maakt zeker kans op die 10.000 euro!'
Gelukkig val jij op andere types, he Qy-tje?quote:
Waar heb jij je hoofd tegen aan gestoten? En vooral, hoe hard stootte je?quote:Op maandag 9 mei 2005 10:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, maar zij is niet zo... daarom is ze zo leuk. Kijk dat programma maar s van d'r... totaal anders dan al die andere beldozen
quote:Op maandag 9 mei 2005 10:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Doe mij Christine van der Horst dan maar..
.
Whehequote:Op maandag 9 mei 2005 10:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Doe mij Christine van der Horst dan maar..
.
Ga jij eerst maar s Garito kijkenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waar heb jij je hoofd tegen aan gestoten? En vooral, hoe hard stootte je?
quote:
Vrouw?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]Gadverdamme, wat een nare vrouw is dat
![]()
Help, je bent echt debiel!quote:
nee joh, da's chill... kom je op zondag helemaal duf je bed uit, zit ze 'n beetje te theeleuten [met rosé erbij]quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 11:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toen ik nog een klein Tom_Tom-metje was, wou ik altijd belspelletjespresentator worden..
Ik zat iedere zondag de hele ochtend te kijken en als ik bij m'n oma was logeren mocht ik bellen..
quote:Op maandag 9 mei 2005 11:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Help, je bent echt debiel!
Belspelprogrammatjes kijken, dat is echt zoooo beneden mijn al lage niveau. Kan je nagaan!
Ja.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Gelukkig val jij op andere types, he Qy-tje?
Bleh, jij bent nog erger... je kijkt naar Christine vd Horstquote:Op maandag 9 mei 2005 11:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh, da's chill... kom je op zondag helemaal duf je bed uit, zit ze 'n beetje te theeleuten [met rosé erbij]
heel ontspannen enzo.....
alleen op zondagochtend... op één of andere manier blijf ik regelmatig hangen bij dat gekeuvelquote:Op maandag 9 mei 2005 11:09 schreef mark_03 het volgende:
Bleh, jij bent nog erger... je kijkt naar Christine vd Horst![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 11:10 schreef Bupatih het volgende:
*ril*
*huil*
Die dochter van Peter-Jan Rens!!!!!
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 9 mei 2005 11:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Christine zat toch ook in Big Brother Vips? Met Emile Ratelband?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |